Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
..Hát ez ilyen bukásos hétvége volt (Grönholm is nagyot menetelt a végéről de elbukta ő is a VB-t)
Loca'-nak is kijöhetett volna jobban...csak egy kicsit jobban.
, nagy dolog lett volna, így is az hogyne lenne, de akkor...
A Nicky dologhoz nincs is mit hozfűzni sztem, kiváncsian néztem körbe a neten, de egy-két kivételtől eltekintve nem voltak nagy sárdobálások..és ez kellemes meglepetés volt.
Ha Vale' nyerte volna ő is megérdemelte volna term.
szvsz örülni kell Nicky srác sikerének ahogy ő örült, és gratulálni kell ahogy Rossi tudott gratulálni.
[Szerkesztve] -
Bagoly
senior tag
válasz Integra #3395 üzenetére
Azért nem lúzer, mert belátja, ha valami lehetetlen.....
Haydennek meg valóban nem ''kellett'' húznia a gázt, meg erölködni loris ellen, csak jó lett volna.
Ahogyan Rossinak sem kellett volna erölködnie Eliassal, de még Robertssel sem (a pontversenyben esélyük sem volt vb-ségre) de Ő mégis azt ''mondta'', hogy nem azért 7X-es VB, hogy lazán becsorogjon a 3. helyre. Szvsz ettől lesz valaki középszerű helyett egy klasszis.....(Arról nem is beszélve, hogy asszem akkor lett volna a legnagyobb lúzernek kikiáltva, ha eldobja a vasat az Eliassal vívott parázs csatában. Mert Eliasnak igazából nem volt mit veszítenie, Ő ott csak nyerhetett.....Persze azt a győzelmet sem vitatom tőle...sőt..)
Haydennek sikerült. Maradjunk ennyiben. Ez pont attól szép, hogy egy Rossi-t tudott legyőzni!''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''
-
Motion_Blur
félisten
2006 Valencia MotoGP: [link] /504MB/
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Petya25 #3396 üzenetére
duma....
nicky messze jobb köridőket ment, simán ledolgozta a hátrányát ha kellett volna, azért állt pont le mert addig ment mint a barom. de ezt már b-tyep is elmondta meg én is korábban, csak úgy tűnik nem olvasol...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
Gondoltam B tipusú kolléga örülne ennek, ahogy Biaggit is jó látni örülni
Team Suzuki Press Office – October 30, 2006.
Team Alstare Suzuki Corona Extra rider Max Biaggi ended three days of testing the GSX-R1000 K6 at Vallelunga, Italy today in a positive frame of mind and is already looking forward to his next outing in Valencia early next month.
Although Vallelunga could be described as his ‘home circuit,’ Biaggi has not been to the 4.085 kilometre track in over 15 years. And, as a new section has only been added recently, the Italian started the tests as if he had never seen the circuit before. During the three days, he only worked with race rubber as he wanted to get the feel of the GSX-R1000 K6 and the Pirellis before even trying to make fast laps.
Biaggi put in over 70 laps on each of the second and third days, run in extremely hot conditions. At the end, the team packed up and began the trek home whilst he took the opportunity to relax in Rome for a short break before returning to Monte Carlo.
Max Biaggi:
”It’s a little funny that everybody seems to think that this is my home circuit because I haven’t been here for a long time - maybe 15 or 16 years! There is a brand new section also, so I started off learning the track - like anybody else arriving at a new circuit. I can’t fully say if Vallelunga is a good track for testing because we had so much to do here and really I’d only be able to tell with more experience of it and also if some other riders were testing at the same time.
“The main part of these days is to begin the process of learning lots of new and different things. The bike is heavier than what I have been used to for a start and that means you have to do a lot work getting a good balance and making the suspension work the way you want. Then of course, I have to learn what riding on Pirellis is like and when you change one area of the bike how it affects another area. I have been away from road racing for over a year and that means that my approach at the moment is steady rather than dramatic.
“I like things to be right and I am determined to work as hard as it takes to get the bike as good as it can be. We had a few minor problems during the tests but nothing major and I’m sure that we’ll see further improvements in the next tests. I have also been getting used to working with a completely new bunch of guys and that is another thing that takes a bit of time. We are all working to a common goal and our aim is to be competitive for sure by the time the first race starts next year.”
For more stories about Max Biaggi, click here. For photos, click here http://www.suzuki-racing.com//imagelibrary_thumbs.asp?RDR_OBJ_ID=6587
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Max dolgozni-dolgozni-dolgozni
..mert azért nem lesz egyszerű a következő SBK VB sem.
Egyáltalán nem gondolom, hogy Max-nak elsöprő esélye lenne a VB-re, kívánom neki, de nem gondolom...főleg Bayliss mostani fellépését látva
Nem fognak hasraesni előtte, új pályák, kevésbé részletesen állítható motorok, gumi..stb.
..és persze a versenyzők.
csoda év lesz a jövő év, 800cc MotoGp, Ilmor, feltűzelt versenyzők, Misano.
és a WorldSBK óriási személyes kedvencem Biaggi sok más kedvencemmel (Haga, Bayliss, Laco'..stb)
wow -
Motion_Blur
félisten
Néhány nagy felbontású kép 2006 Világbajnokáról: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Face8814
őstag
Üdv Mindenkinek!
Jó rég írtam már ide, úgyhogy a szezon zárásaként néhány gondolat:
Jó sz@r hétvégém volt! Kikapott a csapatom ( Milan ), bár ez gondolom nem sok mindenkit érdekel , illetve Rossi elveszítette a VB címet.
Mit is mondhatnék, elég csalódott voltam. Hozzáteszem 3 nappal korábban megálmodtam hogy elesik és Hayden VB lesz, de mivel ez akkor csak egy rossz álomnak tünt nem érdekelt. Erre tessék. Hihetetlen, hogy előre megálmodtam!
Mindezek tetejében a legszörnyűbb az egészben az, hogy nem is lehet senkit okolni azért mert a Doktor most hibázott, nem ütötték ki, nem pukkant el a motorja, nem ment tropára a gumija, egyszerűen elszúrta. Egy ma igen divatos szóval úgy is mondhatnám: Elkúrta! Ő maga, nem más, nem a gyár hanem V. Rossi!
Hayden meg azt csinálta amit kellett. Nem kockáztatott, biztonságban végigtekerte a versenyt, és ez alapján a futam alapján megérdemelten nyert. Az egész szezonban megbízható volt, rengeteget fejlődött, és nagyon kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott.
Szvsz közel sem ő a legjobb pilóta a mezőnyben, továbbmegyek, szerintem a TOP5-ben sincs benne, viszont az idei teljesítménye csillagos ötöst érdemel.
El lehetne játszani a gondolattal, hogy mi lett volna ha... Elias nem löki ki az elején Rossit, ha Vale alatt nem megy párszor szét a Yamaha, ha nincs a tömegbaleset Barcelonába, ha Rózsika nem löki ki Haydent Portugáliában.. sorolhatnám még, de örök érvényű szabály, hogy a sportban nincs ha, meg ha mégis abból meg ha-ha-ha lesz!
Remélem jövőre majd visszavág, behozza Nietot az örökransorban és VB lesz Pumukli.
Van egy olyan sanda gyanum, hogy a következő szezon minden igényt kielégítő izgalmakat fog hozni, tele jobbnál jobb futammal és a jelenleginél jóval kiegyenlítettebb ''motorviszonyokkal''!
Ezek után meg csak annyi, hogy hajrá Rossi, és legyen meg a 8.!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
SzalaiG
addikt
Bemutatták az RC212V-t: [link]
Power of Dreams -
#70869248
törölt tag
sírjunk bázz:
-[link]
Hogy nem fújt arra a szél valakit aki ért is hozzá... -
Face8814
őstag
[link]
Orgazmusom volt, igazán nagyszerű érzés.
He he! Jó duma!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3417 üzenetére
Ez óriási volt, a dőlésszög nálam is vitte a pálmát, meg a vagányság.
Na és a mikor Stefanót kérdezték valami csajról.. hirtelen sztem azt se tudták Talmáék miről is van szó!
Jó látni, hogy már egy reggeli interjúhoz nem kell felkészültség elég megkérdezni
azt amit Margitnéni megkérdezne.
Még jó hogy nem kelek ilyen korán és nem kell szörnyűségeket látnom.
Jól éreztem h kicsit fel volt háborodva azon, hogy a srác népszerűbb, mint Demján??
10 percet csak hitetlenkedettVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Face8814 #3424 üzenetére
Sztem itt a válasz Alonso srácnak :
''Akik ezzel versenyeznek hihetetlenek, nem emberi lények. A motor egy őrült ló, borzasztó nehéz az elejét a földön tartani''
nálam mondjuk ez nem is volt kérdés, a turbo motorok óta nincs az F1ben
nehézség lehet hogy egy jó alapos szimulátor tréning után be lehet ülni a gépbe..
hoppá, hát ez már volt is! Palik bátya is ült már benneVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #3427 üzenetére
Hát pont ez az,...én is ezen vagyok kikattanva, miért nem becsüljük meg a sportolónkat azzal, legalább azzal, hogy aki kikérdezi az ismeri és érti az adott sportot..
mam, miért nem ilyen tanáraim voltak?..
Talma annak ellenére hogy már évek óta ott van egy olyan közegben ami váááá, mégis alig kap adásidőt,...ha kap, akkor legalább ne olyan szinvonalat hozzon a műsor hogy pl. milyen zselét használ.
ehh.
kiakasztó.
inkább túllépek, mert csak idegelem magam. -
Bagoly
senior tag
válasz #70869248 #3414 üzenetére
Nem hogy nem ért hozzá, hanem szvsz nyíltan fricskázza azt éreztetve Talmával, hogy szerinte egyátalán nem ilyen ismert és fontos a magyar sportban. Bezzeg a Horvát-Magyar labdarúgó EB-re megy a pöcsrángatás (már elnézést), meg a dellaszórás Gyárfás-elvtársnál... Arra még a kis modellstadionban működőképesre lemodellezett kivetítő sem drága...Meg a Baumgartnerekre költött pénz se drága....de arra aki sikeres is (Talma, Németh Kori, Borka Janika) arra nem jut. (Mert az biztos fizet csak ott lehessen, mert biztos nem a tehetsége miatt van ott).
Nem tudok higgadtan nyilatkozni erről a f@szkalapról......
A Gyárfás a sportriporterség futballhuligánja.''A nagy nyíl útján, meg nem állva, hitesen és szerelmesen, förtelmeit egy rövid mának nézze túl szemem.''
-
#70869248
törölt tag
királyos: [link]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #3433 üzenetére
A képek alapján lehet, de mivel Rossi jóval termetesebb mint Pedrosa így gondolom hogy másképpen.
A két pilóta benyomásai:
Dani:
-Mi a véleményed a vázról?
''Mindenképpen kisebb lett a motor, ami számomra előnyös, mivel így könnyebben tudom kontrollálni. Ha behasalok a plexi mögé, meg tudom érinteni a térdemet a könyökömmel, amit eddig az RC211V-n nem tudtam megtenni. Ez előnyös, ha egy versenymotoron ülsz.''
-Milyen dolgokat tartasz jobbnak ezen, mint a 990-esen?
''Számomra a dimenziói jobban tetszenek. Mivel nem vagyok túl magas, a motor méretei jobban megfelelnek, mint a 990-esé. Habár a magassága, és a súlya nagyjából megegyezik az RC211V-vel, mégis kisebbnek és kompaktabbnak érzem a motort, ami szerintem nagyon jó.''
forrás: Motogphírek.hu:[link]
Nicky:
''Az új gép sokkal könnyebbnek tűnik a 990ccm-es motoroknál, a különbség a kettő között mégis nagyon kicsi. Természetesen sokkal kisebb, és a felépítése nagyban különbözik az elődjétől, de ehhez muszáj lesz hozzászoknom. A vezetési stílusomon is változtatnom kell majd az optimális eredmények elérése érdekében, de például a kanyarokban már most gyorsabbak vagyunk, mint a régi motorral.
''
forrás: Motogphírek.hu:[link] -
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3433 üzenetére
biztos hogy kisebb lesz a honda megint.
ahogy utcai motoroknál is mindig a legkisebbeket építik meg ugyanabban a kategóriában.
de dani egy dugó, vasággyal 40 kiló, szóval érted...
danit a honda termelte ki és puig sikersztorija.
ennek ellenére nem ő lesz a vb jövöre szerintem, nagyot pislognék ha mégis.
mert mentálisan nem elég erős még...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Giber' abbahagyja
- [link] -
Integra
titán
válasz #70869248 #3438 üzenetére
sajnos ez absz várható volt
ki tudja, talán még sbk-ban egyszer feltűnik, bár nem hinném hogy sok babér teremne ott neki
de komoly mondatok ezek, nem sokan mertek így beszélni, már ahogy emlékszem.
meg aztán van neki pénze dögivel gondolom a szponzori szerződéseiből is, nem hinném, hogy csórón halna meg...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem is kell ilyen póló!!!!
Honda bought a full page ad in USA-Today to celebrate Nick Hayden's championship.
MotoGP: Melandri Under The Knife
Gresini Rider Needs A Vacation By The Sea
by staff
Wednesday, November 08, 2006
From Gresini Racing:
As he had announced after the last race in Valencia, Marco Melandri underwent today a surgery on a niggling injury in his left arm. Around noon the Honda Gresini rider was operated by Doctor Gondolini at Villa Serena in Forli (Italy). The surgery run smoothly and Marco tomorrow will leave the hospital.
Now Marco will need to rest for at least two weeks before getting on the new Honda 800 at the end of November in Jerez. Melandri didn't go under the knife for the muscle compression in his right leg because, according to doctor Gondolini, this kind of injury requires other treatments.
MARCO MELANDRI:
''I have struggled during the whole year because my left arm tended to stiffen up always more often. Despite the medical treatment, the situation got worse and worse with every race. After the operation, I'll take a fortnight off, before getting on the Honda 800 cc in Jerez at the end of the month. After the test, I will take a week off for a well deserved vacation, I think in some nice place by the seaside.''
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3439 üzenetére
Hát gondolom maradt még mit aprítani a Bulltaco gyár örökségéből, meg ha jól tudom nemesek is...bár ez még sokat nem kell jelentsen pénzben
ehh kár érte..mármint a régi Giber'-ért, a mostani az bár gyors de szét van kicsit..
szerk: ilyen poló nekem is kell!!
[Szerkesztve] -
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3441 üzenetére
Ki van a pólón?
ez már lassan offtopik
Na én csak most olvastam a Gibi nyilatkozatát, minden tiszteletet megérdemel.
Nem arcoskodik és tényleg talán a legőszintébb rider a gpben, ezt nézve megint beugrott mennyire nem volt fair Maki amikor rálegyintett a fájós vállára.
Sajna én is jól gondoltam, nem vagyok doki, de a sérülés leírását nézve télleg unki ége a dalnak.
Max tisztelet amiért nem hajlandó felülni bármilyen szutyokra, meg nem ment gazsulálni mindenfelé. Na és az, hogy két ezüsttel ( jéé a GPben van ilyen is, belegondoltatok mán ?? sose gondolta h ilyen közel kerül az álomhoz... hmm
Bár anno mikor a kísérleti V2 ről átült a Doohan HRCre, azt hittem a spanyol szél fújta be.
ui:
Maki meg DTMet tesztel?! hihetetlen gyerek, lassan ki lesz a négy kereke -)Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Hát igen, az érdekes volt..
Én akkor nem sokat tudtam még róla, amit tudtam az is az volt hogy bevállalósan megy és sokat esik.
Azon hogy 'Doohan motorját' nem Criville kapta meg hanem Giber' azon nagyon megütköztem, nem is értettem.
...és láthatóan így volt, az egész félbeszakadt 'Doohan mérnök/technika gépezet' Gibernau mögött dolgozott akkoriban.
Ez nem is esett jól igazán akkoriban mivel nagyon csíptem Criville-t, egy igazi jó csávó.
De hát Criville így is bajnok tudott lenni, és Sete esett párat Mick motorjával is.
Szal abban az évben Alex lett a bajnok...furcsa az élet, ha Max Biaggi nem vált Yamaha-ra abban az évben akkor talán...,..na meg persze ha a következő évben nem esik annyit akkor talán....bár 2000-ben Kenny és a Suzuki nagyon kemény volt....szvsz egyáltalán nem ajándékba kapta Kenny Roberts a VB-t.
Ez a két év volt Mick és Vale' között..
2000-ben már Jeremy és az a bizonyos 'Doohan gép' már Vale' Rossi egyszemélyes csapata mögött állt, a HRC pedig megzuhant keményen...egyszerűen sehol nem voltak..év végén talán 7. vagy 8. volt Criville..aki aztán vissza is vonult sajnos az epilepsziás izéi miatt.
Mostanában vhogy fog a rally is indulni Vale' nem? -
#70869248
törölt tag
Ilmor infó: [link]
Elég jónak néz ki, mivel miután a Merga megvásárolta a céget, a fő csávó vitte tovább a nevet, és most úgy néz ki jönnek a régi emberek is...(a Merga meg füstöli a motorjait az F1-bewn )
Na szal a motor az sztem ziher jó lesz....a fő lényeg hogy tudnak-e vázat és futóművet alárakni...ami úgye uolyan fontos mint a teljesítmény.
Lehet nagy pálya lenne ha az öreg Roberts-k megvennék a blokkot előbb-utóbb...ők úgy néz ki frankón összerakták a vázat és a futóművet. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3445 üzenetére
Én szinte biztos vagyok benne...legalábbis a motorban.
De hát persze feldughtják ha nem lehet átvinni a pályára.
..és sajnos a pilóta kombó sem az igazi..de talán nem is bánják, ha hosszabb távra terveznek..
A Ducati-nak is kellett pár év, Ilmor-nál meg sztem még sok mindentől függ. -
Integra
titán
na ki lesz az új sponsor???
Winston Leaves ten Kate
by staff
Monday, November 13, 2006
This just in from ten Kate Honda:
Winston Media Service Press Release
13 November 2006
The presence of Winston on the Hondas of Team Ten Kate in the World Superbike and Supersport championships has been an undeniable success: two Supersport world titles (2005/06), with French ace Sebastien Charpentier, and two Superbike titles with world vice-champions Chris Vermeulen in 2005 and James Toseland this year.
Winston is leaving international motorsport and its sponsorship of the World Superbike and Supersport championships in the full knowledge that the brand has gained huge benefits from its partnership with Honda and Team Ten Kate. It will leave an indelible mark on the history of Winston in the world of motorsport.
Our special and heartfelt thanks for the past two years go to Honda Europe, Team Ten Kate, and to all the riders who have flown our colors and all the fans who have
accompanied us.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Wsbk+WSS teszt: [link]
hmm..király
nagy csatáknak van kilátásuk..[kezeit dörzsöli]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest