- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- DIGI Mobil
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petya25
addikt
-
Integra
titán
lentebb linkeltem egy írást, hogy ha megint özönvíz szerű esőzés lesz vasárnap reggel, akkor lehet hogy törlik a futamokat, mert megáll a víz a pályán és sárátfolyások is vannak
80% az esély hogy esni fog a meterológia előjelzések alapján
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Niquis
aktív tag
Üljenek át krosszmotorra
Amúgy éljen a topic! 2001, 2002-ben nagyon nagy rajongással néztem a MotoGP-t, és ma is nézném, ha volna tévém (meg időm). Ténleg baromira izgalmas tud lenni, sok az esélyes, jó pilóta (akkoriban még így volt, Rossi ellenére is). Talmácsinak külön örülök, évek óta színvonalas teljesítményt mutat fel, és mégis le se szarták a fejét sokáig, nemhogy bevásárolni valahova... ugye világos a párhuzam? Biagginak szurkoltam sokáig mint állat, hogy csakazértse Rossinak, de mindig elbénázza valahol és meguntam Capirossi néha bevadult és legyakta a népet, azt is bírtam; Barros küzdeni tudása előtt le a kalappal; McCoy , stb.... tök sokszínű az egész, karakteres pilótákkal! Haga sem semmi, az első kép ami bevillan róla, hogy kábé 200-al ugrat azon a csíkos baszáson ami a track szélén van (csak nem akar eszembejutni a neve), és közben méteres lángcsóvák a kipufogójából Asszem, ez elég jól jellemzi őt. (igaz, az Superbike, ami meg eléggé haldoklik sztem - szerintetek?)
[Szerkesztve]"És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
-
#70869248
törölt tag
Sztem tavaly idénnyitó versenyen nem volt kiszorítás, ott nagy csata volt Rossi-Biaggi között, aminek a végén leborult Vale' a motorja elé, meg szakadt a víz mindkettőről...pedig Rossi-ról nem szokott
Akkor azt hittem ez lesz egész évben, de aztán jött Giber' és Max háttérbe szorult.
Egyébként Sete sztem is nehezen tűri az ilyen kis gecóskodást, mint Rossi a tavalyi sárvédőtörős meccsen,..bemenni neccesen, és kicsit többet fékezni, ezáltal a hátsó teljesen elrontja a kanyart, Giber' nagy pilóta lett, de ő mindig tisztán, és tisztán versenyezni akar szvsz.
Egyébként ezt is csak egy jó pilótával lehet megtenni, mert különben elszáll az első is mint zászló.
Annak idején eléggé nyavajogtam Gibernau-ra, mert kőgazdag családból jött, és szinte mindjárt megkapott mindent..Repsol támogatást, majd Mick Doohan balesete után a Doohan féle Honda-t.
Akkorákat esett, hogy nem volt jó nézni, de nem adta fel, és egyre jobb lett.
Mikor Daijiro Kato meghalt a Suzukai versenyen, akkor meg végképp összekalapálódott, kicsit színpadiasnak tünt amit csinált, de az utána bekövetkezett változás Giber' motorozásában igazolta, hogy nem színpadias volt, ő elég vallásos, és így intézte el ezt a dolgot.
Alex Barros is nagy talány, bármikor képes meglepetésre (kivéve hazai pályán, Braziliában, ott vhogy nem jött ki neki a lépés,...meg is szünteték a Brazil nagydíjjat )
A 90-es években a két kommentátorunk már olyan mélyre temette, hogy kiesett a túloldalt.., de mindig képes az elején menni.
Capirossi meg egy nagyon nagy motoros, bár a vert mezőnyben van mostanában, nem biztos hogy sokáíg lesz így, Azzal hogy ő Olasz egy Olasz motoron már külön szurkolója minden Olasz, és amit pl. 2003 művelt a Mugello-i versenyen, ahol olyan bátran motorozott a '346-ot megyek egyenesben, csak kanyar ne jöjjön' Ducati-val, hogy
leszakadt az arcom és bár Rossi nyerte a futamot, mégis Capirex volt a nagy pálya, a féktávon keresztbe kígyózva, kigyorson ágaskodva keresztbe kígyózva motorozásával
Az hogy anno a hibrid időszakban, a csapattársa, Barros kapta meg a 4ütemű motort, azzal eléggé lezavartak egy pofont neki, bár a döntés jogos volt, ha már csak egy motort kaptak. Loris sokat eset akkoriban.
Garry McCoy sem kis pálya (és tetszett a barátnője ), az hogy most az SBK-ban gyenge, az inkább a Foggy féle motornak tudható be, Corser tavaly azon ment, sehol volt, a nevét nem lehetett hallni (bár volt pole-ban is), most Suzuki-val megy és zeng minden a nevétől (megérdemelten, mert jó versenyző).
Tavaly McCoy Ducatival ment, akkor kellett volna kicsit nagyobbat domborítania.
Azért nagyon jó az SBK is, ott van a sok, MotoGp-ből kiszorult pióta, akik nagy pályák mind, Regis Laco' , Nori' Haga , Norick Abe, Garry McCoy, és bár Corser nem volt MotoGp menő, de azért neki is volt egy-két MotoGp idénye,..ha jól emléxem Aprilia-val.
Kár hogy Tady' Okada, és T. Harada nem mentek oda, mindkettő nagyon jó motoros volt.
Igaz, ez ráillik szinte az egész mezőnyre...
remélem Elias, és a többiek is hasonlóan jó, és legendás mezőnyt alkotnak majd.
szer: ühh, jó hosszú lett, bocs ..még annyit akartam, hogy sztem az ilyen ütközések, kiütések még nem tartoznak a MotoGp-hez, sok eset van a versenyeken, amitől izgalmas, de eddig mindig tiszta volt mi a túl sok, mi az ami túlment a sportszerűség (amit a szó jelent is önmagában) határain.
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
11-kor sasolja mindenki az eurosportot.
-
lacafaca
őstag
válasz oceanearth #58 üzenetére
már most is érdemes....
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
Vigneau
félisten
válasz Motion_Blur #16 üzenetére
Minden sirámom ellenére még nem írnám le. Nélküle üresebb lenne a mezőny. Valahogy olyan, mint Swantz annak idején. Ő is későn érő típus volt. Ami pedig Barros-t illeti, le a kalappal a múltkori produkciója előtt. Remélem, Sete fog ma valamit villantani... Még a végén Rossi nagyon elszökik.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
lacafaca
őstag
Max versenyének annyi.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
lacafaca
őstag
válasz Motion_Blur #62 üzenetére
ha a sérült lábára esett akkor nem sokat. de menjen és nyerjen akár,azt kívánom.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
csudri
őstag
Go Talma! Szép rajt volt!
-
Motion_Blur
félisten
Kicsit csalódott vagyok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Petya25
addikt
Ezt nem értem, hogy lehet az, hogy úgy meg tud lódulni az elején, előz akárkit, a végére meg mindig lecsúszik. Elfogy a gumija, vagy elfárad?
Azért szép eredmény a 6. hely is, csak több volt benne szerintem.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Motion_Blur
félisten
Pedrosa nagyon odab*szott
Asszem teljesen átszokok a Forma-1-rőlStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dzsekó
addikt
Most nyilatkozott Talma, valami kínja volt a motorral emiatt nem tudott előzni csak követte az elsőket.
Óvás alatt van az eredmény, még előrébb kerülhet.
A 4.-5. sárga zászlónál előzött, remélem megbüntetik őket.
Meg is érdemlik ne előzgessenek csak úgy egy magyar versenyzőt. -
F-ECT$
titán
Most meg eső lesz
Dive ever, work never.
-
gézu
őstag
Mivel mostanaban kezdtem motogp-t nezni,foleg Talma miatt,nem igazan
vagyok otthon a temaban,ezert van egy lama kerdesem:sarga zaszlonal
lehet elozni,vagy itt is tilos? Vagy itt is ugy van mint az F1-ben,nem szabad,
de ''neha''lehet?If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Petya25
addikt
Sárga zászló alatt szerintem nem lehet előzni.
Piszok Pedro leelőzte kedvenc Pünyiémet, nem volt szép tőle.
Rossi és a Yamaha viszont megint megmutatta, amit tud.
Mondtam én, hogy Hondaverő!Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Motion_Blur
félisten
Engem is csak most kezdett komolyabban érdekelni a téma, MadMax motorozása nagyon tetszet, Sete meg izgalmasabbá tehette volna a végét, ha mondjuk a utsó körben megpróbálja kifékzni Rossit, de nekem így is qrvára tetszett, mind a 125, mind a 250,de a MotoGP különösen
Szvsz sárga zászló alatt nem lehet előzni.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #76 üzenetére
''A KTM vezetőség a versenyt követően fellebezett úgyanis Simoncelli és Gadea is sárga zászlós jelzés alatt előzött, amit a szabályok egyértelműen tiltanak. A team biztos abban, hogy jogosan léptek ez ügyben. Ha bebizonyosodik a fellebezés tárgya, akkor Kallio a 2., Talma pedig a 4. helyen lesz regisztrálva a futam végeredményben. Ez pedig az összetettben mindenképpen számítani fog.''
Igy azert mar egyertelmubb a helyzet,remelem helyt adnak az ovasnak.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
gézu
őstag
Talma nyilatkozata a verseny után:
''Nem volt könnyű ez a verseny. A motorom sem volt tökéletes, sőt a limiten kellett mennem ahhoz, hogy egyátalán tartani tudja a lépést az élbollyal. Utána valami történt fékkel, bepuhult ezáltal nem tudtam rövid, erőszakosabb féktávokat venni, ráadásul a kigyorsításoknál sem volt olyan erős a gépem, mint korábban. A rövid kanyarokban a KTM hátulja rendre kitört és emiatt nem tudtam időben gázt adni.''
Egyebkent a KTM milyen minoseget kepvisel a motorok kozott,jonak szamit?If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #81 üzenetére
Mivel egyertelmu volt a szabalytalansag,miert nem intettek ki a ket versenyzot,
hogy athaladjanak a boxon?If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
#70869248
törölt tag
Jó motor a KTM, pláne Talma nem használta még ezen a futamon az új motorblokkot amit kaptak a KTM-től (azerősebb), azt mondta nem tetszik még neki a motor teljesítményviselkedése.
Egyébként sztem Simoncelli ellen ejteni fogják az óvást, mert ő visszaengedte Talma-t maga elé, ha csak egy fél motorhosszal, és egy pillanatra is, az egyenes végén.
Ez sztem elegendő lesz arra, hogy őt ne büntesék. -
gézu
őstag
Koszi mindenkinek az infokert
[Szerkesztve]If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
#16741888
törölt tag
válasz Motion_Blur #76 üzenetére
''ha mondjuk a utsó körben megpróbálja kifékzni Rossit''
ezt tudjuk be annak hogy nem rég óta nézed a MotoGPt... Rossit kifékezni??? -
oceanearth
őstag
-
Vigneau
félisten
válasz oceanearth #89 üzenetére
Az előbb a megbízhatóságra és a terhelhetőségre próbáltam hajazni. Jók voltak egy adott kategóriában és szerencsét próbálnak egy másikban is. Plusz dolog, ha van sikerélményük is. Lásd még a Toyota esetét a Forma-1-ben. Személy szerint nagyon hiányolom őket a raliból!
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
@rglaaf
veterán
Szép volt Talma és Toth Imi ennél rosszab eredmény ne legyen.
Rossi ismét bizonyitotta tehetségét mert ugye megint sokkal gyorsabb volt Gibi és a Honda de megint nem tudott átlépni önmagán,pedig ez nyerő pálya volt a multban a számára.PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
a mai futamokat ha valami f1 fanatikus végignézte, asszem könnyen tökön szúrhatja magát és felgyújthatja imádott sumaheres posztereit meg makett autóit
ekkora derbiket, huhh, volt nemulass mindhárom bagázsnál.
125
luthi csúnyán elporolta a mezőnyt, nem semmi, 18 éves a srác
talma viszont megszívta már megint időmérőn buknak előtte, ezzel teljesen elrontotta az irőmérőjét, aztán versenyen két sárga zászlós előzés, ebből csak simoncelli kapott büntit, de ez is vicc, hogy cska egy hellyel, az összes helyet elkellett volna venni tőle amit megszerzett, a spanyol detto. nem kicsit lehetett ideg talma a sityak alatt.
a 6ik hely azért nem rossz! meg imi helyezése se
viszont ami feltűnt, hogy talmának most vagy megint futómű problémája volt, vagy egyszerűen a motorja még mindig nem az amivel kallio ment, egyszerűen úgy elhúztak mellette egyenesben hogy azt fájt nézni
250
pedrosa egy jéghideg szuperszámítógép, soha nem lehet leírni, ahogy kivárt, aztán rontott..
jövőre gp-ben van.
gp
borzalmasan nagy futam volt, ráadásul végre újra igazi sportszerű de nagyon kemény meccsek voltak, jó volt látni hogy gibi és rossi még mindig tiszteli egymást és kezet fogtak a végén, erre nagyon szükség volt.
gibi második helye saját maga számára felér egy győzelemmel, mert most is kiderült, hogy egyedül ő képes tartani az iramot rossival. ennyire lecsúszva ilyen köridőket motorozni és így feljönni rossira, bevallom, leírtam, nem számítottam erre. valszeg nagyon nagyon jót tett neki ez a hajrá és hogy ekkorát szárnyalt, újra lesznek a nagy viadalok
edvárdz a harmadik szezonjában végre az eddigi legjobb időmérője után újra dobogóra állt, gratula neki, megérdemelte. mikor a randy meginterjúvolta, bevallota, hogy esélye sem volt tartani az iramot, különben bukott volna. laguna seca-ban viszont ő a favorit nálam!
max. a jó isten se érti ezt a csókát, egyszerűen nem értem, hogy hogy lehet valaki időmérőn ilyen pocsék, aztán reggel bemelegítőn majdnem kórházba küldi magát, futamon meg beinjekciózva, szétütött háttal ekkorát motorozik.. jó lenne ha végre összeállna már a kép és tényleg konstans hozná minden pillanatban a formáját, ez a mai ötödik helye egyértelműen egy kisebb győzelem volt számára, csak így tovább.
nicky. szerintem egyszerűen elfárad a srác futam alatt.
melandri. meglepetés továbbra is a srác.
suzuki, dukáti, kawa még mindig a futottak még kategória sajnos
madárcsicsergés:
jövőre megvan két páros, gibi-pedrosa és nicky-melandri.
vagyis max-nak már csak pons csapatában lehet helye a hondán fog ülni, valszeg barros mellett, béjlisz meg megy a levesbe...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #88 üzenetére
pedig kilehet
barros anno előszeretettel hülyére vert mindenkit féktávon.
most is verhető rossi ha az ellenfél elég erős fejben.
megítélésem szerint rossit úgy lehet a legjobban megverni, hogy ha folyamatosan a nyakában lohol az ember és addig addig fúrja, míg nem hibázik.
rossi nagy gyengéje ilyenkor hogy ''leesik'' az ívről, ma is csinált több ilyet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lacafaca
őstag
gratula Talmának, szerintem ez a 6. hely is korrekt, ha ennyit tudott ma a KTM akkor ennyit, lesz ez még szerintem sokkal jobb is. rajta semmi nem múlott. (fog a 125-ben még szólni idén a magyar himnusz!) és gratula Tóth Iminek is!
a GP-ről annyit, hogy ezt a színvonalat kénele a F1-nek is legalább megközelíteni. mekkora derbi volt anyám!! halálra izgultam magam. külön gratula szerintem MadMAxnek hogy a délelötti bukása után is ekkorát motorozott. ez egy bizonyíték hogy nem kell őt még leírni, talán tud itt is bizonyítani egyszer ha elkapja a fonalat.
élvezetes hétvége volt, csak így tovább fiuk!!!!
[Szerkesztve]Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
#16741888
törölt tag
Igen, ez igaz, akartam én is mondani, elég hacsak megnézzük az elmúlt futamokat, nem egy olyan futam volt ahol Rossi az utcsó körben hibázott, mert valaki ott loholt a nyakán... aztán persze mérges lett hogy már megint eltolta, és kő-kövön nem marad, visszaszerzi, rengeteg esetben az első helyet...
-
Niquis
aktív tag
Rossival volt az mindig régebben, hogy szarul rajtolt, aztán szép folyamatosan legyakott mindenkit. Asszem ezt annak (is) tudták be, hogy mindig felrakatta a legkeményebb keverésű gumit és nem fogyott el neki a végére. Talmánál is bejátszhat valami ilyen, csak fordítva, azon kívül hogy kínja volt ma a motorral, nem? (nem láttam, csak itt olvastam...)
"És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
-
Motion_Blur
félisten
Mi az, hogy kínja volt a motorral? Én nem igazán értek a motorokhoz, de ha egy motorral baj van, az nem századokban látszik meg, hanem a motor drasztikusan lelassul, vagy teljesen megáll. Ettől függetlenül nagyon szorítok Talmának, hogy év végére 3-4 helyre felhozza megát az összetettben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Ahogy most is..elrontotta a rajtot, és aztán elindult, de nagyon. Csak néztem hogy felért Hayden-re, aztán Edwards-ra, volt egy pontja a versenynek, amikor azt hittem hogy elcseszte, mert mikor felért Edwards mögé, akkor szvsz elkezdett utazni rajta, és lehetett látni, hogy érzi a motorjában, és magában a szükséges potenciált a győzelemhez, és akar azért egy jó versenyt.
miközben Giber' elindult hátul mint a meszes, ezt betáblázták Rossi-nak, de látta a táblát Edwards is, és beinditótta a tornádóját, Rossi megpróbált elmenni, de elrontotta a féktávos előzést, és így rögtön megkapta Giber'-t.
Onnan nem volt pardon, Colin-t állva hagyták, mert mindketten bődületeset motoroztak, Rossi megint az utolsó körben futotta a körrekordot, ez mindent elmond mit paszirozott bele a győzelemért a pályába. Viszont Gibernau partner volt neki, Rossi-nak hátul hard gumik voltak Sete-nek medium, és a nagy menetelésben is fogyasztott Sete rendesen.
Viszont megint az a verseny volt amit nagyon szeretek, amikor ellenfelek vannak a pályán, nem pedig ellenségek.
grat nekik. ahogy személyes kedvencemnek Max-nak is, hogy odatette magát, pedig mikor horságyon vitték le, akkor átkozódtam de piszkosul, Max nem szokott a Sóderágyban maradni, mindig felpattan, ha lentmaradt, akkor biztos hogy nagyon fájt.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Radeon undervolt/overclock
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen egeret válasszak?
- Toyota topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobil flották
- További aktív témák...
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)