- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
szerintem colin 08ban is marad gp-ben, mert nála vannak régebbi rókák akik kevésbé jók, annak ellenére hogy a fiatalokkal szemben már ő is kevés.
bevallom én csodálkozom hogy a yamaha megtarotta
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
most már hivatalos:
MotoGP: It's Official -- Stoner Will Ride For Ducati In 2007
800cc Factory Desmosedici For Australian
by staff
Thursday, October 19, 2006
This just in from Ducato Marlboro Press, Casey Stoner will ride alongside Loris Capirossi on the Ducati works team in the 2007 MotoGP world championship:
Thursday Oct 19 2006
Stoner Annoucement
CASEY STONER JOINS THE DUCATI MARLBORO TEAM.
The Ducati Marlboro Team have reached an agreement with Casey Stoner to take part in the 2007 MotoGP World Championship, with an option for the following year.
The start of a new era for MotoGP, which will see 800 cc bikes taking the place of the 990 cc powered machines, also marks the start of a fresh chapter in Ducati.
Following the first positive tests carried out with the Desmosedici GP7, the Borgo Panigale-based team are looking to the future with confidence and have decided to offer an opportunity to the talented young Australian.
With the benefit of Loris Capirossi's enormous experience and the support of the entire team, Casey can now get to grips with the new technical package that will be made available to him and fully demonstrate the great talent that he has already expressed this year on his debut in the top category.
Casey Stoner:
''I am really happy to have been given this opportunity to race with the Ducati Marlboro Team next year. Ducati have made a lot of progress in the last couple of years and I think they can also do a great job with the new 800.
It's a great privilege for me to be Loris Capirossi's team-mate. I watched him race before I started my career and now it's a real honour to be in the same team as him on the same bike.
Finally I'd like to thank Lucio Cecchinello. We have worked well together over the years but I feel that the possibility of racing in a factory team is the best thing for my future''.
Claudio Domenicali (Ducati Corse Managing Director and Ducati Director of Product Development).
''It's always nice to welcome someone to our large family but it is just as difficult to say goodbye to someone who leaves. We are at the end of a season that has given us great satisfaction but which on the other hand has proved to have been particularly difficult for Sete. Despite his devotion and his undoubted talent, a number of factors have prevented him from obtaining the results to live up to everyone's expectations. Our heartfelt thanks go out to him for his commitment and professionalism and we wish him all the best for his future.
''I am delighted to welcome Casey to Ducati. He is a very promising rider, with talent and determination in abundance. We are sure that with the help of our and Loris's experience, he will get to know our bike and his experience will mature in line with the development of the GP7. With his enthusiasm and aggressive riding style, Casey is sure to give our fans some extraordinary emotions, in the best spirit of Ducati''.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
De volt
Szépemlékű Aprilia tesztpilótát ütötte ki, az egy viszonylag idős olasz csávesz volt (asszem 40körül), de kibeba időket motorozott, ezért néha berakták versenyre...sosem jött neki össze, esett kellt..meghalt a motor...szvsz még a villám is belecsapott volna ha kibírja az utolsó körig, tudtam a nevét is, de most nem ugrik be.
..de itt is nagyon jó helyről rajtolt volna a figura mikor Capirex kitorpedózta
...
Goorbergh-ről utoljára supersport-ban hallottam még tavaly, idén nem tom.
..
Max-nak '98-ban volt 6os amikor feljött királyba, előtte:29-5-4-1-1-1-1-6-2-4-3..stb
Ha jól emlékszem akkor az Aprilia (Telkor) után Rothmans Honda-s volt (akkor mentek utoljára Laguna Seca-ban ha jól tom), majd átjött gyári Aprilia-ra (itt valahol volt J.M. Bayle is Aprilia-s..asszem 3an voltak, Reggiani-Max-Bayle).
szerk: Azé' nem gyengén vicces hogy együtt motoroztak Capirossi-val egyetemben Alberto Puig-l, de még a két Goorbergh tesó, Frankie Chili és még Casoli is itt ment (persze még jópáran..T. Okada, és persze Cadalora is).
...azért belegondolok Capirossi micsoda kövület már....és hihetetlen figura, tudja verni a mezőnyt meggyőzően....és tekeri azt a motort ahogy kell..
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #3291 üzenetére
azt a videot próbáld már megtalálni, amikor a capirossi ráfordult egyik időmérőn célegyenesre és úgy letépte tiszta dühből a gázkart hogy az egész motor veszettül beszitált
nemtom, asszem a 4 ütemű duki első vagy második évében volt ez az eset.
hihetetlen nagy felvétel volt, persze julian kommentálásával...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3304 üzenetére
viszonylag kevés időmérőt vettem fel
Majd megnézem.
De több nagy dolgot lehetne felrakni, pl. persze Max első futamgyőzelmét afrikában...egy őrült volt
...még azutolsó körben is majd elesett bázz
meghát sok...ott van Max éveleji 500-as győzelme, uazon a versenyen amikor Norick Abe-t a hazai futásán (Suzuka) kétszer rakták ki a fűre (akkor még ott nyomta Haga is), elsőnek a hátsó egyenesre nyitó kigyorson lett kitéve, onnan újra feljött, akkor meg Criville szúrt be neki keményen és akkor már emberesen ki lett téve, átrongyolt a sóderen és elég sután beleállt a gumikba, ott kicsit rugdalt majd sirt szegény.
Van egy Imolai 250cc-s futás is ami valami bitang, és talán a 2001-es vagy '02-es Auszi futás..egyik legjobb verseny volt amire emlékszem.
Aztán ilyenek mikor Capirossi elájult verseny után (kézközépcsonttöréssel motorozott végig), Criville is iszonyat nagyot meccselt egyszer Doohan-nel, a spanyol nagydíjjon, szintén sérülten, és az utolsó kanyarban verte meg Doohan, de Max is motorozott már nagyot sérülten a hazai versenyén, nem tudta teljesíteni a levezető kört, és nem tudott kijönni a pódiumra sem, pedig ott kántált a nép sokáig..
sok jóság van.
szerk: egyébként egy időben komolyan úgy éreztem hogy a pilóták sérülten begyógyszerezve nagyon jókat nyomnak, szvsz a fájdalomcsillapító miatt
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #3305 üzenetére
belegondolok akkor a legrosszabb emlékem az volt amikor Harada elment..
nagy bajnok volt pedig (igaz csak 1vb-vel (Yamaha250cc), de méltatlan volt ahogy elment, feljött ő is királykategóriába de felejtős volt a motorja, aztán még visszament 250cc-be ott nagyon jól ment és aztán elbúcsúzott
Max is méltatta és köszöntötte Harada meg sírt nagyon, és azt hiszem ő keserűséggel vonult vissza sajnos. ehh
[Szerkesztve] -
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3306 üzenetére
a rossz emlékeidről nekem is beúszott pár :
szegény Hules sajna öngyilkos lett pedig nagyon csipáztam a fickót és valahogy akkor nekem az jött le hogy ő teljesen ennek a nagy cirkusznak az áldozata. egy kicsit rámutatott arra, valójába mennyire kemény világ ez, ahol csak az a sikeres aki az űrrekordokat
és a statisztikákat megdönti, na ez is nagyon elszomorított akkor.
Aztán meg az hogy a ''szárazlábú'' Daijiro barátunk is járt, bosszant ma is,hogy semmit nem tudok az okokról és pláne a miértről. Nem sokkal az eset után egy értékelhető hírt hallottam (fura mód utána ezt sehol) miszerint első féktárcsa törés volt a kiváltó ok..
bár ezek a dolgok nem változtatnak már semmit a lényegen
szval magamban gyújtottam nekik egyetVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Hules-nél én vhogy nem a sportban látom az okot, hiszen miért?
Hules nem szívot többet mint Talma mondjuk: kis ország, nem alkalmas motorok sorban,...majd az egyfélét kell nyilatkozni, másfélét kell csinálni..ahogy a KTM-nél láttuk, és a VB motor->dehogy VB motor féle kűzdős év...persze ezek mind hozzáraknak Talma-hoz, és így is lehet kezelni (ami nem öl meg az erősít )
Vagy ott van Giber' ...na ő ahonnan lepottyant ilyen 'mélyre' az se semmi.
Bármit nézek én sztem ott, Hules-nél, vmi más volt a gond.
Persze sajnáltam én is, illetve akkor sajnáltam, mert mostanra sajnos már elfelejtettem..
Katoh esete az viszont ...francos franc tényleg, a büdösért nem lehetett rendesen lebálázni az a betont.
A motorosok elesnek...ez ellen ne is próbáljanak tenni, mert megölik a sportot, de ezek a srácok mutatják hogy tudnak esni, még akár 320-nál is ahol pl. Max-nak eltört a sisakja, megtanulnak esni, aztán ott vannak a tényleg jóféle védőcumók...amikor bejött a púp, többen nem használták, de ma már kötelező és helyes (bár über hülye tartást ad a motor nélkül, mindegy), de hogy azt a nyomorult betont nem tudták rendesen levédeni én nem értem... -
#70869248
törölt tag
Ami nekem sem tetszik az ez a statisztikai répaság amt írsz is, nem tudom a motorgyáraknak kell ilyesmi, vagy a rajongóknak..tköm tudja, mert engem nem igazán érdekel..olyanok megfognak hogy Vale' statisztikailag a teljesített futamának minden második versenyét megnyerte..százalékosan jobban néz ki tudom , de hát ugye a 100%-ot nem lehet már elérni visszamenőleg
..és még esetleg az össz teljesített futamok száma szokott érdekelni.
De az hogy Barros-nak pl. el kellett mennie...grrrr nehezen nyeltem le.
Akármilyen tehetséges fiatal arc van, akkor sem raknék ki egy Barros-t (pláne hogy tudott győzni abban az évben egy esős futáson) amíg hozza az eredményeket.
Tom ez üzletileg elég hülyén hangzik, de magának a sportnak tesz jót...az FIM helyében csinálnék egy csapatot
Amit az a srác nem tud a motorversenyekről az nincs is jelenleg.
Oké Stoner szépeket csúsztat meg minden, Pedrosa meg ugye ügyeletes zseni..de azért bázz...Max mikor feljött a 4darab 250cc-s VB címe után, amiből 3-at Aprilia-val, 1et pedig az összeveszés után Honda-val ért el, szal 500-ba kapott egy kittes Honda-t...
Colin óriási csatában legyőzte Bayliss-t a Honda-nak az SBK-ban, és átjött MotoGp-be és kapott egy Aprilia-t....
szal bázzzz...
Egy gyári motorral lényegesen egyszerűbb nagyszerűnek lenni...,megérdemli Pedrosa tényleg megnyert mindent amit meg kellett, oké..
De azért ez így nagyon sima.
Ha azt nézzük Pedrosa amióta ismerem nem ült még sz@r motoron...amikor kiválasztotta Puig és felhozta a MotoGp 125cc-be már gyári motoron ült..és azóta le se szállt róla.
Ő pl. rendesen 'csinálva' van.
Míg régebben ez nagyon nem így volt, ez vhogy Rossi-val kezdődőtt amikor Mick Doohan elkezdte 'egyengetni' a Honda-nál.., Katoh-nál folytatódott volna és elvezetett ide.
De a 'zseni-t keresünk/csinálunk' hozzállás onnan kezdődött ahogy emlékszem.
szerk: más kérdés hogy Vale' esetében majdnem mindegy ez a hozzáállás, mert ő minden téren maximumot tud nyújtani, köridőben-csatában-esőben...gyakorlatilag tökmindegy neki...talán még hó is lehetne a pályán..
[Szerkesztve] -
Integra
titán
soha nem fogom megérteni mi történt katoval és bosszantó, hogy tulajdonképpen nem tudunk semmit sem mai napig
nikcy mellett a legnagyobb kedvencem volt az újkori zsenik közül.
azt hiszem azért nagyban személyiségtől is függ, hogy ki mit akar illetve ki hogy képes kezelni ebben a világban a nyomást. hules nem bírta. de azért nem ez a jellemző, bár tény, borzalmas tragédia...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
Ami még Hulesnál felbosszantott azaz, hogy se egy perc emlékezés semmi nem volt
miután elment.
Ja a zsenigyártás télleg a Rossi féle időszaktól kezdődött (csak nála nem sikerült a gyártás, ekte zseni .
Nekem Poggiali volt ilyen favorizált vki, sztem tök mű a gyerek.
A hősökre meg szükség van, ezt mutatja a Vale rajongók elszaporodása csak néha be kell ugrani a eurosport .hus fórumra
A másik ilyen tök emberi emlékem amikor Schwantz abbahagyta és bejelentette, hogy nem versenyez tovább, mert nem sok ép csontja van aztán elsírta magát, nem mert jól néz ki a sajtóban hanem, talán rájött az amit a legjobban szeret csinálni befejeződik.
szval a profizmus a fiataloknál kiöli a motorozás szeretetét, na meg a versenyét talán.
ahogy pl Lance is mondta akkor szerette meg a bringázást mikor le volt épülve a kemótól és emelkedőn elkerülte egy öregasszony tescós szatyorral a kormányonVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
na mit találtam források indexes topik + http://www.superbikeplanet.com/2006/Oct/061019a.htm
Pedrosa's Manager Blames Hayden for Collision Seen 'Round the World
interesting spin from a former rider
by dean adams
Thursday, October 19, 2006
Former GP rider turned manager and tutor, Alberto Puig, blames Nicky Hayden for the collision that put both Repsol Honda riders on the ground last Sunday and decimated Nick Hayden's championship points lead.
Pedrosa admitted in the official HRC post-race press release that he made a grave error in judgment when he took Hayden down but Puig sees—or is that spins?—it differently.
In a report on a Spanish web site (both Pedrosa and Puig are Spanish, as is team sponsor Repsol) Puig is quoted as saying, ''Dani had a mathematical chance, so who would obligate him not to race? He crashed because the other rider [Hayden] braked early, and he had to turn in. If that didn't happen, he wouldn't have crashed.''
(Soup wryly notes: as long as we're talking longshots, Loris Capirossi had a mathematical chance at the title too. All it would take is for North Korea to perform their next nuclear test on the Estoril grid.)
Puig, who acts both as Pedrosa's manager and mentor in racing, said, ''The first thing Hayden had to do was get in front, which he hasn't done all year. I know it's terrible for Honda and for Nicky, but it could have happened to anyone.''
ENDSVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Barros:[link]
-
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3318 üzenetére
én is arra tippelek, hogy sanszosan tök egyforma fejlesztéseket kap a két csapat.
nekem a Brnoi tesztből a Ducati törekvése sztem az, hogy végleg bejkerüljenek
az elejébe Honda Yamaha közé harmadiknak.
szval sztem lesz a gyári team + egy majnem tök gyári,többszem többet fejleszt...
Barrost meg istenhozta, erre nem is számítottamVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Szinte száz, annyi van gondolom hogy Capirossi ragaszkodik ahoz hogy ő fejlessze a gépet, legalábbis nem feltételezem róla hogy úgy ír alá hogy vki más szája íze szerint készült gépet vezessen.
..és remélem be is kerülnek harmadiknak...sőt hát most elég nehéz tippelni kinek hogyan jön be a következő évi motor, bármi lehet...de a Duc. Brno-ban mutatta hogy nagyon jó úton járnak. -
-
Integra
titán
bakker, épp nem fér ki....
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Makoto Tamada: Missing In Action
Whatever Happened To Honda's Next Big Thing?
by toby hirst
Thursday, October 26, 2006
From Rising 'Son', To The Forgotten Man....
....Whatever Happened To Makoto Tamada?
Makoto Tamada shot onto the world stage from the All-Japan road-racing series in 2001 when he took the WSBK regulars to the cleaners at Sugo, taking a double-race victory on the Cabin Honda VTR1000 SP 'special', Dunlop shod.
The young-gun then returned a year later, again as a wildcard in the WSBK series at a Sugo track he knew well, and almost completed another clean sweep, taking the win in race two and only losing out to Colin Edwards on the Castrol Honda by 0.161 seconds in race one. A second place alongside Tadayuki Okada in the Suzuka 8-hour race followed in the same season, Tamada was causing a stir.
HRC rewarded him with a full-time MotoGP ride in 2003, albeit on a satellite team, riding Pramac sponsored for Luca Montiron, and Tamada impressed the watching world with some gutsy performances. The Amiable Japanese got on the podium in Rio, finished well inside the top ten at Jerez and Catalunya, and finished fourth after a heroic performance at Mugello, beating out Nakano, Ukawa and Gibernau for the position by a little over a second.
In 2004 he became team-mate to one Max Biaggi at Camel Honda, the garage split with Mad Max on Michelins and Makoto san on Bridgestone rubber, the expectations were high. Tamada had a good year on developing race rubber with wins in Rio and at Motegi, a fighting second from pole behind Rossi at Estoril and four further top six finishes.
2005 appeared to be the year where Tamada fell from grace after signing to ride in a stand-alone customer team, Konica Minolta Honda, again under the eye of team principal Montiron. The team was a hybrid mix of Italian and Japanese, and the decision was to switch to Michelin tires, a move at the time many thought would promote Tamada to regular podiums and race wins. Unfortunately, that never happened.
Tamada fell heavily in practice for the Portuguese Grand Prix (round two) and broke bones in his hand and wrist which kept him out of the races at Estoril, Shanghai and Le Mans. He returned for the Italian GP but looked unsettled, and aside from a third place in Japan, his best results of the year were two seventh place finishes at Laguna Seca and Donington Park. Was it the bike, the switch to Michelins or had the fire been lost somewhere along the way?
It certainly wasn't the Tamada of old, the rising sun warrior who wasn't fazed by the reputations of others at Sugo, and in his first two years in MotoGP. Just where was the fun-loving, ever-grinning rider that was only too willing to ruffle feathers on track with his determination and guile?
2006 has effectively been a year in the wilderness, with a sixth in china his best result of the season before last weekend, when he managed fifth after several riders failed to finish -- Hayden and Pedrosa most notably. All that has led to Tamada parting company with Japan Italy Racing, Shinya Nakano the fresh talent about to take his seat, on his (Tamada's) beloved Bridgestone tires no less.
A few pundits were suggesting Tamada's options were limited to test rider for HRC, a late entry to WSBK for '07 or maybe even a return to the All-Japan series.
Thankfully, for MotoGP fans, Mr. Popular will be back next season after signing with Herve Poncharal's satellite Yamaha squad, on Dunlop tires, in an attempt to push himself once again into the limelight alongside the likes of Rossi, Hayden, Capirossi and Melandri.
It looks a tall order although Dunlop are promising increased funding for their MotoGP effort, with new technology and thinking in place to try and put a dent in the pride of Michelin and Bridgestone.
MotoGP needs racers like Makoto, someone with drive but without an arrogant, obtrusive attitude.
Let's hope the sun doesn't set just yet for Tamada.
ENDS
Shinya Nakano is expected to sign for JIR on Sunday, replacing Tamada on Luca Montiron's customer Honda team.
végre motor lesz super shinja alatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Nagyon nagyot ment Bayliss, Hayden meg hiába nyomtja itt az All In dizájnt, úgyis Rossi visz mindent.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3330 üzenetére
ha jövőre is teljesen marad ugyanez a csapat és ugyanez a támogatás és ugyanezek a szerelők, akkor minden adott. a kérdés, hogy az aprilia mit fog jövőre csinálni, mit fejleszt, fog e ugyanilyen elánnal fejleszteni etc...
mert talma lassan kiöregszik 125ből...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #3330 üzenetére
igen, elég érdekes lehet a jövőév Talma szempontjából. szinte mindegyik nagy ellenfele átköltözik 250be.. hirtelen nem is tudnék mondani olyat aki veszélyes lehet rá..max a csapattársai.. de nyilatkozta hogy valencia után 2-3nappal már az apriliát tudja tesztelni ugyanott..tehát összehasonlítási alapja jó lesz mert előtte meg hondával teker ott le egy versenyhétvégét.. ja és hozzáfűzte hogy télen valszeg ott lesz a csapatnál meg a tímméteknél, de nagyon nem akar barátkozni velük
-
Integra
titán
Ryder Notes: Seconds Out Two
by julian ryder, on the ground in spain
Saturday, October 28, 2006
Valentino Rossi took pole for the first time on the Yamaha M-1 to put himself in the best possible position to take his eighth world title tomorrow. The only man who can stop him, Nicky Hayden, starts from the second row after getting put slightly off line on his last flying lap when he came across Alex Hofmann who was just starting his fast lap. That was enough to put Nicky back on the second row. Normally that wouldn't be too bad a position, but here at Valencia passing places are very, very limited and if you aren't where you want to be by the time you come out of turn tow then you are in deep trouble.
Neither is the situation a simple Rossi versus Hayden battle for the title. A horde of Bridgestone runners have got on the front two rows, with the Ducatis of wild card Bayliss and Capirossi prominent. Loris will be trying to ensure he is third in the championship, Troy will be settling a few scores and reminding a few people of how fast he can be. Shinya Nakano is starting his last race for Kawasaki from the second row with the objective of giving the team a leaving present. Remember how fast he was in Australia? These guys will have the impressive edge grip of the 'Stones to help them at a place where power isn't the issue.
Much will depend on the start but Valentino is looking his normal relaxed self, he was fastest in three of the four splits and has an eight-point lead. He readily admits that Nicky has been strong all weekend and has really good pace on race tyres, but since Brno Rossi has strung together five races that, with a little help from one D Pedrosa, have demolished a 51-point deficit. Nicky isn't ducking any issues. The old 'Kentucky Kid' logo on the back of his leathers is gone, replaced by a hand of cards and a pile of poker chips. The final card hasn't been turned over and has a question mark on its back; the slogan is 'All In.'
On a happier note, Nicky picked up his BMW Z4M Coupe for overall best qualifying of the year (17 qualifying hours plus the IRTA test at Barcelona) from none other than Michael Jordan.
Earl Hayden immediately put a 2nd Chance Auto Sales plate on it.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vigneau
félisten
válasz Motion_Blur #3337 üzenetére
Wazze... Ezentúl István nevezetű barátaimnak mindig azt fogom mondani: ''Mi a pálya?''
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Integra
titán
valenciában is szakad az eső vagy csak itt?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Integra #3339 üzenetére
Szikrázó napsütés
Vajon véletlen hogy épp VALEnciában van az utolsó futam?MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Integra
titán
válasz Latissimus Dorsi #3340 üzenetére
fúúú, ez de szar volt....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Latissimus Dorsi #3340 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
jaj, bázze Loca' nyerd meg!
-
Petya25
addikt
Talma befért a 8-ba.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Fortissimus
őstag
Locatelli nagyon nagy volt ma!!
Gratula''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3345 üzenetére
eltűnhetnél végre a faszba az ilyen megnyílvánulásaiddal együtt.....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3343 üzenetére
bahh, hiro keresztbe raktott sajna
pedig elsőre mintha loca jó irányba vette volna az irányt, csak nem volt biztos benne..
de így is ott a második hely tím tóth rulez, azért nagyon nagyot alkottak idén, hány gyári csapatot vertek el... kíváncsi vagyok mi lesz jövőre, kapnak e új gépeket és új lehetőségeket, drukkdrukkdrukk
de angelins meg 113 futam után, 23 dobogós helyezés után nyert először, mit is mondjak volt türelme és kitartása, nagy gratula...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
huhhh, rossi nem kicsit sóhajtott a sityakja alatt, hát én se kisebbet, már majd kiugrik a szívem a helyéről, olyan ideges vagyok.....
randy bemutatta a fiát, hát mekkora vörös lobonca van.. erre lekapja a sityakját a randy, megszólal valamikor nekem is ennyi hajam volt (közben jól összekócolja a fia frizuját, aki mint a tök vigyorog), és megszólal, hogy ''aftr 34 years of racing, this is what split timing does''.. LOL...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Oliverda
félisten
Ez ''szép'' volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Óra topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- iPhone topik
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs