- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok! Van egy Malaguti f15-ös vizhűtéses Minarelli blokkos robogóm (50ccm) . Az önindító felől indításkor recsegő hang jön ,mint mikor valamelyik fogaskerék elkopott volna, de ezt nem minden indításnál csinálja mondhatni random jön elő! Viszont ezt azóta csinálja mióta kicseréltem a hengert és a dugattyút mivel már 23.000 km volt benne óra szerint és kicsit gyengének éreztem ..Természetesen ismételten 50ccm hengert és dugattyút kapott ,és most gondolom nagyobb lett a kompresszió benne és emiatt megadta volna magát valamelyik fogaskerék ? esetleg önindító ? Holnap jön meg a variátor blokkoló és akkor már remélhetőleg többet tudok mondani,.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz Mr.Peter #50412 üzenetére
Én két darab vastagabb imbuszkulccsal és egy hosszú vastag csavarhúzóval szedtem le , egymás melletti két lyukba tettem az imbuszkulcsot aztán közzé tetten egy jó hosszú erősebb csavarhúzót ami leér teljesen a földre ugyanis az fog ellentartani aztán jobb kézzel csak erősen szorítottam a két imbuszkulcsot ballal meg meglazítottam az anyát én oldalsztenderen csináltam ,mivel így jobban közelebb van a földhöz és nem kell olyan hosszú csavarhúzó ami leér a földhöz ,kicsit nehezen de lejött már 3x szedtem le így és nem kell ütögetni meg feszegetni ..próbáld meg
variátorhoz meg inkább vettem egy blokkolot megérte<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, ékszíj vásárlás előtt állok, jelenleg a robogón 738X16,5 28E számú ékszíj van, viszont szeretnék venni valami kevláros ékszíjat vagy valami jobb fajtát de a fent említett 738-as hosszúságú ékszíjből kevés vagy egyáltalán nincs
F15-re kellene ,találtam ilyet is [link]
viszont azt nem értem ,hogy ugye oda van írva hogy " Használható az összes hosszú fekvőhengeres Minarelli motorblokkal szerelt robogókhoz " de a hosszúsága meg 746,5mm akkor hogy lehet jó rá h az enyémen most 738-as van nem vágom..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz golyani #50549 üzenetére
Rendben olyat nem veszek Akkor nyugodtan megvehetem az 746,5mm hosszút ? nem lesz gond vele ?!
A gyári elméletileg 16,8 széles ,de hosszúságot nem ír ...<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Ilyen részeget közúti forgalomba ez elképesztő ,soha a büdös életbe nem adnám vissza a jogosítványát ha rajtam múlna (ha egyáltalán volt neki )
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
-
z0l1ka
aktív tag
Még 17-20 fokot is mondanak jövőhétre szóval simán lehet még robogózni de ahogy elnézem szépen lassan elmúlik az igazi tél is ,szóval lehet majd már 5-10 év múlva nem is kell eltenni a robogókat téli "szünetre"
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz Mr.Peter #53043 üzenetére
Akkor én szerencsésebbnek érezhetem magam ,én is kb két hete tettem le a Malaguti f15-öt , én is szintén garázsban tartom viszont nem fűtött és eléggé szellős is lényeg hogy nem ázik ,abban a gondolatban voltam ,hogy rugdoshatom egy párszor mire beindul de nem 2.-rúgásra beindult Viszont én az aksit azt bent tárolom ilyenkor szobahőmérsékleten Én is csak annyit tudok mondani amit az előttem szóló, ha úgysem akkor nézd meg a gyertyát hogy benzines e
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok !
Adott egy minarelli blokkos robogó (F15 50ccm) dellorto 12-es karbi gyári benne minden és gyárilag előírt gyújtógyertyával van használva. Üzemmelegen semmi gond nincs vele indul önindítóval csak egy kis gázt kell neki húzni , hidegen viszont mikor beindítom eléggé felpörög a motor már már majdnem elindul , ez pár másodperig csinálja aztán szépen lassan visszamegy az alapjárat ,akkor ha elindulok vele hiába húzom a gázt nem veszi fel a fordulatot rendesen az első megtett 100 méter után egyszer csak jó lesz ,tehát ha bemelegszik kissé a motor ismét semmi gond nincs vele..mivel autómata szivatós ezért arra gondoltam ,hogy nem a motort szívatja hanem engem valamint tegnap motorozgattunk mindenféle probléma nélkül ,aztán letettem a robogót este 5 óra fele ,aztán este 8-kor mondom megnézem indul e (közben eléggé le hűlt a levegő ) de sajnos megse nyekkent , se rúgásra se önindítózásra semmi reakció ,. este már nem foglalkoztam vele mondom majd másnap megnézem mi lehet , "reggel " 10-óra fele mondom megpróbálom és első rúgásra beindult hozzáteszem kb +9 fok volt már reggel 10-kor.
Szerintetek a szívató sz@rakodik ?? Ha igen ,érdemesebb manuális szívatót venni ?!<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Látom valaki azzal küszködik ,hogy kevés a karburátorba a benzin, nálam meg pont az van hogy sok
És nem tudok rájönni minek ,ez egy dellort PHVA 12-es karbi alap benne minden ,tehát nincs piszkálva ,úszót cseréltem ,tűszelepet cseréltem és mégis sok benne a benzin! Ha leszedem a karburátort egyenesbe tartom és úgy csavarozom le illetve elég ha meglazítom az úszóház csavarját már csepeg a a benzin belőle nem is kicsit De állítani nem lehet a szinten mivel műanyag az úszó ,ennek elvileg így jónak kellene lenni de mégse. A mai nap folyamán viszont rendeltem membránt mert fény felé tartva kis túlzással átlehetett köpni rajta és visszaköpködte a benzint a karburátorba ,plusz oda tettem a kezem a levegőszűrő felőli oldalra és hát a kezem nem gyengén lett benzines annyira köpködte .,ez esetleg okozhatta azt hogy ilyen sok a karburátorba a benzin ? ? vagy az úszóházba nem tud visszafolyni ?Szerk: automata szívatós ,de az is zsír új!
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Minap nem túl szerencsés voltam és úgy jártam ,hogy megragadt a dugattyúm (én hibám miatt) kb 50-55-el mentem és egyszer csak megállt mintha levettem volna a gyújtást , majd pár perc várokozás után , 1 rugásra beindult amivel szépen hazamentem ,szét is szedtem ,hengeren vannak nyomai de a dugattyú az elég rosszul fest , na most egy 50ccm -es vas hengerről beszélünk , a kérdésem az hogy finom csiszolással kilehet e szedni belőle a sérülést ?? lehet a képen csúnyábbnak látszik ,de ha kezemet végig húzom nem érzem ,hogy olyan vészes lenne .,szerintetek ? kuka ? dugattyút kap egy teljesen újat..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz body007 #55547 üzenetére
Aham,elöregedett olajcső ,amit márt az előző gazda szépen levágott amitől már egy kissé rövid lett de még ráment a karburátorra normálisan , tervbe volt a csere, csak közben ez szépen meg is repedt amit nem vettem észre és így sajnos olajhiányba szenvedett aminek meglett az eredménye
Kicseréltem azóta , holnap veszek dugattyút csak a hengerrel nem tudom mit kezdjek.. Tegyem így majd össze ? vagy csiszoljam meg kicsit?[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok !
Valaki esetleg nem tudja véletlen ,hogy egy dellorto phva 12-es karburátorba milyen menetű főfúvóka található ? M4-es vagy M5 esetleg M6-os ? valamint az alapjárati fúvókának is ugyan olyan a menete ? csak mert szeretnék venni kisebbet és nem szeretném ha nem tudnám beletenni.
Egy 50ccm-es fekvő hengeres minareli blokkos motor , karburátorba minden gyári alap ,tűszelep valamint az úszó zsír új és valami miatt még is úgy látom ,hogy sok a karburátorba a benzin,de állítási lehetőség nincs, helyzet az hogy mikor beindítom és hagyom járni alapjáraton mintha bezabálna utána elindulok vele mindegy hogy kis vagy nagy gázon csak füstöl mint állat és dadog egy darabig ,nem is pörög fel ,de ha elmentem vele pár száz métert akkor utána tökéletes néztem ekkor gyertyaképet is, és eléggé benzines volt a gyertya,(az is új a gyárilag előírt gyertya van benne ) súbertűt már állítgattam ,de nem nagyon változott semmi..
Manuális szívatóval használom most , de van hozzá automata azzal is ezt csinálta..
Szóval most mást ötletem nincs ,ezért gondoltam megpróbálom kisebb főfúvókával és kisebb alapjárati fúvókával,mást ötletem nincs miért csinálja ezt ..esetleg ha lenne valakinek ötlete ,azt megköszönném
(membrán csere is megvolt ,a gyárira )<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
De bizony van a vákumcsőbe benzin nem rég cseréltem le átlátszóra és inkább alapjáraton látni hogy ott bugyog a benzin az aljába ha lehúzom a vákumcsövet egy pillanatra még az alapjárat is megemelkedik gondolom mert ehhez a benzin mennyiséghez van belőve!És érezni és látni is lehet hogy benzines a cső.. Akkor talán meg is van miért csinálja ? Rendelhetem az új benzincsapot ?! Már egy jó ideje szívat és nem tudtam rájönni h honnan szív ez pluszba benzint .. örülnék már ha jó lenne
Gyári légszűrő van rajta , nem vészes és nem olyan rég takarítottam ki .,ott benzin nem volt mivel új a membrán és jól zár..holnap kitudom próbálni azt hogy a levegőszűrőt leveszem.<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
okés ,Holnap kipróbálom Hát igen máshogyan oda nem nagyon tud menni benzin csak is fentről ,elég ha szépen lassan csak csordogál amit még szemmel is alig látni ,és ez összegyűlik lent akkor már megvan az a plusz üzemanyag amit bezabál..
Egyébként köszönöm Én 2 hete küszködök ,még este is ezen gondolkoztam és törtem a fejem ,hogy ha minden gyári eredeti meg szinte már minden kivan cserélve akkor honnan az a plusz benzin ami miatt egyszerűen sokat eszik és nem megy.<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55709 üzenetére
Közben kipróbáltam amit Den mondott , megszívtam a vákumcsövet de semmi benzin nem jött , szóval szerintem jó a benzincsap
Valamint vágtam egy kis 2 cm -es vákumcsövet aminek a végét elzártam és ezt rádugtam a karbira ,rápattantam ,mondom kipróbálom megyek vele addig míg van karbiba benzin de elején ugyan az .. aztán leszálltam megszívtam a vákumcsövet had teljen meg a karburátor üzemanyaggal ,akkor járattam alapjáraton 3 percet kb és újra ugyan az füst mint állat és dadogás pár méteren aztán utána jó jah és a kis levágott vákucsőben is volt benzin nem sok de volt tehát csak is kizárólag alulról jön fel a benzin mégpedig ezt akkor látom jobban ha alapjáraton megy .,azt se tudom ez normális így ? ott fel kell jönnie valami benzinnek ? na de ott meg már ugye a karburátornak a csonkja van (szívócsonk felőli ) hogy nyomja fel oda a benzint ?
Membrán csere volt ,igaz sz@r kínai acéllemez ,de ha kezem oda teszem a karburátorhoz a levegő felőli oldalra akkor nem köpködi a benzint.,jah és kipróbáltam h befogom ,azonnal le is állt szóval falsot se szív..érthetetlen komolyan! Most várom had hűljön aztán kipróbálom levegőszűrő nélkül , mivel ha előtte meghajtom meg megyek vele semmi gond nincs ,megy ahogy kell.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55714 üzenetére
okés , sőt le is fogom fényképezni , most kimentem a motor oldalsztenderen van levegőszűrő nélkül alá nézek és egy szép kis megfolyás van a karburátor oldalán ,nem cseppent el ,de látszik hogy sok a benzin , talán 3 napos a tömítés az úszóházba ,tehát mondhatni új.. Szét szereltem már párszor de akkor is függőlegesen tartottam a karburátort a kezemben és szépen lassan lazítottam meg a két csavart és már elkezdett folyni a benzin a kezemre ,most oké hogy sok benne a benzinszint ,de hogyan lehet ezt állítani ? műanyag az úszó új a tűszelep ,már van két úszóm két tűszelepem mind a kettő zsír új ..de akkor se tudok szintet állítani hogy lehet sok a szint ?
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55716 üzenetére
dellorto phva 12 ,van még rajta szám ha kell megnézem azt is.
Közel egyforma a tűszelep szemmel talán nem is látható a különbség , a rugó is benne szinte egyforma erős , megyek szét kapom aztán meglátom ..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz z0l1ka #55720 üzenetére
Itt egy úszószint ,kitakarítva kipucolva .. kíváncsi leszek ,próbálgatom most ..az baj ötletem sincs ,egyáltalán nem akarok felesen rákölteni ,ha sikerülne megtudni mi a baja akkor azonnal ,de így ?!
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55725 üzenetére
Most reggel azzal kezdtem hogy levettem a levegőszűrőt és úgy indítottam be , igaz magasabb is volt az alapjárat de mintha itt teljesen jó lett volna húztam pörgött normálisan nem dadogott be.. karburátor beállítási gondok lesznek ?! vagy ez miért van? Gyári a levegőszűrő kitakarítottam stb ..nem volt vészes
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55742 üzenetére
Holnap jön meg a főfúvóka meg vettem súbertűt igaz ugyan olyan rendeltem mint ami benne van ,de hátha csak kivan kopva vagy valami , na meg úszóházat is , azt azért mert az előző gazda szépen megszakította a menetet az ülepítőnél meg meg is van ragasztva valami kemény anyaggal ,annyi h nem csepegett , hátha ez is közre játszik a magasabb úszószinthez,bár lehet butaság ..mindegy nem vág földhöz az ára
Ha így se ,akkor megpróbálom majd kisebb fúvókával ..
Kipufogó ilyen van rajta hát biztosan nem ártana már neki egy ki kormolás ,csak sajna én ilyet még soha nem csináltam ,hogyan kell ?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55742 üzenetére
Tyűű kiégettem a kiput , még rendesen sokkal jobban megy Nem semmi kormot ütögettem ki az égetés után belőle ,még hangja is másabb lett Viszont maradt a probléma , de ha kicsit járok vele óvatosan aztán jobban oda húzom neki még marad egy darabig ez a megtorpanás vagy dadogás , aztán ha bemelegszik megy mint a meszes..gyertya hőértéke miatt nem lehet ilyen ?? vagy butaság ? most gyári gyertyával használom ngk br8hs , valahol olvastam ,hogy a vízhűtéseseknek 5-6-7 -es hőérték a jó. De hát gyári a gyertya szóval ezzel menni kellene hidegen is.!
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55807 üzenetére
Hát ő új a dugó benne nem akarom erőltetni még Erő sincs olyankor benne olyan mintha dugulása lenne de mégse , kivan cserélve takarítva minden.,hidegen rosszabb ,aztán ahogy melegszik be egyre jobb ..ha csak folyamatosa tartom a gázt is érezni kicsit hogy úgy elkezd darálni..ha odahúzom neki akkor veszi a fordulatot majd elkezd darálni kicsit aztán újra jó és ez szépen ahogyan bemelegszik ,elhagyja!
Holnap majd csinálok gyertyaképet ,amikor (darál) meg amikor bemelegszik és megy rendesen..[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
body007 dzso22
Ha ezek után is azt mondjátok sokat kap ,akkor van még egy rovátka a súbertűn ,szóval lejjebb engedem..
Na videót is csináltam ,a lényeg az az elindulástól számítva 0:18 másodpercig van , az az időszak alatt eléggé erőtlen a motor .. Másik meg az senkit ne tévesszen meg 0:50 -től a hang elvan csúszva ,ugyan is ott már elindultam ,de olyan mintha húznám a gázt a motor meg áll bocsánat ezért de a lényeg az elején van , viszont visszafele már jól ment mint azt a hangján is hallani..VIDEÓ
Üzemmeleg gyertyakép (menet bal oldalán látható "lerakódás " az csak por ugyanis mikor kivettem kissé meleg volt így letettem a földre aztán szedett fel egykis port ) Általában a menetnél olajosabb szokott lenni ,nem tudom ez jó vagy rossz e.
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55853 üzenetére
okés majd kajtatok bele kisebb fúvókát aztán jelentkezem hogy hogyan reagál rá ..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55853 üzenetére
Halihó!
Sikerült kicserélni kisebbre a főfúvókát (78-ról 74-re ) alapjáratit is 38-ról 35-re .. Egész jól megy így is ,és még a fogyasztás is sokkal jobb lett De a darálás maradt mint azt a videón is mutattam már már üzemmeleg motornál ha sokáig hagyom alapjáraton ketyegni és odarántom neki darálás és hatalmas füst marad ,utána megy rendesen ,főleg ha többet megyek vele tehát melegebb a motor is meg minden akkor jóViszont valamit felfedeztem ,nem olyan rég vettem bele olajat kb 1,5 hónapja igaz ez hígabb 2T olaj volt mert nem kaptam olyat ami volt benne, és már ha kicsit megdöntöm a motort pirosan világít vagy bevillan az olajjelző lámpa holott eddig kb vagy 20 litert tankolhattam de szerintem még annyit sem!
Nem lehet ,hogy rossz az olajpumpám és több olajat adagol a kelleténél ? Pillanatra lehúztam az olajcsövet, finoman húzogattam a gázt neki ,hát kb 1-2 percig addig 3 csepp olaj is ment a kezemre Nem tudom ,hogy ez jó e vagy esetleg sok ..mint ahogy azt se ,hogy az olajpumpa adhat e több olajat ha rossz ?! vagy az meghal egyszer és nem olajoz többet ?? mint a képen is mutattam a gyertya körbe a menetnél mindig tiszta olajos (nedves) nem kormos kokszos hanem nedves de úgy hogy még egy ici picit a gyertya tömítésénél is kiszokott jönni ,gondolom nem bírja elégetni..szerintetek ?!<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #56033 üzenetére
Okés ,megpróbálhatom .. Automata szívató volt nekem legelsőre a gyanús ,de azóta vettem egy újat ,de maradt a probléma ,aztán vettem egy manuálist is most az van benne ..szóval az kilőve ..
Ha jó az olajpumpa akkor hova lett a liter olaj ?! Mindenesetre ma vettem jó fajta olajat ,megnézem ,hogy ezt mennyire eszi , azért nem kellene minden hónapba vennem 1 liter olajat holott közel nem tankoltam 50 litert nincs csepegés ,meg ilyesmi .,nem olyan rég mondtad ,hogy égessem ki a kiput megtörtént de már most lett rajta 2 nagyobb csepp olaj folyás ami a kipufogóból jött! Tudom nem baj ,ha jön egy kicsi belőle de ez elég szép adag volt , mondjuk azóta ezt nem láttam.
Jó lenne ha valakinek lenne itt dellorto 12 -es karburátora és esetleg ránézne a képre amit feltöltöttem ,hogy lehessen mihez viszonyítani ha esetleg ő már szedte szét a karbit , kíváncsi lennék neki mennyi a normál szint.,szerintem is kicsit sok ,mert lecsavaráskor folyik a kezemre a benzin rendesen ,dehát teljesen felvan újítva állítani nem tudom ,ez így van gyárilag belőve..De egyébként hogy tud az kikopni ? amikor a tűszelep vége az gumi és ez ugye rézzel érintkezik ,akkor hogy tud kikopni a karburátor ?[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #56033 üzenetére
Ezt a sodrott vezetékes trükköt még nem próbáltam , de mi lenne ha vennék egyet pl egy utángyártott karbit Innen ? Van 12-es de egy ezressel több a 17.5 -es! Melyiket lenne érdemes ? Sportkipufogó van csak rajta meg egy malossi varió , nem tervezek 70-es hengert rátenni egyenlőre!Vagy az utángyártott karbikat ellehet felejteni ?!
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #56140 üzenetére
Köszi én is körül néztem ,de az a baj hiába veszek 5 körül dellorto-t ugye bele nem látok ,és ha az is kivan kopva mint az enyém ?! kidobtam az ablakon 5k , és újra nincs karbim.
Egyébként meg nézegettem a 17,5 -es karbiknak a főfúvókázást ,az hogy van hogy az egyikhez 80-as másikhoz meg 62-s a harmadikhoz meg 90-es főfúvóka van ? Akkor gondolom ami az enyémbe van 74 vagy 78-as se lesz jó hozzá mivel nem mindegy hogy 12-es vagy 17,5-es karburátorba van nemde?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Én meg mint vásárló kifejezetten örülök neki. No én nem azért vásárolok meg valamit, hogy ezt kihasználva küldjem rögtön vissza.De ha valami amit veszek és sz@r akkor azt rögtön küldöm is vissza, ha tetszik ha nem.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Valahol neked is igazad van ,vannak ilyenek is sajnos de többsége nem ilyen azért valljuk be.
És ha jól tudom ,akkor az elállási jog csak a netes vásárlásra vonatkozik ,nemde ?!
Azért ha azt nézed mai világba már rengetegen interneten vásárolnak dolgokat , és jobban megéri még így is hogy van néhány hülye aki kihasználja az elállási jogokat illetve nem arra használja amire azt kell..
Nah nem offolok többet mert ez teljesen más téma jog ide vagy oda , neked is igazad van de én mint (normális ) vásárló örülök ennek a 2 hétnek<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sorrend nem számít , én innen szoktam vásárolni, semmi gond nem volt egyik boltnál se..mindegyik a GLS -el van leszerződve ,szóval gyors megkapod a megrendelt cuccot.
Sracing
Egü
spd[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Nem is figyeltem hamarosan úgyis vennem kell olajat a robeszba, úgyhogy ki is használom a lehetőséget ,még veszek hozzá egy-két cuccot
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
body007 Pontosan leírta , sajnos athena cuccról én sem tudok véleményt mondani.
Varriátor blokkolót én is vettem A kuplungot megoldottam egyedül egy flex korong leszedővel no meg kulcsokkal ,úgy hogy nem kellett gányolnom ,ütni vágni stb de persze még mindig jobb egy kifejezetten erre a célra gyártott szerszám[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Óh hát le a kalappal ezek nagyon jó megoldások
body007 Én pontosan ezt vettem meg , Fekvő vizes minarelli blokkhoz (Malaguti F15 )
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Egyetértek Mivel nekem is leo vince tt kipum van egy F15-ös malagutin , évekig használta az előző gazdája gyári alap fúvókákkal. Den ott valami más gond lesz..
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #58949 üzenetére
Jó hát én elhiszem nektek illetve , elhinném de hát nekem akkor hogy a fenébe ment úgy ?! 12-es dellorto 38-as alapjárati meg 78-as főfúvóka (ez az alap) gyári légszűrő ,leo vince tt kipu ,így hoztam haza mocit a lábán és én is így használtam mivel nem ugrottam egyből szétszedni
Aztán mint azt tudod ,jött a karbi csere hangolás stb stb amiben sokat segítettél privibe<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ludsimon #58955 üzenetére
De bizony alap F15 -ös fekvő minarelli blokkos robogóba 78-as a fővúvóka ..itt megtalálható
Azóta már lecseréltem 17,5 -re csak előtte jó pár hónapig úgy használtam..
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ludsimon #58959 üzenetére
Sokkal jobb lett ,érzékenyebb lett kisebb gázadásokra is és érzésem szerint jobban is húz És ami lényeg ilyen 1-2dl-el eszik többet..szóval bőven megérte
A dellortoba nekem egy A12-es tű volt , ebben meg egy A02 -es van ..
Főfúvóka most jelenleg 80-as van benne ..szerk : Gyári a légszűrő , 50ccm , Malossi vario /ékszíj meg a leo vince tt kipu .
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ludsimon #59695 üzenetére
Mert miért lenne sz@r ? mit akarsz ,elég jól gyorsul a tied na meg hangja is jó a Leon Vince tt kipuval
Ha valami nem indul, nem megy ,na arra lehet mondani ,hogy sz@r de ez nem[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz mumtaz #59985 üzenetére
Részvétem ! Én is mindig ettől tartok a legjobban ,mert ezt megjavítani saját magadnak nem nagyon lehet :-/ célszerszám hiányában .. ez minden robogós rémálma
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz feketeg5 #61530 üzenetére
Majd valaki biztosan segít ,de én nekem fogalmam sincs honnan van az a plusz cső Ha jól látom az egy Dellorto karbi , vákum ,benzin ,és olajcső van rajta plusz még szokott lenni két kis kiálló "pöcs" ami a fűtésre szolgál vizes mociknál ,de ez neked nincs szóval nem tudom
Szerk .: Casoli Jól mondja ,én szerintem is az valami elvezető cső lenne , nem hiszem hogy a karbira megy az rá ...
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok
Lenne egy olyan gondom, hogy egy malaguti f15 karburátorjából ömlik a benzin a levegőszűrőbe, de nem menet közben, mert annyi benzint kap, hogy besem indul. Levettem a karbit, megnéztem zár e normálisan, tehát fejjel lefele fordítva nem tudtam belefújni tehát akkor gondolom zár normálisan, 1 éves a karbit, nem volt vele gond eddig de pár rúgás után 1 dl benzint simán kiöntöttem a szűrőből.A karbin nincs túlfolyó..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen