- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #122110 üzenetére
Kb ugyan az a véleményem a Kalosról mint tboy93-nak. Itt-ott megszürkült kemény kopogós műszerfal, az igénytelenebbik budiajtó csapódásra emlékeztető ajtók, sorjás kilincs, kapaszkodók és napellenzők.
Ócsak ülések, lötyögős váltó stb. De nincs gáz, egy lépcsővel feljebb a Nubira/Lacetti is ilyen.Egy B Corsa vagy Punto 1 szintjén lehet a Kalos úgy, hogy 10 évvel fiatalabb modell.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tzimash #122199 üzenetére
Ket gyerekules plusz egy gyerek. Fabia kilove, Carisma szinten, a 323-mal es a Corollaval egyutt.
Picasso, Multipla stb, de jo allapotut nem fogsz talalni egyikbol sem ennyiert. Esetleg nezz Citroen Evassion, Peugeot 806, Fiat Ulysse, Lancia Phedra ikrekre, vagy VW Sharan (ebbol max a regi, sok kilometerrel)
Kisaruszallitok tobbszemelyes caltozatai is jok lennenek.
Scudo, Jumper stb"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tzimash #122201 üzenetére
Szerintem a legtöbb alsó-középkategóriás autó alkalmatlan erre. 306 Break, és a Xsara kombi viszont elég szélesek hátul.
De ez attól is függ, hogy mekkora a 3. gyermek, mekkora a két gyerekülés.
5 év alatt, amíg meg lenne tartva az autó elhagynátok a gyerekülést?
Mert ha marad végig, ráadásul mind a kettő, a jelenleg gyerekülés nélküli már nagy lesz ahhoz, hogy a kettő közé kényelmesen elférjen.
Szerintem még a középkategória is alkalmatlan erre, a kényelmi kritérium tartása mellett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #122318 üzenetére
Annyira bele lett verve az emberek fejébe, hogy az valami elképesztő.
Nekünk a Lancia is évi 10-20 e között megy, most van benne 310e.BiTurbo kelletlen, feleslegesen erős, 1.6 JTD vagy 2.0 JTD jó választás, de még a kis benzinesek is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Mit? Dízel kellett neki, azért mert szereti a karakterét és a német (mint a cikk alanya is) úgy van vele, hogy úgyis eladja pár évesen, ha közben baja van, akkor meg szerviz.
Nem szentírás, hogy csak 30e felett lehet dízelt venni, ha dízelt kell, akkor dízelt vesz évi 5000-re is, az is lehet, hogy kevés hosszú útból jön össze a km.Egyébként szó sem volt koros németről évi 10-e km-re.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Egy szóval sem írtam, hogy meglep. Csak két napja keresett valaki 1M környékén E46-ot, ma adott volt ez a népítélet, hát belinkeltem.
Joamilestoné és én inkább arra reflektáltunk, hogy azért mert 99-es és dízel, még nem lesz egyből gyanús a 250e km."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #122359 üzenetére
Írtam, hogy 1.8 dízel nem ajánlott.
Nálad is azt látni, hogy mindegy mi, csak vegyél egy autót.
Mérd fel az igényeidet, ajtók száma, férőhely, extrák, üzemanyag, hengerűrtartalom (biztosítás miatt első autón esetében nagyon nem mindegy) stb, stb.
Lesz később bevételed, hogy fenntartsd?
Eddig küldtél már alsóközepes autót, sőt, B szegmensből is, aztán középkategória, benzin, dízel minden volt már.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az én 145-ös Alfámra pl pont nem kell költeni semmit. Kötelezők cserélve vannak rendszeresen, nincs elspórolva és nincs gond. Évi 30e beleugrik hiba nélkül.
Nem tudom, hogy egy Corollára mennyivel lehetne kevesebbet költeni, ritkábban kell olajat cserélni?
Nyilván gyertyacserénél dupla ár, vezérlés cseréje minden második alkalommal drágul a vezérlésmódosítóval, de ezek még mindig a kötelező szerviz számlájára írhatóak, nem a megbízhatatlanságéra.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #122425 üzenetére
Na ja, az Alfaba 22-25 e ft darabja a lengokaroknak, 120e km van bennuk es nem kopog, nem log. A Lanciaba ugyan ennyi korul volt a ketto, az egyik 1 evet birt, a masik kozel.kettot.
Nagy kedvencem a jofogasos 156 hirdetese, ami aztan radioba is elhangzott, neg facebookon terjedt. "Szar, viszi a penzt, csak milliomosoknak ajanlott" cimszavakkal.
Felhivtam a fickot, a kozel 300e km-t futott autoban az elmult evben kuplungot, gyertyakat, legtomegmerot, lengokarokat meg talan valami kipufugorendszert erinto alkatreszt kellett cserelni, illetve hozza kellett nyulni a valtohoz, mert reccsent a kettes.
Csak ebben az evben rakoltott bo 400e ft-ot, ami csak a szerviz.
Na ezert szar, fos, penznyelo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
730E km szar HDi
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #122502 üzenetére
Versenyezni akarsz?
Golfból 1.6 és felfele, de mint írtam korábban is, kezdő autónak nézd a teljesítményt is, biztosítás miatt nem mindegy. Ha meg kezdő autó, akkor úgy állj hozzá, hogy majd cseréled idővel, belejössz, akkor jöhet az erősebb. Nem kell félni, 100 lóerő alatt és körül is van élet.
Nézz egy Punto 2-őt, amit írtak is korábban, 1.4 95 ló, szépet lép, és nem is rossz autó. Vagy valamit hasonló méretben."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Most jöttem gumistól. 4 új téli + futóműállítás. Nem is ez a lényeg, állt mellettem egy GLE Coupe 350 d + AMG csomag.
Nagydarab fickó a tulaj (pont az a réteg, akit elképzeltem a volán mögött), bejött egy téli szettért + hozzá felni, mert a gyári felnik 900e Ft (+ a 4 gumi további 3-400e, + sépci szelepek) és sokalja, amit ott kapott volna az csak 400, de így sem vitte el, plusz ki lesz ütve a "kompjúterből" a keréknyomás ellenőrzés, mert annak darabja 60-70e között van.Majom és a banán tipikus esete.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rwin5 #122582 üzenetére
Sem dízelnek, sem benzinesnek nem tesz jót a rövidtávú használat, mindegy, hogy város vagy országút, de nyilván az előbbi az ártalmasabb. Sok alacsony fordulatról való indulás, kuplungolás-váltás, sok ki és beszállás stb.
Egy turbós motornak főleg nem jó, dízelek pedig túlnyomórészt azok. Benzinesek magasabb hőfokon dolgoznak, így hamarabb melegszik, ezáltal hamarabb is éri el az üzemi hőmérsékletet.Ajánlott ezeket olvasni:
(ez a kettő cikk benne van a TIR-ben?)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #122611 üzenetére
Kedvencem amikor zart ablakon keresztül, kívülről fotozza a belteret.
TheProb: Első autónak ne ilyeneket nézz! Civic, Mazda 323, Stilo,Punto, Leon, Corolla stb. Egyszeru autók, olcsó alkatrészekkel.
Van havonta fix bevételed?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Primary92 #122868 üzenetére
JTD es 1.6 mehet 1.4 12V-t keruld jo messzirol. Mares nem nagyobb belul mint a Bravo, cask konnyebb beszallni, plusz csomagtarto.
Kornelka: Miert is MK6 a gombolyu Swift, es 7 a jelenlegi?
Volt a japan kocka, aztan annak az eros faceliftje, az itthon is gyartott papir, majd a Tied, es most az uj. Ez 4.The Prob: Klima lehet alacsonyabb felszereltseggel is, csak nem szeriakent vagy dragan (ujkent)
A gyari radio kiszedheto, nincs egybe a muszerfallal.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #122918 üzenetére
Suite van egy-kettő itthon, de alapvetően svájci piacos, nem véletlen a felszereltség. Amikor én néztem a Bravokat, akkor a jobbak 7-800e körül voltak.
De egy HTD Suite-tal még mindig megbarátkoznék. Kifejezetten tetszik.Alá a 90 lovas Punto 5. fokozata, 156 kilincsekkel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz 2thletme2day #123003 üzenetére
A következő 1.8-as, jobb felszereltséggel, de szintén 2009-es 1.6 M. Lehet, hogy csak el akarják adni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #123022 üzenetére
Nemetrol koppintott? Az egy Favorit mar nemet fennhatosag alatt ujraalkotva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz zsoleszkai #123085 üzenetére
Pont úgy mint a fentebb említett 6-os 2 literes dízele.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #123087 üzenetére
Úgy tudom, hogy a DW10-es PSA motor az alapja, csak a Mazda kicsit beletúrt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vbarbara715 #123110 üzenetére
Amiket felsoroltál, vagy lopják, vagy megbízhatatlanabb mint egy City.
Azt is meg kellene érteni, hogy valakinek másodlagos igény az, hogy szép legyen.
Részemről egy 5-ös Golf sem szebb mint a Honda City."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vbarbara715 #123118 üzenetére
Tehát, akkor újra. Van olyan, akinek nem szempont az autó külseje, vagy pedig sokadlagos.
Aki pedig így áll hozzá, annak édesmindegy, hogy mit érez amikor beül.
Te nem ilyen vagy, én sem, ettől függetlenül megértem, ha valakinek ez nem fontos.
Abban a helyzetben amiben szabonagyur is van (kint parkol majd hónapokig, évekig), sajnálnám azt ami tetszik."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest