Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Grausz_

    csendes tag

    válasz sith7 #14628 üzenetére

    Ahogy Akos1994 is mondja nem a vetítővel volt bajom (a feketéjén kívül) hanem magával az epson szervíz hátterével.
    Sajnos nem ez volt az egyetlen készülék a családban ami megadta magát, egy Dell Inspiron notebook (árban a harmada kb a projektornak - teljesen belépő modell). Telefon a szervíznek, már a telefonban segítőkészek voltak, mivel sürgős volt másnapra megbeszéltük, hogy bevisszük a gépet kijelző cserére. Pénteken zárás előtt egy órával érkeztünk, kb. 30 perc alatt végeztünk a papírmunkával együtt és már egy tökéletes masinával tértünk haza. Szóval, igenis létezik kis hazánkban profi (és segítőkész) support támogatás.

    Ha arra gondolsz, hogy vetítés szempontjából jó gép-e, akkor azt fogom mondani, hogy igen. (a kategóriáján belül :)) Viszont a support miatt nem biztos, hogy újra ezt a készüléket venném.

Új hozzászólás Aktív témák