- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Yettel topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Milyen okostelefont vegyek?
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz neophyte79 #169643 üzenetére
Jó dolog az lpg, fater evek ota azzal nyomul, mostani es az előző autoja is potkerek tartalyos volt.
-
nagyúr
Én gondolkodom rajta, hogy a tavasszal automata vasba üljek át. Három dolog tart vissza, a zsíros számla ha megnyeklik, nem vontatható ha gond van vele, illetve néha kifejezetten szeretek váltogatni, ha jó a váltásérzet(!). Igazából egy automata accord és egy manuál mx5 kéne nekem
-
nagyúr
válasz bankviktor #169801 üzenetére
Kb eselyed nincs 2.3 millabol olyan autot venni amiben hatul elfer 3 gyerekules es 100e km alatti. Ezt az egyteruek tudjak, zafira, galaxy, legtobb dizellel van nyilvan. 3-6 ev alatt barkinel belecsuszik 100k km, ergo ilyen fiatal autot kene nezned kb, amire a keret nem lesz eleg. Galaxybol amugy a 2.0 tdci jo tud lenni, ha nem kerulte meg 3x a foldet, de tartalekot hagynek a zsebbe boven...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bankviktor #169811 üzenetére
Ceedbe kizárt, hogy a harmadik gyerekülést be fogod tudni paszírozni.
-
nagyúr
válasz zsoleszkai #169868 üzenetére
H nem jön ki ennyiből. G-t kell nézni, abból egy nagyon szép állapotú autó első szervizzel, átírással belefér.
-
nagyúr
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Fater 1.1-ért vette pár hónapja. 80 ezret futott 2008-as. Neki egyetlen szempontja volt kb, ennyi pénzből minél kevesebb km és minél fiatalabb autó. Nekem se kéne, de mindenkinek mások a szempontjai.
Ha össz-vissz 1.2M van a zsebében, abból nem lesz jó hastra
-
nagyúr
válasz gyenesmartin #169991 üzenetére
Ismerősöméknek a jettában 67k km után adta be a kulcsot, vmi elektronikai nyűgje volt, gariban cserélték a komplett váltót. Másnak 200e felett sincs még baja. Lutri.
-
nagyúr
Mit erhet realisan a piacon egy 320k-t futott 2007-es 2.0 tdci ford galaxy (nem ghia, de jol felszerelt), aminek a kettostomeguje es kuplungja kuka, dpf kuka, turbó kuka, kivul van rajta par parkolasbol eredo horpadas, egy-ket rozsda pötty, belul atlagosan lehasznalt.
Aposnal van uj kora ota, most eladna, kereskedes 800-ert szamolna be. Megeri beadni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Ace Ventura #170632 üzenetére
Nem az a szörnyű hogy annyit eszik az az auto (sogornak is az van), hanem hogy cserebe mennyire nem megy
-
nagyúr
válasz footy #170866 üzenetére
Pedig az accordról anno minden teszt pozitívat írt, nemzetközileg is. Év autója lett japánban, kategóriájában szerintem elég jó autó. Én fél éve nézegettem a középkategóriát 10-12 éves vonalon és mindig az accordhoz tértem vissza. T25 ave, mazda6, e46, mk4 mondeo, 159 alfa, subi legacy mind kiesett valamiért, pedig én nyitott voltam, élőben megnéztem mindet és rendesen utána is jártam a típusoknak.
Azzal nem vitatkozom, hogy accord vagy más honda árából kapsz fiatalabb és jobban felszerelt autót. Na ez az ami engem egyáltalán nem hat meg, hiába a sok extra ha nincs egy normális benzinmotor vagy porrá rohad a kasztni
-
nagyúr
3gen hyundai coupe-ról tud valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #170875 üzenetére
Ismeros xc60-at szeretett volna venni a nejenek, de miutan azt mondtak a szalonban, hogy 10 honap, inkabb letettek rola.
-
nagyúr
válasz gzbotii #170887 üzenetére
Nekem van C corsám is, nem véletlenül olcsóbb mint egy yaris. A yarisban agyonüthetetlen láncos motor van, a corsában 60-100 ezrenként teljes vezérlés csere, mert nyúlik-szakad a lánc, tönkremegy a feszítő.
Nem is akarok mélyebben belemenni a yaris vs. c corsa témába, mert most elég zabos vagyok erre a szutyokra és nem tudnék feltétlenül objektívan nyilatkozni.
-
nagyúr
válasz angelside77 #171021 üzenetére
Általánosságban én a gépjármű adás-vételek folyamán azt tapasztaltam, hogy max 10%, de van hogy annyi sem
-
nagyúr
válasz zsigaa94 #171064 üzenetére
A direkt szűrő nekem sem annyira bizalomgerjesztő, ha nincs normálisan olajozva, akkor csak kárt teszt a motorban. Ha nagyon nem értesz hozzá, akkor vigyél ismerőst aki igen vagy független szervizben vizsgáltasd át. Első körben amit laikusként is meg tudsz nézni, az pl. a rozsda, vigyél krokodil emelőt, emeljétek meg, zseblámpával nézz alá tüzetesen, hogy milyen állapotban van az alja. Nézd meg futnak-e az elemek egymással, tornyok, nyúlványok milyen állapotban vannak. Alapvetően nem baj ha volt törve és lett cserélve egy ajtó vagy egy lökhárító, de az oszlop, nyúlvány, torony inkább ne legyen javítva. Le tudod venni a hűtősapkát, bele tudsz nézni hogy olajos-e a hűtővíz, meg tudod nézni az olajbetöltő nyílásnál, hogy habos-e a kupak és az olaj. Ha járó motornál letekert olajbetöltővel (szigoróan álló helyzetben, alapjáraton) nagyon "füstöl" kifele a nyíláson, akkor az biza kartergáz és bazi kopott a motor. Körbe tudod nézni a motorteret, hogy folyik-e valahol az olaj, hűtővíz, motorolaj, fékfolyadék szintje legyen min-max között. Csomitartóban a pótkerékhez is érdemes belesni, hátbadurrantották-e a vasat vagy van-e rozsda. Próbakörön ne húzzon semelyik irányba az autó, ne kopogjon a futómű, fékezésre se húzzon jobbra vagy balra, váltót minden fokozatban húzasd ki picit. Kuplung milyen magasan fog, féktárcsának mekkora válla van, elektromos dolgok működnek-e, lámpa, ablakmosó, fűtés stb stb Ha mindent rendben találsz és érdemesnek gondolod az autót, akkor még mindig elviheted átvizsgáltatni 10-15e Ft-ért
-
nagyúr
válasz sagesz93 #171257 üzenetére
A baleno korrekt kis autó, nagyon keveset fogyaszt, agyonüthetetlen. A logan szerintem ultra gagyi, az árán kívül én nem látok benne pozitívumot. Helyette inkább Clio Grandtour. A 0.9tce egyébként egy elég egyszerű konstrukció, már régóta a piacon van és tartósnak tűnik (csak ne legyen betartva a gyári 30 ezres periódus...). Én a Clio mellett tenném le a voksom, alsó kategóriában (pedig nagy japán-bérenc vagyok). Korrekt futómű van alatta, jó a forma, a grandtournak meg kategóriához mérten kva nagy a csomagtere.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen