Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • curbowka

    csendes tag

    válasz fecke78 #63668 üzenetére

    Az ilyen beletörődöm hozzáállás miatt van olyan termék és szolgáltatás minőség MO-n amilyen. Ha valami nem tetszik, nem rendeltetésszerűen működik, akkor igenis jelezni kell és elmenni a falig. Nekem a magyar fogyasztóvédelem segített egy lengyel cégtől 800ezres kártérítést beszedni.

    Mit tapasztalnak most a cégek, szerelők? Valamit elcsesznek, van pár kellemetlen hívásuk, levelezésük az ügyféllel és le is kopnak. Ha majd időt kell eltölteniük azzal, hogy mossák maguk után a ganajt, akkor igenis ráállnak a jobb minőségre. Aki olyan negatívan gondolkodik, hogy állandóan sír, hogy így nem éri meg, úgy nem éri meg, az tartsa meg magának ezt a hozzáállást a négy fal között és ne vegye el mások kedvét, hogy visszaszerezzék a pénzüket!

Új hozzászólás Aktív témák