- Magisk
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Mobil flották
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
ma A 200-as csúcsszéria a Studio Harcourt szakértelmével készít portrékat, a Honor AI négy szinten dolgozik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #118924 üzenetére
Amit el akarnak vinni elviszik.
Mindegy mivel/hogyan van védve.
Megnehezíteni lehet a dolgukat hogy inkább olyat vigyenek el amit könnyen eltudnak.
Pl egy családiház udvarában, garázsban áll, ahol mondjuk vagy egy kutya is a kertben, szinte biztosra veheted hogy nem fogják kb soha elvinni.
Még a kulcsot is bennehagyhatod. Ellenben egy társasház erkélye alatt, lehet ott kamera, meg kormányzár, meg tárcsazár meg lánc, sokkal előbb ezt fogják elvinni mint a családiházas másikat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #118928 üzenetére
Túrán nem is fogják elvinni.
Nagyon sokat kifigyelnek, ha túrán vagy nincs mit kifigyelniük, mert nem rendszeresen vagy egy helyen.
Számtalan helyen jártam túrázva magam is, ettől soha nem tartottam, és soha senkitől nem hallottam még esetet hogy elvitték volna[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Kicsit off, de van benne motor is:
Amúgy is szeretem az ilyen nagyon különböző gépek/motorok dragversenyét, de ez kiváltképp érdekesre sikerült.
Egyetlen cél: negyed mérföldet minél előbb teljesíteni.
Szerintetek mi a sorrend?:
AstonM. Formula 1 versenyautó
Tesla P100D Ludicrous kicsit megpiszkálva
F-16 os vadászgép
Aston M. vantage
Kawa H2
Volt még más is, de azok már túl gyengék volak.
Várom a tippeket az első 4-re.Én nem találtam el kb egyáltalán.
Nyílván google/youtube kiköpné, de ha van kedvetek írjátok meg, kíváncsi vagyok mit tippeltek.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #120025 üzenetére
És akkor a megoldás.
H2R
Aston F1
F16
Tesla P100D
Utána minden más.Mondjuk az F1 és a H2R közötti különbség kb hibahatár/rajtfüggő, de soha nem gondoltam volna hogy a Kawa ilyen közel lesz az F1-eshez.
Én messze az F1-est vártam a sor elejére (akárcsak norbert1998), akár másodpercekkel lemaradva a H2R-t majd a Tesla és kb utána az F16-ost. F16-os csalóka mert ugye azért az egy anyahajóról is felszáll ami nem hosszú, szóval van ott kajak rendesen...
Érdekes viszont megnézni a Tesla kb. az első 100m-en MINDENT lenyom. Utána mennek el az elsők nagyon, ahogy nő a sebesség/meg náluk a tapadás.
mod.: dehogy a Bombardier lenyomja a Lotust...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #121437 üzenetére
Ugyanez Pannónián 2x
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #121646 üzenetére
Tisztelet ezért a Hsz-ért. Ugyanígy gondolom!
Én évente egyszer cserélek olajat tavasszal szezon elején.
Attól függetlenül hogy 6-8-vagy 10k km-t mentem az előző szezonban...
És ha úgy tartja kedvem akkor ráülök, mindegy milyen olaj van épp benne.
szerk.: Számomra akkor vált tisztává ez az olajkérdés, amikor fater kb 8 évig! nem cserélt olajat az autójában és egyszer elment az olajnyomás, de a szerelőig még elgurult vele.
Kb 1 liter olaj jött le, a többi csak sár volt. Kicsit átmosták a blokkot, belerakták az új olajat és azóta is hibátlanul működik. Nem füstöl, nincs baja. Ekkor elgondolkoztam ezen az egész olajosdin. És ha ezt még elosztjuk mondjuk kettővel, meg szigorítunk mert a motor azért pöröghet 13k-t. Akkor is mivan?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ferdzsoo #121648 üzenetére
Igaz, sima szívó benzin volt... de a motorok 95%-a is az.
Illetve szerintetek ha olaj nem volt benne cserélve akkor mi volt?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #121660 üzenetére
Meddig mentetek hogy 1200km-t pályáztatok?
Mondjuk 120-al pályázáshoz is kell egy idegrendszer...Jártunk már mi is messze de én kizárólag akkor megyek fel a pályára, ha a másik útvonal szinte csak lakott településen vezet 80-100km-en át. (Horváto északi része pl.) De akkor is max egy 100-120km-re. És nem 120-al.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz jacis #121671 üzenetére
Sántít / nem sántít, azóta is használatban van az autó és nincsen problémája. Ez már vagy 6-7 éve...
Autópálya téma: Én képtelen vagyok 100-120km-nél többet pályán eltölteni egyszerűen megöl az unalom és lefordulok a motorról. (ezt is csak a lent említett körülmények között)
Én inkább motorozok mint hogy a célhelyen töltsem az időt. Ha nagyon nagy a táv (800km+) akkor inkább alszok egyet félúton, (ha szar idő van akkor meg végképp) és 2 etapban teszem meg azt a távot. De a pályán annyi mindenről lemarad az ember hogy nekem az nem éri meg.
Egyszer mentem el Bledig pályán, akkor mondtam hogy soha többet. Hazafele már nem ott jöttem és mennyivel élvezetesebb volt.
NULLA kalandfaktor, NULLA kihívás, NULLA emlék, halál unalom. Így tudnám jellemezni az autópálya használatot.
Érdekes hogy mennyire különbözően gondolkodunk mi emberek..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #121676 üzenetére
Tévedés.-
Többször csillagtúráztam eddig mint körtúráztam. De a távolabbi csillagtúrára is inkább több nap alatt érek ki, minthogy pályázzak és csak az legyen a célom hogy odaérjek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #121680 üzenetére
Nemond már, általában 5-6 napos túrákra szoktunk menni. Azokba ez belefér, nemhogy 2 hétbe.
Ha négy nap az odaút akkor te (az én verzióm alapján) 2000-2200km+ -okra vagy otthonról.
Kíváncsi lennék a túrázók hány %-járt valaha ilyen messze a otthonróll, vagy pl. a topikban kik jártak spanyolország/törökország/Norvégia távolságokig a túrákon...
Az átlag 1000km alatt, vagy a körül van, nekem nagyonis ez a tapasztalatom."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz BloodyEddie #121968 üzenetére
Igazából mindegy hogyan vagy papírozva külföldön. Beállnak a rendőrök a db-mérővel és ha magasabb a megengedettnél akkor fizetős a sztori. Nem egyszer hallottam ezt.
Nem a papírt nézik külföldön. Kb mindegy mi lesz rajta."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz djeperto #123411 üzenetére
Hm. Nagyon jó barátomnak van 1200 GS-e, semmi elektronikai gondja nem volt vele az elmúlt 3 évben. Pedig nem dísz a garázsban, és ő motorozni is tud. (Néha lazább offroad stb.)
Lehet hogy ő fogta ki?
Én erősen gondolkozok hogy lecserélem a Hondát, nyílván többször is mentem már a GS-el tudom miről beszélsz amikor a másik motoron már megszülsz ezzel meg oda sem figyelsz és gyorsabb vagy a kanyarokban. Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é.
Az pedig szerintem alap hogy nem hagyod rá magadat az elektronikára, főleg nem egy kanyar ABS-re az egy dolog hogy van. Én így fognám fel: Sosem használom a kanyar ABS-t viszont ha egyszer az a szitu akkor ott van és ha épp működik akkor lehet hogy segít. Ha meg nem akkor csak ugyanott vagyok mintha nem lenne benne...
Nekem a kényelme hiányzik, meg az elektromosan állítható futómű. Illetve hogy el merjek indulni olyan utakon ahol a VFR már kiesik alattam, a BMW-vel meg észre sem veszem és robogok mindentől függetlenül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Szerintem az alkarod/csuklód előbb fogja magát megadni mint a kuplungod.
Nyílván egy nagyob köbcentis motoron szarabb tartani a kuplungot is, de én speciel egy túrán a 3.4. nap ha tehetem már nem nyúlok a kuplunghoz csak akkor amikor elkerülhetetlen, mert az alkarom már nem bírja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #126165 üzenetére
Én egy 2015-től újabb 1200-es is elvagyok, lehet hogy idén, legkésőbb jövőre csere lesz.
Több napos/hetes túrán praktikusabb a BMW. Főleg a szar utakra, illetve azzal egy kis murvától meg offroadtól sem ilyednék meg, sőt... egyre inkább erre húz a szívem.
Itthon viszont lókukkancs kínálat van belőlük... ez német vásár lesz...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Steven #126170 üzenetére
Szerintem a használt ára rendben van. 5.8-6m-ért, már ful-fullosat kapsz pár évesen max 30k km-el.
Kezdjem el felsorolni mi minden van ebbe benne ami egy átlagos 2-3m motorba nincsen?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bacus #126209 üzenetére
Én a VFR-t sem sajnálom. Ahova lehet azzal is bemegyek offroadba.
Motor azért van hogy használd, nem azért hogy pátyulgasd. Ebben nem értek egyet...
Ott van a bivaly bukócső is, véd az sokat..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Cserélt itt már valaki markolatot?
Markolatragasztó kell mindenképpen, vagy lehet valami mással is ragasztani?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #128082 üzenetére
Köszi a tippet!
Levegővel aláfújszot hogyan kell pontosan elképzelni?
Kompresszor?
Meg úgy sem akarok járni hogy utána forog rajta. Unokaöcsém így járt.
Bár asszem ő előtte rá is kent valamit hogy felmenjen neki.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen