- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hibavissza
veterán
válasz MrChris #5238 üzenetére
Ezt a maffiás sztorit azért nem érdemes komolyan venni. Maximum annyi lehetett a háttérben, hogy pár menedzser picit túlköltött és rossz döntéseket hozott (csak a szokásos). Egy termelő cégből egyáltalán nem olyan egyszerű lopni. Japán nem magyarisztán.
[ Szerkesztve ]
-
nozs23
addikt
válasz MrChris #5383 üzenetére
Igazából nem igazán drágult a GH5-höz képest, így látom értelmét. Kapott egy picit jobb procit, ami miatt marginálisan javult az AF/IBIS teljesítmény, szerintem ez ugyanaz lehet, mint a G9-ben amúgy. 4k/60 10bit mostmár megy internal, meg a streaminges feature mellett ott vannak az S vonalból átvett szoftveres dolgok (AF, Linear MF). Nem tartom hülyeségnek ebben formában (ilyen áron, és így, hogy jön a GH6). Szerintem ezzel együtt a GH5 és a G9 is ki lesz vezetve.
-
Neck
veterán
válasz MrChris #5676 üzenetére
Tehát, Full Frame vázba, beépítve, szélesebb tömegekhez a Sony juttatta el. Ez nálam még áll. Ki mit tekint forradalminak, az első piacra kerülő (nem feltétlenül sikeres) terméket, vagy pedig a szélesebb réteghez eljutó "tömeg"terméket.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
madgie
titán
válasz MrChris #5686 üzenetére
Jó, azért a középhurkalé GoPro, meg a pixelpeep, dinamikagazdag 4K-t kár összevetni, a GoPro képét kozmetikázhatod akárhogy, “kompakt-jellege” lesz, a Sonynál viszont tényleg azt és úgy kapod most meg, mintha sínen menne az operatőr, mozis képpel (jelentsen ez akármit is )
Nyilván volt eddig más út és szerintem a Catalyst-browser alapú megoldás sem (lesz) tömegesen elterjedt, ettől függetlenül én fenemód irigylem ezt az opciót a Fujimnál. -
Neck
veterán
válasz MrChris #5686 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a GoPro is gyárt FF Milceket.
Most direkt próbálsz belekötni egy-egy mondatba?Bocs, de nálam a púpos külső eszköz, meg a GoPro nem jelenti azt, hogy beletették egy rendes cserélhető obis kamerába. De igazad van, minek is fejlesszen bárki bármit, inkább nyomjuk full kézzel a retro vázakon.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
madgie
titán
válasz MrChris #5691 üzenetére
Nem tudom, nincs GoPro-m, viszont tudtommal az egész egy borzalmasan torz, ultraszéles látószög, amit igény szerint croppolhatsz, korrekciózhatsz, de alapvetően az eszköz elsődleges célja az akciókamera mivolta, minden más másodlagos. Igen, tudja ezt a Steady-izé dolgot is, ügyesen, de ezt is azért, hogy a krosszmotoron kivasalja a mozgást, ettől még görbék lesznek az egyenesek, recésen túlélesítettek a kontúrok.
A telefon meg igyekszik a dinamikával és esztétikával kozmetikázni a felvennivalót, szinte minden felett. -
nozs23
addikt
válasz MrChris #5691 üzenetére
Egyetertek. Semmi forradalmi nincs ebben. Kinlodas hasznalata: figyelned kell ra, hogy felnyomd a zaridot (majd posztbam adj hozza blurt), kapcsold ki az ibist (mert ki kell, ellentetesen dolgoznak). Aztan ha vegeztel azzal a jelenettel, amit igy akartal megcsinalni, kapcsolj mindent vissza. Mivel nincs tamogatas a nepszeru szoftverektol kenytelen vagy Catalystban utolag stabilizalni, termeszetesen igy is croppolsz, tehat a 4K-t dobod a kukaba.
Ugyhogy jah, nem rossz ez, sokkal jobb, mint a mezei warp, de a hasznalata korulmenyes, ha sok ilyen extra stabil felvetelre szamitasz, akkor meg mindig ezerszer ertelmesebb egy gimbalt vinni. De nem haszontalan. Pana gepek az extra estabihoz hasznaljak a gyrot evek ota (=Sony active Steadyshot, vagy varazsnevet adtak neki).[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
-
tvamos
nagyúr
válasz MrChris #5716 üzenetére
Ugy hallom, teniszezok mar nehanyan lemondtak a Japanba utazast. Lehet, hogy masok is igy fognak donteni. Szerintem nem akkora nagy dolog mar az Olimpia, mint 10-20 eve volt. Mindenki influenszer akar mar lenni... Magyarorszagon jo penz egy olimpiai arany, gondolom vetek kihagyni, de nem tudom, hogy van ez mashol. De az is lehet, hogy teljesen rosszul gondolom.
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Neck
veterán
-
válasz MrChris #5968 üzenetére
Kíváncsi leszek, összehasonlítják-e a régit az újjal. Nem sokkal drágább az új, úgyhogy ha érdemi előrelépés lesz az elődhöz képest, akkor érdekes lehet. Bár edzenem kéne a régivel egy kicsit, hogy respektáljam ezt az obi-osztályt
#5969: úgy legyen. A Fringer EFZ nemigazán vált be nekem, a 2.8/200-on eléggé szenved az AF/kézzel sokkal gyorsabb vagyok, bár lehet ki kéne próbálnom az új firmware-t.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
hibavissza
veterán
válasz MrChris #6061 üzenetére
A Sony MFT szenzor picit jobb rolloffban, de nem annyira. A kérdéses Pana 16 megás szenzor kimondottan ocsmány munkát végez ilyen tekintetben. Szóval GX80-on már biztos nem működik ami G9-en még igen. Inkább szűrök zajt a sötét részeken, mint büntessem magam a Pana highlight kezelésével. ETTR felejtős MFT szenzoron. Az inkább kanonéknál divat.
Ja és, ha RAW akkor MÁTRIX fénymérés. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
válasz MrChris #6081 üzenetére
Csúsztatsz. Egy ilyen beállított képnél helyesen kell exponálni és kész. Meg úgy általában is. Egy elkapott pillanatnál viszont arra kell ügyelni, hogy semmiképp ne égjen ki, mert ezek a kis szenzorok hirtelen és csúnyán égnek ki amit nehezebb korrigálni mint zajt szűrni.
Ezzel nem kérdőjelezem meg azt, hogy téged pedig a zaj zavar annyira, hogy inkább reszkírozod a bloomingot. Csak azt írtam le, hogy én hogy gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
blendész
tag
válasz MrChris #6410 üzenetére
Ha te leszűrted a lényeget, esetleg kisegítesz vele? Az a baj, hogy rettenetesen nincs kedvem tisztába jönni a számtalan szabvány, feszültség és lóf@sz tudja micsodával, csak az idevonatkozó részt szeretném megérteni, de legfőbbképpen használni akarnám azt a kis lyukacskát, ha már tettek rá. (Mint pl a kis sony 6300-amnál: egyszerűen nem tudtam olyan kábelt, töltőt, powerbankot kölcsönkérnem sehol, ami ne tankolta volna meg az akksiját. Nekik valahogy sikerült megoldani ezt a rettenetesen bonyolult feladatot, a Canon meg több mint 100 dollárért kínál kiegészítő tápot... Alapból pofátlanságnak tartom ezt az Apple-féle, "csak saját magammal vagyok kompatibilis" hozzáállást, de itt pláne idegesítő, mert pont egy vészmegoldást csesznek el. Ha az ember elfelejtett töltőt vagy akksit bedobni, egy usb-c mobiltöltővel bárki kisegíti. De nem, véletlenül sem...)
[ Szerkesztve ]
www.meszlenyiandras.com
-
-
válasz MrChris #6568 üzenetére
Az a helyzet, hogy most adtam el az EOS 200D-met, egyfelől, mert az utóbbi időkben a fotózás, mint hobbi háttérbe szorult, másfelől mert terveztem egy halkabb és tartósabb megoldásra válatni a jövőben, MILC gépek személyében.
E kettő indok végett gondolkodtam el ezen a megoldáson, de APS-C -ről 4/3-ra váltani brutális visszalépés lenne (nem beszélve a képeségekről), még ha árilag magasabban is van az Olympus csodája...[ Szerkesztve ]
But who is watching the guardians?
-
PuMbA
titán
válasz MrChris #6587 üzenetére
Ne mondd már... ezt a szöveget a Canon hivatalos honlapjáról másoltam Ők csak jobban tudják, hogy hova pozicionálták anno és ne felejtsd, hogy ez 2016 vége volt, tehát az M széria nem a mostani állapotában volt, hanem mint egy fejlődőképes rendszer, ami épp beindult és gondolom fényesebb jövőt gondoltak neki, mint ami lett. Ez nem jött be vagy meggondolták magukat az M bajonettel kapcsolatban és az APS-C-t átmentették RF bajonettre. Az APS-C MILC csúcs gépeik fejlődése tehát M5 -> M6 Mark II -> R7 lett.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz MrChris #6589 üzenetére
"2022 meg a milc éve...aha és az hogy jön ki?"
Ahogy írtam, a sportfotósok kb. fele most már MILC-et használ, így jött ki Mivel ide kell a legjobb gép, ezért a régi, gyengébb gépek nem jöhettek szóba. Sony A1, Nikon Z9, Canon R3, ezek az első kiforrott csúcs MILC gépek. Amikor a cégek 1-1,5 évente új vázzal jönnek ki és sok változtatást csinálnak rajta, az egy jel, hogy még nem kiforrott. Sokat lassultak mostanában a dolgok fényképezőgép fronton, az új technológiák is sokkal jobbak, mint az elején pl. szemfókusz, ami a kiforrottság jele. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
Topikgazda
válasz MrChris #6601 üzenetére
"Rendszeresen nézegetek F1-ről profik által lőtt jobbára DSLR-el készült képeket, rengeteg a fókusz hibás"
Az volt a kemény, amikor kijött a Sony A9 és nagyon sok sportfotós rápróbált meg született sok összehasonlító teszt közte és valami kurrens felső kategóriás DSLR között (valószínűleg nem kevés köze volt ennek ahhoz, hogy a Sony talcsikaszám hordta ki a sajtópéldányokat) és volt nagy meglepetés.
Az volt az egyik konklúzió, hogy sokan azt sem tudták pontosan mekkora találati aránya van egy felső kategóriás DSLR-nek és ment a nagy meglepődés, hogy az A9 jobbat tudott vagy máshogyan megfogalmazva: Egy DSLR sem tudott olyan epikus hőstetteket a valóságban, mint amiket mitológiában közszájon forgó mesékben a gyerekeinknek felolvasunk lefekvés előtt. Retrospektíven visszanézve meg már jónéhány A9 előtti MILC váz is volt messze sokkal jobb AF rendszerrel, mint amit gondoltak róluk a DSLR fanboyok.
Ezek a "DSLR istenjó" vs "MILC róssz" sztereotípiák onnan fakadtak, hogy sokan kipróbálták a korai MILC vázakat, fos volt az AF rendszer és el lett könyvelve a műfaj egy alkalmatlan (most a topikban divatos szóval élve: "kiforratlan") játéknak. Persze csak amíg a Canon/Nikon is be nem szállt a komoly MILC bizniszbe, akkor hirtelen nagyon sokan szabadultak rá a fórumokra, mint megvilágosodott hívők, akik nem győzték hirdetni az igét, hogy a megváltó (kinek a Canon, kinek a Nikon) végre leszállt közénk a Földre.
Bár azt hittem ezeket már lefutottuk 2018-2020 körül.
-
p_adam
addikt
válasz MrChris #6601 üzenetére
Kezeljük kicsit helyén a dolgokat. A Sony A9 2017-ben jön ki. Nem igazán tömegek számára tervezett dolog. 400/2.8 objektív nem is volt hozzá, csak 2018-ban amikor az A7III is megjelent.
Ezek alatt nem volt igazán mindenre jól használható AF MILC-ben amit én teljes értékű cuccnak gondolok, pl. egy mai Sony APS-C gépnél ennek kezelését meg ne is említsük...
A Fujinak ezzel szemben még most 2022-ben sikerült kiadni olyan (méregdrága APS-C) gépet, ahol elég komolynak mondható az AF.
Ennek ellenére aki fórumon kérdezgetett másokat, csak azt hallgatta hogy ez mennyivel jobb mint egy DSLR. Igen, kétségkívül van sok eshetőség, amikor ez igaz. De nem minden esetben.
Mindenki onnan tájékozódik, ahol szeretne. Jobb esetben tapasztal. De a MILC hype-olók részére ez nem jellemző egyáltalán.
Nyilván hamarabb invesztáltak bele abba amibe később mindenki fog, de most már az égvilágon semmivel nem lesznek előrébb, mint egy Canon/Nikon esetében és azóta valószínűleg ugyanígy lecserélték az objektívpark nagy részét, ugyanis azok is folyamatosan érkeztek meg vagy cserélődtek le. -
PuMbA
titán
válasz MrChris #6601 üzenetére
"A kinyilatkoztatásoddal van a baj. 6-7 éve már vannak teljes értékű milcek, nem idéntől."
A különböző látásmódunk abból adódik, hogy nálam a van nem egyenlő a használjákkal. A9 volt, de mennyien használták élesben arra, amire igazából szánták, azaz profi sportfotósok, nagy sporteseményeken csapassák? Nem sokan. Így szerintem nem lehet teljes következtetést levonni, hogy valójában mennyire volt jó. Lehet, hogy nincs igazam és csudijó lett volna az akkori DSLR-ekkel szemben, de én nem tudom levonni ezt a konklúziót a rendelkezésre álló információkból, mert van még munkafolyamat, ergonómia és csomó dolog az AF-en kívül, ami fontos ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz MrChris #6607 üzenetére
A tényeket nézve szerintem nincs tévedés, mert egy országos sporteseményen 2db Canon 1DX-et és 1db Nikon D5-öt láttam pár hete, MILC-et egyet sem. Ez sehogy sem jön össze a 2018 a MILC éve állítással. Szóval állapodjunk meg középen, hogy a MILC éve 2020-ban volt a témát lezárva
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
Topikgazda
válasz MrChris #6632 üzenetére
Én sosem voltam a mobillal a fotózás ellen, nálam egy OnePlus 5 lecserélését tolta ki +2 évvel (tavaly ilyentájt váltottam OnePlus 8T-re), mert elkezdtem vele RAW-ban fotózni (gyári kamera app is tudja) és a mobilos Lightroomban kidolgozni.
Egyébként a mostaniban egy 48 megapixeles Quad Bayer szenzor van (12 megapixeles outputtal), de én bevallom az OIS miatt alacsonyabb zajszintet leszámítva nem érzem jobbnak, mint a régi 16 megapixeles szenzort, abból nekem több részlet esett ki. A régi szenzort jobban szerettem (csúcsfényeket is jobban kezelte, durva mit vissza lehetett hozni egy látszólag teljesen kiégett égboltból). Ami az új mellett szól, hogy ebben már van OIS, ami kevés fénynél, éjszaka ég és föld az előzőhöz képest.
De mindkettő alkalmas volt arra, hogy jó fények mellett Instagramra olyan fotókat lőhessek, amiről csak a nagyon szakavatott szem mondja meg, hogy nem egy dedikált fényképezőgéppel készült. El tudom képzelni, hogy valaki csak olyan témákat fotóz, amire ez is elég. Nekem nem elég, de nem esek kétségbe ha elmegyek hosszú hétvégézni valahova és csak mobillal fotózom végig.
-
Stauffenberg
Topikgazda
válasz MrChris #6635 üzenetére
Én egyelőre nem estem hanyatt a Quad Bayer szenzoroktól, nem azért mert nem jók vagy nincs némi előnyük bizonyos területeken, hanem mert már sok éve rátaláltam arra, hogy a mobilokból mennyivel többet ki lehet hozni RAW-ban fotózva és egy régebbi 12-16 megapixeles szenzor is megdöbbentő tud lenni (és kevesebbet artifactolnak erős húzásra). Szóval engem nem forrázott le az "élmény", nem érzem hipertérugrásnak.
De amúgy engem ez a mennyi részlet vehető ki belőlük dolog nem nagyon foglalkoztat, ha ennyire pixelkukkolni akarok, arra ott a nagy gép. Engem jobban érdekel, hogy inkább csinálom magam a kidolgozást kézzel, mert hányok az összes mobilos képfeldolgozó algoritmustól. Plasztikus, mű, élettelen, színtelen, szagtalan, erőszakkal húzza be a csúcsfényeket és tünteti el az árnyékokat, nincs bennük térbeliség, nincs bennük semmi, csak szolgaian be van húzva minden a fotón. Ez az ami még egy Instagramos 1080px felbontásban is látványos eltérés.
Vannak ennél jobb példáim is, de most ez a képpár volt kéznél:
Google Camera vs. RAWHa csak kicsit is közelebb lenne a gyári Jpeg ahhoz, amit kézzel csináltam (oké, ne legyen ennyire kontrasztos, elfogadom), akkor nem fotóznék RAW-ban, mert 1080px-re leméretezve senkit nem izgatna, hogy mennyivel több a részlet.
-
Stauffenberg
Topikgazda
válasz MrChris #6641 üzenetére
A CIPA szokott ilyesmiket készíteni globálra, de azok inkább egy adott évet (nagyon jó esetben negyedéves bontásban) ölelnek fel. Egy adott országra könnyebb megcsinálni részletezettebb grafikonokat a helyi eladásokról, globális eladásokban (pontosabban gyártott darabszámban, "shipped unit") viszont leginkább a pénzügyi/befektetői jelentések adnak támpontot.
-
nozs23
addikt
válasz MrChris #6644 üzenetére
Szerintem közel nincs olyan rossz helyzetben a Panasonic, ahogy sokszor megítéljük itt a fórumon. Rendre aktívak termékekkel, frissítésekkel, promóciókkal. Én egyre többször látom profi (inkább videós) körökben az S szériát is. Mikor cserélek objektívet napok, max. egy-két hét alatt passzolom el aprón. Ebből a cikkből is az jön le, hogy Japánban ott van a Nikon és Fuji mellett, pedig főleg az utóbbinak sokkal népszerűbb megítélése van.
-
b.vr
őstag
válasz MrChris #6652 üzenetére
Mondjuk ezek direkt fényes képek, meg ezek nem is igényelnék a hdr-t (az erdős talán kivétel, bár az nem is annyira tűnik jónak de olyan szituációban amikor csak így foltokban süt be a nap, kb amúgy sem lehet jó képet csinálni semmivel sem). Ellenfényes szituációban, illetve ahol nagy fény-árnyék különbségek vannak (de úgy hogy olyan képet szeretnél ahol az árnyékos részekben is van részlet) ott lenne erre szükség. És persze azt értem hogy DNG-ben több a lehetőség (főleg ha ahogy írod, a saját jpg meg nem túl erős) de amire én gondolok ott szoftveres oldalról extra beállításokra lenne szükség (azazhogy a quad-bayer szub-pixelei azok eltérő záridővel készüljenek, így lenne belőlük nagy dinamikaátfogás, miközben nem kellene utólag mókolni vele, plusz az utómunkás hdri-képeknél problémás képek közötti elmozdulás sem lépne fel)
Igen, amikor a raw-videóról írtál arra emlékeztem a videós topicból, az nagyon szuper volt!
[ Szerkesztve ]
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
Sancza
tag
válasz MrChris #6657 üzenetére
Emiatt miért drágulnának a más vázakra szánt obik?
Egyébként tuti Canon nem engedi, korábban olvastam Rokinon obival kapcsolatban is ilyet, hogy megjelent az RF-es obi, aztán eltűnt mindenhonnan, jelenleg nem látok sehol ilyen obikat. Pedig tuti léteztekB&H oldalán találtam egyet, de ott az van írva, hogy többet nem elérhető termék (nem elfogyott vagy ilyesmi)
Szóval senki nem gyárthat (vagyis forgalmazhat) hivatalosan AF-es obit RF-re, mert a Canon úgy gondolja hogy neki ez így jó (ezzel leginkább a saját felhasználóival tol ki a Canon, de ez az Ő dolguk)Miközben a Sony rendszere a third party gyártókkal durván lelépi obi választék terén a Canon-t és a Nikon-t (milcekre készített obikról beszélek)
A Nikonra már azért kezdenek szállingózni obik, jön már egy Tamron obi is Z-re , pont most pár órája lett bejelentve
Ezt belátta a Fuji is és szépen elkezdtek megjelenni Tamron obik Fuji-ra is az utóbbi időkben -
Stauffenberg
Topikgazda
válasz MrChris #6676 üzenetére
Nem is RAW videóra gondoltam, arra eddig is főleg külső recorder + SSD volt a megszokott workflow. De egy 26 megapixeles X-Trans RAW fotó is simán 50+ MB ha uncompressed (van ugye lossless compressed is, ha elég bika a géped feldolgozni, akkor 35 MB körül jön ki egy fájl).
-
hibavissza
veterán
válasz MrChris #6711 üzenetére
Azt írják vegye fel a kapcsolatot, ha nincs a listában. Nem biztos, hogy nem javítják meg. Apropó azok az árak mik? Valami várható javítási átlagár? Nem mindegy, hogy egy alaplapi dióda purcant ki ami beméréssel együtt 1 db óra vagy komplett zárcsere. Nem a diagnosztika árát kéne megadniuk?
[ Szerkesztve ]
-
tvamos
nagyúr
válasz MrChris #6727 üzenetére
Az M50 pont ezt csinalja. Mozgo autot akarok fotozni... de neki a pipacs tetszik a hatterben. Kis kuzdelemmel persze meg szoktam tudni oldani a helyzeteket, de azert lehetne jobb. Illetve egy nem jobbert megse adnek ki fel milliot.
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Neck
veterán
válasz MrChris #6835 üzenetére
Nem egészen ugyanaz, ugyanis az általad linkeld megoldásokkal még mindig használnod kell a telefon borsszemnyi lencséjét, és azt adaptálgatod visszafelé. Xiaomiék levették a lencsét az 1inch szenzor elől Szerintem telefonon az 1 inch szenzor se rossz.
Egyébként volt már hasonló próbálkozása a Sony-nak APSC szenzorméreten, de ott a szenzor is jött az adapterben, a telefon csak kijelző szerepet töltött be.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- AKCIÓKAMERA tartozékok - GoPro Hero 12/ 11/ 10, Inta360, DJI Osmo Action kiegészítők
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- VAKUK - Rendszervakuk & Stúdióvakuk - Kamera DSLR, MILC, Fotós vakuk Speedlite-ok és vezérlők
- Eladó Patona akkumulátorok és dummy akksik.