- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Drágább lett a Pixel 8a
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
A tömegük miatt egyértelműen jobban, mint egy személyautó, viszont kamion sem károsítja az utat, ha az út normálisan meg van építve. Magyarországon az engedélyezett tengelyterhelés 11 tonna, az újabb építésű gyorsforgalmi utak/autópályák mind 11,2-12 t -tengelyterhelésre lettek tervezve, csak kivitelezve nem. Kicsit furcsa, hogy nyugatabbra egy másodrendű út is jobb, mint nálunk az M1 néhány szakaszon.
A régebbi utak a régi rendszer örökségei, 7-8 tonna tengelyterheléssel, annak nyilván nem tesz jót a tranzitforgalom.
Ha ennyire megemelik az útdíjat, akkor jól mondja Dare2Live, lehet készülni külföldre, mert minden élelmiszer és fogyasztási cikk drágulni fog.<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen