- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #112507 üzenetére
Ha besétálok egy Ford kereskedésbe, és egy Új Focus a vágyam, akkor már nem a FL előttit szeretném megkapni, hanem az utánit.
Azért mert nincs még benne egy kilométer sem, szerintem nem nevezhető újnak. De ez lehet, hogy csak az én hülyeségem."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Csaby25 #112515 üzenetére
Toltál már be autót? Ha igen, akkor gondold végig a menetét.
Vagy a motor hajtja a kereket, vagy a kerék a motort, szerintem ez nem egy akkora tudomány. Ha leállítod menet közben, de gyújtást vissza adod rá, és sebességben van, akkor beindul az autó újra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Csaby25 #112525 üzenetére
Volt olyan biciklid, amin nem volt szabadonfutó, (vagy mi a bánat a neve) a tengelyen fixen volt a fogaskerék és ha hajtottad ha gurultál, folyton járt a lábad? Na ez is pont ilyen, ha sebességben van.
Amikor leparkolsz és sebességben hagyod azt autót, akkor sem a szentlélek tartja ott.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #112723 üzenetére
Egy szalonautot ne hasonlits mar egy osszelegozott ujhoz. Ha van penzem uj autora, akkor majd en osszevalogatom a szint es az extrakat a motorral es a teljesitmennyel egyutt. Egy kialitott, fene se tudja milyen eloeletu tultarolt auto szerintem rossz osszehasonlitasi alap. Persze, hogy megkapod olcsobban, csak vidd mar onnan, vagy fl elotti, de ezt mar a tobbiek is megirtak.
Nem mellesleg, autonavigatoron es/vagy totalcaron is volt egy-egy cikk, amiben pl egy Amarokot adtak olcsobban szalonautokent, aztan kiderult, hogy komolyan megserult az auto, nem stimmelt a festek vastagsaga, es talan meg rozsdasodott is itt-ott. Kell ilyen a kutyanak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #112864 üzenetére
300 körül lehet találni használható Bravokat. 1.2 és az 1.6 teljesen vállalható, mindkettővel jól megy, előbbivel keveset is eszik. 1.4 kerülendő!
Hátsó futóművet figyeld, ha terpeszt, akkor csapágy csere. Ha nem törték akkor nem rohad, elektromos nyűgök maximum mint a többi hasonló évjáratú autónál, de semmivel sem több. hobizoli Mareás, tud okítani ilyen téren.
LuckyL 1.4 TS-lesz vagy 1.6 boxer, ez a kettő 103 lovas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Dio111 #112893 üzenetére
Ha 1995-os, akkor az Y10, nem Y. Az pedig Fiat Panda, szerintem azt mar ne vegye meg. Keresse inkabb a 96 utaniakat, 1.2 8v 60 vagy 16v (1997-tol) 86 le, van belole 6 sebesseges is, alkatreszek olcsok, megbizhatosaggal nincs problema. Viszont a megjelenese es a felszereltsege szerintem a legjobb az akkori mezonybol. Keressen egy szebb peldanyt 96 utanrol, es inkabb 1.2-vel mint 1.4-gyel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #112923 üzenetére
Aha, koszi.
Akkor az 1.6 ami a Bravo/Brava/Marea/Lybra az nem egyezik meg a Stilo motorjaval.
A Lamperdivel kepben vagyok, volt ket 1.6-os Prismank es egy 2.0 Dedrank is, ugyan az a blokk mas lokettel. (ehhez van meg par alkatreszunk, uj gyuruk, dugok, tomitesek, fotengely, ajanlottam neked korabban,harha tudod hasznositani.)A Lamperdi motorok nagyon jol sikerultek, porgos, eros motorok. Megfelelo karbantartassal elnyuhetetlenek a Prismat 460e km-rel adtuk el. 108 le sem volt kutyafasza akkoriban egy 1.6-tol.
Az 1.4-es meg ugyan az ami nekem a 145-ben van, csak 16 v, itt nem panaszkodnak az olajfuratokra es hasonlo hibakra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #112965 üzenetére
2000 előttieknek is teljesen kárpitozott az ajtajuk, bizonyos felszereltségi szinteken. Na meg a japán gyártásúakban.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113097 üzenetére
Ha valami jo, akkor szivesen kifizetem erte az arat, fuggetlenul a kortol.
Egy jobb Delta Integrale is 5millio+, de a masik almom az Alfa Romeo SZ is 10+ millios moka."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #113101 üzenetére
Nalam a kor annyira nem tema. Amik szamomra fontos extrak, na meg potencialis markak es tipusok azok mind ott vannak 800 korul, 15 ev koruliek, es persze a jobbak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Snoop-y #113116 üzenetére
En szivesebben vennem meg igy is az Integrale-t, minta ket japant, reszben mert nem is tetszenek igazan, reszben mert sokat kernek a jokert, de egy legendat veszel, aminek az ara emelkedni fog.
A keresztben atugras meg kerdojeles, kortet a kortehez, kar egy 200x evjaratu Subarut, vagy Mitsubishit hasonlitani egy 30+ eves techinkahoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Satan_Claus #113131 üzenetére
Nem, a 45 volt a Civic, a 600-as szeria az Accord, a 800-as pedig a Legend.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Bigemperor #113152 üzenetére
Azert a Fabia es az Octavia szerintem jol beloheto (kiveve az uj). Fabia =Polo= B szegmens. Octavia pedig C, a Superb es az Uj Octavia feszegeti a hatarokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Amikor 95-ben vettük a Lancia Prismat, volt valami gond a benzin ellátással, fater kitakarította és beállította a karburátort, de magasabb fordulaton fuldoklott, elvitte Nagykátára szervizbe, (alapvetően Nissan szerviz és kereskedés volt még akkor, de javítottak mást is, ahogy kell).
A faszi csavargatta a gyújtáselosztót, és magyarázott, hogy az istennek sem tudja beállítani rendesen, apukám mondta neki, hogy azt hiába csavargatja, mert a digiplex vezérli a gyújtást, na jójó, de karburátoros autóra nem kell motorvezérlő.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #113183 üzenetére
Korábban talán pont Te írtad, és teljesen jogosan, hogy ha vesz egyet a kínálat tetejéről, akkor ugyan úgy előjöhet egy nagyobb költségű javítás, és akkor lehet locsolni a pénzt, míg a kínálat alján levőkre már úgy készül a vevő, hogy kell költeni rá, a különbözet pedig fedezi és rendben is lesz az autó.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz sasa134 #113190 üzenetére
Az arányai inkább 3-as BMW, ami nem meglepő a hajtás helye miatt. CLA-t elég nehezen tudom beleképzelni.
A motorokért nagy plusz pont, feltéve, ha lefele is nyitnak, és nem az 1.8 egyturbós változata lesz a nyitó.
A 159 sokkal egyedibb. Nem rossz, de valami drasztikusabbat vártam volna.A belsejére viszont kíváncsi leszek, hogy mikorra áll össze, egy nagyon jó barátom a logisztikusa ennek és a Maserati Levante-nak. Mondta, hogy egyelőre csak az előszériás gépekkel tudják gyártani a kárpitokat, a végleges szerszám még Ausztriában dekkol.
A hátuljában van egy adag 156 is
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #16514048 #113321 üzenetére
A belseje meg nincs kesz, nem veletlenul nem mutogattak tegnap.
Declare: Nekem a kormanyrol inkabb regi Alfak ugrottak be mont BMW, na meg a BMW meg azt az ocsmany levesestanyer kozepu kormanyt osztogatta, amikor az Alfanak mar volt ez a csocs kozepu a 147-tel.
Audi pedig miota hasznal kerek rostelyokat?Az orra viszont A6.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #113328 üzenetére
Ezt tudom, de miota hasznalja? 97-ota a TT-vel? Szoval nincs igazan multja ezzel a kialakitassal, szemben az Alfaval, ahol evek oda divik. Felreertes ne essek, nem kell levedetni a kort, csak Audi lett felhozva, ahol ez nem megszokott, pontosabban valoszinukeg nem az Audi volt az Alfa mintaja e teren, hanem forditva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Lacy6 #113431 üzenetére
Nyugalom, nekem sem tetszik a kombi. Megane 2-on tanultam vezetni, meg az 1.5 dCi is eleg szepen viszi, amikor vizsgaztam 430e km-volt benne. Unokatestveremnek van 2.0 dCi szedan, elegedett vele, keveset eszik, cserebe "nagyon" megy, es kolteni sem kellett ra a kopo alkatreszeken kivul.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #113436 üzenetére
Ugy ertem, hogy ahhoz kepest amire szamitottam, es az auto meretet figyelembe veve, jol ment. Ketten ultunk az autoban ossz vissz, igy megpakolt allapotrol nincs infom, biztos ugy van ahogy mondod.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A muszerfali penelek csereje a legegyszerubb, en ezt a megkotest elvetnem. Csak a kesztyutartot es a biztositekok fedelet kell cserelni. Az a szin pedig talan a legjobb a 156-hoz, multkor talalkoztam egy Amoressal Papan, beultunk kavezni, aztan jol megneztem az autojat,mar a faceliftes bordo, 175 lovas JTD.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Persze ezt értem, és megértem. Csak itt pár csavarról van szó, nem nagy munka, a beltéri kárpitok beszerzésében talán még segíteni is tudok.
Csak azért írtam, hogy ezzel rendesen megszűröd, az egyébként sem népes, nem széthajtott, szép,
bordó, dízel, 156 flottát.Egyébként az Amorén, többen is kicserélték a bézs színűt feketére, mert kényes az előbbi.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Xantia nekem is nagyon tetszik, na meg a CX is azzal a táncparkettnyi lábterével.
Van bézs belsős fekete műszerfallal és kéttónusúval is. A kényes jelzőt pedig úgy értettem, hogy tud hasonlóan kinézni (főleg a kilincsénél) mint a VW kapaszkodói és gombjai, hasonló takonnyal lehet bevonva az is.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- macOS PC-re
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen