Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Mondjátok már meg nekem, hogy a MotoGP-ben hány ccm-es motorokkal mennek?
Anno mikor még voltak 2 ütemű gépek azok is ugyanakkora köbcentisek voltak mint a 4 üteműek? -
motoGP
csendes tag
1 ritka befutó !
Das Podium !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Dying Fetus
tag
melyik hétvégén lesz legközelebb Talma??
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dying Fetus #905 üzenetére
2 hét múlva Brno-ban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
Na még egy pletyka.
Állítólag a KáTéeM és idősb Keni Roberc vékkép összekülönböztek.
A KáTéeM idén már nem fejleszti a blokkot, de KR-ék használhattyák idén a motorokat, és a osztrák cég minden pénzügyi kapcsolatot felfüggeszt a csapattal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
interjú eric bostrommal, arról, hogy is kell helyesen rajtolni, nagyon jó!
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ahh, micsoda képet találtam!!!!!!
haga bringája röntgen képen
Bővebben: link
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
-
motoGP
csendes tag
válasz Motion_Blur #913 üzenetére
Hi !
Sőt, néha úgy érzem szándékosan kicsit ''elrontja'' a rajtot, hogy ne egyedül körözzön fél órát mert az dög unalom. Amúgy sem egyszerű neki motivációt találni, mert valljuk be öszintén - részéről - ennek már nincs túl sok értelme !
Vagy tévedek ?
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #913 üzenetére
ááááááááá, ott előz bárkit és bármikor amikor csak akar, szerintem elvitték az ufok és génmanipulálták, mert ilyen fenomén ember nem létezik
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megvan!!!
igaz hogy szar minőségben, de megtaláltam neten is
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
Az tuti, hogy szarul rajtol de szerintem símán beválalja azt a kockázatot - igazából nem is kockáztat - hogy maga elé enged pár motort.
Mert akit már megcsapott a versengés szele, és sikerei is voltak, tök mindegy milyen területen annak 1 küzdelem nélküli gyözelem semmi örömet nem okoz és előbb vagy utóbb új kíhívást keres magának.
Persze kivételek mindig vannak !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Flashcash
Közösségépítő
Ma láttam Talmát a BP rally prológján az előfutók között. Subaruval is egész jól csapatott.
-
@rglaaf
veterán
ki is volt az a nagyszerü versenyző aki régen a verseny hétvégén mind három kat-ban indult mike valaminek hivták na szal rossinak is ezt kéne csinálnia beérné az örökranglistában a tagot és visszavonulna 1 év alatt simán behozná a lemaradást
PSN ID:BiZzare_0
-
@rglaaf
veterán
válasz Motion_Blur #928 üzenetére
ez igy volt lement a futam ült fel a következő mocira azért szinte behozhatatlan a gyözelmei száma az örökranglistán,persze ez már rég volt amikor még a szabályok engedték az ilyet
PSN ID:BiZzare_0
-
Integra
titán
na mi van vazze, kiteszem a lelkem, megkeresem a videót és csesztek rá reflektálni hogy milyen??????
szépen nézünk ki......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
Emlékszem, no de nem egészen !
Haláli jelenet volt szét röhögtem magam anno, de kommentátor is.
Ezt csipáztam Rossi46-ban mindig, hogy laza csávó nem játsza meg a kemény gyereket mindig tud valamit mutatni. Ettöl (is) egyéniség !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
írtam egy mailt a julian-nak hogy megvan e neki archivumban hosszabban meg jobb minőségben.
meg a másik amit keresek, az a capirex mikor időmérőn két éve asszem célegyenesben majdnem letépi a gázt a motorról, úgy ráhúzza dühből, a duki meg múgy beleremeg, hogy majdnem szétesik.... hatalmas felvételek, ezek írják a történelmet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
Az örökranglista első helyén Giacomo Agostini áll : 122 győzelem
Angel Nieto : 90 ''
Rolf Biland : 81 ''
Mike Hailwood és Rossi 76 '' a második helyig simán feljön.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Biztos kegyetlen jó jelenet kiváncsi vagyok rá, nekem az egyik kedvenc kisfilmem jó zenével összevágva az a Rossi életút 2000-ig összeállítás a 3 vb címről. Eszméletlen jelenetekkel a három kategóriából. Biztos láttad már.
Abban van egy rész amikor a kanyar külső ivén Biaggi leszorítja a pályáról és a fűvön megy végig de 1 pillanatra sem veszi el a gázt pedig a motor oolyat szitál mint állat de ő csak fekszik a gépen és húzza húzza....''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
#70869248
törölt tag
ezt én sem láttam, pedig biztos jó lehet.
végül is minden versenyét láttam, amióta megjelent, csak gondolom eleinte nem vágtam le rögtön hogy mennyire kell rá figyelni.
Ennél a toy-toy-os jelenetnél behaltam a röhögéstöl, bár csak poén volt, nem volt bent annyi ideig, hogy lehámozza a ruhát, viszont poénnak kiválló volt
Egyszer veszek egy digitkártyát és mehúzom digit formátumba a vhs kazettáimat, csak elég össze-vissza van sajnos, eleinte felíratoztam, de rengeteg van amit nem. -
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #938 üzenetére
Én is így vagyok vele, sajnos az első 125cc korszakot még nem vettem fel, és a 250cc-től is csak vhs-re rögzitettem, mondván ''majd egyszer neki állok és digitalizálom őket''. Lassan elkéne kezdenem mert csak gyűlik, gyűlik !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Kedvenc futamom (valszeg, nem csak nekem) :
2001 Phillip Island, itt szerezte meg Rossi, első ''Sirálykategóriás'' VB címét - 500cc -. Emlékszel biztos, olyat se elötte se utána nem láttam még a ''sirályoknál'' az első tíz, 1sec belül, plusz minden kanyarban előzés, mindezt majdnem a befutóig 1 in 1 mint a 125-ösök. Felejthetetlen futam, 1 hónapban 1szer tuti, hogy megnézem és mindig felfedezek benne 1 olyan manővert amit eddig nem láttam. Annyira élvezem, hogy már 1 csomó rokonra haverra ráeröltettem, hogy ezt láttni kell, nem szabad kihagyni, én örjöngök meg folyamatosan kommentálom az eseményeket, rajtuk meg láttom, hogy nem igazán érzik azt amit én. Olyankor szép csöndben lekapcsolom a videót és csalódottan lógó orral másról kezdek beszélni ! Huuu...... na, most már levegőt kéne venni.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
#70869248
törölt tag
htá igen...Philip Island nagyon nagy volt mindig, de elginkább 2ütemben, sztem a legjobb versenyek akkor voltak ott.
Szinte mindent lehetne sorolni, még Doohan-ig visszanyúlva, Philip Island-on ért össze füstösen Rossi hátsókereke Barros elsőkerekével a célegyensben rengeteg sebességnél,...ott voltak Garry McCoy nagy pillanatai, Capirossi, és Haga, Laconi, és persze Biaggi nagy pillanatai, és Bayliss esős versenyén Rossi kivülről előzése, körbemotorozása (majd x kilométerrel későbbi esése), tömött éles versenyek, amikor bezuhanntak a lejtős nagyon kemény jobbosba.
Mostmár sokkal kevésbé látványos, van a célrafordító kigyorsításánál egy kis erőcsúsztatás, és kész.
De régebben Capirossi kedvenc előzési pontja volt pl. a célegyenes végi nagyon-nagyon gyors jobbosban kivűlről előzni, majd a következő balosban bent maradni szűken a megszerzett poziciót tartani...óriási bátorság kellett hozzá, hisz mindenki keményen vette azt a jobbost, de ő még rendszeresen rátett egy lapáttal.
Nagyon jó volt. -
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #941 üzenetére
Hát, igen érdekes megfigyelés, már én is észrevettem, hogy a legemlékezetesebb futamok mind 500cc-ben voltak, Igazából a 4ütemben olyan nagyon ''zoral'' futamra nem is emlékszem, hiányoznak a brutális test-test elleni küzdelmek a fizika törvényeit meghazuttoló fékezések és kanyarvételek.
Elöször arra gondoltam annyira precízek a mai gépek, hogy még forszírozott temponál sem lehet hibára kényszeríteni vagy kizökkenteni a stabilitásukból mintha, - közhelyesen mondva - zsinóron húznák öket.
No, de osztán rájöttem, hogy más oka van a ''110%-osan teljesítek'' - ''minden körben ráteszek még 1 lapáttal'', és a ''széthajtom a gépet'' tipusú küzdelmek hiányának. Gondolj csak a gépek teljesítményére, aszem 250-280LE/180kg. Arányaiban az F1-el közel azonos teljesítményt kell kordában tartani és írányítani csak éppen 4 úthenger gumi helyett, 2db kb.: 4cm tapadási felületü gumin.
Konklúzió : ezt a teljesítményt igazából Rossi46-on kívül senki nem képes stabilan irányítani ezért 1 kicsit visszafogottabban mennek. Szerintem a túlzottan nagy teljesítmény - ''konstukcióhoz képest'' - hátránnyá változik és akár lassab is lehet a gép. Bizonyos pályákon 250cc pol idő a 12-14. helyre jó lenne a motoGP-ben.szinte alig gyorsabbak. Egyébként a két SBK bajnok nyiltkozta, hogy meglepte öket a gépek ereje nem számítottak erre. Nem véletlen, hogy 800cc-re csökkentenek.
Elnézést, ha egy kicsit szűkszavún fejtettem ki a véleményem !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
#70869248
törölt tag
Nagy kedvenc ez a téma..
FIM szabályozás, verseny utáni mérés maradék üzanyaggal, olajjal, vizzel pl. az 5hengeres HRC nem lehet könyebb mint 148kg
FIA szabályozás, a verseny utáni mérés maradék üzanyaggal, olajjal, vizzel bármelyik autó +pilóta nem lehet kevesebb mint 600kg (és persze más magasság/szélesség paraméterek)
legközelebb Sato-val jártak hozzá akivel kijött a BAR-nak a 605 kg (a pilóta nélkül az autó súllya nem lehet kevesebb mint 550kg ( tehát Sato 55kg ))
A HRC bíri 240 bevallott lóerőt,
F1-es gépeknél 900< , konkrétabb adatot nem lehet olvasni, én olyan átlag 950-l számolok.
Egyenlőség miatt V5-ös HRC-re felültetve Max-ot a maga 66kilójával: motor+pilóta 214kg
V5 HRC lóerő/súly aránya így 1.15LE minden kilóra.
F1 sárkány: 1.57LE minden kilóra.
Ha leveszed a pilótát akkor brutális arány jön ki:
V5 HRC: 1.65Le/kg
F1 járga: 1:77Le/kg
..és ezt az arányt simán fel tudnák borítani, hisz ki tudnak hozni több lóerőt, csak ez motoron másképpen néz ki, ha emelik a lóerőt akkor emelni kell a vázstabilitást/vagy tengelytávot, és ezzel kanyarsebességet veszt a motor.
Egy cég van amelyik átbillent, a Ducati, ott több a lóerő mint a stabilitás, ergó féktávon motorféknél instabil, kigyorson meg egy állat, Az egyenesekben meg minden rekordot döntenek, szvsz nem véletlen hogy átmentek a Bridgestone-hoz, mivel ott több figyelem jut nekik, a speciális kéréseiknek.
A Michelin a nagy élcsapatoknak fejleszt, inkább oda koncentrál.
Ezért tartom fantasztikusnak amikor Burgess-ék nem az egyenesben akarták megverni a Honda-t, hanem kevesebb lóval, de jobb kanyarviselkedéssel hozták a tavalyi évet (pedig a Honda minden téren általánosan jó, kanyarban és egyenesben is)
A jelenlegi gyári Yamaha szvsz egyszerűen finomabb darab lett, főleg mérnöki elgondolásban. (de nem feltétlen jobb mint a HRC)
Viszont a MotoGp lóerő/súly arányra visszakanyarodva, mindenféle kipörgésgátló, rajtautomatika, félautomata váltó, ..anyám tyúkja nélkül, rángatják be a kanyarokba, és ülnek rá arra a pár centire kigyorson, valamint pengetnek vele nagyon szép, füstös, erőcsúsztatásokat -
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #943 üzenetére
Nemtudom emlékeztek-e arra a jelenetre, amikor Rossi - asszem Mugelloban - az egyenesben a Yamahával nem bírt a Tamada(?) Hondával úgy, hogy még hatosban 240-nél emelte az első kerekét. Azért az a lóerő, ami ezekben a gépekben van, az már nem ebben a dimenzióban van.
Mondjuk én még azt is hiányolom, hogy amikor Colin és Bailyss SBK-ban egymással küzdött, ott fékezésnél beszitált rendesen a gép, kigyorsításkor meg salakmotoroztak. Innen lehetett látni, hogy begyújtották a rakétákat. Most meg semmi ilyesmi. Legalábbis nem annyira.
A MotoGP-ben meg az van, hogy az utolsó 3 körben mennek igazán, nem úgy, mint régen. Lassan azt fogom csinálni, hogy csak az utolsó 3 kört nézem meg, mert úgysem veszítek vele semmit. Rossi az első, Gibernau a második Biaggi talán a harmadik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Black&White
addikt
Jó kis postok születtek.
Sok mindent nem is lehet hozzátenni, de annyit azért igen, hogy hiába a 260+ lóerő, ha nincs senkinek gumija hozzá!B-type jól mondta a ducatis esetnél is:lehet volt a Duconak egy verhetetlen blokkja, ha egyszerűen nincs, amivel a teljesítményt ráviszik az aszfaltra.Más kérdés, hogy ez most, a Bridgestone-al is így van..
Rossi valóban Mugelloban szitált be 300 körül(már a gyenge balosnál, az egyenes végében történt asszem), de az nem a hűdesoklóerő miatt történt, hanem a futómű ''hibájából''.Sztem...
Bővebben: link
MJ esete a Desmosedicivel és Valeval... -
Integra
titán
Bittiék 6-ok lettek oscherslebenben!!!!!!!!!!!!
Bővebben: link
nagyon nagy gratula!!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
repül a repül a repül a...
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- YouTube
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...