Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz TaaT #15823 üzenetére

    A tömegük miatt egyértelműen jobban, mint egy személyautó, viszont kamion sem károsítja az utat, ha az út normálisan meg van építve. Magyarországon az engedélyezett tengelyterhelés 11 tonna, az újabb építésű gyorsforgalmi utak/autópályák mind 11,2-12 t -tengelyterhelésre lettek tervezve, csak kivitelezve nem. Kicsit furcsa, hogy nyugatabbra egy másodrendű út is jobb, mint nálunk az M1 néhány szakaszon.
    A régebbi utak a régi rendszer örökségei, 7-8 tonna tengelyterheléssel, annak nyilván nem tesz jót a tranzitforgalom.
    Ha ennyire megemelik az útdíjat, akkor jól mondja Dare2Live, lehet készülni külföldre, mert minden élelmiszer és fogyasztási cikk drágulni fog.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák