- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #125974 üzenetére
Ezek kozul az 1.8 a legjobb, de sajnos csak a 156-ba es a GT-be kerult, a 147-be nem.
Ez megegyezik az 1.4; 1.6 blokkal, a 2.0 mas, ott plusz kiegyensulyozo tengely, nagyobb furat, kenyesebb technika, kevesbe ajanlhato mint a kisebbek.
A JTS-t felejtsd el, ketlitereset azert, mert ha nem ujkent kerul hozzad, es hasznalod a te mentalitasoddal, akkor lutri, vezermutengely, csapagyak stb. Cserebe jol megy, egy jol fogyaszt.
Ha ket literes, akkor TS ismert eloelettel, gyakori olajcserevel, es hidegen kimelessel.Nekem ha par kilometeren belul van dolgom, akkor altalaban megyek 2-3x annyit, hogy legalabb bemelegedjen.
Az 1.9 JTS es 2.2 JTS-t, pedig azert, mert egy GM blokk Alfa vezerlessel, es csak a 159 be es a Breraba kerult, viszont mind a ketto (3) olomlabu, egyikkel sem fog sokat adni, de legalabb fogyasztanak is a nagy tomeg miatt.
Ujakbol mindegyik jo, 1.4 es az 1.8 is, dizelek szinten (azok a regiekbol is) de az neked nem opcio.
Esetleg V6-os, azokkal csak a fogyasztas es hasznalat szempontjabol kell kompromisszumot kotnod, cserebe stabil, kotelezok betartasa mellett megbizhato.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #125976 üzenetére
Kozel sem megbizhatatlan. Futomu kenyes, jo minosegu alkatreszeket kell hasznalni benne. Apro elektronikai dolgok adodhatnak, fotengely jelado az egyik gyakori, illetve a legzsak visszajelzoje, ez pedig az esetek jelentos reszeben kontakt hiba (ules alatti csatlakozo).
Persze attol is fugg, hogy kinek mi a megbizhatatlan. Nyilvan nem Corolla szintu, csak olaj es semmi mas (bar ez is csak legenda), de ilyen jellegu elektromos zurok mindenhol elofordulhatnak.
Haveromek Octaviajanak az orai hulyulnek meg, szervizben azt mondtak neki, hogy az osszes Golf 4 testvernel elofordulhat.
Csak ebben eseteben be van csukva a szem, az Alfaen meg ugralnak mint Winkler a leszedett tukron, ami egyebkent felfele huzva leszedheto, rosszul visszacsusztatva a sinre ugyan fent marad, de le lehet rantani ilyenkor mar akar hossz iranyban is. (Amikor nekem feltortek, es leloptak a belso tukrot, akkor en is szivtam ezzel.)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz footy #126056 üzenetére
+1
Raadasul egy Civic mellett eleg elavultnak hat kivul belul egyarant, pontosabban meglatszik rajta, hogy 13 eves modellrol van szo. Raadasul belul passzosabb mint egy 8 gen, kozel 10 centi a kulonbseg tengelytavban.
Hatso futomuve sem mas a 8P A3-nak? Mintha az nem csatolt lengokaros lenne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz footy #126072 üzenetére
Az A4 alatt kettős keresztlengőkaros első futómű van az A3 alatt McPherson. A hátsó is teljesen eltér, A4-nél multilink az A3 pedig passz.
Magus2: Azonos évjáratot nézek A3 8P (a téma indítója), és A4 B6, de a B8 megint másabb.
Tudom, azért egészítettem ki később a hátsóval is, csak az A3 megnevezését nem tudom. Az A4 és a Passat futóműve pedig megint csak eltér, de még a platform is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #126081 üzenetére
Még a platform jelölése is más, mindenhol azt olvasni, hogy a B6 már a Golf átdolgozott padlólemezét használja, a B8 pedig az MQB-t.
Te ott csúszol, hogy a B5 és az 5.5 az ugyan az az autó, az utóbbi előbbinek a faceliftje. A B6 pedig a könnyzacskós lámpájú. A B6/B7-es A4-nek már nincs Passat testvére.
Wikipedia pl:
PL45: A4 B5, Pssat B5/5.5, PL45+ Superb és nyújtott Passat
The B5 platform employs a longitudinal engine placement, which differs from the Volkswagen Group A platform which have been traditionally transversely mounted. This platform (also known as PL45) was introduced with the first-generation Audi A4 and the 1996 Volkswagen Passat. B5 platform cars can be equipped with a multilink front suspension and a Torsen centre differential for quattro or 4motion branded four-wheel drive systems. A long-wheelbase derivative of this platform - originally designed for the Chinese market and being used in the 1999 Volkswagen Passat Lingyu, but ultimately being used for its rebadged version under the Škoda brand, the 2002 Škoda Superb - is referred to as PL45+.In late 2000, the B5 Passat received a facelift, referred to as "B5.5".
B6 Passat: PQ46
The designation "B6" is used to identify the "Typ 8E" Audi A4/S4 produced from late 2000 to 2005. The platform used by these models is formally known as the PL46 platform.
Confusingly, the historical generation of Volkswagen's Passat are also colloquially referred to as "B6", given that they are Volkswagen's sixth generation mid-sized saloon. However this generation of the Passat uses the PQ46 platform for its sixth generation, an improved enlarged version of the Golf Mk5 and Jetta Mk5's PQ35 platform.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Valószínűleg az lesz, hogy a B5 A4 a B5/5.5 Passat és a B6 A4 megegyező platformra épül, ezért stimmel a futómű a B6/7-es A4-be.
A B6/B7 A4 is csak faceliftje egyik a másiknak, de a B7 padlólemezét már PL47-nek nevezik, míg a B5 PL45, tehát lehet egyfajta evolúció, kiadták 94-ben, majd 2008-van a B8 megjelenéséig azt használták, kisebb- nagyobb módosításokkal."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Egy jol felszerelt Passatot jol felszerelt A4-gyel vesd ossze. Azert mert van A6 es A8, attol meg lehet az A4 is premium, csak eppen a kozepkategoriaban az, mig az A6 a felsokozepben, az A8 pedig az F szegmens.
A4, hossz motor, jobb valto, jobb osszkerek, jobb futomu, jobb szigeteles, jobban extrazhato, apro kis tokunket simogato dolgok. Na meg a Brand, maga a marka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Pedig aztán a Citroen és a Peugeot tényleg egykutya. Én pont, hogy a Citroent értékelem jobban, a múltja és a fejlesztései miatt.greyslay: Egy barátom Lacettijét vezettem, az 1.6-os, fogyasztással elégedett, az autó szerintem elég dinamikus, nem nehéz maga a bódé, az a motor pedig szerintem tökéletesen passzol hozzá.
Az anyagok belül borzalmasak, de egyben van, nem zörög, nem nyöszörög, csak ne kelljen hozzáérni, de erre én kifejezetten finnyás vagyok.
Most kell majd gátlókat cserélni, ezen kívül semmi baja.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #126192 üzenetére
Runner tud ebben segíteni, én úgy emlékszem, hogy 2005-ig volt a gyengébbik dízel, és a 163 D5 is, a 185 lóerőset gyártották végig. Aztán lehet, hogy nem így van.
szerk.: meg is van, a 130 lóerős volt 2005-ig, és amit linkeltél 126, az pedig végig. Bocs!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #126288 üzenetére
Annyit pontosítanék, hogy nincs benne 1.9-es, csak 2.0. Mind a kettő Fiat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #126344 üzenetére
A FL elottinek foleg a muszerfala nem tetszik, na meg eleg szep felszereltseguek a 164 superek.
Cromank volt, 2.5 D, az is boros volt, raadasul ugyan e a forma es fejtamla, csak manualis allitassal, nagyon finom illattal.Egyik facelift elotti modell sem tetszik a 4-es platformrol, se a Saab, se a Lancia.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #126405 üzenetére
Mivel 90%-ban ugyan az az auto, a cikkben viszont emlitik a modellfrissitest es a kilonbozo motorokat evjaratokat is.
Mondjuk az a resz, hogy szanalmas mellette egy Laguna vagy Almera nevetseges. Ujabb modell mind a kettonel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tippmix
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Peugeot, Citroën topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs