- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VoLTE/VoWiFi
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #95238 üzenetére
Azt tudni kell hogy a bőrruhának kell kb egy szezon hogy kényelmes legyen. Mert ha jó amikor megveszed akkor iszonyat szűk, aztán szépen lassan rádidomodik. De ez idő. És nem 1500km-es motorosszezonról beszélek hanem 7-8ezresről...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #95262 üzenetére
Gondolod hogy a csodafarmer ugyanilyen szinten megvédte volna a babát mint a high end cordura, vagy a low cost bőr? Illetve azért ott a corduráknál volt amelyiknél a fél válla ki volt lyukdva az azért nem érme nagyság.
Én nem mernék elesni semmilyen farmerben még 50km/h- val sem.
A lényeg a lényeg, nagyon erős azt reklámozni hogy a farmer is elég kól véd. Mert nem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #95265 üzenetére
Ne érts félre én teljesen megértem amit mondasz. Én arra reagáltam hogy a farmer elég jól véd. Mert nem.
Én úgy vagyok vele hogy kell ahoz idő hogy az ember rájöjjön miben szeretne motorozni. Anno én is ódzkodtam a bőrtől."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #95354 üzenetére
Mivel tavaly szétnyírtam a Roadsmart 3-at, meg belement 9k km is (ill. Idénre elég grandiózus terveink vannak túraügyileg), májusban megint gumicsere lesz, PR5 majd mondom a tapasztalatokat.
Nagyon tetszik hogy a szélén semmi minta nincs konkrétan mintha slick lenne.
Lassan ott tartok hogy évente mindig gumicsere van.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az miért van hogy pl. A haszn. Ut.-ban sehány km-enként kell villaolajat cserélni ill. Ellenőrizni? Semmit nem írnak róla csak azt hogyan kell beállítani.
Még mindig nem tudtam eldönteni hogy vegyek e erősebb rugót?
Amcsi fórumokon vegyesek a tapasztalatok. Egy biztos a SAG-et jelenleg nem tudom beállítani.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Olyanokat is olvastam hogy csak maga egy rugócsere nem fog érezhető különbséget generálni, hanem az újraszelepezés az ami nagyon érezhető javulást hozna. Kérdés felmerül érdemes e egyáltalán egy túragépben ilyen szintig foglalkozni a felfüggesztéssel. Egyáltalán ki, hol csinál ilyesmit?
Egyre inkább azon vagyok kb hozzá sem nyúlok jobban járok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
És ez kb. mi idő, pénz lehet ha odaviszem neki a két kiszerelt villát?
Ill. Mi alapján fogja tudni hogy az adott motorhoz mi lesz a megfelelő szelepezés ha pl. Még nem csinált az adott típuson egyet sem?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szia!
Gépkönyv szerintit rakd bele. Nagyon okosak szoktak lenni a márkaszervizben, nekem megmagyarázták hogy pl. a vfr miért szereti jobban a félásványi olajat, mint a teljesen szintetikusat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #95672 üzenetére
Életem legelső és legutolsó márkaszervize (meg bármilyen bolti szervize) volt amikor elvittem a gépet mert még garanciális volt.
Kérdezem milyen olajat raknak bele, erre azt mondja Motult. Köszi, kicsit specifikusabban? 5100-as félásványi olajat. Kérdezem tőle hogy a 7100-as nem lenne jobb? Válasz: Nekik az a tapasztalatuk hogy a vfr-ek "szebben járnak" és jobban szeretik a félásványit. Persze semmi konkrétumot nem tudott mondani csak azt amit szerintük a kucsaft hallani szeretni. Anno annyira azért nem voltam képbe, rájuk hagytam.
Természetesen mióta én szervizelem csak full synt sn-es olajat kap.Rent.: #95673
Gépkönyv szerinti full szintetikussal egyszerűen nem tudsz mellélőni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #95687 üzenetére
De.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #95960 üzenetére
Double facepalm.
Napszemcsis kérdéskör:
Biztos vagyok benne hogy a beszűrődő fények miatt fáj a fejed, ill. Lehet hunyorogsz is miatta és akkor az is rásegít.
Tudom ajánlani a sötétített plexiket, elképzetelhetetlennek tartom a motorozást máshogyan, én kizárólag azt használok mióta motorozok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nem motorozok sötétben és szürkületben sem. Nemcsak ez miatt hanem a számos egyéb veszélyforrás miatt sem.
Jópár külföldi túrával a hátam mögött is mindig úgy terveztük meg hogy ne kelljen sötérben motorozni.
Tavaly ősszel mivel korábban sötétedik, volt az első olyan hogy tudtam hogy lehet egy nap belefutunk a szürkületbe emiatt vittem víztisztát.
De tavasszal és nyáron el sem viszem. Soha.Vendingo: nappal soha seholnem tud olyan sötétlenni, az erdömélyén szakadó esőben sem hogy ne látnék 100%-osan a plexiben.
Alagútban sem.
Ellenben a többieket gyakran látom mennyit szívnak főleg amikor eső után kisüt a nap és csillog minden.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem a GT veloce-hez konkrétan ilyen van. Irridium gold.
Amit ezért szeretek mert irridiumos is, valahogy kontrasztosabb marad minden mint a sima Tinted-ben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezek az olaszok...
7:10-től érdekes szerintem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintetek valahol ki lehet próbálni mo-n az 1290 super duke gt-t?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah kaptam Décziéktől is ajánlatot első futómű szervizre.
Rugó, olaj, szimering csere és munkadíj 20k-val több mint az X-bike-nál, holott a rugó ára csak egy ezressel olcsóbb az utóbbinál.
Arról nem is beszélve hogy x-bike-nál aznap elhozhatom, míg a másik helyen 2 nap legalább...
Sokat nem kell gondolkodnom ezen úgyérzem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96454 üzenetére
Lassan 50k van benne, de a fő problémám a gyárilag harmatgyenge rugók és emiatt még egy személyre is beállíthatatlan rider SAG nemhogy 2 személyre csomagokkal.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
3 doboz + tanktása súlyra adtam meg 40-45kg-ot. Ezt túllőttem?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz XFishboneHUN #96604 üzenetére
Milyen motorhoz? Nekem a gyári Honda leszedő volt 2k.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz XFishboneHUN #96609 üzenetére
Legelőször mikor gyári szűrőt rendeltem a Hondánál lehetett leszedővel együtt szűrőt rendelni. Kb 6k volt a szett. Azóta pedig csak szűrőt rendelek 3k-ért. Próbáld meg lehet a tiedhez ugyanaz a szűrőkell akkor tudsz így venni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96658 üzenetére
Csak 1-es és 2-esben van 70%-os fojtás. A 3-as már teljes.
Nekem 4 évig elég volt úgy. De tavalyelőtt azért csak belekerült a Z-bomb.
Rohadtul lehet érezni a pluszt.Persu: A CBF600-is elfogy még 150 felett...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #96745 üzenetére
Igen ezt én is hallottam, szvsz ezt a tipikusan balfasz szerelőkhöz járók mondják.
Tervezem hogy ott megvárom a procedúrát."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96747 üzenetére
Nem eresz teljesen rendben van.
Nem vagyok jelen. De lehet megnézem.
Lehet mégse nyúljak hozzá?
Már késő, megrendeltem a rugókat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #96885 üzenetére
Én megválogatom kinek adom oda. De én is több embernek odaadtam már. Az igazi barátaimnak hosszabb utakra is. 50km+.
Term. olyanoknak szoktam akiket régóta ismerek és épp ésszel képesek motorozni a saját motorjukon is.
Meg általában csere szokott lenni, szóval én is hajtom az idő alatt az övükét.szerk.: megjött x-bike-ba a rugóm, most írtak. 1 hét volt a kettő helyett.. korrekt.. Persze beszerelve csak májusban lesz.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz seadrone #96921 üzenetére
Elsőre úgysem fogod eltalálni hogy mit szeretnél ez majd az évek alatt jön meg. Vegyél egy kb. -t ami tetszik és majd idővel rájössz mit szeretnél.
600ccm alatt nem vennék első motort.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz seadrone #96929 üzenetére
Ha fejben képben vagy és tiszteled a motort simán 600.
Én sem motoroztam forgalomban 1 percet sem előtte és cbf600-al kezdtem. Van akit a 250-essel nem engednék ki forgalomba mert egy állat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Már megint az interphone-nál vagyok leakadva. Kinéztem a sportot, de nagyon sok helyen írják hogy kb 100kmh ig használható a felett nem hallani. Plusz én folyamat 3m füldugóval közlekedek.
Arrólnem beszélve hogy a gt-veloce-ban nagyobb tempónál így is majdnem hozzáér a számhoz a sisak eleje. Most ha oda még egy mikrofont is rakok az szinte biztosan zavarhat.
Viszont túratársamnak meg van csak nincs kivel használja.
Mindig eddig jutok.
Fc motoban a twin sport 89k. Elég baráti főleg a magyar árakhoz képest."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #96978 üzenetére
Motosafe-et próbáltam elviselhetetlen volt számomra, kényelemre, és közel nem szűr annyira mint a 3m. Azt hozzá kell tenni hogy alacsony a hallásküszöböm, sok számomra iszonyat hangos és majdnem elviselhetetlen zaj másnak teljesen normál. Sosem bírtam se a hangos diszkózenét se semmit ami hangos. A 3m tökéletes. Viszont emiatt feltételezem hogy talán jobban hallanám az interphone-t is mint mások...
Musquito ez viszont így ígéretesen hangzik.
Mondjuk miért az 5.? Mindegyik meghalt?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #96982 üzenetére
Szerintem benyomtam elégge de akkor lehet hogy nem, mindenesetre eladtam már újat ezért biztosan nem veszek. Én a 3m et is benyomom az agyamig így király.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96985 üzenetére
Jah neki F5mc van, viszont nyitott sisakkal.
Nemtudom, megint ott vagyok ahol a part szakad...HSM: én pontosan ugyanezt tapasztaltam. A 3m-el többezer km-es túrán is elvagyok... füldugó nélkülnem tudok közlekedni, ha elfelejtem berakni néha meg kell álljak...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96989 üzenetére
Jah de végülis azt is megszűltem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #97044 üzenetére
Ez most egy tipikus állat szemszöge , a többség nem ilyen szvsz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #97056 üzenetére
Magam is meg vagyok lepve de HSM-el értek egyet jelenleg.
Itt a főprobléma azzal van hogy Te folyamatosan a pályázást hasonlítod össze a forgalomban való motorozással. Ami hiba.
Ha érdekel este kifejtem a véleményem ezzel kapcsolatban most "dolgozom".[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #97056 üzenetére
Szóval kimotorozás:
Tisztázzuk ez mit jelent. Az adott motor képességeinek (futómű, motorerő, fékek stb.) a maximális kihasználása. A rendszeres pályára járó versenyzőkön kívül ki az aki ezt kihasználja? És közülük hányan használják ki a a közúton ugyanezen motornak a képességeit? Akik mégis megpróbálják azokat neveztem én állatnak, amin Te kifakadtál. Nem attól lesz állat valaki hogy húz egy kövéret mint ahogy Te írtad. Hanem attól hogy versenyző(nek hiszi magát vagy tényleg az) és úgy megy bele a kanyarokba mintha pályán lenne. EZT KÖZÚTI FORGALOMBAN NEM TEHETED MEG.
Nem részletezem miért mindannyian tudjuk. Te is tisztában vagy ezzel, saját és mások veszélyeztetése nélkül a közelébe nem tudsz menni a kimotorozásnak ha a forgalomban vagy.Innentől kezdve jobb is ha szétválasztjuk a két témát mert totálisan alaptalan közös nevezőn említeni a kettőt. Igen persze hogy én sem tudok „kimotorozni” pályán egy hatszázast, az 1.2-est meg plánen nem. Csak itt nem erről van szó! Ezt értsük meg. Amint ezen túllépsz egy új világ is megnyílhat számodra.
Rövid felsorolás szintjén hogy mit is jelent nekünk a motorozás, miért is motorozunk:
Dinamizmus, rugalmasság, kilátás, a táj szépsége, a friss levegő, az illatok amiket kocsiban nem érzel, ismeretlen helyek megismerése, érzed a bőrödön a természetet, amikor köd van, vagy meleg vagy 6 fok és éppenhogycsak nem a hó esik. Amikor felérsz 52 hajtűkanyar után a hágó tetejére 1500km-re otthonodtól és letekintesz, egy csapatba tartozás, annyi mindent sorolhatnék még amiket egy pályaversenyző lehet hogy sohasem élt át például. Fogadjuk azt el hogy mindenkinek mást jelent a motorozás.Minek vettem majd 200 lóerős motort? Lehet furcsán fog hangzani számodra de az elsődleges szempont amiért lecseréltük a 600-ast az a KÉNYELEM. (Tudom ezt a szót sem ismerik a versenyzők, mert az nem arról szól) Nem pedig azért mert gyenge volt. De egy 3000km-es túra az igenis erről szól. Kényelemről-
Nem csak a fizikai kényelemre gondolok hanem a nyomaték adta kényelemre is pl. Vagy a 3 doboz adta pakolhatósági kényelemre. Nincs egy épkézláb 600-as gép amire pl. 3 koffert rá tudsz aggatni nem valami hommade módszerrel amitől halál instabil lesz az egész.
Gyere el egyszer egy ilyen 3000km-es túrára a 125-össel, amit nem tudsz kimotorozni. 250Km után a halálba kívánod. Nem sorolom miért. Te is tudod. Nem csak amiatt veszik az emberek a nagy gépeket mert 200 ló. Nagyobb ülés, jobb szélvédelem, nagy nyomaték, hosszútávon kizárólag nyomatékból kényelmes a motorozás. Tudod hányszor járok 7k fordulat felett a motorral egy túrán? Lehet hogy egyszer sem. De a nyomatéka az igenis kell hogy ne kelljen észnélkül váltogatnom annyit mint a szutyok 600-as gépeken.
Stabilitás, iszonyat fontos. Összehasonlíthatatlanul stabilabb az 1.2 mint a 600-as volt.
Gyári kofferrendszer (kb egy 600-as gépnek sincs rendes 3-as szettje) olyan szinten ki van találva hogy simán 150-160-as utazót is mehetsz nincs turbulencia, vagy stabilitásvesztés, semmi. Ez is KÉNYELMES.
De hogy az erőre is térjünk ki. Igen kell. Kell a nagy. Nem mindegy hogy amikor csapatban motorozunk tudod e tartani a lépést, nem azért mert 200-al mennek hanem azért mert az olasz dolomitokban amikor olyan a szitu akkor kifogod a kamiont a hegyi úton és 10km- át nem tudod megelőzni. Ahol a 600-assal 3 kofferral megpakolva 2 személlyel eszedbe sem jut az hogy megelőzd, az 1.2-esel elmész.
Hányszor van ilyen szitu? Sokszor. És napi 5-600km-eken ez rengeteget számít. Simán meg lehet érezni ha csak egy 700-800-as gép is van a csapatban egyszerűen nem tud jönni. (pont jó barátom járt így a tavaly tavaszi túrán, azóta van egy 1.2-es banditja és lásd. Szuperül mentünk együtt az őszi túrán).A saját motorozási profilom kb így épül fel. 80% túra, 10% - ha már nem bírok magammal és otthon elmegyek egy körre és 10% pálya. És igen, ha elmegyek pályázni akkor érzem hogy balfaszabb vagyok mint jó pár 600-assal pályázó ember. Szó sincs kimotorozásról, egyszerűen csak szórakozásról van szó. De attól még nem gondolom hogy 600-assal kéne járnom túrázni mert évi 2x elmegyek pályára és agyonvernek a kisebb gépekkel.
Természetesen minden tiszteletem a tiéd, néha próbáljuk meg más szemszögből is megközelíteni egy adott kérdéskört.
Peace!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #96989 üzenetére
Nah folytassuk. F5Mc
Tényleg kb. ilyen a hangminőség?
Mert ez botrányos, szinte semmit nem értek belőle."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #97162 üzenetére
Nah megrendeltem, a twin sportot. Nagyon kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #97216 üzenetére
Annyit tegyünk hozzá hogy szerintem senki nem írta azt hogy 1000ccm-et ajánl elsőre, mindenki a max. 100 lóig bezárólag írta, ami kb. a 600-as naked kategória. 1-1 lóerő arányt te sarkítottad ki.
Én továbbra is tartom hogy kezdőként ha fejben rendben van és ismeri a határait akkor 80-90 lóig oké.
100le felett vagy 1000ccm-es gépet én sem ajánlanék senkinek elsőre.Mivel folyamatosan vezettem/vezetek minden szervizt a motoron ezért pontosan meg tudom Neked mondani.
SMKP - Apám 50-es Malagutija, talán 50km.
CBF600 - 3 év alatt 14 800km - szinte kizárólag Mo., 1 Szlovén túra
VFR 1200 - 4 év alatt 31 100km - a nagyja külföld, tőlünk nyugatra és délre.
Soknak nemsok, van aki sokkal többet megy, de szvsz még mindig magyar átlag feletti..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ma olvastam egy érdekes dolgot a meghajtási veszteségekről.
Lánc 3%
Szíj 11%
Kardántengely kb 30%.Ez nem kevés azért.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah jólvan látom mindenki elment motorozni. Nagyon helyes.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Most nézem micsoda jamburee lesz Orfűn május 5-6-án. Arra már oda is érek...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoLTE/VoWiFi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs