- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz z0l1ka #50548 üzenetére
Én 16,5x751-es Mitsuboshit vettem aeroxra ami szintén minarelli blokk. A gyári 12ezer km után volt ~754mm hosszú, volt RMS is annak a mérete elméletileg 16,6x747 de 6-7ezer km után már súrolta a 760-at, az RMS-t nem ajánlom.
[link]Itt pl hozza mind a 3 féle méretet, de csak a 2 leghosszabbnál írja, hogy gyárival megegyező.
[ Szerkesztve ]
-
-
madmike
őstag
válasz z0l1ka #55393 üzenetére
Szia!
Lelkes amatőrként inkább nem próbálok meg válaszolni neked, de az én SR50-em is elég rapszódikusan indul. Illetve nálam is megvan az hogy hidegen az elindulás utáni 10-15 másodpercben úgy kell neki könyörögni, hogy történjen valami."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Den
veterán
válasz z0l1ka #55676 üzenetére
Nézd meg, hogy a vákumos benzincsap vákumcsövében nincs-e benzin. Előfordul, hogy a csap membránja átszakad és a vákumcsövön is szipkázza a benzint a motor. A másik tipp a légszűrő. Nincs elfugulva, elokoszolódva? Ha lehúzod a légsszűrő csonkját, akkor is ezt csinálja?
Szerintem a hibát keresd meg, ne a hibához hangold hozzá a karbit, mert az olyan mint elfertőződött sebre fájdalomcsillapítót szedni. Nem fáj, de közben lehet, hogy lerohad a lábad.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz z0l1ka #55703 üzenetére
Ha benzin van a vákumcsőben akkor megvan a probléma, és rendelheted az új csapot. Iszonyatosan megszivatott egy ilyen vagy három éve, már beleőrültünk, mindent cseréltünk és csak nem jó... Azóta rutin, hogy minden gépnél nézzük van-e benzin a vákumcsőben, és meglepően gyakori hiba. Több benzincsapot cserélünk, mint hengert
Azért kipróbálhatod, hogy egy fecskendővel (vagy szájjal) megszívva is jön-e ott benzin, de szinte biztos hogy az a ludas, a szívócsőből nem mehet vissza oda annyi benzin, hogy lásd bugyogni, csak felülről a csaptól jöhet.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #55707 üzenetére
Ha TK Japan karbid van ott a tűszelep hibája miatt szokott túlfolyni az anyag ,de ha ez elszáll orrba szájba folyna a benzin. Ezeknél nem nagyon szokott félig meddig megdögleni.
Mikor lehúztad a vákum csövet azért változott az alapjárat mert fals levegőt kapott a motor.
Ettől függetlenül mindenképp ellenőrizd a vákumcsapot ahogy Den írta és ha nincs semmi baja akkor Valószínű Megkopott a karbi.
1-2000 forint egy felújító szett hozzá de típusra pontosan kell venni,még pedig arra a típúsúra ami a karbi oldalára van írva. (4lv,4jp,3kj,3yj stb.)
Ha ez után sem lesz jó Próbáld átfúvókázni.
A Dellorto-nál ugyan ez a helyzet.
Ehhez is lehet kapni felújító készletet,viszont nem tudom erre a típúsra mennyibe fájna.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #55711 üzenetére
Az hogy a vákumcsőben van benzin általában természetes.
Valamennyit vissza szokott prüszkölni bele.
Vedd le a karbit és ellenőrizz egy úszószintet,úgy hogy a poharat te tartod a karbira a kezedben.
Ha jó ha nem jó ez után szedd ki az úszót és takarítsd ki a tűszelepet és a helyét fülpiszkálóval.
Ezután ellenőrizd újra az úszószintet.
Egy próbát mindenképp megér.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz z0l1ka #55720 üzenetére
Itt egy úszószint ,kitakarítva kipucolva .. kíváncsi leszek ,próbálgatom most ..az baj ötletem sincs ,egyáltalán nem akarok felesen rákölteni ,ha sikerülne megtudni mi a baja akkor azonnal ,de így ?!
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #55732 üzenetére
Sokat kap egyértelmű és a légszűrő levétellel többet levegőhöz jutott.
Próbáld meg kisebb főfúvókával ha nem változik magas lesz az az úszószint
Kipufogód milyen állapotban van? Ki van kormolva rendesen?[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #55803 üzenetére
Dobj egy képet a gyertyáról.
Nem torpan meg tőgáznál?
Levegős minánál a gyári 6 de én belegyűröm az 5-öst nyáron mert van hogy nem bírja a meleget.
Vizesnél 8 de nyárra simán mehet bele 7-es. Lejjebb nem nagyon mennék csak ha muszáj.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #55817 üzenetére
Túl új a gyertya és keveset futott. Ebből nem sok mindent lehet megítélni,de az az olajos szutyok már annál inkább árulkodó na meg a videó.
Sokat kap de ne a tűvel vesződj 2-vel kisebb főfúvókával próbálkozz de lehet 4 is lesz belőleA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #56021 üzenetére
Az olajzóval nem lesz semmi gond.
Automata szívató ellenőrizve lett ?
Ha az is rendben van valószínű az úszószint lesz kicsit magas.
Kisebb főfuvid nincs szóval blankolj meg egy vékony szálas sodrott vezetéket és annak az egyik szálával kicsit fojtsál még a fúvókán. De figyelj oda.
Ha nem változik semmi akkor még erősebb lesz a gyanú hogy magas lesz az az úszószint.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #56129 üzenetére
17.5
Enyémen is ekkora van 50-es henger alatt.
Én kerülném az utángyártottat.
De szokott lenni hirdetve új Mikuni olx stb. helyeken.
Nehézkes belőni mint minden Mikunit, de elég elfogadható karbit dobálnak ahhoz képest hogy 5-10körül van az ára Sőt Már fogtam ki ennyiért eredetit is.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #56144 üzenetére
Nem is ajánlom hogy vegyél használtan csak annak aki bemeri vállalni a rizikót.
Azért nem egyforma a fúvókázás mert a karbik sem egyformák.
Az alapelv mindegyiknél általában ugyanaz viszont a járatok és kialakításuk minden típusúnak más és más.
Csak a Schubert tű és a keverőcső már nagyon sokat befolyásol.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Den
veterán
válasz z0l1ka #58685 üzenetére
Nagyon sokan viszont arra használják. Megvesznek valamit, elszórskoznak vele, kipróbálják, aztán mikor megunták, vagy rájöttek hogy mégsem kell ez annyira nekik, akkor visszaviszik, a kereskedő meg adja el a használt cuccot ahogy akarja... Egy olyan világban amikor a vevő már akkor fibtorog, ha olyan árut kap amit ott a boltban bontottak ki valakinek aki végül nem vette meg, de amúgy érintetlen, hiányzalan, hibátlan zsír új cucc.
Egy tíz nap után csomagolás nélkül visszavitt cuccot eladni esélytelen.
És itt nem arról van szó, hogy valami szar,hibás, nem olyan mint aminek eladták, mert azt én is visszaviszem, és ha én adtam el hibás cuccot, vagy rosszcikkszámozás miatt nem azt kapta a vevő amit várt, azt én is visszavettem, és ezt normálisan reklamáció keretében rendezni lehetne tiszteségesen.
De itt arról van szó, hogy tíz nap után behozza a vevő a használt cuccot, indokolnia sem kell csak annyit mond, hogy nem kell a cucc add vissza a pénzt az nem fair,
Lásd ludsimon.. Nem arról volt szó, hogy a fúvóka hibás volt, nem működött, nem akkora volt mint amekkorának eladták... Nem, ő vett többféle méretű fúvókát, mert nem tudta pontosan mekkora fog kelleni az új kipufogó mellé, be is építette a 75-öst, ki is próbcálta, majd mikor látta hogy sok és a kisebb fog kelleni, vissza akarta lőcsölni az eladóra. Gyakorlatilag a kereskedő kontójára kísérletezett. Már bocs de mi köze a kereskedőnekahhoz, hogy hogy alakul a tuning, ha amúgy hibátlan alkatrészt adott el?
Én már nagyjából kiszálltam a kereskedelemből, mert az egy elmebaj ebben az országban, de nekem is vannak sztorijaim, mikor mondtam a vevőnek előre, hogy az amit ő akar nem lesz jó neki arra amire akarja, nem olyan gépe van mint hiszi, és a megrendelt alkatrész nem fog illeszkedni a gépéhez. Megkaptam, hogy de márpedig jó lesz, őt azt jobban tudja, hülyeség amit mondok, küldjem azt az alkatreszt. Jó, oké, elküldtem. Ahogy megkapta, jött a telefon, hogy jaj, hát megse jó a cucc, vegyem vissza... cÉs hány ilyen volt istenem...
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz z0l1ka #58708 üzenetére
Már nem csak netes vásárlásra van elállás. Amúgy neten egyetértek vele, hogy legyen, limitált az infó a döntéshez. De legyen mondjuk 3-5 nap, megjön, kibontod, látod hogy szűk rád a gatya, szorít a cipő, nem fér el a komód ott ahol gondoltad, stb... De két hét? Ezzel az erővel azt is mondhatnák, hogy bármit hazavihetsz tesztelni ingyen, és ha két hét teszt után tetszik megveszed, ha nem akkor visszaviszed... Mert ez kb ezt jelenti.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
félisten
válasz z0l1ka #58736 üzenetére
En a szerszamokat nezegetem most, valoszinu veszek egy fogot a variatorhoz es a kuplunghoz is, szerintem ez a moci sokaig meg lesz, akkor meg legyen normalis szerszam. [link] [link] Habar az a 4-5 ezer forintos kuplung blokkolot szerintem itt is kivaltom majd a kifurt zartszelveny/edzett csavarok/taposas trioval.
-
félisten
-
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #58944 üzenetére
Nekem módosított sp3 van. Ha úgy hagytam volna a fúvókákat egy izmosabb gázfröccs után megragadt volna.
Persze csak akkor nem ha nincs pontosan arra a fordulatszám tartományra állítva a motor, ahol a kipufogó "rendesen dolgozik".
[link]A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
-
-
ludsimon
veterán
válasz z0l1ka #58958 üzenetére
huh akkor komoly a gyári rezó kipuffja!
neked mi volt a tapasztalat 12-ről 17.5-re váltás után?
mekkora főfúvi ment a 17.5esbe?nekem már kivan a tököm az egész tuningolással és 100x megbántam az utóbbi napokban.
De az élmény amit ad mikor felülök rá mindig kárpótol, csak mindig van valami.[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz z0l1ka #59986 üzenetére
Na igen. Eléggé kotyog. Ha főtengely csere, akkor az nagyon zsebbenyúlós. Ehhez sajnos nincs akkora választék, mint a Speedfighthoz.
Több gond is akad. Még, ha találok is valakit, aki megcsinálja, itt a gond, hogy közterületi parkolóban áll. Az egy dolog, hogy áll a lábán, de mindenki szeme láttára - még ha le is van ponyvázva - egy robogó blokk nélkül elég szembetűnő. Meg ugye még az is, hogy a sztender nélkül nincs mire ráültetni sem. Egyszewrűen nincs hova tebbi, míg nincs benne blokk. Ugyanakkor blokkszéthúzóm nincs, bár ez a kisebbik gond.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen