- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #945 üzenetére
Mondjuk én a célegyenesre gondoltam, ahol erőből emelte az elejét a Yamaha, de mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #951 üzenetére
Tavaly Mugello volt és a célegyenes vége felé történt több egymást követő körben is.Nem erőből volt.
Egyébként a 240/6. sebesség is hibádzik.Szép lenne, ha 6.-ban majd 100 káemperhát gyorsulna a moci...
Általában az a megszokott, hogy 3. sebességig még el-el emelik, de utána már nem.Ez viszont teljesen normális. -
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #944 üzenetére
''hatosban 240-nél emelte az első kerekét''
LOLStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #945 üzenetére
Rossi jól megdriftelte a bömöst Szerintem túraautóban is jó lenne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #952 üzenetére
Amit láttam, hogy a célegyenesben Tamada mögött mégcsak nem is szélárnyékban emelte az elejét -akkor nem 240-nél, hanem 300-nál - ismétlem, a célegyenes közepén. Amit érzékeltetni szerettem volna, hogy nagyon erősek, azt hiszem ebben te is egyetértesz velem. -
Motion Blur ha már így összejöttünk LOL
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk amit még nem értek, az az, hogy Talmácsi azt nyilatkozta ma reggel, hogy nemsokára a 250-esekhez megy... Nem azért, de a nagy nevek mind kinőtték a 125-öt utána a 250-es osztályt és csak utána mentek a királykategóriába. Nem mintha nem ismerném el Talmácsi tehetségét, de először világbajnoknak kéne lenni. Esetleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #957 üzenetére
Szerintem - bár nem vagyok nagy 'szaki' - de Talmácsi vezetési stílusa inkább egy erőgéphez való, mint az inkább taktikás 125ccm-es gépekhez..
Mert mit csinál Talma? Röviden: Tökig húzza a gázt, azt lesz ami lesz.. Számtalanszor bebizonyosodott hogy nem éppen az a taktikázós pilóta..
Szvsz ezért inkább felnyomják egy erősebb kategóriába, hadd menjen ott, hátha jobb eredményeket hoz majd. (Elvégre a KTM már nagyon ott toporog hogy inditsa gépeit a 250ccm-ben is) -
Topiccsendőr
addikt
Na jó, de azért ott méginkább hidegfejűségre lenne szükség, nem pedig arra, hogy egy esős pályán kétszer elzakózom. Ha kicsiben nem megy magabiztosan, akkor nagyban sem fog. Pont a 125-ben kellene tapasztalatokat gyűjteni, kiforrott versenyzővé fejlődnie. Különben mi lesz, ha egy egész versenyen keresztül kóstolgatni fogják hátulról?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
motoGP
csendes tag
válasz Motion_Blur #948 üzenetére
Hi !
Csak VHS-en van meg, sajna !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #959 üzenetére
Igazad van, sok esetben a 125cc bajnokságot nyert versenyzőböl lesz később nagyobb kategóriás v.bajnok, de ugyanennyi 250 v. 500 v.bajnok is van aki nem nyert kisebb kategótiában bajnokságot. Tapsztalat és rutin szerzéshez nem feltétlenül kell bajnokságot nyerni, 4 év a 125-ös mezőnyben és a futam gyözelmek már bizonyíték arra, hogy itt mindent tudást megszerzett, idelye tovább lépni. Szerintem !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #962 üzenetére
Ez így van, de azt már éreztem, hogy ugyanarra képes mint bármelyik másik versenyző. 1 biztos, a korából adódóan a 125-ben soha nem fog annyit kockáztatni mint a 16-18 évesek, de ezt így kell. Amig nem volt az élbolyban addig a hátsó traktusban ugyanolyan kemény csatákat vívott mint most, hogy akkor nem jutott előre azt nem tudás hiánya hanem a gyengébb technika okozta. Összegzés képpen az a véleményem, hogy ha 4év nem volt elég arra, hogy itt minden megtanuljon akkor 8év se lenne elég, akinek van érzéke vagy tehetsége annak ennyi ídő bőven elég, ha nem akkor arégen rossz. Szerintem.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
''Ilmor plans MotoGP engine.
Following KTM's recent withdraw as a MotoGP engine supplier - and continued doubts over the Blata V6 project - hope for teams seeking a competitive powerplant could be on the horizon, with the news that Ilmor Engineering are planning to 'design, build and supply' a MotoGP engine.''...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
Olvastátok, hogy a KTM kivonul a MotoGP királykategóriájából?
Bővebben: link
No és mit tippeltek, ki lesz a másik pilóta a 250ccm-ben?? -
motoGP
csendes tag
Ésszerű lépés, kicsit túlvállalta magát a KTM, be kellett látniuk nem szerencsés dolog egyszerre 3 fronton (de legalább kettőn) a nulláról-full fejleszteni. Mindenkinél végesek a lehetőségek, így az ilyen esetekben muszály megosztani a forrásokat, ezért senki nem kapja meg maximális támogatotságot, emiatt jobb esetben az egyik motor biztos nem hozza vártakat, rosszabb esetben mindkettő döglődik. Ráadásul az ebből keletkező belső viták is elvonják a figyelmet a Project-ről. Így legalább teljes erővel a 250-re (Talma motorjára) tud koncentrálni.
UFF, én beszéltem (lobogó haj) !!!
Tipp.: a másik 250cc motorbicikli pilóta szerintem Gabor Talmákszi was?
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
neduddki
nagyúr
HI!
Tejjesen igazad van, NEm is ertetttem, hogy az 500-asok utan /pedig ma rott is a tul teljesitmeny minnel egyenletesebb atvitelevel kuzdottek*/ mi afrancnak huztak 1literre??? egyszerun nem rtettem nyiolvanvalo volt hogy a 250-300le/l konnyen hoszhato lesz, akkor emg a part szakad???
udv
neduddki
p.s. * igen bigbang, de hat az spec eset:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz #70869248 #943 üzenetére
HI!
80-as evek vege 90-venes eleje.. Honda Gardnerra fejleszt lassu kanyarok allat teljesitmeny kiyorsitasra Dohan meg kuzdott vele es miyutan O lett az elsoszmu azutan hejeztek kisse lejjebb is a hagsujt... leglabbis Dohan igy emlegete azokat az idoket
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
[lAyCsI]
addikt
Sajna anyagi okok miatt nem tudok menni Brnoba,
úgyhogy csak otthonról fogunk szurkolni Talmának.
Muszáj lesz egy dobogó b@assza meg!!
Amúgy valaki megy ki közületek?-= No way back from Here =-
-
Black&White
addikt
Holnap este...
De várom már! -
Motion_Blur
félisten
Talma motorja állítólag más festést fog kapni, nemzeti színűt
Hazai futamnak tekinti a cseh versenyt, csak azt nem tudom, hogy miért? Azért mert közel van, vagy mert sok magyar lesz kint?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #974 üzenetére
Vagy kedvence a cseh sör,ezt jobban el tudom kepzelni.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #974 üzenetére
imádja a pályát és soha nem látott mennyiségű magyar indult meg asszem brno-ba.
ez van, köcsög palik csak 4 kerékben képes gondolkodni, (pedig neki 1 sem dolgozik az agyában).....
nem lesz itt még sokáig magyar motogp nagydíj......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #977 üzenetére
hogy nincsen magyar futam?
szvsz eléggé rajta (is) múlik, mivel ő határozza meg miket ír alá a hungaroring.
a dorna szerintem benne lenne a magyar futamban, beleférne a naptárba is, brno-tól egy köpésre van, vagyis még olcsó is lenne idejönni..
aztán mikor rájön hogy hoppácska, a motogp már rég lenyomta az f1-et, addigra már késő, mert mások rég lecsaptak a szabad időpontokra....
pedig a kettő megférne egymás mellett minden szezonban...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
tudtommal semmi tárgyalás nincsen.
ráadásul palikék már előre lekötik mindenkivel a hungaroringet, vagyis még reális lehetőség sincsen futamra
de utána kéne nézni pontosan ennek, mert így most csak én is lövöldözök bele a vakvilágba
de emlékszem hogy anno origo interjúban kérdeztük és kijelentette kerek perec, hogy nem foglalkozik a motogp kérdéssel.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
busman
addikt
Egy ismerős indulna Brno-ba,a kérdés az lenne ,hogy lehet-e jegyet kapni a helyszínen?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
[lAyCsI]
addikt
sztem biztos, tavaly legalábbis lehetett...
de sztem a SBK-nál is van még jegy
Bővebben: link-= No way back from Here =-
-
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #974 üzenetére
Nem a motor lesz nemzeti színű, hanem a bőrruci!
A sisakon pedig a szent korona fog valahogy szerepelni. -
Black&White
addikt
Hát igen, ez tényleg nyomós érv.
Egyébként tényleg rengeteg magyar lesz, külön lesz egy tribün is nekik.
Mindegy, mi a jól bejáratott G szektorban leszünk sztem.
Valaki kérdezte a jegyeket, neki annyit, hogy Brno-ban nincsen limitálva a nézőszám, tehát csak a nyomdán és az érdeklődésen múlik, mennyien lesznek. -
Integra
titán
válasz Black&White #988 üzenetére
majd tolmácsolom a julianék miket fognak mondani
már most látom:
lúk et dö hángérien kráud, ebszoluuuutle eméééjzing pípől...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #992 üzenetére
úgy volt hogy megyek én is, de valahol a sofőrnél elakadt a dolog. mintha nem tudott volna már jegyet szerezni normális áron, csak üzérektől vagy mi a szösz
na mindegy, majd vasárnap drukk ezerrel a tv előtt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...