- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
draco31
veterán
válasz draco31 #81534 üzenetére
Illetve egy másik kérdésem lenne még vele kapcsolatban.
Karburátor úszója kb 70% ig tele van benzinnel. Megy a motor szépen, de folyik ki a földre a benzin.
Bele lett rakva új úszó, azzal meg nem indul be sem. Vissza lett rakva a régi, azzal azonnal indul, és megy.
Dellorto PHVA 12ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
nod1
csendes tag
válasz draco31 #81534 üzenetére
Hello,
én is pont ezzel küzdöttem pár hete a Ciakon. Nekem nem volt eltörve a pöcök, viszont tisztítás, és összerakás után a próba során csak eltörtem. Már nagyon meg volt gyengülve az anyag. Mivel forrasztani nem tudtam, így kétkomponensű epoxival próbálkoztam. Megszáradt, megfogta, de nem életbiztosítás. Jobb ha veszel másikat.
Ezt nézd meg, ha jó, talán az árába még nem halsz bele, mert elhiszem, hogy nincs kedved kiadni rá ilyen tizenezer forintokat. Rendelés előtt kérdezz rá, hogy biztosan jó lesz e a tiédbe, mert simán lehet, hogy nem. -
#50433536
törölt tag
válasz draco31 #81863 üzenetére
Pont a tartó szemnél tört el... A legrosszabb verzió. Ertsd, ezt a legdrágább javítani. Érdemes másikat venni újonnan vagy bontóból.
A tartó szem miatt nem elég kívül-belül gyökölni és forrasztani. Belülről kell egy kétkomponensű epoxi vagy más erős ragasztó hálóval erősítve, legalább 10cm magadan felfuttatva. Ennek az anyag ára 5-10 ezer forint, a munkadíj ugyanennyi. Mivel kívül is gyökölni kell a forrasztashoz csúnya lesz, utana fenyezni szokták... Nem is folytatom... Ha tartósat akarsz, az drága, ha szépet is az még plussz...
-
energy4ever
addikt
válasz draco31 #81863 üzenetére
Ha Budapesti lennel, akkor ingyen megcsinalnam neked! Ezeknek a javitasa nem kerul semmibe, es gyorsan megis van.
En minosegi javitast szoktam csinalni, huzallal meghegesztve. Utana nem torod el, mintha uj lenne. Ha ragasztva van, akkor azt nem szoktam megcsinalni, mivel kifolyik a szemem miatta.
ABS-t, es PP-t tudok javitani, ahhoz van huzal, na meg tapasztalat. -
nyogo83
Topikgazda
válasz draco31 #82445 üzenetére
A tuszelepet is csereltetek? Most nem remlik, hogy milyen karbi van rajta, de ha a tuszelepnek van feszke is, akkor azt is illene.
Az utangyartott uszonal be lett allitva a benzinszint?
Egy rossz uszo+rossz tuszelep parossal siman fog csepegni a benzin.
Ha lehet, tuszelepbol ne a legolcsobbat vegyetek, mert sokszor az uj utangyartott ugyanazon a szinten van mint a regi kopott.Raadasul ha jol zar a tuszelep, akkor elvileg tudja tartani boven a nyomast de nem a vegtelensegig, ezert nem artana ellenorizni a benzincsapot is, hogy zar-e rendesen.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz draco31 #82730 üzenetére
Nem csak az uj uszo/tuszelep a lenyeg. Ha ki van kopva a tuszelep feszek, akkor lehet cserelgetni tuszelepet, sose fog jol zarni. Arrol nem beszelve, hogy sokszor egyik-masik utangyartott tuszelepnek is megkerdojelezheto a minosege.
Pont nagyobb malagutinal jartam ugy, hogy a gyari Teikei karbiba csak azutan lett jo, hogy a gyari tuszelep+feszek parost vettem meg. -
nyogo83
Topikgazda
válasz draco31 #82734 üzenetére
Nem, a feszek az az, amibe a tuszelep belemegy. Peldaul ilyen.
Viszont PHVA/PHBN karbiknal azthiszem a karbi anyagabol van a feszek kialakitva, nem cserelheto, ami szivas. Ha cserelheto lenne a feszek, akkor az egy rez betet, amibe a tuszelep megy.
Ha nem cserelheto, akkor annyit tudsz csinalni, hogy alaposan kitakaritod a feszket, esetleg nullasgyapotot beletomve-forgatva finoman megprobalod "felpolirozni", hatha csak valami miatt nem egyenletes a belso felfekvo felulete, ahol a tu tomitene. Ha a tuszelep gumis vegu, akkor talan meg valahogy ossze lehet hozni, de ha nagyon megkopott, akkor nem fog zarni semmilyen tuszeleppel.A benzincsapod amugy jol zar?
-
macilaci78
nagyúr
válasz draco31 #82896 üzenetére
Nálam elszakadt a spirál, két utángyártottal is hiába szívtam, megrendeltem hát a gyárit és hogy ne szopjak feleslegesen, megrendeltem a gyári meghajtót is (bő 10k-ért). A meghajtóra nem volt szükség, így azt őrizgetem...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
draco31
veterán
válasz draco31 #82907 üzenetére
Bikával sem indul, ugyan olyan a hangja, mint az akkuról. Áramot pedig felveszi róla.
Illetve a bika jó, mert halott akkus zsigulit beindít
Akkor ez indító motor halál?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Rivaul
addikt
válasz draco31 #83710 üzenetére
Mekkora a motor? 70-es hengert pl már nem képes megtekerni. Vagy a szabadonfutóba akadnak a kis görgők. Legtöbbször ha szétszedik, azok el is szöknek és jobb híján, nélkülük megy vissza. Próbáld üzem melegen is indítani. Akkor kisebb az ellenállása ha fizikálisan nincs gond.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz draco31 #83717 üzenetére
Kötheted rá próba erejéig. De ott nem a kábel lesz a ludas szerintem. Mindenképpen megbontanám. Variot leveszitek és alatta lesz a szabadon futó szerkezete. Ha nem veszitek le, akkor is meg tudjátok nézni mennyire mobilis. Lehet a kopott szíjak "daráléka" fogja meg. Akkor féktisztító neki, az kimossa szépen. De a 70 hengert hidegen akkor sem valószínű hogy elindítja, max melegen.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
-
#TOTTI
őstag
válasz draco31 #87637 üzenetére
Tudom ez nem segítség, de én egy vakumcsap híján működőt vettem 52e-ért (ezer sebből vérzett, de járt, kis törődés után ment is), olyan ~400e ment rá, de a henger és tartozékai, főtengely is gyári még.
Leírásod alapján ha, ránézésre jól össze lett rakva, nem üt a főtengely, van kompresszió, akkor olyan ~100e. Karbi hozzá lett hangolva, fulladhat, sőt meg is szorulhat ha nem? Meg ami még fontos, falsot ne szívjon lehetőleg sehol. Gyujtáskimaradás jellegű lehet érzetre a szegény keverék is. -
Zoli bácsi
őstag
válasz draco31 #88240 üzenetére
Sajnos a Linea nem az igazi, van ismeretségi körben, meg hallottam is róla. Nem egy tartós darabok.
Inkább Keeway-t ajánlanék, ha olcsón új kell. Többször volt itt téma a fórumon, úgy tűnik nagyot javult a minőség az utóbbi években. [link]
Amit még ajánlanék, bár kissé túllóg a kereten, egy Piaggio Liberty. Akár egy használt, de újszerű. Például: [link] Több ország postája használja a típust, azt hiszem ez mindent elmond. Van hozzá alkatrész, kopó-fogyó olcsó, de pl. az idomok aranyárban vannak. Viszont bontottan is van hozzá szinte minden. -
Zoli bácsi
őstag
válasz draco31 #88264 üzenetére
Ezt a kategóriát soha nem figyeltem, nem tudok hozzászólni.
Általánosságban azt gondolom, egy robogó praktikusabb. Sokkal praktikusabb, azért ha ezt a teljesítményt amit egy 50-es lead, összehozzák egy ötfokozatú váltóval, rengeteget kell városban kapcsolgatni. Egy robogó nyomatékcsúcson jár, nem kell váltogatni, meg van rakodóhely az ülés alatt.
50-es váltós motor szerintem kiskamaszoknak való, akik mégis motort akarnak vezetni, nem robogót. Bár ők is inkább sportrobogót vesznek, ahogy látom.
Nem igazán találkoztam váltós motorral ebben a kategóriában, pedig nézegettem a kínálatot.
Nekem volt sok kétkerekűm, Simsonokkal kezdve, váltós 125-ösöm, 125-ös robogó, 50-es robogó. Sok motort betoltam már a garázsba. De a Jawa még hátravan! (Remélem értettétek a szóviccet) Na, a lényeg, igaz hogy a robogó hajtásánál elveszik egy kis teljesítmény, de városi futkosásra bőven behozza azt a 2dl plusz fogyasztást a praktikuma. És a lábakat is védi a burkolat.
Egy helyzetben tudnák elképzelni 50-es váltós motort, végülis pont ezekkel találkoztam, krosszmotorként.
Én azt javaslom, ha váltós motort szeretne, akkor jogsit szerezni rá, és venni egy nagyobbat. Kismotor jogsival robogó a praktikus.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen