Hirdetés
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
gp A PlayStation 5 változat kapni fog egy dobozos kiadást is, annak premierje novemberben várható.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16685 üzenetére
persze, világos
túl racionális vagy, nekem legalábbis. egyszer élünk. nem lehet mindent mindig fillérre kicentizni, hogy mennyi és megéri e az utolsó érméig a használatban. szerintem nem is szabad, mert elvész az öröm. de elfogadom, mind mások vagyunk, így jó...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #16701 üzenetére
Azért ahhoz sok kell, hogy pl. könyöknél és csuklóban megvédjen a háj Az már nem igazán motorozik, akinek az sikerül... Csípőnél is közel van a csont a bőrfelszínhez. Hiába no, nem lehet megúszni a rendes ruhát...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #16714 üzenetére
Most nem azé, de emlékszem, hogy volt szó róla Most integrát is emlékeztettük
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16717 üzenetére
ő tud. én nem. ennyi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16719 üzenetére
nyáron megyek, 2 napos tréningre, egy motorosklub bérli ki a pályát, korlátozott létszám, versenyző oktatókkal. évente egyszer van ilyenre lehetőségük.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16722 üzenetére
ezen a pályán én csak oktató mögött merek végigmenni, miután leellenőrizték és beállították a pályára a futóművet az meg ritka hülye motoros, aki autók között ide felmerészkedik. nem viccel ez a pálya, megbüntet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16719 üzenetére
csak én érzem úgy hogy ez a pálya nagyon vékony?
lehet, mert csomóan hülyén mennek rajtaNincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #16722 üzenetére
És ezen F1-et is rendeztek Mondjuk a 3. motoros kb. függőleges motorral tanyált el, az mi?!
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16730 üzenetére
Azért szerintem egy jó gumival (pl dunlop D212) elég jó tempókat lehet ott menni, persze én tuti nem mennék határon, még a közelében sem, kicsit félelmetes hogy motoros bukótér közel nulla százalék...
Nekem annyi nem tetszik az egészben amikor a motorost meg az autóst összeeresztik, elég érdekes szituk születhetnek, videóban is van egy rész amikor szegény bukó motoroson majdnem hogy átgázol az autó.. Eléggé balesetveszélyes így együtt, bár gondolom anyagilag így éri meg az üzemeltetőnek..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16735 üzenetére
azon röhögtem a legjobban, mikor az egyik autót borítják vissza és a csávó félig kilóg a szélvédőn keresztül, azt sem várják meg, hogy kimásszon, mint a rally hőskorában
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16772 üzenetére
tudom, hogy érdek, pénz, poltika. leszarom. és tudod miért? mert a végén azt látom amit látok. és a végeredmény az, ami. pont nem érdekel engem mint nézőt, hogy mit ölik egymást a háttérben. nem érdekel. így józan paraszti ésszel igen, azt merem mondani valamire, hogy faszság, úgy, hogy tudom, hogy nagyjából mi megy a háttérben (dolgoztam eleget multinál, hogy tudjam mi a standard analógia), ahogy te is vágod ezt. csak a körítés nem érdekel. de tudom, hogy ez ilyen és ezért úgy oldom meg, hogy nem nézem. problem solved
inkább segíts nekem ismerőst keríteni a bmw-nél, hogy jó nagy kedvezményt kapjak a diszkóbájkra...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
sNORh
őstag
válasz Topiccsendőr #16771 üzenetére
köszi, először is a gyujtást állítom be. lehet az csúszott el, amúgy is néha útközben szaggatott, pedig pöpec kis karbit kapott a nyáron, amúgy is gyanús volt.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16775 üzenetére
igen, olyasmi..
nemtom. sosem kacsingattam az rsv4 felé, de ne kérdezd miért[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
sNORh
őstag
válasz Topiccsendőr #16778 üzenetére
De egy másik gyárit kapott
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16775 üzenetére
s1000rr vs rsv4 apcr
mit hoznál fel érv és ellenérvként mindkét modell mellett és ellen?
ha a hp4-et megkapom pofátlan kedvezménnyel, akkor hp4 vs rsv4 apcr a felállás természetesen, de most maradjunk az alap s1000rr-nél....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16785 üzenetére
hp4-en már nagyon átrágtam magam, végig olvastam minden technikai motyóját. nem mo-ra veszem alapvetően, hanem ausztria és németország, autópálya és országút, kátyúk ezért nem nagyon foglalkoztatnak. a futóműve igen meggyőző, illetve a sima rr-hez képest kifejezetten kiemelik rengeteg helyen, tesztben, cikkben (angol, német és amerikai és ausztrál lapok, videok), hogy közép tartományban látványosan több a nyomaték az komplett új leömlő és kipuff rendszer miatt, továbbá hatalmasat javítottak a gázreakción és nagyon finommá reszelték. nekem a karbon verziója nem kell, ez a része nem annyira érdekel.
a launch control etc.. ezek mindkét motornál csak pályán működnek, az állítható blokk pedig valóban, nekem felesleges, működjön gyönyörűen és kész, soha nem nyúlok hozzá. pályán lehetne vele játszani, de nem pályára lesz, arra ott a cbr továbbra is, egy nap csak megtanulom rendesen megülni
ja, és a bömösön van gyári markolatfűtés, ez is egy nyomós érv nekem
viszont az aprilia hangja az odabasz de nagyon durván...
megbízhatóság? ezt a kérdést passzolom.. a bmw-nek szélesebb,kiterjedtebb a hálózata, ha valami beszarik (már pedig befog), akkor hamarabb lesz kész...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #16789 üzenetére
"Egy jokora pocs kell hozza, es hit hogy befordul ott is, ahol nem ugy nez ki "
Aláírom! Csak toljuk már ki a bringát, meg hozzad az RS-tzsolt19900: ismerősnek volt GS500-on túra plexi, autópályán jól jön, kényelmesebb, de egy 5 litert fogyasztó gépnél kár ilyenen agyalni
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #16792 üzenetére
A gokart pályák nyitva vannak télen is?
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16815 üzenetére
áá, nem akarok semmi flancolást meg gyári minőséget, sima matrica kell, még a színhelyesség se nagyon fontos, még az is lehet hogy valami tök egyszínű matrica kell, valami ilyesmi:
Még gondba vagyok a festéssel, azaz van 3 terv is, választanom kell majd melyik lesz, viszont a matricaszínt csak ezután fogom tudni megmondani, mert pl ha ezüst betétek lesznek a motorba akkor fekete matrica kell, de ha egyszínű lesz a motor akkor meg króm matrica szükséges..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #16835 üzenetére
nincsen csak oldal sztenderem van
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #16841 üzenetére
az enyémen nincs, csak kihajtható oldalsztender
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #16845 üzenetére
éértelek, jól van, az alap elgondolás az első hátsó emelő, csak gondoltam hát ha ki lehet váltani ezzel, de ha nem hát nem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #16890 üzenetére
pontosan. Teherautó és kézcsók. Nekem Homasitás riasztós tárcsafék-záram van már 3-4 éve. Semmi baj nincs vele. Még elemet sem kellett benne soha cserélnem. Annyira durván nem hangos, ellenben kibírhatatlan hangja van. Olyan frekvencián vinnyog, hogy majd szétrobban az agyam. Mellesleg elég masszív szerkezet. Konditerembe is simán elmegyek motorral és csak ezt rakom rá.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #16890 üzenetére
tuudom, de azon viszont a tárcsafék zár sem segít sajnos elég nagy baj az, hogy ilyeneken kell gondolkoznunk hozzáteszem
Archer: ooksi, csak hirtelen ez jutott szembe, mint védelmi eszköz, főleg hogy 5-10 percekre hagynád ott, ezért addig tárcsafékzár fel le picit macerásnak tűnik, legalább is nekem
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16887 üzenetére
Akkor kérdezek: Tudok-e venni valahol venni olyan anyagában színezett (és most itt a sima fehér is megfelel) matricát mondjuk A4-es méretben, amit valahogy meg tudok jelölni hogy ki tudjam vágni a betűket? (Pl másik oldalára negatívot nyomtatok és úgy vágom ki?) Vagy ez az otthoni gyártás nem megoldható?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16898 üzenetére
okés, akkor megyek nyomda felé.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16913 üzenetére
dögös!
az valami karbon lóca ülés gyanánt?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #16915 üzenetére
jaaa, első fotón nem tűnt fel
elég vad gépnek tűnik, szíj hajtás, v2, feltöltött netán?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #16952 üzenetére
na puff ezért félek én használtat venni :S
köszi az infót olvasgatok majd a jelzett helyeken... Nehéz dolog ez.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #16960 üzenetére
gpz900r ( bőven maradna kp rendbetenni rajta ha kell mit és tetszik nagyon. Nyilván nem mai technika )
És jön az igazi kakukk. Belegondolván hogy nagyrészt azért városban örömködés és elhanyagolható mennyiságű tényleges messzebbre közlekedés a koncepció....
fs650e
szerk : A motorozás élvezete ugye bármelyiken elérhető, bármelyiket örömmel nézegetném el amikor nem ülök rajta... A husa mellett szól néhány erős érv meg ellene is pár erős...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #16967 üzenetére
ahogy elnezem, szerintem meg nyugodtan figyelmenkivul hagyhatjuk a kollega mostani listajat
ugy erzem, meg fog valtozni sokat. egyelore meg a kategoria sincs meg.
az eddig felsorolt gepekben a nagykobcenti es a ket kerek volt kozos. meg h nem volt kozottuk chopperegyebkent jah, vegye azt, amelyik neki a legjobban tetszik. a hobbimotorozas ott kezdodik h hozelitesz a gephez es vigyorra huzodik a szad
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #16979 üzenetére
igen lógnia kell, de azért nem túlzottan. azért írtam h tapasztalat kell hozzá, h el lehessen dönteni. én már látom messziről, de másnak ez nem biztos h ilyen egyértelmű. ráülés nélkül nem lehet és nem szabad feszességet állítani ez az ami biztos. persze üresen sem lehet feszes. de ezt se kell túlmisztifikálni. az új lánc is nyúlik még, azt is figyelni kell néhanéha.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #16981 üzenetére
tudom h le van írva, de az meg nincs mindig nálad, amúgy asszem 3-4 centi. de asszem rutin vizsgán is kérdés.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16979 üzenetére
Várj, én most a nyúlásról beszélek, Te is?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16989 üzenetére
33-km-es lánctól te ne várd hogy ne legyen kuka, főleg egy sportmotoron...Ha szakaszosan nyúlik, annak utána lehet menni állítással. Felteszed az új láncot, azzal fogja kezdeni hogy nyúlni kezd, ráadásul lehet pont szakaszosan, ha olyan a motorozási stílusod. Ekkor még nem kell kikukáznod, hisz még nem is állítottál rajta semmit.. A láncot ápolni kell, és sokszor ellenőrizni a megfelelő feszességet. Ha így teszel, nem nyúlik meg nagyon szakaszosan, és többször tudod még állítani, csak meg kell jegyezni a gyári értéket honnan indulsz ki. persze km függő is a dolog, túl sok km-nél bármilyen jó állapotú a lánc látszólag, érdemes cserélni, mivel elég ha 1 db szem megfárad.. Persze az is jó módszer amit te írsz, de ha felteszek neked egy zsír új láncot, és túl lazára állítom be a feszességet, simán ki tudom emelni a fogaskeréktől..Én a futásteljesítményt, a rovátkákat és a láncfeszességet alapul véve hozom meg a láncról a döntést hogy elnyúlott-e és cserélni kell-e..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16995 üzenetére
Leírtál 2 módszert, leírtam egy harmadikat. MI ebben a baj? Vagy a Te szavad szent?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16997 üzenetére
A szakaszos nyúlásnak úgy kell utána állítani hogy megkeresed a legfeszesebb pontot és azt veszed alapul.
GSR-em lánca 1000 km után megnyúlott szakaszosan, utánaállítottam, nem kellett láncot cserélni..
Annyira hasraütésszerű amit mondok hogy még a manualban is felhívják rá a figyelmet a rovátkákra, azon nem szabad túl állítani a láncot..
(csak angol van itt a benti gépen)A did X gyűrűs láncokra 1 év vagy 20ezer mérföld garit adnak, kb ha jól számolom 32ezer km. Szóval a te futásteljesítményed teljesen átlagosnak mondanám.
Olvasd újra amit írtam, azt mondtam a te módszered is jó, és leírtam én hogy szoktam. Leírtál 2 módszert, azaz csatoltál képet. Most meg felsorolsz még pár dolgot, amit ugyanúgy kell nézni, holott először egyáltalán nem írtál a pl a csapok szorulásáról, képen sincs szó róla. Nem cáfoltalak, kiegészítettelek. Te meg azt hiszed cáfollak. Ha csak húzogatod a láncot ahogy a képen van és azt hiszed minden rendben akkor szerintem az nem helyes.. Ezt írtad Te is utólag..akkor mi is a probléma?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #16974 üzenetére
Nem, hogy nagyon, egyáltalán nem tudom elhúzni a lánckeréktől. 17 ezer van benne.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #17005 üzenetére
Megvan, 30 mm-t ír a ragasztott cimke a lengőkaron, annyi van. Nem csak egy helyen próbáltam meg elhúzni, hanem forgattam körbe a kereket és mindig próbálgattam. Sehol sem bírtam elhúzni a fogaskeréktől. Az eredeti gyári van rajta.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #17026 üzenetére
Végülis az is legal Max kicsit hülyén néz ki, ha Pesten hadonászik az ember
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
máyköl
veterán
válasz Topiccsendőr #17030 üzenetére
Köszi szépen!
-
máyköl
veterán
válasz Topiccsendőr #17030 üzenetére
B jogsival ez vezethető ugye?
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #17026 üzenetére
ha jól tudom, teljesen szabályosan közlekedhetsz utcán is motorral úgy, hogy nincsen indexed, csak első és hátsó lámpád féklámpával, de akkor lekell szerelni az index kapcsolókat is a kormány csutkáról, nem? mert ha viszont utóbbiak fent maradnak, akkor azért büntetés járhat. amúgy a tükrökkel mi van? gondolom azok mindkét esetben kötelezően fent kellenek, hogy legyenek? vagy ha leszerelsz mindent, akkor a tükröket is leveszed, mint a bicajnál?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #17072 üzenetére
én nem foglalkozom indexeléssel sorok között, szarok rá. de kanyarodásokkor, meg amikor kell, indexelek természetesen. kisagy dolgozzon csak többet azon, hogy 3 autó helyett 5öt tudjon feldolgozni.
ismerős. németországból rendelt dolgok egy héten belül az ajtómnál, a magyar raktárból 3 hét alatt sem tudták kiszállítani. abszurdisztán
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17072 üzenetére
"Minden kulfoldrol rendelt cuccom megjott a motorhoz, csak a kibaszott dugattyum nem, amit magyar boltbol rendeltem."
Ez annyira tipikus.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17079 üzenetére
Felkapcsolod majd azonnal le, de az index akkor is háromszor felvillan.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17097 üzenetére
Na jah, a szín erősen KTM-es, viszont formát illetően én Ducati-t (is) látok benne.
KoVee84
Naked bike-ok alapvetően nem tetszenek, s akármennyire hihetetlen, eddig egynél sem volt az a "húbazegnahezkéneazért" érzés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #17104 üzenetére
Erősen gondolkodom, hogy következő motornak majd egy Z kéne...annyira bejön.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17118 üzenetére
Ja, sőt, "299"-es.
Szóval egy alaposan tuningolt kocsi ellen az lett volna a minimum, hogy a limitert kiszedik, hallatszott, hogy tudott volna még menni; s az egy fokkal fairebb összehasonlítás az lett volna, ha ez is kap egy kis tuningot. De mindegy, végülis ez csak két szórakozó hobbistáról videó, nem összehasonlító teszt vagy hasonló.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EA Sports WRC '23
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anbernic RG556 kézikonzol teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mesterséges intelligencia topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Konteó topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen