- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Drágább lett a Pixel 8a
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz kenguru99 #210803 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, hogy a számszerű értékeknél eltérőnek érződik. Mind a lőerőben, mind pedig a 0-100 gyorsulásban lassabbnak tűnik, mint amit a számok mutatnak.
Szerintem ez azért van, mert az elején, amikor rátapos az ember a gázra, időbe telik neki felvenni a tempót. Utána már lehet, hogy ha nyomod neki egy ideje, akkor már húz megfelelően, de sajnos pont az elején lenne a legfontosabb (pl. előzéskor), és akkor nem nagyon megy, lassan indul be. Kerültem már emiatt veszélyhelyzetbe, szembe sávban jövő szembeforgalom miatt. Elég idegesítő, mármint volt már gyenge autóm (50-60 lóerős VW Polo), de ettől a papíron bőven 100 LE feletti hajtástól a számok alapján többet lehetne várni, mert egy erős túlzással fele lóerőnek érződik, mint ami hivatalosan írva van.
A másik ötletem, hogy a mért számok sport módban voltak mérve, amit én sosem használok, mert kevésbé gazdaságos.Ennek ellenére nem cserélném le semmi másra, annyi egyéb előnye van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen