- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #148282 üzenetére
Akkor a szélességet csak jól éreztem, a hátsó lábtér pedig az adatok alapján maximum a hosszabb ülőlap miatt tűnhetett kisebbnek. Érzetre számomra szellősebb a Tipo. (az adatait csak a C oszlopig nézd, onnantól lefelé az SW)
Én valószínűleg alacsonyabb vagyok nálad (174, jobb napokon 175), így a combom is rövidebb, jobban alátámasztja az ülőlap, ezáltal kevésbé vagyok hajlamos nekinyomni a középkonzolnak vagy az ajtónak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #148347 üzenetére
Még csak össze sem lehet hasonlítani a két autót belül. A térded nem fér el a középkonzoltól, ez oké, egyébként széltében és hosszában is nagyobb a hely. 159-nél is tágasabb, az pedig nagyobb a 156-nál belül.156-ban ilyen nem csinálsz 180 centis sofőr mögött.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kelly416 #148516 üzenetére
"A Fiatról nem sok jót írnak"
Ugyan az a 4 autó, egy gyártósoron készülnek, más emblémákkal és az adott márkaarculatba illesztve. (Ez olyan, mint a Mitsubishi Outlander na az megbízható mert Japán, de a Peugeot 4007 az szar francia, ua. más emblémával.)
Ezekben pl van menetiránnyal szembe fordítható ülés, kettőstömegű szinte mindegyikben megtalálható, de nem kell félni tőle.
Egyébként szerintem az igényekből kellene valamelyiket kihúzni/bővíteni. 1,5 milla, 10 év alatt, dízel és legyen jó, ne kelljen csereberélni semmit.
Na ezek egyszerre nem fognak teljesülni, Németországból pláne nem, hiszen még rá kell dobnod a kiutazást, az autó hazahozatalát, regisztrációs adót és társait.Touran és a Zafira is szűk szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz domojko #148562 üzenetére
Hátul szűkös, bejutás nehézkes, alapjait a 80-as évek végétől gyártott Fiesta adja, fődarabok is attól jönnek így az ilyen jellegű alkatrészeket könnyen be tudod szerezni, a specifikusakat már körülményesebb.
Rozsda az ellensége, ahogy a KA-nak is, ajtók alja, sárvédők, csomagtartó stb.
Fogyasztása az akkori konkurensekhez képest magasabb, viszont (szerintem) már az 1.4 is egész kellemesen viszi, az 1.7-tel már repül."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz matyi012345 #148585 üzenetére
"1.4 12V: A legtöbb problémát az 1.4-es motor alulméretezett olajzófuratai okozzák, amelyek eltömődésével (ez kisebb viszkozitású, a gyár által is ajánlott 5W-30 vagy 5W-40-es motorolaj használatával megelőzhető, pl. Selènia Performer) az elégtelen kenés miatt a vezérműtengelyen nem üzemszerű kopás lép fel. A kopás jelei az egyre erősebb, zakatoló motorhang, egyenetlen járás, jelentős teljesítményvesztés, végső esetben a hengerek kihagyása, leállása. A vezérműtengely állapota a szelepfedél levételével ellenőrizhető. Erre a motorváltozatra jellemző a magas fogyasztás is. "
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz matyi012345 #148590 üzenetére
Az elektromos ablakok mechanikajat ujra kell kenni idonkent, a kilincs az osszes fl elotin lehamlik sajnos, megeszi a nap azt a gumirozott muanyagot. Kp. zarnak a rudazata meg tud szorulni, az Alfan is megszorult a jobb oldali, karpit le, takaritas, zsirzas es jo azota is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
i3-mal nem az anyag milyensége a baj (számomra), hanem a szaga, felőlem újrahasznosított zsebkendő is lehet, ha jó minőségű, és nem hányingert keltő.
Az i8-ból pedig én is így szálltam ki, pedig 75 kg vagyok."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #148687 üzenetére
A másik kedvencem, amikor a saját autójának a belsejét, felhúzott ablakon keresztül fotózza le.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz siebener #148731 üzenetére
Ha 600 a keret, akkor mindegyiket felejtsd el. Vagy duplazd meg a penzt, vagy egy generaciobol regebbit kell nezned, de azok sem lesznek jok ennyiert.
Es akkor meg tedd hozza, az elso szervizelest, ami mind a harom modell eseteben 200e also hangon, es ezt nagy valoszinuseggel el kell koltened egy 1 milla korulire is.Jo E46 nincs 1 milla alatt, A4 (gondolom a korabeli) szinten nincs. 6-os Mazdabol is csak nagyreszt lepusztult, lakatolasra szoruloak. (Haverom vett tavaly 6-ost, 7-800 korul, meg abban az evben rakoltott meg 650-et, es azota meg egy kicsit).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #148821 üzenetére
Itt az egy vállalkozónak van Lianája rohangászni, 15 éve megvan neki (bőven 400e km felett), semmi baja, de mint autó nem tartozik a jók közé, és belül keskeny. Ez a tulaj véleménye.
A térérzet is azért jó benne, mert magas, de tágasnak nevezni túlzás.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #148823 üzenetére
Azoknál nem kisebb, de nem is egy kategória velük. Compact szegmensben versenyzett a Liana, azoknál pedig kisebb belül, egy G/H Astra, Golf 4 stb az ellenfél.
A hiányzó középkonzol csak mostanában tűnt fel, hogy mennyivel nagyobbnak láttatja a belteret, mentem a napokban egy Priussal, túlzásnak éreztem a vezető terét. (egyébként ennek hála, szemezgetek egy Prius 2-vel )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #148832 üzenetére
Mondjuk ez csak a FL előttire igaz, az utániakon ugyan úgy van ott műanyag. A magas üléspozíció annyiban segít ezen, hogy nem nyújtott lábbal ülsz, hanem lógatod, így nyilván kevesebb helyet foglal hosszában egy utas.
Fl után.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz XFishboneHUN #149218 üzenetére
Mind a ket topikban volt mar 2x, 3x.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #149321 üzenetére
Mikor kérdezted?
Típushiba a fűtő/hűtőrendszer léptetőmotorjai, erre van már olcsó megoldás is, vízpumpa szivárgás, de gyaníthatóan cseréltek már párszor vízpumpát a Stilo állomány mindegyikében. Plusz amit már írtak, ülés alatti csatlakozó kontakthibás lesz, előbb vagy utóbb. Ezekre lehet számítani, de nem problémahalmaz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #149323 üzenetére
A topikban gyakran elveszek, belépek a munkahelyi gépemről, akkor kidob a többi eszközön (nem véletlenül), akkor meg már nem onnan folytatom az olvasást.
De egyébként is jellemző mostanában, hogy elfelejtek válaszolni. (igaz bitpork? )Egyébként, egy korábbi privátra te sem válaszoltál
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Lapozd fel az osszes korabeli szaklapot, turd az internetet es tajekozodj.
A 19 padlolemezet, futomuvet hasznalja, eleinte meg a motorok is azonosak voltak. Egy eros facelift mint a B6 B7 Passat.
Az autogyartok ritkan hasznalnak csak 4-5 evig egy padlolemezt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Igazad van, a facelift szón elcsúsztam az első hozzászólásnál.
Egyébként az akkori tesztek amiket olvastam róla (hazai, külföldi), újradizájnolt Renault 19-ként hivatkoztak rá. Aztán, hogy ez kinek facelift, kinek teljesen új modell, nézőpont kérdése. Nekem nem fér bele a teljesen új modell kategóriába, mert tudod te is nagyon jól, hogy nem az."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Napfénysüti #149893 üzenetére
Fiat Bravo 1.4 T-Jet, vagy a párja a Lancia Delta, szintén ezzel a motorral. Golf 5-6, Peugeot 308/Citroen C4.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs