- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
-
szimpali
csendes tag
A kíméletes alatt azt értem, hogy nem fogom törni-zúzni, ahogy a Simsonokat meg a régi motorokat szokták a hülyegyerekek, hanem csak normális keretek között szeretnék közlekedni vele. És egy minimális kis emelkedőt sem bírna? Mert 3 helyről is meg lehet közelíteni az utcánkat, csak a kisebb emelkedő az messzebb van, de ha motorral vagyok nem számítana, hogy kerülök. Az kb. 10°os emelkedő lehet és nem olyan hosszú, pár tíz m csak.
-
szimpali
csendes tag
Sajnos nincs jogosítványom, és épp azért szeretnék egy ilyen gépet, mert erre nem szükséges és arra, amire nekem kellene úgy gondolom, hogy pont megfelelő lenne.
A másik meg az, hogy 1,2l-t eszik meg 100-on, ami azt jelenti, hogy 360 km-t elmegy egy tankkal, de tudom, hogy ez függ a használat módjától is, úgyhogy mondjuk levonok 110 km-t, mivel kis emelkedőn fogom gyakran használni, de még így is 250 km-t mehetek vele 1 tankkal.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az mondjuk szép emelkedő lehetett
Mi a kanári szigeteken a bérelt opel nemtudommivel (7 személyes akármi) jártunk hasonlóan, csak lefele menet. Ott nem az volt, h nem bírt felmenni hanem mi nem mertünk lemenni - teli autóvalszimpali: jól gondolod
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Pete55555
addikt
Na ezaz, hogy szerintem sem így kéne Gyanítom ezért van az, hogy indulás után nem pörög fel a motor, és egy ideig lassan gyorsul. Nem is jó a tárcsa "szöge" sé túl hamar lesz nagy átmérőn a szíj, így hamar nagy terhelés lesz a motoron, és ledadog, mejd miután gurulok, és gyorsulok kicsit, lesz ereje normálisan gyorsítani.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
szmissz
senior tag
Ok, te akartad!
Hiába csendesebb és erősebb, ha bonyolultabb és nincs hozzá alkatrész. A vizessel jobban ki tudnék lőni?
A vízhűtésesre egyébként azt mondta a haverom, hogy nagypapás fíling és nincs presztízse!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Debilon
addikt
mondjuk nekem nem Bp-re kellene, vidéki vagyok nem is ragaszkodom a 250-hez, a 150-180 vonal is bejönne
esetleg még a Kymco Xciting 250-ek, amiket nézek
csak kezdem nézegetni őket, mert nagyon valószínű hogy váltani szeretnék 4 év után 50-esről
aztán néha el-el mennék kisebb körökre, ami 50-essel nem nekem való (25 km-es kör után is már mindenem tele volt, az állandó nyélgáz meg nem használ neki, meg nem is szeretem úgy üzemeltetni)[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
huszi.gyb
senior tag
Bár DigitXT ek több a tapasztalata Majákról, én is nyilatkoznék. A 180as magasabb, pörgősebb, úgymondd sportosabb, a 250es nagypapisabb... Multivarral a 180as egy hajszálnyit gyorsabb, mint a 250-es.
250 olyan szempontból jobb választás, hogy könnyebb eladni, és gyakoribb motor, kőnnyebb alkatrészt szerezni hozzá...Eleinte a 180ashoz küzdelmesnek tűnt, de gyári alkatrész van hozzá, illetve a 125ös utángyártott cuccainak a többsége jó hozzá.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nem akartam apámékra, utánfutóra várni, hogy használhassam a Tactot, így hát talpon elhoztam magamnak.
Bogácsra tavaly én is mentem, lehetett csapatni rendesen, de amikor átérsz BAZ megyébe... BAZmegoldam rendesen... Kb 120-szal hagytam ott a megye táblát, és mire lelassítottam 50-60ra vagy 10 kátyút beszoptam...
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom, nekem jók a tapasztalataim a megállásokkal: tényleg nagyon rossz a derekam, de 45 - 60 percenkénti 5-10 perc pihivel (cigi + nyújtózkodás + néha fotózás) akár egész nap nyeregben bírok maradni ezen a kis kotvány motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
madmike
őstag
Megnéztem. A foglalatra rá van írva, hogy 16W. Rég jártam Olaszországban, de nekem úgy rémlik, hogy ott is sötét van éjszaka. nem tudom hogy gondolták ezt a 16W-ot.
Sebaj, belefaragtam a H7-est. Első próba után királynak tűnik, ezzel már neki mernék vágni az éjszakának. Bánom, hogy nem csináltam előtte utána fotót."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
huszi.gyb
senior tag
Az biztos, bár ilyen szempontból mindegy, hogy autóról, robogóról, vagy épp repülőgép anyahajóról van szó.
szerk.: Anno Tact esetében gondolkodtam a foncsoroztatáson, hátha segít... Kiderült, hogy az izzó volt korom fekete, de működött...)Egy öreg lámpa (főleg a 10év körüli gépeknél, ahol nem üvegből van), sok szempontból hibás tud lenni. Legegyszerűbb beleb@xni egy xenont és szidni a rendőröket, mert 1000km-ről kilőnek, és csekket kapsz.
Ha viszont felpolíroztatod (plexi esetén, üveg esetén más), és a foncsort is rendbe teteted (esetleg veszel új lámpát) egyből világosabb lesz (tapasztalat). Ha még mindig nem elég, lehet gondolkodni emelt fényű izzón, projektoron, xenonon és minden máson, de ugye az is fél-illegál lesz, ha...
Ha gyárilag gyenge a fény, az más, most a hibás fényszórókról beszélek!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
Mondjuk ez is érdekes dolog, hogy a kerékpáron lakott területen kívül, bukósisakban mehetsz 50-nel, de smkp-val ott is csak 40 a maximum. Ráadásul bringával full legálisan szállíthatsz utast, smkp-val ez is tilos. Természetesen nem az 50-es Libertymmel nem mennék két személlyel európai körtúrára, de ha a hévmegállóig ki tudnék vinni valakit, annak azért örülnék. Szerintem kevésbé lennék veszélyes, mint a nyolcvansokéves nagyi, aki a tanyabájk csomagtartójára felkendácsolt gyerekülésen szállítja a kisunokáját a reggeli gyógybor után a faluban.
[ Szerkesztve ]
-
jFox
őstag
Én is így tudom, ezért volt fura ez a megfogalmazás.
Félrevezetik az embert ahol csak tudják.Ja értem akkor ez a rész a 3 és 4 kerekü smkp vonatkozik.
De jellemzően az emberek nem ilyenekkel járnak .Annak aki végig olvassa.
[ Szerkesztve ]
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
huszi.gyb
senior tag
Nekem anno a Golfnál volt jó tapasztalatom a Shell vpowerrel, amikor azzal tankoltam meg, azt éreztem, hogy stabilabban jár, jobba is megy egy idő után... De amikor visszatértem 95ösöre, nem éreztem, hogy rosszabb lenne... Állítólag a több adalék miatt, a lerakódásokat megszünteti... Legalább is ezt a magyarázatot találtam.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ha már reklám...
Győrújbarát, motoros találkozó... Komoly gépek, rendszám általában feltétel, hogy bevihesd, de rendszám nélkülieknek is van parkolóhely.
Facebook esemény, plusz infókkal.
Nem, nem kapok %-ot az eladott jegyekből...
szerk.: De péntek este Majával megyek, Budapestről, Ótópálya nélkül, lehet csatlakozni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Beni_Racing
csendes tag
Mint mondtam nem én vagyok a szervező, csupán szeretném minél jobban érezni magam. (Több ember, nagyobb élmény)
Nem értem miért kell egyből támadni, ha nem tetszik akkor töröljétek / töröltessétek a fenébe. Téged nem érint ez a téma, mint aktív robogó / kismotor fórum felhasználó? Ha nem, akkor elnézést... azt hittem ez a rész erről szól, ezért lehet kapcsolódó témaköröket ismertetni a nagyközönségnek.
A rendezvény elsősorban kis ccm-es gépekről szól. Erről is úgy írnak fentebb, mintha valami baj lenne. Egy 650-es burgonya nekem nem robogó.
A regisztrációm pedig több éves, és mint láthatod nem az első hsz.em. A motoros összetartás is szépen lassan eltűnik az ország leépülésével.
Az említett céggel pedig maximálisan elégedett vagyok évek óta (ez látható a korábbi nyilatkozataimból...)..
-
-
Dexar007
veterán
En a Györ-Gyöngyös tavot is megjartam a Kymcoval röpke 5 ora alatt. Adta..
Most tervezem meghirdetni,csak elotte szervalni kene egy bal hatso indexet,mert a kis koccanasom ota nem csinaltam meg meg. Igaz, a lampa mukodik,csak a bura es a felfogato tort le.Give me your cum,bull!
-
Jaffa75
őstag
Viszont az 50 ccm-es meg nem lenne elegendő a 90 kg-hoz...
Akkor vadászok egy 70-est - van olyan típus amit ajánlotok, illetve kerüljek? Csak városi használatra kellene, kb 35km oda-vissza lenne a napi táv. Köszi!
Kcsa: napi 35km lenne összesen! Elég ezzel a kis köszörűvel elférni itt-ott
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Alapvetően igazad van. Viszont a 125-össel tuti a lebukás esélye, 70essel meg ha alvázszámot néznek (gyárilag 50-es) és a hengerbe nincs belevésve, hogy 70ccm, akkor kisebb, szétkapni ritkán szokták...
Ettől függetlenül én is B125/A jogsi+nagyobb gépet ajánlanám, igaz az nem jön ki 100k-ból... De kis pénz kis foci, ennyiért ne akarjon gyorsan menni...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
De gondolom az megvan, hogy ehhez a megoldáshoz 24 életév az előírás...
Szerk: természetesen én is így csináltam, occón; csak épp már 26 évesen.
Mondjuk akkor még elég lett volna 21 is az "A"-hoz, ugye nem rég változott.
(Előtte meg nem igen motoroztam. Szóval nem volt szempont, hogy legyen
már egy A1-em, hogy vezethessek 125-öst, ami amúgy sem nagy durranás.
Aztán persze a korlátlan jogsi mellé azt sikerült venni. De az más dolog.)Apró léptekkel.
Ui: nem akarom összeszámolni, hogy bár a jogsin spóroltam, a motorokon
mennyit buktam: a 150K, amit az elsőn sikerült anno soknak tűnt! Pedig...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
Pontosan. Apám Intruderét lefoglalóztuk, elhoztuk, de még az sem volt teljesen érvényes, mert az alkusz cég hétvégén nem dolgozott... Stilot meg megvétel után (régi tulaj forgalmija+biztosítás csekk) használtuk aznap, 1000x óvatosabban, mint ahogy amúgy, pedig akkor sem gyilkoljuk... Ha rendőr megfog, még csak-csak kidumálod, meg mondjuk oda adod a régi tulaj papírjait, és csak "kölcsönben" van a gép, de ha kocc van a biztosító elkéri az érvényes papírokat, és felmutatja a középső ujját, te meg nyúlhatsz a zsebedbe. Ilyen ez a pop szakma. Hivatalosan tényleg a tréler vagy a foglalózós mutatvány mehet, és utóbbi a kockázatmentes.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Én is remélem. 7k volt, újonnan.
Tök rendesek, rugalmasak voltak a boltnak a vezetője és épp arra kocsikázott és mondta akkor elugorhatok érte mert útba esik neki a munkahely.
"E" jelzés benne van! Szóval ha az Európai követelményeknek megfelel nem lehet annyira szar.
Először 4k-ért olyat néztem amiben nem volt E jelzés.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Something_
őstag
Olyan negativ vagy!!! Van meg toresteszt is rola, siman jo lesz neki: toresteszt
Nesze neked E jelzes
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ne legyen rá szükség! Én mindig megfontoltan közlekedek.
6 éve bringázok, mindig van sisak a fejemen, egyszer sem sikerült nagy balesetet szenvednem! kopp-kopp-kopp!
Az a törésteszt.
A sisaknak a lényege hogy egyrészt csússzon az aszfalton és felfogja az ütést amikor érintkezik a talajjal.
Arra ez pont elég.Az anyját kellett volna töréstesztre vinni mikor még magzat volt ez a balfasz!
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Revolut
- Politika
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Nők, nőügyek (18+)
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs