- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Halihó Srácok, kis szakmai véleményt szeretnék kérni.
"Ilyenből" kétüteműt érdemes/szabad-e még venni?
Amúgy szimpatikus lenne, és az eladó is korrekt.
(Nem is figyeltem, hogy kétütemű, mikor felhívtam.. az eladó világosított fel)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Kár, hogy ezt a típust itthon nem árulják.
https://loversofmoto.com/keeway-partner-110/ -
FeniX-
aktív tag
válasz tomboy1000 #85559 üzenetére
Szia, szerintem ez egy Suzuki Ran.
Szubjektív becslés alapján valahova 50-100 ezer közé datálnám az árát.
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=suzuki%20ran[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Napi humor.
Használtautó hirdetés, yamaha sr. Leírás:
'elado sr 125 ös idös papátol 7000 km tert ment vele 20 évallat fris müszakival'
Imádom az ilyen részletes, szép helyesírással megírt szövegeket. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #85563 üzenetére
Hát, nem is a kilométer - állás a vicces. inkább az egész mondat.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #85565 üzenetére
Engem a legjobb annak a negatív hatása zavar, amit az okostelefonok jelentenek a ragozások, összetett és külön írt szavak esetében.
Sok ember csak és kizárólag okostelefonról netezik és a hirdetőoldalak meg vélemény-nyílvánító posztok televannak ilyen hibákkal. Pont úgy, ahogy a telefon kijavítaná/felajánlaná a szöveget.
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, ezek a scarabeók mennyire voltak nehezen karbantarthatók, tudja valamelyikőtök?
Érdemes lehet még ezt a szériát megvenni? (ha jól tudom, ez volt a rotax blokkos, de vajon a GT is?) -
FeniX-
aktív tag
Nem akarom az olvasóközönséget ilyesmivel traktálni, de ennyiért rendszámosat? Hogyhogy?
-
FeniX-
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #85607 üzenetére
Szia, írd le pontosan kérlek, hogy hol és hogyan légtelenítettél. Talán ott maradt ki valami.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, valamelyikőtök vezetett már benelli tnt-t? (Honda grom?) Mennyire pici az a motor?
Más: a brixton márkával kapcsolatban tud vki részleteket? Lesz ezekhez 5 ev múlva is alkatrész? Azokban milyen "technika" van? -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #85668 üzenetére
Szia Zolibácsi, köszönöm a linkeket, meg fogom nézni!
Volt az "eggyel ezelőtti" cbf 125-ösöm, és nagyon jó is volt, csak nekem örök mumus a 90/90-es CST gumi. Ezeket a kínaiakat is azzal szerelik, ahogy nézem.
Esőben csúszik, ugyanúgy, mint a keeway-féle cordial.Amúgy már 11+1 ötletem volt, kezdve az elektromos bicaj feltuningolásán, majd eladásán keresztül a hiteles új motorka, használt motoron át, szinte minden. :-D
Hiába jó a bicaj, 4 hónap "tétlenség" után csak úgy érzem, hogy nekem kell a motor, drága benzin riogatás ide, vagy oda.:-D
Előbb-utóbb meglepem magam valamivel.
Itt a "gyulai (suzuki)"-nál árulnak 2020-as keeway superlight-okat is még, 700 ezer környékén, ilyen beragadt készletes cuccokat. Az is tetszene.Lassan már "mindegy, csak motor formája legyen"
-
FeniX-
aktív tag
Ismét bosszankodom.
Reggel szólt az egyik kollégám, hogy júni 1.-től újabb drágulás várható motor fronton.
Tüzetesebben megnéztem még egyszer az <xy> kereskedés kínálatát a HAHU-n, és árnak oda van írva, hogy 750.000, majd a leírásban a kisbetűs résznél ott van, hogy május akárhanyadikától (ami már elmúlt) az új ár 900.000.
:-D -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #85673 üzenetére
Időközben, ha minden igaz, az egyik futár ismerősöm eladná a 250-es cbf hondáját. Már majdnem 100.000 km van benne, de karban volt tartva, hisz munkaeszköz volt. Kívülről elég lelakott, de elég sokmindent felújított menetből. Elvileg a hahun is fent van, és most annyi a baja, hogy a szivató bowden be van szorulva.
Szabad ezeket még megvenni a 'világ összes km'-ével? -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #85675 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Amúgy csak szegről-végről ismerősöm, mióta elköltözött, nem hallottam felőle.
Lehet, hogy 'profilt váltott' és már nem futárkodik. -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #85683 üzenetére
Ez egyébként egy igencsak bosszantó faktor, hogy szinte az összes új kisköbcentis motort ilyen hitvány gumikkal szerelik.
Komolyan, ezen kell spórolni? Vagy indiában, kínában a "jólesz az a parasztnak" elv érvényesül? Ezek a CST, stb gumik is ugyanaz a silány vacak. 1000 évig lesz rajta minta, de olyan betonkemény, mint a fene. -
FeniX-
aktív tag
Még a végén emiatt fog megoldódni az évtizedek óta húzódó 'kismotor rendszámozás' dolog. :-)
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, csak körbekérdezem a "szokásos" köreimet. Ti ilyen kiskerekű robogót vennétek "közlekedő-edénynek" ?
Link -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #85750 üzenetére
Nem tudom, hogy X ezer darab legyártásánál ez mekkora költséget jelent.
Talán sokak szemében a menőség/gagyiság mérőfoka, hogyha még van.
Ugyanez az injektor-karbi dolog is pár embernél. Általában a többséget célozzák meg 1-1 újításal.Voltam ma itt a nálunk lévő motorszalonban (keeway) és még van 1db superlight 125, amit dobozban tárolnak és a tavalyi - 800.000 körüli - áron tudnának eladni.
Gondolkozom... 3 évig kéne fizetni a havi 15 ezres hitelt, ha a felét kifizetem. Pont ennyibe fog nemsokára kerülni a műanyag ablak az egyik szobámban.
Jó lenne az a fene motor..
Használtban nem igazán látok 400.000 alatt olyat, ami igazán tetszene.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #85752 üzenetére
Igen, egy szép k-lightot "be könyvjelzőztem" a márketplészen, de az 770 ezer.
Kicsit ilyen döntésképtelen vagyok, nézzétek el nekem. :-D
Még a nagymotor-kismotor témát sem döntöttem el. (Volt egy szép gs500 is, 550 környékén)
No meg ott van a 700 ft-s benzinár. ..és a nyomorult bicajt sem tudom egyelőre eladni, pedig ahhoz kötöttem a vásárlást elsősorban.Már magamat sem bírom hallgatni szinte ezzel a picsogással.
Nagy valószínűség szerint ez megint impulzus-vásárlás lesz.Egyszerre most kb. 4-5 kilónál többet amúgysem szívesen adnék ki rá, azért is jött volna szóba az új vétel.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #85755 üzenetére
Halihó, hát a cub az a stílusa miatt túlárazott, address-t meg már nem kapni. A legtöbb helyen meg odaírják, hogy 'rendelésre', ami annyit tesz, hogy fél év múlva sem lesz belőle motor.
Tegnap láttam egy szép k-lightot a marketplace-n, arra rá fogok 'pingelni', mert 450-ért, 10.000 km-rel jó árban van.
Köszi a tippeket! -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #85773 üzenetére
Nagyon jó kis túra, fasza lehetett! Én is most néztem a naptárra, hogy június van. Évekkel ezelőtt ilyenkor már vártuk a Balatoni nyaralást, meg a jóidőket. Most meg meló van nem is kevés. Merkantilos ismerősömmel is beszéltem, aki lebeszélt az új moci vásárlásról, mondván: bazinagyot emelkedtek a kamatok, 3 évig hiába 15 ezer a havi törlesztő, végül 100 ezerrel többet fizetnék vissza egy 400 ezres hitelre. Arányaiban ez borzasztó sok én meg spúr vagyok. Még a másikat sem hívtam fel, mert nem mernék azokkal a cordial gumikkal nekiindulni, a 2 gumi meg kb. 80.000, ami azonnali plusz költség. ;-)
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #85831 üzenetére
Szia Zolibácsi, köszönöm kérdésed, végül Nyogóval 1-2 rávezető kérdés-válasz után végülis meggyőztem magam, hogy mégis letegyem a voksom egy új keeway mellett. Elvileg, ez egy tavalyi "megmaradt" superlight 125-ös modellke lesz.
A papírmunkát már lerendeztem, a felét kifizettem és most várom a szalonból a telefont, hogy szóljanak, hogy jöhetek érte. :-D
Egyelőre 'ennyi'.
Köszönöm azért ezt a linket, mindjárt meg is nézem. -
FeniX-
aktív tag
Hivatalosan is visszatértem. :-D
Volt egy sanda gyanúm, hogy nem kell majd 3 hetet várni a dologra, ma szóltak, hogy mehetek is. Így elmentem egy bejáratós kört visegrád irányába. 500 km-nél lesz az első szerviz.
Egyelőre nagyon furcsa, hogy teli-talpas lábtartó van és nincs rajta a lábam a féken. Persze, mivel kombinált fék van, így azzal nyugtatom magam, hogy ha a kart húzom, az is 'valami', de nekem sok idő rámarni a lábfékre, ha helyzet van. :-D
Van egy kis torpanás még a motorban, úgy mondanám, hogy mint amikor hidegen próbálja húzni az ember. Ezt még betudom annak, hogy bejáratós, bár - nem tudom - Nyogó, neked volt ilyen esetleg a K-lightnál?
Amúgy nagyon tetszik a mocika, a 250-es meg a 4 hónap kihagyás után igazán olyan, hogy "alig megy" - érzés. (Nem is pörgettem 5000/min fölé most bejáratás alatt)
Persze, a térdvédőm elkezdte már most karistolni a tankot oldalt, arra figyelnem kell majd.
Nagyjából ezek az első benyomások. -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #85856 üzenetére
Még elsősorban ezen a "garis" szervizlátogatáson agyalok sokat. Amit írtál privátban is, hogy ha az első kötelező után nem igazán jön ki hiba, akkor lehet, hogy érdemes fontolóra venni, hogy azt a húszezret másra is el lehet ám költeni.
A torpanás az valami olyami, hogy egyenletes gázzal haladva (félállás) ilyen ki-kihagyások. De ilyen apró, szóval nem erőteljes, csak érezhető, hogy mintha úgy néha be-bedadogna. Majd figyelem még, hogy előjön-e.
Meg persze a gumit akarnám még lecserélni, de nem akarok mindent egyszerre, így is elég sok $ elment most.
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #85867 üzenetére
Sziasztok, köszi! NYPD, meg fogsz lepődni de a Döme bácsi már tudja, hogy az a kedvencem! :)
A torpanásról: 3500 környékén vagy az alatt csinálja, de szerintem az csak szimplan annyi, hogy keves neki onnan ragyorsitani. Anno a yamaha is csinalta.
-
FeniX-
aktív tag
Hali, csak infónak mesélem, hogy ilyen "műanyag hatású" fekete fényezésű dolgot ne vegyetek. :-D
Ráraktam a régi motortakaró ponyvámat a mocira, és ahogy a szél mozgatja a ponyvát már kb. össze is karcolódott a tank, meg oldalt a deknik. Kipróbáltam, levágott körömmel kb. végighúzom rajta az ujjam és ott a karistolás nyom. :-D
Mindegy, úgysem kirakat-motornak akartam a gépet.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #85910 üzenetére
Az ördög sosem alszik, legközelebb a hírekben látjuk viszont, hogy 2 bull elkötött egy jog-ot, pár körre. :-D
Nekem egy sima motoros láncom+lakatom van amit a lépcsőház lépcsőjéhez láncolok, közvetlenül a főbejárat mellé, de előfordult már tél után, hogy a saját kulcsával nagyon nehezen tudtam kinyitni. Na ilyenkor mi van? Feltörhetem a saját motoromat? :-D
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #85914 üzenetére
Jól kimaxolták a kategóriákat, mit ne mondjak. Nemrég még a 300 köbcentiből 20-25 lóerőt hoztak ki, hogy meglegyen az EURO 5.
Ezek vajon milyen alap-blokk fejlesztésből indultak ki?
A keewaynek van egyáltalán minden tekintetben saját blokkja?Hát, az árakról lehet egy sor makroökonómiai anyagot nézni, olvasni, de egyelőre mindenki 2-3 évre teszi ennek a folyamatnak a végét, ami nagyban függ a háborútól is. (én is csak a nálam jobban informáltaktól hallottam) :-)
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #85917 üzenetére
Gondolom, amíg lesz, aki megvegye ezeket a drága motorokat is, nem fogják lejjebb árazni magukat.
Nem kell messzire menni, kb. 1-2 hete olvastam a nagymotoros topicban a bejegyzéseket és nem akarok általánosítani, de ott senki sem volt megijedve az áraktól. :-D
(Ez duplán off, és pejoratív is valamennyire) -
FeniX-
aktív tag
Halihó, nem akarok már itt az elején problémázni, de próbáltam ma megnézni, hogy majd hogy fogok tudni szelephézagot állítani magamnál és gondoltam, ezt a dekorációs "kamu légszűrő" műanyagot le kéne vennem, hogy megnézzem, úgy jobban odaférnék-e a szelepfedélhez. (yt videót néztem előtte)
Nem tudom, mivel rakták össze ezt a képeken látható csavart, de nem akart az istennek sem megnyílni, még kis ütvecsavarozó bevetésével sem. Egyik oldalon sem. Látszik, hogy már eleve a csavar is kezd elnyalódni. Pedig az csak egy szimpla műanyag takaró-dekoráció elem. Nincs tartó szerepe, sem egyéb.
Bármi ötlet, hogy hogy tudnám később kilazítani?
-
FeniX-
aktív tag
Na, szórom a kérdéseket. A gumival kapcsolatban. Semmiféle TT/TL jelzést nem találtam a gumimon, csak egy "Tube type ... E4" feliratot. Akkor ez belsővel szerelt gumi, igaz?
(Meg akarom rendelni az elsőt legalább, pláne, ma reggel egy K-lightos kollégával bratyiztam a piros lámpánál, és neki is Dunlop volt fent, sőt külön említette is, hogy esőben csúszott)
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs