- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #95964 üzenetére
En pontosan ugyan arrol a kombinaciorol beszelek mint amit TayRol irt, 1.6 eHDi 6 gang. A linkelt C5 is ilyen.
Youtubeon van par video C5-rol is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz akphsaiid #96432 üzenetére
Fiat Bravo, Brava, Marea , itt megtalálsz mindent. Asszem a hátsó futómű terpesztéséről is írnak, jellegzetessége az összes Tipo platformos olasznak, csapágycserével orvosolható.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
C70
úgy, tudom, hogy a C70 az S40-re épül, ami Focus (Ford C1 ?), tehát ebben igaza van a kérdezőnek.
Javítsatok ki, ha tévedek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Szoktam jelezni nekik az ilyeneket, de semmilyen reakció nem érkezik.
Korábban a 4C tesztjénél volt a motortérről készült képnél, hogy fogalma sincs, hogy hogy sikerült a 4C 1,8 TBi motorjának a tömegét csökkenteni a 159 ugyan ekkora motorjához képest.
Elég lett volna csak a totalar keresőjébe beírni valamelyik szót, és megtudja, hogy alumínium a blokk. Ezt megírtam neki, maradt minden úgy ahogy volt.
És ez csak egy példa a sok közül."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Adott egy turbós autó, abban a tartományban ahol eddig a fütyülést lehetett hallani, most inkább csak huhogás van. Minden csövet átnéztem, nincs se repedés se törés, bilincsek is meg vannak húzva.
Nyomásmérő ugyan annyit mutat mint eddig 0,8-0,9 (gyári érték), és húz is, szóval ilyen téren semmi változás nincs, csak a hangja változott meg.Mi lehet a probléma?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Tudom, csak azok az okos dolgok amik a Tipo fejlesztésekor újdonságok voltak, azok belekerültek az arra épülő modellekbe is, sőt talán jobb és kulturáltabb minőségben és kialakításban. Vagy plusz dolgokkal karöltve.
Nézz meg egy Tipot és egy Dedrát, gyakorlatilag ugyan az a két modell, külső karosszéria elemekkel szinte átépíthető egyik a másikká.
(Érden van egy Temprás srác, sokszor jártam hozzá alkatrészekért, ő a Tempra kombiból épített 155 kombit.)A Tipo fejlesztése csak a későbbi modellekkel térült meg és hozta ez elvárt "sikert". Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Akkoriban nem volt elterjedt az olyan szintű felszereltség mint a Tipoban, a belső méretei még ma is vállalhatóak (nagyobb mint egy Golf 4 és testvérei).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Itt all mellettem a garazsban egy Dedra TDs ora szerint 300e km bontatlan motorral, kotelezo dolgokon kivul semmi masra nem kellett kolteni.
Szinten ebben a garazsban egy 145 TS evi 30e km van belepakolva, most 220 nal all, itt azert mar nagyobb a nyug, 8 gyertya nemreg cserelve lamdaszondaval es legtomegmerovel egyutt, most meg jon a vezerlesmodosito es gondtalan. Tipo mind a ketto.A belseje csunyacska a Tiponak, ezert en mar nem gondolkozom bennuk, inkabb bravo, nam sokkal dragabb, de korszerubb auto. Ez is a Tipo halalanak az oka. A korabeli szaksajto gyakorlatilag mindenben az akkori konkurencia ele helyezte a modellt, lasd ev autoja is lett. Az olasz autokat erinto rossz hirnev miatt tart ott ahol, illetve, hogy az utodja szinten ezen okok miatt ugyan ugy olcso.
Nesa: 166 johet nekem is, valoszinuleg az lesz a Dedra utodja
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Igen igen, a muszerfal Dedra, egy eve voltam utoljara nala, pontosabban a haverjanal, o Dedrakat es Deltakat bont (TC parkoloparaden Beta HPE es Delta HF turboval lehet latni).
A hatso lokharitoval sokat szopott, mert a Tempranak lenyillik a kozepe, minden esetre nem egy szepseg az auto igy teljes egeszeben. Csak szemleltetni akartam, hogy elemek cserejevel megkapod egy csoporton beluli masik marka autojat.!Overdose!: Hogy erted, hogy hogy? A mukodesi elve olajnyomason alapul, csak a nyitasi idejet valtoztatja, melyseget nem (azt csak a vtech) 4000 korul valt, sokat nem veszel eszre belole, max annyit, hogy valtozatlan kedvvel huz az auto, nincs torpanas. Jo minosegu olaj,10e km-es cserevel es a bemelegites szinte elengedhetetlen.
Tobbet nem tudok mondani rola, hobizoli vagy Magus valoszinuleg jobban benne vannak ezekben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #103611 üzenetére
Meg annyi, hogy itt maga a vez. tengelyt tekeri el par fokot a rendszer (talan 20-at?), mig a Hondanal kukon butykok vannak. A Toyota megvalositasa all a legkozelebb az Alfaehoz.
3500-4000 kozott erezni, ugy tudom, hogy 5000 tol visszaall a normal allapotba.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #103615 üzenetére
Kicsit beleturva az internetbe, ezer fele erteket talalni, tesztek 3000 feletti fordulatot irnak, forumokban pedig 1800 (masikat nezve 1600).
Egy angol 147 1.6 TS tesztben megint csak 3000-et ir.Ugyhogy gurultam egy kort, 3500 kornyeken mintha simulna a hangja. 5.-ben egyenletesen gyorsitva eszreveheto.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #103641 üzenetére
A családban van 3 Megane II, egy 1.4 16v egy 1.5 dCi és egy 2.0 dCi, mindegyik teszi a dolgát, az 1.4 egy időben forralta a vizet, de azóta úgy tudom, hogy megoldódott.
Illetve 1.5 dCi Grandtouron tanultam vezetni, már akkor 420e km volt benne, és még bontatlan volt a motor."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #103645 üzenetére
Közben beszéltem velük (külföldön laknak, nem vagyunk napi kapcsolatban),
úgy oldódott meg a vízforralás, hogy lecserélték egy E46-raDe az az 1.4-es egyébként sem túl erős, kb hasonló dinamikájú mint egy 1.6-os Passat.
roberto211: Ha a magyar kínálatot nézed, akkor egyértelmű, hogy 1.4-ből van a legtöbb. Inkább 1.6 legyen a cél.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #103672 üzenetére
Grandtourból nem a legjobb a kilátás hátra, mondjuk a szedánból és a kacsaseggűből még annál is rosszabb. Sokat takarnak a vastag oszlopok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz sitotomi #103889 üzenetére
Eleg gyanus az a KM allas, 15 eves, kulfoldro behozott E46, ules lyukasra kopva, a kormany viszont egesz szep. Szerintem nem is gyari, mint ahogy a lokharito sem, M packettel ugyan megkaptad uj koraban is ezt, de akkor meg a belso nem stimmel.
A D motor pillangoszelep problemajarol nem is beszelve, plusz kettostomegu.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #103913 üzenetére
145 1.4 TS 11.2s, 1135 KG (forgalmi szerint több) Civic 7 gen. 1.4 3 ajtós 11.6s 1092kg
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #103926 üzenetére
Egy ismerősömnek van I-es Oktáviája, valami eszement tuninggal. Pillanatok alatt 130-on van az autó, 4.-ben még megtekeri a gumit. (Érezhetően lófasz oda az elsőkerék-hajtás.)
Egy kuplung kb 30e km[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
[link]
Mitol lett rojtos a felni?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Szerintem jó méret, talán egy kis ültetést elviselne, így képről furcsán nagy a hátsó kerékjárat, de elöl akkor túlságosan lent lenne.
Nem tudom mi lett velem, megnéztem pár Golf 4-et, szigorúan három ajtósat, és van pár bejövős.
Remélem nem hallja a Rómeó a garázsban[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104250 üzenetére
A Stradale nem csak pirosban volt. Ennel mar csak a Hyena ritkabb, 24 darabot gyartottak belole, egy az egyben Integrale hajtas, +30 loero tarsasagaban.
Az Uno turbo szamlapja egyforma meretu karakterekbol all, ebben pedig minden masodik kisebb/nagyobb, Deltaban es Prismaban volt ilyen.
nesa: 2,5
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104264 üzenetére
Mobilen volt fent tavaly egy replika, illetve most is van egy prototipusnak hirdetett peldany.
Ebbol volt meg a Delta S4 ECV, 1000 loero es 320 feletti vegsebesseg. Ugyan az a kettos toltesu motor, VW-nek nem kellett messzire mennie az otletert.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kenguru99 #104282 üzenetére
Attetel is szamit, forrasok pedig 2,4-2,6-ig mindent irnak.
A Delta HF Integrale 215 Le 1300+ kg es 5,6 0-100, es ez csak az utcai valtozat. Az A csoportos rally verzio pedig 3-4 kozott gyorsult, es meg az is gyengebb volt mint az S4.Ford RS2000 ugyan ezt tudta, ugyhogy egyaltalan nem lehetetlen adatok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kenguru99 #104292 üzenetére
0-100 nal a legellanallas meg nem akkor tenyezo, a magas sulypont meg plane nem. Hidd csal el, hogy letudja ennyi ido alatt, nezz videokat, turd a netet, Audi S1, Peugeot 205, Ford Rs 2000 mind 2,5 korul vannak.
Masreszt a f1-es autoknal a vegsebesseg is egy szempont, rallynal nem igazan, erre irtam, hogy az attetelen is sok mulik, nagyon is sok.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #104410 üzenetére
Ez még az a blokk ami a Sierrában is volt?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #104419 üzenetére
PSA-tól 2002 óta "veszik" a motorokat, az 1.8 TDCI pedig 1998-tól van forgalomban.
" de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos."
Gyakorlatilag egyik gyártónak sem, tudtommal amikor a Fiat bemutatta a JTD-t (első személyautóba szánt CR dízel), akkor eladta a liszenszet a Boschnak, utána jött a MB a CDI-vel a BMW a D-vel PSA a HDi-vel stb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #104425 üzenetére
Az 1.6-nak is alulmeretezett? Nem csak az 1.4-nek?
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen