Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
válasz Vangelis #47761 üzenetére
Nekem konkrétan beázott a levegőszűrőm, tehát vizet szívott. Esetleg nézd meg a gyertya kábelt, pipát, stb. Ott valahol kaphat vizet? Gyárilag nyilván nem, de lehet elöregedett valami tömítés, vagy műanyag védő. CDI gyújtásos? Mert akkor a kábeleket is nézd végig, nyilván az is beázhat. Az nem egészséges.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #47798 üzenetére
Persze, ezért vannak például a meghatározott szerviz intervallumok is. Kövi ilyen az a szíjcsere lesz 24 ezernél. Amúgy azért nem akarom lebontani az egészet, amíg nincs baj, mert gyönyörű gyári a CVT váltó szigetelése is. Minden csavar gyári nyomatékkal bent. Szívem szakad meg.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #47987 üzenetére
Zsír akkor az biztosan jó olaj lesz! Én megvárnám a lámpát aztán töltenék, de szerintem ez is mindegy.
Szerintem a 100-as benzin nem befolyásol semmit negatív irányba, csak a kompresszió tűrése nagyobb és több adalék van benne. Szóval más baj lehet, de reméljük semmi komoly.Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
Jó fülű kollegák! Ennek a motornak a járásában hallotok valami kivetni valót? Nem mondok se jót se rosszat előre, tehát nem befolyásolom a véleményezőket. Thanks a lot!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #50339 üzenetére
Hm, lehet. A tulajdonostól kaptam egy szép listát amiket felújított a vasban (338e huf). Nincs közte lánc szett, viszont az okosok azt mondják a suzuki vezérműlánca elég strapa.
szentkuti11: igen, ez a bajom nekem is. Nagyon tetszik, gondolkozok a vásárláson, de fosok ettől a hangtól. A tulajdonos szerint motorikusan hibátlan, de hallottam már gs-t és az nem zörgött sehol.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #50346 üzenetére
Jah, de a lánc cseréhez le kell kapni dolgokat a motorról. Alsó hangon 5-6 órás meló, valakinek a rezsióradíjával (5-6k). Nameg ha lekaptad a szelepfedelet, kell oda tömítés, és a többi és a többi. Ez egy 50ezres történet, és akkor még mást nem cserélt ki.
Privátban érdeklődj! :)
-
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #50729 üzenetére
Attól függ ki gyártja. Honda, suzuki, yamaha fog menni, más szerintem nem.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #50738 üzenetére
Sorrys, én rengeteget szoptam olasz robogóval. Az igaz hogy 2T volt, viszont a kínaiak lemásoltak egy 4T-s piaggio blokkot - nem sikerült.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #50740 üzenetére
Na az király. Nekem is van pozitív élményem olasz autóval. Seicento 1.1 sporting, bácsi autó, 1200 kilométeren át volt nálam nyáron, nagyon megbízható érzést alakított ki, és szerettem. Szüleimnek volt 2 olasz autója is, használt barvo, majd null kilométeres új bráva. 3-3 évig volt nálunk az említett modell. Amíg a bravo 100-120 ezer közötti futásnál lett eladva, azért mert az előző tulaj valószínűleg csúnyán összetörte és sok baj jött ki rajta, de egyébként jó volt és szerettük, a brava viszont kaki volt. 40e km-nél jelentkeztek nála durva hibák. Alapjárat ingadozás, magas fordulaton rángatás (közvetlen befecskendezés rulz), 62 es úton egy egyszerű kátyúban tönkrement a jobb első felfüggesztés (km óra állást jeleztem fentebb), nyekeg a kasztni, mindenhol ciripel valami, aztán nem jó a benzin visszajelző, aztán elektronikai bajok, amilyen napja van.
Evvan. Viszont azóta koreai autónk van (daewoo) 12 éve, 140ezer kilométer ment bele ez idő alatt, és az első hibája most jött elő a TMK-n kívül. Lerohadt a kipufogó. Erről ennyit.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #50746 üzenetére
Köszönöm a javítást! Igaz igaz úgy van helyesen bocsánat.
Ja hát persze. Csak elmeséltem a tapasztalatokat.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hejho!
Off topic alert!
A rotyogót eladtam augusztus elején, befejeztem a jogsit, és a hétvégén feltettem az i-re a pontot. Megvásároltam az első "nagy" vasat, immáron nem kommentálhatok aktuális robogósként. Viszont szeretném megmutatni nektek a vasat. Nem gs, hanem rf, de Suzuki.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Suzuki RF 400R a becsületes neve a néninek. 330'000 HUF + átírás (39e) + bizti (13e) volt a gép. Sokkal megy de nem akar megölni, eddig ez a tapasztalat. Nagyon kiszámíthatóan viselkedik, nem vad hanem jó kislány. Idén töltötte be a 20. életévét. Nem mai csaj, viszont volt gazdája, középkorú bizonyítottan nem "boyracer" használó, hanem hosszú távra használták.
Szerelőtől vásároltam, új kopó-fogyó dolgokkal van szerelve. Használatból eredő karcok, horzsolások, apró horpadások természetesen akadnak, de lehet velük élni. Olaj, gyertyák, fékbetétek, fékolajok, lánc új, gumik okék (nem újak, de egyáltalán nem rosszak - Dunlop abroncsok).
Eddig úgy látom hogy 4,5-5 körül eszik. Legalábbis ekkor kellett tartalékra csavarni, nyilván volt még benne akkor de ki tudja mennyi. Óra 46ezret mutat, de szerintem párszor mát átfordult. Állapotot veszünk, ez egyenlőre úgy tűnik rendben van. Majd ha több időm lesz és jó idő is lesz, kiderül.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51003 üzenetére
Na az RF gyakorlatilag ugyan az a blokk/motor mint a 400as bandit csak idomos. A gyújtás szög más vagy mi. Amúgy 250-est ne vegyél. Nem lebeszélni akarlak, de ha pláne korlátlan jogsit csinálsz, akkor gyakorlatilag a harmadik héten kinövöd. Főleg hogy a vizsgát is egy 600-as horneten fogod csinálni (általában! ), és az meg száz paci. És értem én hogy nem kell 98lóval kezdeni, de 45-50le pont arra jó, hogy krúzolsz az országúton 80-85-el nekem 5500at forog ekkor hatodikban, fogyizik négyet és ha van valami az útban akkor van tartalék. A 250-est meg szarrá fogod forgatni.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51010 üzenetére
Ja ez így oké. Nekem sem volt ismerősöm aki motorozna, aztán mire befejeztem a jogsit csak nekem nem volt motorom az ismeretségemben. Terjed ám a hír a jóról. Amúgy ami nekem nagyon fáj az a többszörös lehúzás. 30rugó kresz vizsgára, amikor B-s tanfolyamra ültettek be újra. Meg az átírás is csak lehúzás.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51126 üzenetére
Te lemaradtam erről a vételről. Keresem most hogy miről van szó de nem találom. Valaki segít megtalálni? Amúgy ja nekem ez a felesleges 30-40rugós lehúzás nem tetszik a vásárlásnál.
@30z.samu: most motoroztam nem csúszik ha van gumi a gépen. A szélre oda kell figyelni, de szerencsére konstans szél van, nem pedig lökdösős.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51130 üzenetére
Nagyon igazad van. Engem a hideg rettent el egyedül. 10°C alatt tényleg csak a kényszer tud rávenni a motorozásra. Bár bár bár, azért tavaly november első hetébe még robogóztam Dujv.-Fehérvár távon néha. 3°C-be indultam, 5°C-be érkeztem. Az kicsit azt mondom necces, de mégis baromira élveztem. Szerintem amúgy ezek a hideg kalandok koptatták a legtöbbet a robogómon annó. Most gondold el, léghűtéses rotyival elindulsz országútra 70-80 végáttételen majdnem nyélen, úgy hogy amikor megállsz a végcélon akkor sincs bemelegedve jóformán. (Leállítás után langyi volt a kipufogó 1 óra motorozás után.) De hát a honda az honda. Király volt.
Elkanyarodtam..... szóval ja november közepéig én bevállalnám, utána már nagyon nem. Ha lehet hinni az időjósoknak talán addig még a hőmérséklet is elfogadható lesz. Hajrá robogózás!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51134 üzenetére
Haha! Én arra emlékszem hogy június végén voltunk pár napra barátnőmmel és az sem volt 100%-ban nyár. Tehát 3 napból nagyon jó indulatúan 2 napig volt jó idő. (Jó idő ebben az értelmezésben strand időt jelenti.)
@bogyo112: kb... robogózáshoz tavaly csak protektor inget vettem fel, idén pedig nagyon sokszor rajtam volt a nyári kabát mert vagy az eső lába lógott vagy hűvös volt. Bezzeg amikor a rutin pályán rohadtunk akkor 34°C volt, a pályán pedig kb 60°C, a forgalomban meg hideg volt és esett az eső. Tipikus.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51143 üzenetére
Ja.. elindultam délelőtt egy túrára. Hűvös volt de semmi csapadék nem volt, aztán délután megjött a ködszitálás majd a lassú folyamatos esőzés. Pfúh de fosadék az időjárás. A gép jól vizsgázott egyszer sem csúsztunk meg, igaz vigyáztam is, jól is ment, megfagytam megáztam de bármikor megcsinálnám újra. ~120km elment ma, tulajdonképpen baromkodásra. Eddig a fogyasztásomat nem tudom meghatározni. Vásárlás után kb annyi volt benne hogy a kútig eljutottam, nyomtam bele 2500forintot, kb ~6.6l benzin. 100km után át kellett csavarni tartalékra. Utána nyomtam bele 3500-at, ~8.5l benzin, és újból 100km után kellett tartalékra csavarni. Igaz ebben az etapban volt egy végsebesség vizsgálat autópályán. (Ami 5 évvel ezelőtt történt tehát elévült bíró úr, csak tisztázzuk. ) Ezen felbuzdulva most teletankoltam, kicentiztem. Rajta ültem és úgy, nehogy az oldal sztenderd miatt fals eredmény jöjjön ki. ~12L ment a tankba, úgy hogy 17l-es a tank. Nem is értem, amúgy alig lötyögött valami az alján, de fotókat néztem hogy a fő csap elég magasról szívja az üzemanyagot... lehet hogy akkor tényleg tartalékon még egy 50-60km benne van a gépbe? Leírást nem találok róla az interneten természetesen.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz szentkuti11 #51150 üzenetére
& @kcsa: igaz! A csomagtartómba befér az 5 literes kis omv színű kanna amit vész esetére vettem. be is teszem. Viszont ez hogy nincs üzemanyag visszajelzés, meg benzin csap csavargatás van, ez borzasztó. Eddig mindkétszer a hatoson fogyott ki 100-nál az üzemanyag. És akkor gyorsan kikuplungolsz, vészleállítasz, és elvitorlázol az út szélére. D
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Bittorrent topik
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Építő/felújító topik
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen