- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
ma A 200-as csúcsszéria a Studio Harcourt szakértelmével készít portrékat, a Honor AI négy szinten dolgozik.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78010 üzenetére
Rendben, köszi, gondolkodom ezen a lehetőségen is.
Ezt a gépet nézegettem:
XR600R[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Ahogy tudom jól, sokan alakítják át őket SM-re, mivel nem kihegyezett gépek így sokat elmennek.
Jó öreg traktorfeeling, az XR600R-re Keihin FCR40 karburátort szoktak tenni, sokat változtat rajta.persuader:
Ne is mond, biztos azt tenném fel rá, állat!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Itt mondjuk FCR41MX van rajta, szépen szedi a lábát.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78039 üzenetére
A szürke vázas GT650 volt sok gond, ezek voltak az első szériásak.
Fekete vázas sokkal megbízhatóbbak lettek, javították a szürke vázas szériahibáit.
Havernak GT650R volt 2005-ös szürke vázas, többet állt mint amit ment, állandóan szervizelni kellett valami hibáért, fesszabályzó, önindító, szelepszakadás, motorbeállás, stb.......
Túladni is csak úgy tudod rajta hogy bukott vagy 800 ezret, csak is a 2007-től kiadott fekete vázasat szabad megvenni, vagy GV650, azt viszont dicsérik nagyon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78042 üzenetére
2009 évjáratúval mentem, a futóműve sokkal jobb volt mint a 99-es SV650N motoromnak.
A blokkja viszont sokkal butább, az alsó fordulatot nem szereti, ahol az SV már húz ez csak rángat, nem igazán tetszett.
Nagyobb motor így kényelmesebb rajta ülni, az ülés/lábtartó/kormány háromszög nagyon jól van eltalálva.
Összességében az SV-t nem cserélném le GT650-re.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Olajtémához annyit hogy Castrol olajat vettem az SV650-be, az annyira nem jött be hogy cseréltem is le Motulra.
Nagyon hangos csattogós lett tőle a motor, a Motullal sokkal csendesebb.
Még videókat is csináltam a különbségről, nem beszélve arról hogy a váltó is sokkal finomabb volt mint a Castrollal.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78086 üzenetére
Ez a két típusú olaj volt benne, teljesen másként ment a váltás a Motullal, sokkal finomabb volt tőle, nem reccsenős mint a Castrollal.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78095 üzenetére
Rendben, legalább ezt is letisztáztuk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egyszer hallottam ilyet, pálcikás jégkrémet szeretett volna venni az illető, megkérdezte hogy botra fagyott van e, na ott én is eldobtam az ékszíjat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nálad komolyan mondom ez az egész motorozás inkább nyűg mint szabadság.
Pont az ellenkezőjét kellene kiváltania belőled.
Van ilyen ismerősöm, abba is hagytuk vele a motorozást mert elegünk lett a sok hülyeségéből!
Valójában vettél egy fiatal SV650-et és inkább mászkálsz 10 éves kőkemény 16000 futott gumival ami tegyük hozzá közel sem biztonságos szint minthogy lecserélnéd.
Egy motort nem csak megvenni kell, hanem fent is kell tudni tartani.
Itt a saját biztonságoddal is játszol, meg másokéval is.
Hidd el nem bántásként de, nem való ez neked!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
"Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni..."
Ezt előtte is illik tudni nem csak utólag.
De ez mindennel így van, lehet az kocsi vagy ház!
A 99% motoros biztos nem 9 éves gumival mászkál.
Bár 99%-nál nem is érné meg a gumi hogy 9 éves legyen, mert mennek annyit évente hogy 2 max 3 évente cserés legyen.
Bár a legtöbbünknél meg évente cserés, főleg annál aki menni is szeret, kihúzatni a gépet, odadobni a kanyarban.
Saját motorozási stílusommal egy hegyi szerpentinem megnézném én azokat a gumikat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #78689 üzenetére
Azt nem nekem írta!
Bogyó bá' Visszatérhetne hozzá!
Sportmotoron is kiutálták az SV topickból, tudod ezzel az a baj hogy nem veszi észre magát!
Igaz hogy 100 emberből 98 ellenvéleményen van vele szemben de ő akkor is hajtja az ő igazát.
Nem véletlen volt ott is ellenszenves mindenkinek![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Inkább hagyjuk, ugyan úgy volt ott is mind itt!
Itt is mindenki imád!
De kár az ellenkezőjét bizonygatnod, az elméleti síkon történő, gafikonokból következtetéseket levonó okoskodásaidból volt ott is mindenkinek elege.
Az volt volt egy, két ember akivel elvoltál motorozni, azért 100%-ból lehet 10% szinpatizánsod.
Itt én be is fejeztem ezt a témát!
Úgy is hiábavaló!persuader: Gyönyörű hangja van alapjáraton, csak úgy dorombol!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mondom hagyjuk a témát, felesleges a lényeg hogy te az elméleti gondolkodásodat állítod szemben másoknak a tapasztalatával,
Lehet itt a motoroknak a diagramra visszavezetett dolgokról.
A futóművekről beszélni ami akkor is kiverte már a biztosítékot!
De tényleg ne menjünk bele mert 20 oldalt lehetne írni!
Én sem vagyok az még jó hogy nem, de nem állítom elméleti síkon a tudásomat szemben azzal aki tapasztalatból beszél, főleg úgy hogy esetleg mindkettővel volt tapasztalata.Tényleg kár volt belekezdeni, itt én be is fejeztem!
Elnézést mindenkitől akit ez zavart, néha nem tudok elmenni mellette!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78776 üzenetére
Milyen típusú motorod van?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78779 üzenetére
A ninja 300 nem hinném hogy érzékeny lenne a 90kg testtömegedre, inkább utassal együtt nézném meg.
Vagy így is érzel bizonytalanságot?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78783 üzenetére
Ha arra van, de a Kawa 300 egy közúti motor, nem valószínű hogy csak pillekönnyűekre csinálták.
Ezt egyébként könnyen megtudná a tulaj, csak menni kellene vele egy kicsikét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78786 üzenetére
Oda kell adni egy szerelő ismerősnek aki motorozni is tud, rögtön megtudja mit kell vele kezdeni.
Most lenne érdemes, ha véletlen valami nem stimm akkor a szezont ne úgy kezdje.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #78842 üzenetére
Jól tudod, géppel pontosan így működik.
Ráteszik gépre és a gép kimutatja hogy mennyi az eltérés, mennyi súllyal lehet kiegyensúlyozni.
Ez összesen leszereléssel, centírozással, felszereléssel együtt sincs 1 óra a két kerékre.
Ha a szakember érti a dolgát akkor 2-3 perc kivenni a hátsó kereket, gépen a vizsgálat és a súly felhelyezése sincs több öt percnél.Visszarakni, beállítani legyen kb 5 perc, ez egy kerék és a hátsó mindig több ideig tart mint az elsőt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Megnézném a váznyaknál mennyire lehet meghajolva.
Kötve hiszem hogy nem lenne vázcserés.
Ilyen géppel sokat nem foglalkoznék, a végén lehet drágább lenne a leves mint a hús!
Inkább egy 2-3 évvel idősebbet de normál, nem szaltót gyakorolt példányt!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #78939 üzenetére
Probiker PRX-4 motoros kesztyűt 2008-ban vásároltam, 7 évet bírt ki, ráadásul úgy hogy volt benne 2010-ben egy elég nagy csúszásom, bukfencezésem, kb 50 méter betonon.
Hála az égnek hogy akkor nem a cross kesztyű volt rajtam, akkor csontig kopott volna a kezem.
A kesztyű is megúszta annyival hogy a kis protektorok megkoptak, se szakadás se kilyukadás.
Ennek a típusnak volt az elődje, viszont a réginél komolyabb volt tenyérrésznél a gumipárnázás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78947 üzenetére
Láttam én is, az a baj hogy amennyit kér érte az nagyon sok azért a motorért.
Régebben 500 ezerét meg ahogy te is írod 480-ért volt fent, az még jó ár.
Ebben az összegben már volt fent több darab 2002 KTM 625SC ami teljesen más kategóriát képvisel minden területen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #78955 üzenetére
Igen amik voltak azok gyári SM gépek, volt amihez járt enduro szett is.
De ha azt nézzük hogy 4 évvel fiatalabb, sokkal komolyabb fékek, futómű, blokk és egy árban van akkor nincs kérdés.
Igaz hogy mostanság nem találni ennyire jó áron, a legolcsóbb most 749000 fT-ért van fent.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78957 üzenetére
Alapból az XR650R sem túl jó SM-nek, eleve a futóműve annak is endurós, tehát puhább, himbálózósabb.
Abból az SM szettel szerelt példányok 900-950-ért mennek, annyiért túl vannak árazva.
Ennyiért SMC660 szokott lenni full rendszerrel, kettő közül nem kérdés melyik jobb választás.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78974 üzenetére
Nem az ereje végett aggódnék, kezdő motornak tökéletes.
A betöltött kép alapján túl kicsike alád a motor, olyan majom a köszörűkövön effektus, ha felrakod a lábad a lábtartóra fogadok majdnem összeér térded és a könyököd.
Hogy hosszabb úton mennyire lesz kényelmes hát......, ne legyen igazam de úgy gondolom ezzel nem fogsz sokat egyszerre menni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78976 üzenetére
Ne kezd!
Akkor ha lúd legyen már kövér, EXC380 vagy KX500!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78981 üzenetére
Én nem mondtam hogy a 600 nem kicsike, sőt, nekem nem kell bemutatnod!
Soha nem vennék újabb 600 kategóriás gépet mert iszonyat kicsikék de még az 1000 is.
Az én méretbeli adottságomhoz Kawa ZX12R való, a képen tényleg nem kell túl magasra raknod a lábad így nem lesz annyira kényelmetlen.
Viszont a motor akkor is kicsike alattad, nem 190cm magassághoz van tervezve!
De neked kell hogy megfeleljen nem nekem.Képen haver felült a YamaR6-ra, ő 195 meg kb 135kg, pofásan mutat rajta.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mindenkinek 2T 500 Supermoto azt kezi csókolom!
Könnyű, erős, jól irányítható és nem növöd ki soha!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79031 üzenetére
A fokozatosságnak is van értelme olyan vérmérsékletű embernek aki a határait keresi, bevállal extrémebb dolgokat is.
A supermotóimon sem erőltettem soha a kerekezést, mivel túl drágának tartottam őket ahhoz hogy véletlenül is eldobjam.
Terepen próbálkoztam de igazából ott sem az volt az elsődleges szempont, néha kellett csak amikor egy kidőlt fát akartál átlépni így inkább hanyagoltam.
Amikor közúton használtam akkor inkább a gyors kanyartempók voltak azok amikre kihegyeztem magam.
Körforgalomba szoktam gyakorolni, állva a motoron meddig tudom letenni és hasonló szituációk.
Aztán terepen a 8-ast gyakoroltuk hegyoldalba, ott lehet csak jól megtanulni hogyan lehet egy kanyarba gyorsan belemenni, íven tartani és kijönni belőle.
Az ilyen produkciókhoz pedig tényleg nem árt a fokozatosság, ha én is egy FS650.el kezdem többet töltöttem volna a földön mint a motoron.
Ez közútra is érvényes, előbb jobb megtanulni egy könnyen kezelhető motorral mint egyből egy szörnyeteget választani, az nehezen bocsájtja meg a hibát, elég csak egyszer hibázni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Moleman #79090 üzenetére
Tegnap írtunk erről a témáról, ha nyugodt vérmérsékletű vagy akkor akár 1000 motort is vehetsz, többe kezdték már így.
Persze én is a fokozatosság híve vagyok, első kőrben igaz nem ismerlek így nem tudom mennyire vagy magabiztos egy 600-650 cm3 gépet belehet vállalni.
Saját tapasztalatom hogy a 650 V2 nekem jobban bejön mint kategóriatársaiban a sor4.
Igaz hogy jobban oda kell figyelni a motorfékre és a nyomatékára, viszont több élményt ad és nem unod meg olyan hamar.
Egy jó SV650S vagy akár N nagyobb plexivel kielégítené minden igényedet, esetleg sor4-ből a Kawa ZR-7.
Eme típusok elfogadható áron kaphatóak már, mind a kettő nyomatékra hangolt így pörgetned sem kell igazán őket.
SV650
ZR-7.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Moleman #79099 üzenetére
A legjobb megoldás egy magasított plexis SV Naked, mindenképpen ajánlott a 2003-tól kiadott típus a következők miatt.
Jobb a kormány/ülés/lábtartó háromszög és az ülés párnázása, kialakítása is megfelelőbb hosszabb utak megtételéhez.
A régiben a blokk volt jobb, de a többi az injektoros modell felé dönti a mérleget.
Nem nyúlsz mellé egy jó állapotban lévő SV-vel, és a súlya végett sem kell aggódnod, igaz én csak a régebbi típusról tudok beszámolni, annak a feltankolt tömege 185kg, úgy hogy nem annyira vészes.
Sok soros 4 hengeres 400cm3 gép túllépi ezt a tömeget.
A Kawa egyértelműen nehezebb, de az is lehet jó alternatíva, viszont ezek nem súlyzók hogy emelgetni kelljen őket, menet közben meg nem sokat fogsz érezni a tömegükből.
Ha meg megtanultad a helyes technikát akkor ha véletlen is szükség lenne rá, simán felállítod majd, ne adja az ég hogy kelljen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Moleman #79105 üzenetére
Próbálgatni nem igazán szokták odaadni a tulajok, ami érthető is.
Az természetes ha komoly a szándék és bemutatod a pénzt akkor kipróbálod, anélkül el sem szabad hozni.
Viszont 400 ezerért nem igazán fogsz kapni 2003 SV650-et, akkor marad a régebbi típus ami megint csak jó gép.
187 cm magasságomhoz kicsike volt, de a te méretedhez tökéletes lehet.
SV650Minden tekintetben jobb motorok mint egy 400 vagy 500 cm3, mivel nem fogod azt mondani 1 év után sem hogy kevés lenne.
A 400, 500 cm3 ez sokkal hamarabb is eljöhet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #79158 üzenetére
Ennyi erővel akkor motort és autót se vegyél használtban!
Nyugodtan lehet venni csak jól át kell nézni, ha egy bukóval volt bukás, odacsapás az látszik is rajta.
Ez olyan mint a többi használt dolog, természetesen nem az új árában kell megvenni, aki meg annyit is kiadna érte az meg is érdemli.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jó nektek hogy ti már tudtok gurulni, úgy tervezem hogy április vagy max május közepe felé veszem meg a gépet.
Persze ehhez nem szabad közbejönnie semminek sem.
A kiszemelt példány Suzuki GSF1200N, jó lesz újra motorra ülni.
Előtte ruhavárás, nadrág, csizma és kesztyű amit mindenképpen vennem kell.
Kipróbálom most a motorosfarmert, ahhoz mindenféle kabát jól megy.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Skacok, valaki használt már közületek motoros farmert és cordura nadrágot is.
Aki igen, leírhatná mi a tapasztalata, melyiket ajánlaná jobban.
Az az igazság nagyon tetszenek a farmerek de, méretben nem igazán találok.
Cordura alá úgy is beöltözöm, csípőprotektor, térdprotektor, úgy hogyha nem lesz más akkor marad az.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
canniball
zgospelKöszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #79907 üzenetére
A te magasságodhoz egy KTM SMR990 vagy Aprilia Dorsoduro 1200 lenne az ideális választás, ezeken ki is néznél valahogy!
Sportosak is, nem is akármennyire, adrenalinbomba mindegyik![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ez csak személyes vélemény, akármivel is mentem semmi de semmi nem adta vissza azt az élményt amit egy jó SM tud.
Lehet itt a lóerőkről beszélgetni, számomra csak az semmit nem jelent.
Ami már érdekel hogy az mekkora tömegre jön, na ebben van otthon nagyon de nagyon a KTM.
Mert ha azt nézed hogy 75 paci jön 145kg-ra akkor már nagyon nem is rossz az arány.
Rotakapa, ettől nagyon de nagyon messze van az új Duke, ezen jelzőt a régi LC4 típusokra lehetett kijelenteni.
De azoknak is megvolt az igazi hardcore feelingje, én most is azt vennék, SC625 vagy SMC660.
Jó a Triumph is, sőt nagyon jó motorok, de akkor már az új Yamaha MT-09.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
2017 MT-09, mindkettő szuper motor lehet.
MT-09-hez volt szerencsém még az első szériához, elmebeteg volt már az is.
Az egyhengeres gépekkel kapcsolatban, az újak szinte elvesztették a rezonanciát, nagyon sima járásúak a régiekhez képest.
Aki a Supermoto stílust kedveli azoknak nem a Duke690R a nagybetűs, inkább a 110-120 kilós gépek ugyanezzel a teljesítménnyel!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79962 üzenetére
Amikor teszteltem az MT-09-et ugyan azt éreztem amiről beszélsz.
Állati jó motor de, ha nem egyenesben és nagy tempójú kanyarokban motorozom vele, nagyon elmarad egy jó SM irányíthatóságától.
Azért a tömegük közti különbség nagyon is érződik, és itt ugye te a Duke 690-et hoztad fel példának, pedig ő már nehézsúlyúnak számít az SM-ek között.
Amikor egy jó szerpentines úton motorozol, egymás után kipróbálod a két gépet csak csodálkozol hogy az SM-el hogy a fenébe lehet még ezt is ilyen könnyedén és gyorsan bevenni.
Holott a másikkal már érzed a súlyt, bizonytalanabbá válsz hogy megtudod e csinálni vele.
Miért van az hogy a kanyar előtt 20 méterrel kell csak a fékbe nyúlni a másiknál miért már 40 méternél.
Összességében ezek olyan élményt adnak amit más motorokon nem igazán fog megtapasztalni a pilóta.HSM:
Az SV650-esem is könnyű irányítani.
Ez az érvelésed mind addig helytálló amíg ki nem próbálsz egy jó SM-et, mondjuk egy KTM SMC 660-at.
Azért hozom fel ezt a típust mert én is így tettem, aztán amikor visszaültem a saját SV650N-re majdnem sírva fakadtam.
Miért ilyen rossza futómű és a fékek, miért olyan mintha csak az egyik henger menne.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
"A Supermoto-knál szvsz ez az egyik trükk. Ráraknak nagyon jó féket (mondjuk egy tárcsával, ami hajlamos el is melegedni, ha határra hajtod lefelé a hegyről), nagyon jó futóművet, tapadós gumit, harapós áttételt, és emiatt tényleg ütősebbek, mint egy átlag túra motor a 40 éves technikai színvonalú olcsó futóművével, agyonspórolt, ehhez képest alig fogó (de legalább el nem melegedő ) dupla tárcsájával. De szvsz egy jó geometriájú, jól megépített, jó futóművű hagyományos naked szintén erősen mosolyt fakasztó élmény."
Egy jó SM-en nem fognak a fékek elmelegedni, mehetsz akármennyit szerpentinen, akármilyen tempóval.
Alapból úgy jönnek ki hogy versenykörülmények között sem okozhat gondot a fék.
Nem a 40 éves technikával kell összehasonlítani, az újakkal is nyugodtan megteheted, ott is nagy lesz az élménybeli különbség.
Csak gondolj bele, miről is beszéltünk, ha mindkettő gépen ugyan olyan jó a futómű, fékek, de itt jön az hozzá amit nem veszel számításba a könnyű súly, megtankolva 120-125kg.
Na ez az amivel nem tudja felvenni a versenyt egy modern naked sem, a legkönnyebbek is 185-190 kg közelében vannak.
Ezt bizony nehéz kompenzálni, nem is lehet olyan útviszonyok között amiről én beszélek.
Mindegyiknek megvan a maga területe miben jobb és miben rosszabb, akinek egy kiadós csapatás, szerpentinezés adja meg a napi motorozás értelmét SM-nél nem igazán talál jobban.persuader
Erről beszélek én is, azok akik ezt még nem tapasztalták meg nem is érthetik miről beszélünk, írunk.
Minden kételye feledésbe merülne ha egyszer átélné.
Sokan rabjává válnak, de ezen nincs is mit csodálkozni.
Én is mindig ugyan oda lyukadok ki, vehetek bármit mehet az 300-al, lehet 150 pacis, túrás, kényelmes, de egyszerűen hiányzik valami, az amit csak ezek a gépek tudnak![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79970 üzenetére
Hungaroringen természetes, hiszen nagyon nagy a tempó, egy komoly SM végsebességéig életképes, ami 150-190 között van típustól függően.
Annyi bizonyos hogy azon utakon ahol a sebesség ezen értékeket nem lépi túl nehéz lenne otthagyni.
Pl: Cseszneki 82-főút, ott bármit megfogsz vele, én egy GSXR 1100 sráccal mentem komolyat, meglépnie nem sikerült, sőt..... szegénykém, még jó hogy nagyobb baj nem lett belőle!!!!
Bárhol ahol kanyargós részek vannak, ahol több az egyenes és ki lehet lőni természetes hogy esélytelen, már csak a tempó végett is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #79972 üzenetére
Ez annál kicsikét brutálabb volt!
Lényege hogy haverral jöttünk Győr felől és a várra néző kilátónál utánameredt a srác.
Gyorsan beelőzött hogy megmutassa mennyire megy a 1100, mondom akkor jól van tempózzunk egy kicsikét.
Elkezdtem húzni neki, amikor látta hogy közeledem hozzá, még jobban meg akarta mutatni mennyire megy a gépe.
Kanyarokba határon kezdet motorozni, döntötte ahogy csak bírta, miközben én olyan természetesen, könnyedén mentem az SMC-vel, egyszerűen csak élveztem 1 méterrel mögötte a motorozást.
Ahogy felérünk a legmagasabb ponthoz van egy éles bal kanyar, ott túlvállalta magát, nagy volt a tempó, dönteni már nem tudta tovább, belelépett a hátsó fékbe.
A motor megcsúszott, az útról 110-120 közötti tempóról 2 méteres szintkülönbségről leugratva a paragon folytatta az utat, biztos látott szép nagy gombákat gondolta felszedi, vagy csak arra akart levágni hogy métereket nyerjen.
Egy nagy mákja volt, se szalagkorlát, se fa, és volt annyi lélekjelenléte/tudása ahogy leért a gép nem húzott bele a fékbe, hagyta gurulni amíg meg nem állt.
Hozzávetőlegesen 200 méterre attól ahol leugratott megállta motor, mi is gyorsan megálltunk és kiabáltam be neki hogy minden rendben van e.
Leugrott a motorról, és eléggé vicces jelenet kezdődött, idézem "huhh-huhh-huhh" kiabálta miközben felugrált a levegőbe és rázta a kezeit.
Bekiabáltam neki hogy segítünk kitolni a motort, a válasz meglepett, nem kell megoldja.
Még egyszer megkérdeztem tőle, biztos hogy ne segítsek, válasznak ugyan azt kaptam.
Jól van mondom és tovább mentünk, haverba először belefagyott a sz@r amikor látta ahogy elrepül mint superman.
Utána hogy nem történt semmi baj, már ő is jót nevetett, másnap már a környékbeli buszsofőröktől hallottuk vissza az esetet.
Szerencse hogy csak ennyi történt, senkinek és semminek nem lett baja.CyberPunk666
Azért mert ott nem lépnél meg mással sem![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest