- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Yettel topik
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Hules-nél én vhogy nem a sportban látom az okot, hiszen miért?
Hules nem szívot többet mint Talma mondjuk: kis ország, nem alkalmas motorok sorban,...majd az egyfélét kell nyilatkozni, másfélét kell csinálni..ahogy a KTM-nél láttuk, és a VB motor->dehogy VB motor féle kűzdős év...persze ezek mind hozzáraknak Talma-hoz, és így is lehet kezelni (ami nem öl meg az erősít)
Vagy ott van Giber' ...na ő ahonnan lepottyant ilyen 'mélyre' az se semmi.
Bármit nézek én sztem ott, Hules-nél, vmi más volt a gond.
Persze sajnáltam én is, illetve akkor sajnáltam, mert mostanra sajnos már elfelejtettem..
Katoh esete az viszont ...francos franc tényleg, a büdösért nem lehetett rendesen lebálázni az a betont.
A motorosok elesnek...ez ellen ne is próbáljanak tenni, mert megölik a sportot, de ezek a srácok mutatják hogy tudnak esni, még akár 320-nál is ahol pl. Max-nak eltört a sisakja, megtanulnak esni, aztán ott vannak a tényleg jóféle védőcumók...amikor bejött a púp, többen nem használták, de ma már kötelező és helyes (bár über hülye tartást ad a motor nélkül, mindegy), de hogy azt a nyomorult betont nem tudták rendesen levédeni én nem értem... -
#70869248
törölt tag
Ami nekem sem tetszik az ez a statisztikai répaság amt írsz is, nem tudom a motorgyáraknak kell ilyesmi, vagy a rajongóknak..tköm tudja, mert engem nem igazán érdekel..olyanok megfognak hogy Vale' statisztikailag a teljesített futamának minden második versenyét megnyerte..százalékosan jobban néz ki tudom , de hát ugye a 100%-ot nem lehet már elérni visszamenőleg
..és még esetleg az össz teljesített futamok száma szokott érdekelni.
De az hogy Barros-nak pl. el kellett mennie...grrrr nehezen nyeltem le.
Akármilyen tehetséges fiatal arc van, akkor sem raknék ki egy Barros-t (pláne hogy tudott győzni abban az évben egy esős futáson) amíg hozza az eredményeket.
Tom ez üzletileg elég hülyén hangzik, de magának a sportnak tesz jót...az FIM helyében csinálnék egy csapatot
Amit az a srác nem tud a motorversenyekről az nincs is jelenleg.
Oké Stoner szépeket csúsztat meg minden, Pedrosa meg ugye ügyeletes zseni..de azért bázz...Max mikor feljött a 4darab 250cc-s VB címe után, amiből 3-at Aprilia-val, 1et pedig az összeveszés után Honda-val ért el, szal 500-ba kapott egy kittes Honda-t...
Colin óriási csatában legyőzte Bayliss-t a Honda-nak az SBK-ban, és átjött MotoGp-be és kapott egy Aprilia-t....
szal bázzzz...
Egy gyári motorral lényegesen egyszerűbb nagyszerűnek lenni...,megérdemli Pedrosa tényleg megnyert mindent amit meg kellett, oké..
De azért ez így nagyon sima.
Ha azt nézzük Pedrosa amióta ismerem nem ült még sz@r motoron...amikor kiválasztotta Puig és felhozta a MotoGp 125cc-be már gyári motoron ült..és azóta le se szállt róla.
Ő pl. rendesen 'csinálva' van.
Míg régebben ez nagyon nem így volt, ez vhogy Rossi-val kezdődőtt amikor Mick Doohan elkezdte 'egyengetni' a Honda-nál.., Katoh-nál folytatódott volna és elvezetett ide.
De a 'zseni-t keresünk/csinálunk' hozzállás onnan kezdődött ahogy emlékszem.
szerk: más kérdés hogy Vale' esetében majdnem mindegy ez a hozzáállás, mert ő minden téren maximumot tud nyújtani, köridőben-csatában-esőben...gyakorlatilag tökmindegy neki...talán még hó is lehetne a pályán..
[Szerkesztve] -
Integra
titán
soha nem fogom megérteni mi történt katoval és bosszantó, hogy tulajdonképpen nem tudunk semmit sem mai napig
nikcy mellett a legnagyobb kedvencem volt az újkori zsenik közül.
azt hiszem azért nagyban személyiségtől is függ, hogy ki mit akar illetve ki hogy képes kezelni ebben a világban a nyomást. hules nem bírta. de azért nem ez a jellemző, bár tény, borzalmas tragédia...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...