- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #13898 üzenetére
én csak kérdéseket teszek fel, mert valamiért kifejlesztették ezt a 60as olajat.
de ha elolvasod a cikket, akkor meg az jön le, h nincs sok értelme.
pl a motul über racing versenyolaja az 0w 30.
csak találgatunk. Kéne egy mérés, egy 30as és egy 60as olaj között.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
Integra #13915 üzenetére
Csak amatőr verseny lesz, amin csupán nem ajánlott indulni licenszes versenyzőknek.(MAMS szabály)
Délutáni pálya lesz szabadon ugyanúgy ahogy a múltkor, csak kinnt lesz még egy motorsport egyesület is pár tagjával, akik nem külön, hanem a 'vendégekkel' együtt mennek.
(ők ezt hívják edzésnek)Szóval olyan nagy változás nem lesz, csak lehet hogy több motoros egy átlagos szombathoz képest.
-
válasz
Integra #13930 üzenetére
A 0w30-at csak úgy tudom elképzelni, hogy az egy nagyon speciális olaj.
Olyan járműben ahol nincs nagy hő. Vagy baromi jó a hűtése, vagy ki-be kapcsolódik, esetleg nincs terhelése.. Mi lehet ilyen? elektromos - benzines hibrid? robbanómotoros klímakompresszor? Tajgán üzemeltetett lánctalpas hókotró? (utóbbiaknál már külön olajfűtés van a hidegindítás esetére)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #13937 üzenetére
két 0W között nem hinném, h -10 fokon az egyik 100centistokes, a másik meg 200 centistokes.
ráadásul addig van hideg, amíg nem melegedett be a motor, és le van hűlve minden ilyen extrém hidegre. itt már meg kéne nézni a viszkozitási görbét, mivel a hidegoldal 20 fokra van megadva, persze h lesz különbség -20 fokon a kettő között. De enneka hűtőbe berakom dolognak sztm semmi életszerűsége nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #14001 üzenetére
Csatlakozom a kérdéshez, kíváncsi lennék.
Én tudtam, hogy az enyémre kell költeni, de relatíve olcsó volt. Bár talán picit több pénz ment rá, mint akartam, de végülis mindegy már, túlságosan a szívemhez nőtt"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz
Integra #14001 üzenetére
Összes folyadék, gumik, esztétikai hibák amik engem zavarnának, nem gyári cuccok (csúsztak vele ami megesik de nem gyári alkatrészekkel javították) ilyesmi. Durván 250-300k. A blokk amúgy rendben van, azt mondta a szervizes srác, hogy a km is nagyjából reális szóval aki rákölti és más hiba nem jön elő még úgy is jól jár, elvégre egy 4 éves gép.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #14005 üzenetére
Na igen, ha okosba csinálja gumit is kaphat olcsóbban is szezon végén...na mindegy, akit zavar, annak mindegy.
Amúgy én úgy vagyok vele, hogy tök jó, hogy minden idom el van rakva, de kérdés ki milyen távra tervez a motorral, és mit csinál vele. Elvégre az ember szereti a szépet, tehát ha vesz egy szép motort, akkor azt maga is élvezni akarja. Ha rárak vmi kókány pályaidomot, akkor meg olyan lesz amilyen.
Tehát most az utánunk következő tulajdonosnak akarunk ezzel kedvezni? Ha valaki hosszú távra (10 év mondjuk) tervez, akkor mire odaér, hogy eladja, úgyis olyan nyomott lesz az ára, hogy a gyári idom nem sokat fog rajta lendíteni. Értem én, a fos kínai pályaidomot lehet javítgatni, és akkor úgy néz ki ahogy, ha "pedig szeretjük a szépet", akkor a gyárit ha össze is törik, akkor szépre kell javítani, ami drága.
Szóval kicsit ellentmondásosnak érzem ezt az egész dolgot, noha mindkét álláspont mellett vannak ész érvek. Amúgy engem is zavarnak az esztétikai hibák, de úgy gondoltam, hogy első motornak akkor sem veszek tökéletest, és talán ez jó döntés volt, habár szerencsére (kopp-kopp) eddig nem volt vele komoly esemény (remélem nem is lesz). Aki persze sokadik motorját veszi, annál más lehet a helyzet."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok