- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
ph A 4K felbontású U8NQ a cég saját Vidaa okosrendszerét használja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #67301 üzenetére
Nyilván ez ellen nem tudok semmit tenni. Nem is a kizárásról beszélünk, hanem a kockázat csökkentéséről. Az, hogy belátom, hogy az S merciben vagy egy Poloban is okozhatnak balesetet nem egyenlő azzal, hogy mostantól az övet sem kötöm be, mert végül is a körülmények foglyai vagyunk mindannyian.
Vannak arányok.
Te ezt a te valóságodban a benned levő kép alapján úgy képzeled el, hogy én konstans rettegve féken remegő lábbal feszülök majomaköszrűkövön pózban a balegyben. Ezzel én tenni semmit nem tudok, max. megmondom, hogy nem így van, és felhívom a figyelmed, hogy ne feltétlenül a benned kialakult képből indulj ki, mert például abból ami rólam általad visszaverődik, azt én nem látom magamról hitelesnek, torznak látom.
Ettől persze lehet szólni mindenért, szeretem a konstruktív kritikát, mert előre visz, csak jelzem, hogy ezt most szerintem nem látod teljesen jól.
-
DeFranco
nagyúr
Az a baj, ha kötelezővé teszik, akkor már csak azért is a legöregebb legszarabb legolcsóbbat fogják feltenni, amivel nem vagy előrébb... gondolkodtam én is ezen, de sokat nem érsz vele.
Persze ettől függetlenül ez az egyetlen valós lépés, amit meg lehetne tenni, előírni a "téligumit" de ettől sem nőne lényegesen a biztonság. Aki eddig adott rá, ez után is adna, aki nem, az úgy is valami kopott rideg szutykot tenne fel, csak olcsó legyen.
remod: mondjam a statisztikát? amúgy persze nem, de azért amikor most a tesco előtt parkoltam, nézelődtem, és azért persze megütköztem azon amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #67340 üzenetére
Az egy dolog, hogy mit mondanak mi sérült, meg hogy mi látszik ránézésre, azt a gtk-s légzsáknyílt autót is úgy akarták nekem eladni, hogy lökhárító meg picit a motorháztető sérült, közben meg meg volt tekeredve...
meg kell nézetni egy szerelővel, hogy az ütközésnél energiát elnyelő elemek épek-e, ha igen, akkor a többi esztétika
nem értek amúgy hozzá, ez csak a magánvéleményem.
-
DeFranco
nagyúr
Srácok én rontok el valamit?
A00-val a biztosításom 21k volt egy évre. Most akárhol számolom (aegon, union, posta) 37-42k-ra jön ki ugyanez, B01-re lépve...
Tényleg duplájára nőttek a díjak, vagy én cseszek el valamit?
Nem aktuális a váltás, csak márciusban, de ez így hogy???
@Melack: úgy gondolom igen...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
biztihut néztem most, azért ott van némileg jobb ajánlat, allianznál 29k-ért már összejön adóval, a jelenlegi aegon pedig 33k
@nyogo83: nemt'om, szerintem az, hogy új belépő voltam (újhús) meg hogy '98-as a jogsim... azt már nem is mondom, hogy csaót is tudtam kötni 40k-ért. Pesten. Egy fordra. Union.
na mindegy, ez a 29k ez már egy fokkal emészthetőbb, addig még fog változni talán 1-2 dolog úgy sem aktuális, de ezen a kétszeres emelésen leültem... lesz ez még jobb is
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz adidas4death #67409 üzenetére
600-650 az autóra, és van külön (200-300+) pénz a szervízre meg az átírásra, ilyenekre, vagy ennyi van az össz projektre, és innentől fél évig csak tankolásra van pénz?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz adidas4death #67457 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de mire átiratod, kötsz rá egy biztosítást, felszereled alap dolgokkal (izzókészlet, mellény, stb.) meg csináltatsz rajta egy vezérléscserét meg szűrők-olajok cseréjét (már pedig alap, hogy csináltatsz, ha jót akarsz magadnak), addigra azért elmegy egy szabad szemmel jól látható összeg.
Én ezeket nem hanyagolnám el semmiképpen. Ami halasztható, az persze halasztható, de valamennyit érdemes tartalékolni nem várt hibákra is. Nem gyakori, hogy hibátlan autót adnak el, jellemzően szokott lenni némi meglepi.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #67539 üzenetére
Van amúgy vagy három-négy off-abb topic, de valahogy egyik sem pörög. Személy szerint el tudnám képzelni, hogy összevonásra kerüljenek ide, úgy sem nagyon látszik mostanában igény külön autóvásárlásra fenntartani egy topicot. Lehet a válság, vagy nem tudom, de talán ha 6-10 autó lett megkérdezve fél év alatt, mióta ide járok? Ebből megvéve kb. 4-5.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Gumi profilmélységet hol kellene mérni? Tolómérővel megmértem egy pár helyen, és egy valószínűtlen 6,1 mm-es profilmélységet kaptam egységesen a 2 hónapos nyárin és a vadi új télin is... ez némileg kevés lenne, nem?
(barum bravuris 2 és dunlop winter response 2)
@bitpork: most nem arra vagyok kíváncsi, hogy jók-e még, mert persze hogy jók, hanem hogy mennyinek kellene lenni a default profilmélységnek...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mindenki menjen el a forrasztóemberéhez és forrasztasson magának paksi betápból bikakábelt, de legalább is vegyen egyet a TC shopból:
-
DeFranco
nagyúr
Nem vagyok jó elektronikából (sem) így nincs alapom vitatni a leírtakat, de bizsereg a pókösztönöm, hogy azért a cikk a realitásvektoron némi kihívással küszködik...
(ne vegyetek tiszta (nem bivalyfüves) zubrowka vodkát, vagy ha vesztek ne igyatok meg fél üveggel egy este)
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #67654 üzenetére
Aztán meg megy a sírás, hogy miért hatmilliótól kezdődik az autó és hogy esély nincs emberi áron újat venni. Kihoznak valami még ennél is sokkal de sokkal fapadosabbat Indiában kétmillióért, és egyből tapsvihar, ömrömbódottá.
De ez szar, mert dácsija, és milyenszarmárabütyköstekerő... igen, ilyen. Olcsó, igénytelen. Ennyiért ennyit tud, igényt elégít ki. Attól még sok panasz nincs rájuk, mennek, kuliznak, csak kopogós a műanyag meg ráz a futómű meg nem vényóc hangja van.
Van akinek ez, hogy ilyen autó van a piacon, életmentő. Könnyű a mi korunkkal, a mi helyzetünkben, a mi (ti) tudásunkkal(otokkal) mögöttünk a világ összes felhalmozott tudásával (interwebz) nagy pofára odavágni, hogy ennyiért vényócvolvót meg tádékotrót kapol kisbarátom, dáhülyevagy! dácsija?
Az emberek nagy része viszont joggal nem mer használtautót venni, mert nem ért hozzá, nincs ismerőse sem, úgy átb*sszák mint kakát a palánkon, és ha van egy egészséges hárommilió körüli pénzmagja, akkor elkezd igencsak félni, hogy mit kapna, ha bemenne egy használtkereskedőhöz. Nem tudják, nagyon nem tudják, fogalmuk sincs arról, hogy mit kellene megnézni, mit kellene vizsgálni, mik az intő jelek. Nektek ez marha egyszerű, mert évek óta ebben éltek, de mi van azzal, akinek 15-20 éve van a segge alatt autó, de ezzel a kérdéssel még az életben nem foglalkozott, mert skodáról váltott vagyonőrre, most azt cserélné, eddig annyi volt az autózás, hogy tankolás, olajcsere, gumiszett, súlyadó? Az mit csináljon? Hol nézzen utána? Merre menjen? Ugyan már, esélye sincs.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz vendingo #67685 üzenetére
gyere próbáld ki a szedánfókát lenne sírás, akkora meg olyan magas segge van, hogy úgy érzed, mintha lenne mögötted egy utánfutó, fogalmad sincs, hogy épp egy centire vagy-e a mögötted lévőtől, vagy köztetek van a fél utca
@!Overdose!: belvárosban nem tudom mennyit érne, 15 centinél már folyamatosan visít, és ott még bőven kell menni 12 centit, hogy beszuszakold magad valahogy
szerk: amúgy nyilván én vagyok a béna, ez nem kérdés, de akkor is nagy para
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
A fogarasi tesco parkolója még egy csoda hely... óvatosan parkolok, jellemzően ott, ahol bőven van hely (a kocsitároló mellett kettővel, mert a kocsitároló melletti hely másfél egység széles, így arrafelé vonalra állva több hely marad mellettem mindkét oldalon, mint bárhol máshol), mégis minden egyes alkalommal ki van hajtva a tükröm (menetirány felé, hogy rohadjanak meg) meg szerintem azt a pár ajtónyitást ami van a kocsin, ott szedtem össze.
Rengeteg frusztrált f*sz ott tölti ki a szerencsétlen patkány életének minden agresszióját, mert megint kiröhögte a targoncás, bevágtak elé egy nála kisebb kocsival, majdnem lelépett a gyalogos, a gyerek már kurvaanyázik nyolc évesen, az asszonyt meg hívogatják, és dugdossa a facebook profilját. Hát akkor ráb*szom az ajtót erre a gyökérre is, rohadjon meg miért állt ide.
Érdekes módon máshol mindig sikerül megoldani, hogy úgy találjam a kocsit ahogy hagytam, akár lidli (mellette) akár auchan (M3 vagy M5) akár bármi. Nem, a tesco-ban a legkisebb (sérelem) is számít, köcsögmajom, mit jár ide, biztos sok a pénze rohadjon meg...
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67731 üzenetére
A fogyasztás az nálam nagytotálban 7 liter, szerintem kb. 6,6 lehet klíma nélkül és 7,4 klímával. Főleg városon kívül használom, fele pálya (130-140 óra szerint) fele országút. Persze megyek vele városban is, de az a kevesebb.
Általában két fővel és tele puttonnyal megyünk, így klímával is biztonságosan használható, lehet vele menni, nem ragadsz bele egy előzésbe, emelkedőn is simán gyorsít, hegyet is mászol vele ha kell, de természetesen megérzi a terhelést azért. Megy, meg gyorsít, de érezhetően vérszegényebben, heréltebben mint klíma nélkül.
Megbízhatósága szerintem kiváló a hallottak és az eddigi tapasztalatok alapján, specialista szerelő szerint egy annyira egyszerű és jól megcsinált konstrukció, hogy három keréken és egy hengerrel is hazahoz, de inkább ki sem döglik alattad.
Szervízköltsége nem vészes, de ebbe itt most nem mennék bele, mert egyesek masszív vallási kérdést csinálnak belőle, és nincs kedvem végighallgatni megint, hogy a majdnem szervizes sógi honnan szerez kéz alól majdnem gyári majdnem új majdnem méretpontos alatrészt 200% kedvezménnyel dehülyevagyok hogy ennyiért vettem bele akármit...
Tudok viszont adni tételes listát privátban az összes költséggel. Megvásárlás óta a szerelőnél hagytam egyszer 130-at vezérlés cserére, összes szűrő, összes folyadék, klíma töltés, klíma takarítás, átnézés, pár tömítés címszó alatt (nagyjából jó fele volt a vezérlés munkadíjjal), megvásárláskor ismert hiba volt a kipufogó flexi tag 18k-s javítása, és volt egy rugótörésem, ami után az első pár rugót 33k-ból cserélték munkadíjjal. Fél éve használom, konkrét baja ezen kívül nem volt, egy szoftverfrissítést csináltak rajta (4k) alapjárati vezérlés miatt. Kopó dolgok kopnak (kutyacsont, szilent, stb.) más eddig nálam nem jött elő. 108k km-el vettem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67739 üzenetére
Le tudnálak ha akarnálak Van itt is hibalehetőség bőven, és sok a torkavéres kocsi, de alapvetően a maga kategóriájában jó választásnak tartom, feltéve, hogy tényleg jót fogsz meg. Ahogy Vladi mondja, sok a céges, meg sok a lelakott, mi szám szerint 1 db-ot találtunk megvehetőt márciusban a teljes Budapest + 20km vonzáskörzeten belül.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Próbáltam nagyon passzívan és feltételes módban fogalmazni, plusz természetesen azért ebben benne van pár márkatárssal való eszmecsere eredménye is.
Te objektív szemlélőként látsz benne olyat amit finomítani kellene, vagy nincs eléggé feltételes módba téve?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67770 üzenetére
Szép a kék, én nem tudok belekötni, de az extralistát azért ellenőrizd le, ködfényszóró pl. tuti nincs rajta. Rétegvastagságmérővel menj rajta körbe, egy 10 éves fényezés nem ilyen, üvegeket ellenőrizd le, mikoriak, meg el kell vinni átnézetni, mást igazából nem látok rajta, ahol kilógna a lóláb. Kifejezetten nagyon szép így képről, éppen ezért nekem gyanús lenne. A jobb szellőzőrács mintha csálé lenne.
A szürke viszont őszintébb. Jobb felszereltségű (fresh vs. comfort), nincs körbenyálazva, azt kommunikálja nekem amit tud. Megvan rá a négy gyári tárcsa, ez nekem pozitív, talán vigyáztak rá. A kormányvédő elég lol, ha szép alatta azért, ha nem akkor azért, a pedál városi használatnál talán reális, de az enyém hasonló futás mellett azért nem ennyire kopott, üléshuzat megint csak olyan dolog, hogy be kell alá nézni.
A személyes első benyomásom erről a kocsiról az, hogy ha ezek a dolgok beleillenek az összképbe (máshol sincs lefingva) akkor erre a kocsira vigyáztak. Kormányvédő, üléshuzat, dísztárcsa, szivargyújtó gumidugó megvan (hátul nem láttam megvan-e) etc. szerető kéz alatt, magánhasználatban lehetett (akár). Bal első sárvédőnél mintha lenne szintkülönbség, de kb. egy pixel, lehet ott töri a felbontás a vonalat.
Nálunk is kb. ugyanez volt, ugyanígy huzat, külön lábat kellett törölni beüléskor, fél óra majré, hogy akkor ki vezesse, vegyem le a hátamról a táskát benézéskor legyek szives... olyan állapotban is volt...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz V.Stryker #67780 üzenetére
Akkor nem ez volt a te autód... szrnirá... jön másik.
@joamilestoné: úgy-úgy... mi is levettük a huzatot... bár a bennem levő kalapos skodás visszatenné
szerk: szürke: valami szövetszőnyeg is van benne... +1 az a szélterelő az ablakokon szerintem nem alapfelszereltség...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #67783 üzenetére
jogos
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen