- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #109253 üzenetére
Hova akarsz annyit pakolni? Én most augusztus közepén megyek 3 napra az asszonnyal.. három doboz úgy elég kell legyen, hogy az egyikbe félig sör megy. Tanktáskát még nem is tudom vigyek-e...ha muszáj.
Én amúgy az igénytelenebb vagyok, sosincs sok cuccom.
- ahány nap annyi alsógatya és zokni
- ahány nap annyi póló
- egy hétre egy farmer, mert motorozni úgyis bőrbe
- egy melegítő felső, kapucnis, zipzáros
- egy fürdőgatya, egy rövidgatya
- egy sportcipő, egy papucs
- egy törülköző
- fogkefe, fogkrém, szappan, fájdalomcsillapító, allergiagyógyszer ha valami megcsípne
- kanálgép,napszemüveg, külső akku, teló töltő, telefonkábel, rambó kés
- minimum EU-s biztosítási kártya, motornak zöldkártya
-ha marad hely beteszem az esőruház. Mivel asszonynak nincs, most szolidaritásból én se viszek.- túra függő a pohár, tányér
- túra függő a sátor, matrac, matracpumpa[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #109281 üzenetére
Túltoljátok ezt a kamerázás dolgot szerintem. Nem kell azzal b.szakodni. Úgyis csak azt nézitek vissza, ha valami para van. A szép helyeknél kell lőni egy fotót és csókolom. Bár mondjuk nekem nincs türelmem babrálni ezekkel induláskor. Fejben legyenek meg az élmények, oszt kész .
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #109316 üzenetére
Na szép, hát milyen csizmát vettél? Amúgy én valami csizma védőt vennék, valami ilyesmit. Egy másik csizmát tuti nem cipelnék, feleslegesen foglalná a helyet.
Kesztyű védelmét nem vinném szintén túlzásba, bedobnék egy tartalék egyszerű kesztyűt, hogy ha az egyik elázik, akkor amíg kiszárad, legyen váltás.
Mérlegeld, hogy mennyi csomaghelyet veszel el az esővédelemmel és ahhoz képest mennyi valószínűsége lesz az esőnek.
Én sima munkavédelmi esőruhát dobok be, a csizma védelmére, meg pénzt se költenék.... dobnék be pár nagy zacskót és ducktape-et, ha nagyon szakad, akkor belelépek a zacskóba, pl szemeteszsák,kicsit erősebb és betekerném ducktappel a sérülékeny...talp, sarok, váltókar résznél. Nálam a preferencia a lehető legkevesebb felesleges szarság cipelése. Felül meg úgyis a rámegy az esőgatya, ott nem folyik be.
Fontos! - Esőruhából tanácsolom, hogy olyat vegyél ami JÓVAL nagyobb. Lehetőleg a gatya olyan széles szárú legyen, hogy csizmástól, beöltözve tudj belelépni!! A felső rész is akkora, hogy a protektoros kabátba tudj belebújni!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Létezik olyan motor adatbázis, ahol mindenféle tulajdonság alapján lehet motorokra szűrni? Pl beállítom,hogy sor4, 2005-től, 1200ccm-től felfele és kidobja,hogy mik vannak adott tulajdonságokra megfelelően?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Én most voltam a Vas Gereben utcai NKH vizsgaállomáson műszakiztatni a motort. Mindent megnéztek...világítást, fékeket, az összes számot, stb.
Ugyanúgy a vizsgasoron mentek a kocsik, taxik... ott is néztek mindent, de basszus, hogy a nepper viszi végig a kocsit a vizsgasoron, az nekem elég meglepő továbbra is. Két éve is ugyanez ment.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ha már téma...
Javaslatot szeretnék kérni tőletek motor, hogy esetleg mik jöhetnének szóba. A cél minél olcsóbban agglomerációból bejárni BP-re ( 30km oda és 30 vissza), akár télen is ha nincs hó.
A következő paraméterek lennének:
- Árban a lehető legolcsóbb, de nem baj ha régi és lassacskán ezt azt rendbe is kéne tenni rajta
- alkatomhoz 186cm/110kg megfelelő erő, 100-as utazó jó lenne
- alacsony fenntarthatóság, 4 liter alatti fogyasztás
- mindegy milyen márka, milyen típus, lesz.rom. Ha japán azért nem baj.
- nem kell szép legyen
- robogó nem...Mik azok a típusok, amin a fenti szűrőn átmennek?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #110598 üzenetére
Valami kisebb kéne... max 250-es. Lavirozni városba jó lenne.
Holnap is belvárosba kell mennem délelőtt és már tökre nincs kedvem a 250kg-s nagy döggel bejönni ebbe az időbe.yodamastah: valahogy nem tudom megszokni azt a szar súlyelosztást, könnyű elejét, a mostani sónehéz nagymotorhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #110840 üzenetére
A shoxnál lófasz szokott lenni, már bocsánat. A kurva nagy akció valami 1000-ből 1 emberre jó méretből szokott lenni, ami eladhatatlan náluk is X éve, abból is max 2 darab.
A shox nálam a motoros boltok legalja. Ami olcsó az szar. Ami jó, az meg a többiekhez képest drága.
Egyszer kíváncsiságból voltam náluk, hogy mit lehet kapni, még amikor motorozni kezdtem. Ott levontam a konklúziót, pont egy ilyen év eleji akció alkalmával. Azóta se.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
A Renault 1.9dci és 2.0dci-ről milyen vélemények vannak? Melyiket szabad és melyiket nem?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz HarleyCustom #110918 üzenetére
ÓÓóóó b+... bocs. Törölje az illetékes. Munka közbeni netezés káros a figyelemre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz BlackPriest #111224 üzenetére
Nekem pl. erősen kell napszemüveg és most olyan bukóm van, ami szemüvegbarát. Két oldalt ki van könnyítve a szemüveg szárának. Tényleg k.rva jó az előző bukóhoz képest. Nem nyomja a fejem a szára.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Boldog karácsonyt kívánok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen olajat ajánlotok a 750-es Suzuki Gsxf-embe?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki követte kmenyus vlogját? Elég jó kis videókat tett fel a Himalája túráról, aminél Royal Enfieldekkel mentek. Nem is volt velük sok gond, ahogy így 7 részig néztem.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Újra erősen érik a döntés, hogy a sporttúrát túraenduróra kéne cserélni. Teljesítmény annyira nem fontos, inkább könnyebb legyen,de még jó legyen a 110kg-hoz és a csomagokhoz. (A sporttúrán már fáj a térdem néha.) Néha 2 személlyel, de akkor nincs földút.
Szeretném ha már injektoros lenne és mivel mindenki áradozik róla és próbáltam is, a Suzuki DL650 V-Strom a nagy esélyes.
Az lenne kérdésem, hogy ezekből melyik a már ajánlott évjárat?
Cimbora vett két-három éve újonnan egy ilyet, imádja, de Ő olyan tanácsot adott, amit egyszerűen nem tudok megindokolni. Ő azt mondja,hogy már nem venne újat a mostani fejével. 2014-től nézne egygazdásat. Most ránéztem hirtelen és 2014-től valók 15-60 ezer km-el vannak 2milliótól, miközben 2,4-ért már kitolom - az igaz nem felszerelt - de 0 km-es motort. Nem értem a logikát.
Összegbe nem tudok elszállni. 700kp körül gondolkodnék + hitel. Ha esetleg 1milláért lenne valami, akkor még azt a 300-at összekapom valahogy mondjuk, de ahhoz már nuku hitel.
Szóval V-Stromot mikori évjárattól érdemesebb, milyen futásig nézni? Illetve hasonló megbízható alternatíva mi lenne?
Ebből a pénzből kijönne a nagy kedvenc Freewind, de az meg karbis és már köszönöm, de nem szeretnék olyat.
Varadero kiesik a súlya miatt, meg aztán mi az,hogy nincs benzinszintmérő?![ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz vlevi #113214 üzenetére
Az az igazság, hogy annyira külföldön sem olcsó. Legalábbis 10 éves példányok a mobile-n 3500-4000 eurótól indulnak... plusz hazaút és papirozás, stb. Mire megáll lesz vagy 1.7 misi és egy 10 éves motor... nyilván nem ingyen kéne adni, de nekem valahogy soknak tűnik.
Transalpot nézegettem, de vicc kategória... biztos etalon meg minden de 20 év körüli példányok vannak drágán...
Még a végén vagy egyenlőre így marad vagy veszek egy Freewindet. Az legalább kijön a pénzemből.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #113306 üzenetére
Nekem a Pilot Road 3 olyat csinált többször is, hogy erős fékezéskor az első gumi mintha .. nem tudom másképp mondani... mintha abs-el fékeznék, de a motor nem abs-es...mintha ugrálna, pattogna, nem is tudom. De nem rossz értelemben feltétlenül. Tehát hátrányát nem éreztem eddig, csak furcsa volt elsőre. A PR2 nem csinálta....
Huhh, rohadt nagy kísértés volt ma elővenni a motort. De ellenálltam. 20 fok alatt nem szabad.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki esetleg találkozott már kínai intercom turbózással? Van valaki aki cserél ezekben hangszórót, amivel sokkal jobban szólnak. Az érdekelne milyen hangszórókat használhat, mert magát a szerelést magam is meg tudom csinálni.
Próbáltam nézni minőségibb cuccot, mondom egy 100eurót kibír az ember ha több évig jól, de rájöttem, hogy azért nem feltétlenül van jobb, mint pl. 35eurós kínai. Ami jó lenne, azt 100k fele kacsingat, de szerintem irreális, hogy az ember a motorja értékének több, mint 10%-át költse sisakbeszélőre.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki esetleg meg tudja erősíteni vagy cáfolni, hogy a BMW GS sorozatánál tényleg '93-ban, már az R1100GS-nél bevezették az injektort?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm az infókat srácok!
Nemrég gondolkodtam a motorcserén, így nézegettem mindent, de nagyjából mindnél volt valami "de". Viszont ahogy ástam bele magam, egyre inkább az jött velem szembe, hogy számomra az R1200GS (és újabb verziói) maga a tökéletesség. Egyszerűen minden amit mostanság hiányolok vagy szükségesnek érzek, azt mind megkapom tőle. Ahogy leírják a futóművét, az főleg csábító. Én elég magas vagyok, így az, hogy azon egyenesen ülhetek, egyszerűen álom kategória a mostan kis sporttúrához képest.
Egy bajom van vele, mégpedig, hogy nem igazán akarok sznob BMW-s lenni.
Mivel az általam preferált példányok 1.7 misitől indulnak, így a feleségemmel megbeszéltük, hogy idén és jövőre bírjam ki a mostanival, utána meg jöhet az új, lehetőség szerint hitel nélkül már. Mindezt úgy kívánják, hogy abszolváljam, hogy a mostani GSXF-et ne adjam el. Valamiért az egész család azzal basztat ,hogy ne adjam már el...Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113372 üzenetére
Nem szorosan ide tartozik, de az autópályán két centire a seggedbe haladók már nem a bmw-sek, hanem k.rva Octavia-s üzletkötők vagy mik. Többnyire.... a szerb, román, ukrán mercis azért még mindig adja.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113374 üzenetére
Szerintem az megmaradt a pár évvel ezelőtti időkből, amikor ténylegesen erős statisztikája volt annak, hogy ha valaki gyökér volt, a nagy eséllyel BMW-vel volt. Tehát 10-ből 7 gyökér BMW-s volt... sajnos most le kell vetkőzniük. Másrészt azóta a BMW is elszaródott, a vezérműláncot bicikli lánccal helyetesítik, így a hülyegyerekek kikoptak a bmw-sek közül, mert nincs pénzük szervízre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113374 üzenetére
Amúgy ténylegesen jobban aggódom azon, hogy mit fognak szólni a haverok, mennyit fognak cikizni, az úton letámasztva hányan fogják leköpni, megkarcolni, stb. csak azért mert BMW, mint hogy azon aggódjak, honnan lesz rá pénzem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113378 üzenetére
Suzukisok között? Figyi, már a Honda, de akár egy Hayabusa vére is szívva van.
zgospel: Mostanában a kórei autók is feljövőben vannak...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #113390 üzenetére
Ilyenkor szoktam elengedni, visszaállni mögé, majd ugyanezt csinálni neki, hogy na akkor haladjál te hülye b.zi.
etnies: Szerintem én egy g.ci vagyok, mert ezekkel meg azt csinálom, hogy mikor előzőm a kamiont és erőszakoskodik,mert nem bír kivárni 3 másodpercet, míg megelőzöm a kamiont, hogy szépen leemelem a lábam a gázról... kicsit még hadd szüttyögjünk, had örjöngjön a baromja.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki tud valami infót arról, hogy az R1200GS milyen benzinnel ketyeg? Több helyen olvastam,hogy volt valami olyasmi, hogy a magas oktánszámú volt a gyárilag ajánlott, bár elment a simával is. Most akkor mi a belevaló?
A kérdés csak elméleti, mert a magas etanol miatt már amúgyis csak 100-ast tankolok...Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #113402 üzenetére
Pedig épp most az Égéstérben egy srác, aki üzemanyagokkal foglalkozott és ő váltig állítja, hogy megmérték és nincs különbség.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113404 üzenetére
Nem az oktánszám miatt favorizálom a nagyobb oktánszámút, hanem a sok etanolos benzin hatása miatt. Pl. hogy megbuggyan, illetve,hogy sokan sokat mondanak, de azt még senki nem tesztelte,hogy egy 15 éves jármű gumitömítéseivel, membránokkal mit tesz.
Úgy simán tankolom, hogy ha túrázás van és napi szinten tankolok és kijárom. De hogy egy hétig benne hagyjam, azt nem tervezem.
csongi: Miért bukott meg? Én tankoltam már Németországba oda vissza mindent... semmi különbséget nem vettem észre. Itthon annyit,hogy ha a Shell legdrágább gázolaját tankolom, akkor kicsit hangosabb. A mobil petrolostól nagyon selymesen jár, de mintha többet fogyaszt... az auchanos smart diesel meg olyan mit tudom én...nem veszek észre semmit.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113413 üzenetére
Az omv csak a prémium üzemanyagot hozza Ausztriából tudtommal. Illetve itthon sok kút hoz mindenhonnan, nem feltétlenül a moltól. Kisebb kutak simán hoznak Ukrajnából üzemanyagot.
Én most tankoltam először Auchannál, de ott is csak a drágábbikat. Kicsit azért bízom benne, mivel az Auchan nem ebből él, nem ez hozza neki a profitot és egy akkora cég, hogy nem hiszem,hogy ezen kockáztatna szar minőséggel. Egy kis Oil vagy Mobil petrolból jobban kinézem az ügyeskedést.
Volt régen egy Fabiam, benzin 1.4 és rohadtul utálta a szar benzint. Volt egy Agip kút, ott egyszer tankoltam és azt hittem elromlott az autó. Aztán az Agip kivonult, megvette a Mol, utána is ugyanolyan szar volt ott a benzin...Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113729 üzenetére
Milyen savval? hogyan?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Akku hibával kapcsolatban érdeklődnék. Megdöglött az akku,mert f.sz voltam. Télen kétszer is rátettem a töltőt tölteni, de legutóbb két hete kijött az asszony vitázni és csak kirántottam a konektorból, csipeszeket rajta hagytam. Tegnap indítanám, csak kerregteti az indítórelét, de át se fordul. Töltöttem egy órát, már nagy nehezen átfordította, de persze b.szott indulni. Bebikáztam egy nagy riasztó akkuról, pöc röff volt amúgy. Le is vettem a csecsről, járattam 5 percet, majd elmentem vele egy karikára. Ma feltettem tölteni több óra, de utána megint nem indult. Akku kuka. Mondjuk JP akku volt és 2014-es, szóval ideje is volt már.
A kérdés az, hogy ha így szarrá megy az aksi, de valaki bebikáz, akkor még van remény hazajönni vele? Nyilván, ha zárlatos lesz, akkor nem, de ha csak így előregedett, akkor még elmehetek vele vagy mi a magyarázat, hogy nem indult, de simán tudtam vele bikázás után közlekedni, utána meg megint fos volt,mert nem indult?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #114038 üzenetére
Ez még a cb500 blokkjával is kéne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Ezekről az Arashi féktárcsákról van valami vélemény?
Nagyon vegyeseket olvasok róla. Egy valaki azt írta, hogy pályázott vele és hullámos lett, de mindenki más aki már használta, azt mondja, hogy semmi gond velük. És van a harmadik csapat, aki nem használta, de szar, merhanemgyarimindmeghalunk.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Formula-1
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen