- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz dabadab #16897 üzenetére
egy k20-as scharged atom2 az álmom, csak hát ahhoz azért durván kell pénz és nem engedhetem meg magamnak
de egyszer úgyis lesz egy ilyen hétvégi játszóautóm is
szerintem ennél az autónál jelenleg nincsen nagyobb örömgép....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Versus82
aktív tag
válasz Integra #16900 üzenetére
volt kollégámnak az van, nagy honda fan ( Boo nicken fut a neten). vezettem is, vitt is. neki is megmondtam a véleményem, ő is megsértődőtt. nekem spec akkor se kéne ha ingyen adnák, mert megőrülnék vele. második autónak 7végére a ringre csapatni jó lenne pl. , de akkor is egy 350z, ott nem okádom el magam ha beleülök a látványtól. egyszer levitt ügyfélhez vidékre tárgyalni, alig tudtam kimászni belőle úgy fájt mindenem. full fapad.
szóval. kapd má le egyszer a szemellenződet, és fogd fel hogy mindenki más dolgokat preferál, és ez alapján dönt - autóvásárlásnál is ( ha nem így lenne mindenki integrával járna). ne pedig a te ízlésed alapján állítsd fel a mércét aztán kiáltsd ki a legjobbat meg a legrosszabbat. peace
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Versus82
aktív tag
épp ezt mondom hogy fogja fel, hogy nekem ez a legjobb, másnak amaz, harmadiknak meg emez. de nem akar ebből a honda a legjobb (az enyém meg pláne) a világon, a dízel autók meg végképp nem e világra valók. (dízel honda axiómáról még nem írt)
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Integra
titán
válasz Versus82 #16904 üzenetére
én nem emlékszem hogy volvo design-on bármit is fikáztam volna.
az meg hogy traktor az traktor, tény.
az hogy te elhányod magad a belsejétől a te dolgod, áldásom rá. csak absz nem tud érdekelni
a 350z-vel megint az a baj, hogy 1600kg.
na meg furcsa, hogy ha neked az a sivár műanyagság és design bejön, mert elég ratyi, ennél sokkal jobbat is tudnak, igaz az csak infinitiben van. azért 13 milláért ez ciki szvsz.
én sehol sem állítottam fel mércét, ezt most te mondod, a jóisten tudja csak miértja igen, hétvégére a ringre ne nagyon menj 350z-vel mert körbeautózzák az integrák és s2000-rek, evok meg bubuk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Versus82 #16907 üzenetére
most mit lehetne írni róla.
használtam, elfogy az ereje pikk-pakk. dízelt kellene választanom csak ezt, de szerencsére ez a veszély nem fenyeget.hiába írják hogy sportos (lol) én ettől függetlenül nem választanám, mert nincsen sportos motor karakterisztikája, nem forog ahogy egy benzines, nincsen fordulatszámtartománya. ahogy egy dízelnek sem. csodák nincsenek.
traktorba meg buszba való meg 20 tonnásokba, ott ahol valóban szükség van rájuk.
aki nem spúr, az meg nagyautóba is benzinest vesz, amit megtud fizetni és autópályán nyugodt tempónál nem eszik az sem többet 10 liternél.
dízelt alapvetően azért vesz az ember mert spúr, közvetlen a pénztárcája érdekli, a többit meg leszarja.
a többi az körítés, hablababla a nyomatékról, mert ha az számítana, akkor nézne egy v6os vagy v8as benzinest vagy kis cc-s turbós benzines. ennyimajd ha valóban veszik a gyártók a fáradtságot és valóban megoldják a dízelek kormolás problémáját, a finom por meggátolását, a tisztaságot, sokkal barátságosabban fogok hozzáállni, hidd el, én leszek az első és ezt komolyan mondom.
de amíg azt látom, hogy basznak bármi radikálisat is tenni, hogy ezt megoldják, mert látják, hogy a piacon van elég ember aki vakon ugrik erre a benzinkutas témára és ennyivel ellehet adni addig semmit sem csinálnak.
na meg ehhez kell az is, hogy simán befekszik az eu parlament is a lobbinak.
és a mi országunk messze nem arról hires hogy minden sarkon legalább részecskeszűrős dízelek rohannának. amit meg az utakon látok az elkeserítő.
te szerencsés vagy, új és drága és az átlagnál messze modernebb autóval, de nem ez a jellemző. és sokáig nem ez lesz.
miért nem benzinest vettél amúgy? volvoba is az illik, hiszen nem tucatautó, megjelenéshez, kiálláshoz nem illik a dízel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Viszlát
addikt
válasz Integra #16910 üzenetére
Persze, hogy a spúr miatt, de azért nem mindegy, hogy valaki azért spúr, mert egy smucig barom, vagy azért, mert rá van kényszerítve. Én pl azért vettem dízel Vectrát, mert nem engedhettem meg magamnak, hogy havi 200 nettóból átlag 4-5000 km-re 120-150ezret költsek. Márpedig néhány dolog adott volt, nem vehettem kisautót, mert a szállítások miatt kellett a nagy sedan, a km-en sem tudtam faragni, mert meló miatt volt ennyi, nem brahiból meg unalomból jártam. Vettem egy dízelt, elmentem vele 6 literből, így még ha a kúton is tankoltam bele, a 120-150 helyett nem került többe 80-nál.
Most már más a helyzet, egyrészt kevesebbet megyek, másrészt a jövedelmem is több lett, ezért benzinest vettem újból. Szép dolog a környezetvédelem, de az ésszerű határokat azért nem kell átlépni. Ha olyan a helyzet, hogy minden forint számít, akkor bizony nem lehet első szempont, akármennyire is genya dolog ez, bár iszonyatosan fel van fújva ez az egész.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
fekeandras
őstag
Ez hülye összahasonlítás.Az egyik gyári a másik nem.Nézegettem a használtautón integra árakat.Hát kikerekedett a szemem rendesen mikor megláttam ezt.
Én biztosan nem adnék ki 3,05M -t egy majd 10éves kocsiért.És a többi sem volt sokkal olcsóbb ennél.Akármennyire jó autó ez azért túlzás.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #16913 üzenetére
Hy!
Sajna a kinti árakat is megnézed akkor ott is híhetetlenül drága.Ráadásul pont mivel "őregecske" igy a regdíj is elég sok rá.
MG 160le sárgában most hozott a haver 1,8misibe megállt neki.Viszonylag fiatal 42.000km és fullos.Kár ,hogy leáltak a gyártásával pedig nagyon jó kis tűtű.
MG milyen moci van rover vagy mg fejlesztés vagy honda?Nem értek hozzá csak kérdezem.Hasonló csak sárgában mg zr
[ Szerkesztve ]
-
-
lenox
veterán
válasz Integra #16910 üzenetére
mert ha az számítana, akkor nézne egy v6os vagy v8as benzinest
Aha. Pl. Toyota LC V8, dizel 650 Nm, benzin 445 Nm. De Audi, Bmw, Mercedes peldat is lehetne mondani.
Amugy is nyomatjak a kozvetlen befecskendezesu benzineseket nemsokara, es lesz ott is NOx meg finom por, es lehet majd orulni. -
trassher
addikt
válasz fekeandras #16913 üzenetére
Szerintem ha megnézed mi is van a kocsiban akkor rájössz hogy nem is olyan sok az. Ha annyi km van benne mint amit írnak akkor elfogadható az ára. Ezenkívül csak a finomságok kiemelve: Apex, LSD.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #16927 üzenetére
Szerintem ez egy élményautó szóval ne hasonlítgassuk már családi kocsikhoz. Játszó/hétvégi autónak való, legalábbis itt Mo-on. A példád kb olyan volt mintha a szaloncukrot egy tábla szallonához hasonlítanánk.
Redmi Note 7
-
(Kolombusz)
veterán
Fúbakker, a szomszédunk nyitott parkolójában áll egy gyönyörű szép állapotú W124 230E.
Megkérdem, hogy eladó-e.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #16929 üzenetére
Ha 3 millióból olyan komoly élményautót lehetne csinálni akkor valszeg sokkal több ilyen gépet látnánk az utakon, pályákon. Mondjuk ebben az is közrejátszhat hogy az emberek nagy része azt hiszi hogy a gyári az hű de komoly és annál nincs jobb, de ez már elég off
Redmi Note 7
-
TexT-BoY
addikt
válasz fekeandras #16929 üzenetére
én már nem.. Nemtudom és nem is rédemes már számolni mennyiben van a prelude, és még mindig rohad és még mindig nem veri az intit pályán... és ötletem sincs honnan szerzek LSD-t pedig most az jön.
Sajnos versenypályán nem volt még alkalmam integrában ülni (ringen). De eszméletlen jo lehet, és megismételhetelen ahogy pakolgatod vissza és azon trükközöl hogy 6000felett legyen folyamatosan . Erre mondj jobbat 3milla alatt... Ahogy lesz lehetőségem megyek és veszek eggyet
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
(Kolombusz)
veterán
válasz (Kolombusz) #16930 üzenetére
Nem az.
-
TexT-BoY
addikt
válasz trassher #16931 üzenetére
hát, hogy érdemes legyen neki ülni egy ilyen élmény verdának az ott kezdődik:
500.000 fék
500.000 futomü
1.000.000 a motor (egy K20as blokk stabilan megépitve szívóra)
500.000 a kerekek
mondjuk egy érdemes kaszni, amit építeni érdemes még 1millaés az már egy S2000res és hátsó kerekes szoval megint hova jutsz? gyári is jólesz.
Ezek sarikotott árak, és lehet gondolkozni másban is. pl én egy AE86ost elképzelnék, de az nem pálya autó.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #16913 üzenetére
akinek van pénze mér nevegye meg....fanatikus autó.
Én akkor vennék ilyet ha annyi pénzem lenne nem számítana több 100 millió...de akkor menne rá turbó meg nitró....mondjuk egy M3at biztos otthagyna..de én akkor is inkább amabba ülnék bele...#16934>ember ne amerikai csúcs streetracing kategóriába gondolkozz..ott lehet ennyi meg sokan megevszik nálunk nem is kapható...és amugy is igen ki teszi be ugy hogy jo is legyen???..ok perszevan állítható ültetős futómű tom koni bilstein stb 300kkb...de milyne aza fék ami 500k??...azért mert mondjuk 150 lóból faragsz 300at....nem kell hozzá olyna fék mint mondjuk egy Q7esbe van.....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz TexT-BoY #16932 üzenetére
Élményautónak valószínűleg Audit építenék/építtetnék.90-es kocka kasztniba 2.2turbó összkerék.Az murván is szépen elboldogul (amúgy is szeretek csapatni).
Egyébként tudom hogy az épített autónál nincs értelme számolni mennyibe került.Nincs az a pénz amit nem lehetne beletolni.Mindíg van valami új ötlet valami módosítás ami néha irreális összegbe kerül a kapott plusz teljesítményhez képest.De ha egyszer elkezdi az ember már nincs megállás.Egy 280-300le körüli Quattro megállna 3millából.(persze nem full-full, könnyített erősített de korrektül összerakott.)
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz TexT-BoY #16934 üzenetére
Na akkor nem mondtam nagy hülyeséget, mert ezen kívül még fenn is kell tartani+cserélni amit megölt a verda.
AE86 egy igazi drift legenda, bele se merek gondolni mennyi lehet belőle japánban az "idősebb" korosztály garázsaiban.
A nagyon távoli álmom egy S15 lenne import alkatrészekből, bár azt sajnálnám ezekre az itthoni gányolt utakra.fekeandras: Egy S2-es Audihoz mit szólnál? . Nekem valamiért az a favorit közülük.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
TexT-BoY
addikt
válasz fekeandras #16936 üzenetére
naja mester, hamár turbo meg a tököm.. akkor vége a világnak... itt egy csiga csere, ott egy lejött cső etcetc. abban egyet értünk hogy ha már ilyen távlatokat nézünk akkor utánfutó és egy nagyobb szerviz autó dukál, stb.. szóval komoly világ ez.
trassher, spanom most csinálja a 20V cserét .... alig várom hogy kiprobáljam. de a drift az megint egy halálos csapda. ha lehet még költségesebb a pálya versenyzésnél.
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
#00809728
törölt tag
16916hsz-re valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Khelben #16862 üzenetére
hát a maga 60 pár ezer főjével meg meg az hogy kb 20 métere van a BP táblától a (0km Kőtől 10km..), de biztos falu!
nem nem jár senki nagyon gyorsulásra mindenkinek napi használatban is van a kocsija.
szimplán "erre felé" a "falun" vannak olyan autók szimplán amik Magyarországon máshol nem és közép kelet eu-ban sincsenek.
trassher:3 millióból, konkrétan az azlképzelésem egy 500lovas VRT motor egy meg felelő 4x4 hajtás+ fékek és egy golf2 vagy 3-om, izlés szerint, kasztni.
és nem túl sok ellen fele lenne kicsiny hazánkba pályán, vagy közúton.
igaz nem lenne csili-vili fényezés szép nagy 20 colos kerekek, meg felfelé nyíló ajtók de egy ilyen autóban nem is az a lényeg, szerintem
Dodi72:volt egy nem rég a használ autón (asszem pont sárga) a "kis 24V" VR6-os motorral, nem tudom szerintem a vegyesben 10l alatti fogyasztása elfogadható, jah és full extra volt.
annyi a baj vele hogy nehéz...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #16943 üzenetére
há mucsó köcsög vagyok e csajé..
mondjuk egy 320 lovas-hoz( a legtöbb alap kit ennyi) kuplung nem kell (csak mondjuk ne olcsó kínai legyen benne) váltoban az egyik "napkerék" tengelyét turbo nélkül is ki löki gond nélkül, szóval azt le kell hegeszteni(sperdifi nem árt azért, de az már nem annyira lényeg ha az ember nem 1-2 nyélen közlekedik), meg előre két slik gumi ajánlatos, kivétel ha 100-nál is gumit akarsz füstölni.
egy méretes segéd olajhűtő, jó elektronika, meg hideg levegő ha 3-as golfról beszélünk akkor elég a gyári méret fékben ehhez a teljesítményhez és súlyhoz, csak mondjuk prémium/verseny cuccokból.
ennyi amibe érdemes beruházni, ha az ember normálisan és jól vezet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
-
fekeandras
őstag
válasz TexT-BoY #16938 üzenetére
Hogy be van itt szarva a turbótól mindenki.
Én álláspontom az, hogy a szívómotort egyszerűen hülyeség tuningolni... Minek?Mert kicserélsz egy csomómindent egy rahedli pénzért és nyersz vele 30-35% -ot?Egy turbó benzinest megcsippelsz + raksz bele egy sp.légszűrőt és ugyanott vagy.És hogy melyik olcsóbb nem kérdés.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs