- Fotók, videók mobillal
- BYD Atto 3 menetpróba
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanyiboy
csendes tag
válasz runner 125 #19323 üzenetére
értem.köszönöm.hát akkor inkább legyen ez a morrini blokk,mint minarelli,inkább menjen ez gyáriasan 65 öt mint egy tuningolt 90 et,amig ennek a blokkjával nincs semmi gáz addig felesleges paráznom.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #19323 üzenetére
De érdekes ez a 42 ezer km, az lényegében számomra elég sok, szerintem tuti fel volt már újítva és/vagy akkor szinte mindent kicseréltek már benne. De ha úgy vesszük, tényleg korrekt, mert egy napi használatban lévő motorba beleszalad ennyi, főleg ahol nem egy fél évig áll, mint pl. nálam (fél év téli tároló, azután talán heti 1-2 használat).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19329 üzenetére
Így mondjuk tényleg össze jöhet annyi.
Erről vélemény? Esélytelen levizsgáztatni mi?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19336 üzenetére
Nem 200k a plafon, csak alig van 125-s 4ütemű ami tetszik is és rendszámozható 80% rendszám nélküli.
Végén megmérgesedek azt veszek vmi 200-ast rendszám nélkül.
-
zsolt19900
őstag
válasz runner 125 #19346 üzenetére
és SzlobiG köszi, akkor így fogok rákérdezni, csak adjam el a runnerem
amúgy, egy 2t vs 4t nek mennyivel másabb a hangja runnerben? mert nekem nagyon tettszik a 4t-m hangja
illetve írtátok még, ha külföldi az okmányozása, akkor ne bontásra legyen kivonva a forgalomból, ez olaszul, hogy van, mi a jó megnevezés?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #19361 üzenetére
70 80k... éljen a rabló hungary....
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #19365 üzenetére
Én az itthoni használt papirnélküli "50" es 125-ösökről beszélek!
Ha nincsenek meg az eredeti iratai,számlái halott dolog az egész.Magyarul ha veszek 1 motrot, ami eddig 50-esként volt regisztrálva, és 125-öst akarok belőle "csinálni" akkor 50-100k-ba kerül még az nekem? ez volt a kérdés
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19397 üzenetére
Ezért nálam felejtő is.
Amúgy a VX-be 160-as óra van a simába meg csak 100-as? Mer nézegettem őket és eltérőek a műszerfalak.
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #19397 üzenetére
Bika szarva, ugyvan xDDDDD
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19401 üzenetére
Köszi így már betudom azonosítani melyik milyen.
-
Aprósólyom
addikt
válasz runner 125 #19404 üzenetére
Ilyen szempontból igazat adok, ezért írtam, hogy nekem nem éri meg. Amíg a BKV 10e Ft- havonta, ráadásul nincsen felelősségem a forgalomban való részvétel miatt, továbbá netezhetek és olvashatok BKV-zás közben addig csak a lassúsága és a pontatlan indulások zavarnak. Ha, majd kétszer-háromszor annyit keresek majd, mint most, akkor esetleg majd elgondolkozom a váltáson. Jelenleg nem rentábilis.
Ha valakit érdekel a 10.-ik kerületben a Pongrác úton van ez a telep.Jevons paradox
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #19397 üzenetére
Félre ne érts, nem vagyok egy Valentino Rossi -vagy haza példával élve- Talmácsi, előtte volt 2 évig 50-esem, így együtt, 3 év alatt már több mint 30000 km-t vezettem le túlnyomórészt városban (nem is olyan kicsiben), a 125-ös géppel is lehúztam már jópár kilómétert szóval ismerem a gépet, már mentem vele 2 személlyel nem egyszer, szóval azt is tudom hogy mit tud 2 személy alatt. Érzem magam annyira felelősnek és gyakorlott vezetőnek hogy eltudjam vinni. Nyilván 1 hónapos jogsival még egyedül sem vágnék bele.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
zsolt19900
őstag
válasz runner 125 #19397 üzenetére
tényleg amúgy a tiédben -láttam róla a képeket, meg elvileg jujtubon videót- másfajta műszer van mint az enyémben, miért?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz runner 125 #19412 üzenetére
okés, köszönöm szépen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #19412 üzenetére
Igen, sajnos a szabály az szabály.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #19418 üzenetére
De akkor ez a hirdetés miért írja, hogy csak LC -liquid cooled- Super 9-re jó?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19422 üzenetére
De a forgalmiba 150ccm lesz ott meg már bukott a mutatvány, nem? Vagy a kw számít igazán nem a köbcenti?
Amúgy nem értem szerintem akik eladják nem tudják pontosan hogy még is hány kw-os, mer ez 125-s és már 12kw-ot ír.
-
busman
addikt
válasz runner 125 #19424 üzenetére
Őket hol találom helyben? Melyik racing(ricinus) illatú?
[ Szerkesztve ]
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19426 üzenetére
Megnéztem több 150-est 11kw-tól egyik se volt több, ennek meg utána nézek, hogy mennyire számít 125 vagy 150.
-
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #19420 üzenetére
Azt mondta tuti nem jó rá.
Szóval vettem inkább egy Leo Vince ZX-R-t, az biztos passzol Super 9 AC-ra.
-
busman
addikt
válasz runner 125 #19430 üzenetére
Mikor rendelsz,ill mire jön meg?
Most kezdte,hogy néha bevillan a piros olajlámpa...
Motul Scooter Expert 2T robogó motorolaj
[MOTSE/1] Ilyet tudok 2K ért ...alternatíva lehet?[ Szerkesztve ]
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #19439 üzenetére
Dremel-el egy csikot kell vágni a csavarba ott ahol elvágtad és a laposfejü csavarhúzó kiszedi Amúgy nekünk törött már bele csavar a hengerbe, de fater kifúrta 8-as furóval és újravágta menetet és olyan lett mint az eredeti Inkább ajánlom azt hogy rozsdaoldó+ varrógép/műszerolaj és
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #19442 üzenetére
Hopp a gépészek...
-
lazlora
tag
válasz runner 125 #19454 üzenetére
A kopott motor részét le tudom valahogy ellenőrizni? Annyit már megnéztem hogy a berugó kar fejt ki ellenállást.
"A lot of times, people don't know what they want until you show it to them." S.J.
-
lazlora
tag
válasz runner 125 #19456 üzenetére
Köszönöm! Egy ilyen művelet kb milyen árban lehet?
"A lot of times, people don't know what they want until you show it to them." S.J.
-
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #19460 üzenetére
Okés, fúvóka alap csak már nem volt kedvem a karburátorhoz hozzányúlni.
Az miért van hogy húzom a gázt nem mozdul aztán egyszercsak kilő?
Ha rakok nagyobb görgőt, pl 7-eset, akkor szépen fokozatosan fog indulni? -
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #19462 üzenetére
Nem, mert bal oldalt variátort le tudtam venni, ki is cseréltem görgőket,
de jobb oldalt már nem tudtam levenni, mivel nem volt az a speckó villám, amivel ráfogjak, így csak forgott forgott..
Pedig szíjat is akartam cserélni, csak így azt se tudtam levenni mert nincs hely jobb oldalt. -
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #19465 üzenetére
Azt hittem, hogy hibát keresünk és nem egy elméletben jól működő dologról beszélünk
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #19468 üzenetére
Ha feszes, akkor nincs is semmi gond.
Ez a jó :Ez laza, ezt már csak a variátor fogja megfeszíteni :
Én speciel ilyesmire gondoltam. Ki tudja mikor, ki cserélt esetleg hosszabb, vagy keskenyebb szíjra abban a motorban.
Abban egyébként igazad van, hogy a nehezebb görgő meg fogja oldani a gondot, mert hamarabb kezd el dolgozni a variátor és ez növeli a kuplung fordulatszámát, tehát végső esetben alacsonyabb fordulaton fog megindulni a motor.
A kérdés, hogy ez megoldás-e. Össze kéne hangolni a görgöket a kontrasztrugót és a kuplungot. A kipufogónak ehhez semmi köze.
Szerintem először a kuplungot kell beállítani, hogy milyen fordulaton akarjuk, hogy meginduljon, aztán lehet hozzá állítani a variátort, hogy jól húzzon és meglegyen a rendes végsebesség.
Ha csak akkor indul meg a motor, amikor már a variátor is dolgozik, akkor éppen az indulási erős áttételt veszítjük el.ui: nem tudom, hogy jött ide a riga, de azok akik rigán kezdték ismerik a motorokat, megtanulták a dolgokat és nem szervízbe hordták, mert akkor nem is volt szervíz
Azok az öreg szakik értenek ma a motorokhoz igazán."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19472 üzenetére
Utána néztem a 150ccm 10kw-os dolognak A1-es jogsival ugyanúgy szabálytalan vagy is nem vezethetek 150-est, csak 125-s gépet.
Szal pontosan 125ccm-ig és 11kw-ig érvényes az A1-es jogsi akármelyik átlépése már szabálytalan és büntetnek érte.
Viszont találtam egy jó runnert csak sokkalom az árát mer erre még ugye rájön a rendszámoztatás, de legalább ehhez van minden papír.
[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #19472 üzenetére
Témát lezártam. Én nem sértegettelek soha, pedig annyi baromságot írtál már ide.
Főleg a kedvenc javaslatod szeretem, hogy "vidd szerelőhöz". Ez nagy segítség.Te nyugodtan húzogasd az anyát, attól biztos feszesebb lesz a szíj. Még ekkora blődséget. Látszik a szakértelem rendesen.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19475 üzenetére
Erre a kiskapura én is gondoltam ennek is utána fogok nézni mindenképp.
Igen 300k-tól többet semmiképp se akarok kiadni érte.
Mindenképp kérek több képet mer Eger nagyon messze van innét nem lenne jó bebukni az úti költséget.
[ Szerkesztve ]
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #19482 üzenetére
Nézd szinte akárhova be tudom tolni,ahova csak befér!
Igen ez jó kis tréfa volt anno -
SirKero
őstag
válasz runner 125 #19494 üzenetére
Kb. Én is erre gondoltam ( max. 100Km. és nem autópálya )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #19508 üzenetére
meghirdetem..
egy ilyent eltudnék viselni, [link], bár lehet, idővel az lesz az alapvető gond, hogy 50 ccm. lehet tupirozni, de akkor is 50 ccm.
az ára, hogy 500k/?/, na bumm. megvettem ezt mi van 3 kilóért, kettőt még ráfejelhettem volna, és tényleg eljárok vele -melóba- évekig, nem cserélgetem úgy mint a pc alkatrészeket.egyre drágább a benzin, nekem bevált a motor, de napi 50+ kilóméterre tényleg durva a 4T 50. nemtudom a szétpörgetett vagy a vizes 2T milyen, álmodom vele. ez ami van, lomha.
összességében nem bántam meg, lehet egy keeway-t v motowell-t, már beboritottam volna az árokba, de úgy rákaptam a motorozásra /szabadság/, hogy átértékeltem dolgokat.
dave, nem lejárt, hétvégén rakom fel ujra.
szlobig, jaja, ettől is tartok, ha az 50-es is rendszámos lesz, akkor totál kuka, értelmetlen velük nyűglődni.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19516 üzenetére
Tuti, hogy "romokba" van a belseje egy ilyen tuningolt gép nem arról híres hogy sokat elmegy.
Szerintem fel se hívom hiába van jó áron, nekem megbízható gép kell nem olyan amit megveszek azt pár hónap múlva már szerelgetni kell mint a mostanit...
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #19513 üzenetére
jaja, sokkal nyugodtam a rendszámnélküliség. nem az 50 zavar, hanem a 30-as tábla melletti árokbanfelkvő pénzbeszető disznaja.
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #19513 üzenetére
Sajnos nem
Az enyémen alumíniumból van és úgy néz ki el van repedve. Meg volt ragasztva és eddig bírta.
Nem tudom akitől vettem tudott-e róla de jól meg szívtam vele. Az új 29k hozzáMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #19521 üzenetére
Ma jön át egy barátom aki már látott csavarhúzót és szétszedjük. Akkor tudok fel tenni róla képet.
Elméletileg ő meg tudja hegeszteni de már azt is mondták,hogy az is csak ideig-óráig fogja bírni mert a rázkódástól újra el fog törni.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #19521 üzenetére
Nos tegnap egész nap ezzel kínlódtam.
A jó hír,hogy a szívótorok nincs elrepedve. de el volt mert már hegesztették. Azért nem volt alapjárat mert a karburátoroldalán lévő lemez konzolt tartó csavar ( amihez a gázbovden csatlakozik ) kilazult és csak azt kellett meghúzni. Egyből jó lett.Bukott előre hátra ezért szorult meg a gázkar is egy helyen.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű a történet. Összeraktam a szerkezetet mondom megyek egy kört kipróbálom. Pár utcával arrébb fordulnék be megint le áll. Nincs alapjárat Előtte járattuk 10-15 percet pörgettük stb. tökéletesen ment. Otthon leszedem az ülés alatti műanyag idomot mondom benyúlok megnézem nem lazult-e ki megint a konzol de erre egy fekete gumi cső darab került a kezembe. El van törve. Na semmi gond szereztem ugyan olyan belső átmérőjű csövet és kizárásos alapon ( ahol üres csonkot találtam ) rátettem. És itt van az új szopacs. Ha rajra van a cső van alapjárat de abban a pillanatban ha egy pici gáz adok leáll. Ha nincs rajta a cső nincs alapjárat de lehet húzni neki veszi a fordulatot rendesen.
Hálás lennék ha valaki tudna segíteni. Esetleg teszek fel róla képet ha úgy könnyebb.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #19531 üzenetére
Megoldódott a probléma
Találtam egy hozzá értő mestert aki felvilágosított,hogy nem csak az az egy csavar fogja a gázbovden konzolt hanem van még egy ami ha nincs benne ( és nem volt ) eleve nem jól áll az egész és ezért nincs alapjárat.
A cső meg egy sima darab volt levegőt szív rajta nem kell össze kötni semmivel. Amire Én rádugtam az eleve egy opcionális csonk volt nincs is kifúrva
Tehát bele lett téve mind két csavar a helyére csö simán rádug és tádám tökéletesen működik a szerkezet
Na ezért nem szabad nekem hozzá nyúlni ilyen dolgokhozMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #19531 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Akkor az első lesz a befutó.Az a baja,hogy amikor jobban meghúzom a féket már fémes hangot ad.A szélei eléggé ki vannak vállasodva és a tárcsa közepén van egy kb 1mm-es érdes felület. -
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #19540 üzenetére
Cserélem a betétet is ha már a tárcsát muszály!Csak hogy melyik tárcsa legyen azzal nem vagyok tisztában.9000 Ft Veszprémből küldik,csak ha nem jó akkor vissza,bukta a posta költség és megy az idő ezért vacilálok.Ahol eddig kérdeztem Bp-n mind 14 ezer felett járt.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19544 üzenetére
Yamaha blokk akkor az rossz nem lehet.
(#19543) zsolt19900 A Phantomomtól?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19558 üzenetére
Ez tényleg jónak tűnik, gondolom 4ütemű.
Naponta nézem én is a képes motort ezt már én is megfigyeltem legalább csökkentené az árat...
(#19557) mocsanisi Eladó.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #19561 üzenetére
2T nem játszik továbbra se. Nekem 4T kell mindenképp, tudom robogóba jó a 2T is, de én 4T akarok mindenképp.
Az a malaguti nagyon esélyes, hogy elmegyek érte.
-
őstag
válasz runner 125 #19558 üzenetére
Ez tényleg frankónak tűnik, de hihetetlen hogy arra nem képes hogy kitolja és normális képeket csináljon róla, sosem értettem az ilyet...
#19556 SzlobiG: Nagyon szép a motorod, viszont 50esként használni elég merész... dehát mindenkinek el kell döntenie mit vállal be. Én is használtam 150 4T Leonardot rendszám nélkül, még olyan is volt hogy levillogott a rendőr, de nem volt problem. Most viszont inkább a béke gyermeke maradok, nyugodtabb a motorozás szabályosan...
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz runner 125 #19570 üzenetére
Ez esetben a gyárnak vannak érdekes elképzelései
-
Attila17
tag
válasz runner 125 #19575 üzenetére
Teljesen új az akku, először én is arra tippeltem.
Rúgásra azonnal beindul, de örülnék hogyha menne az önindító, valami megoldást lehet rá találni hogy a 70-es henger miatt működik? köszi.
-
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #19583 üzenetére
csiszolópapír oké, fényezést hogyan tudom megoldani otthon, mivel?