Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
saguaro
tag
Autópályán kívül(ide sorolom a 4 sávos, jó minőségű főutakat is) minden szabályt betartva, elég óvatosan vezetek, de pályán is, ha olyan a helyzet.
M3-ason, ahol sokat járok, főleg Debrecenbe, vagy M1-esen Győrbe, és olyankor, mikor csak lézengenek a pályán, akkor szoktam sietni kicsit, de nem mindig, van, hogy nagyon ráérek, és 110-el megyek én is, de akkor mindig kihúzok más elöl, meg ha látom, hogy jönnek, nem 110-el előzök.Persze egy öreg swiftre nem fogok lámpázni, ha 110-el előz, mert nekem már 50-nél is halálfélelmem lenne benne, nem hogy 100 fölött. De a sok Ford Focusos, Mondeos, Vectrás, Astrás(eddigi tapasztalataim szerint leginkább ezek az autók tötymörögnek) nem hat meg.
Ugyanúgy, ha 150-el megyek, és látom, hogy jön mögöttem egy BMW, Audi, Merci, vagy esetleg bármi más, és nem gyök2vel jön gyorsabban, rögtön lehúzok, ha lehet.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz dragonfx #23748 üzenetére
Dízelt hiába tenném vissza 3.-ba 100 fölött.
Passat meg automata volt, ahogy nyomtam a gázt, úgy váltott.
zsid: 1.) Jók a fékeim, ha kell, megállok, ha nem, akkor átmegyek másik sávba...
2.) Ha felkenődtem rád, neked se lesz jó, semmilyen szempontból...Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
bobsys
addikt
válasz saguaro #23738 üzenetére
Németeknél poroszkálnál belső sávba 110-el, kb 1 perc alatt fel gyűlne mögötted fél km sor
De nem villognak es nem all be fel meterre a nemet mogem megha ferrarival megy akkor sem.
Jartam arrafele, suzukival, 120-125 km/h volt a sebessegunk ora szerint. A magyar autopalyan kivul senki nem villogot es anyazott, ha a belsoben mentem, mert kamionok voltak a kulsoben, folyamatosan. A nemet autopalyan meg le is lassitanak, hogy beengedjenek, ne szivjak a kamion mogott. Megvarjak, szepen, elozekenyen. Ahol kint volt a 130as tabla vagy 80as mondjuk varosoknal korgyurunel senki nem szaguldozott. Ez mondjuk ugy mindehol igaz egeszen Daniaig csak Magyarorszag hatarat kell atlepned.Khelbennel egyetertek. Lehet 50el menni. En is annyival megyek. Ha 70es tabla van akkor 70el. Pont leszarom ha valaki gyorsabban akar menni. Idoben elindulok es idoben odaaerek, nem stresszelem magam.
Ma is Alsonemedi fele mogottem idegeskedett a csavo, hogy miert megyek 50el aztan rajott, hogy sporoltam neki 30-40-50Kt, mert az M0 feletti feluljaro utan traipaxoztak.[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
dovitt
csendes tag
válasz dízelracer #23758 üzenetére
Tökmindegy kinek hívják. Esze az kb. 10 éves gyerek autóskártya szintjén van.
-
saguaro
tag
válasz dízelracer #23758 üzenetére
Ja bocs, kamion..
Másik helyen S80-as T6-os Volvo-ról beszélt.Jajjj, nagyon vicces vagy.
Te meg arról írsz "meggyőzően", hogy a dízel jobb, mint a benzines.Meg még annyit hozzátennék, hogy én nem vagyok álszent, leírom, hogy mit teszek.
Egyesek meg itt azt próbálják előadni, hogy ők aztán soha semmit nem követnek el.
Pedig dehogynem.[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
dízelracer
senior tag
válasz saguaro #23760 üzenetére
"Jajjj, nagyon vicces vagy. Te meg arról írsz "meggyőzően", hogy a dízel jobb, mint a benzines"
Na akkor most szerintem gyorsan fussál neki újra a lenti hozzászólásomnak. Írtam, hogy nekem ismétlem: nekem! azért jobb mint a benzines mert: blablabla... Erre most megint jössz és kiforgatod az ember szavait.
De jobbat mondok. TE átültél a "jó" benzinesből a "szar" turbódízelbe. Ráadásul egy V6 PDTDI-be ami az egyik legelb@szottabb dízelmotor a VAG konszernnél. És még te fikázod a dízeleket? Akkor miért nem benzinest vettél újra. Csak nekem akkora ellentmondás ez?
[ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
válasz dízelracer #23761 üzenetére
Csak találomra belenéztem a milyen autót vegyekbe, a te nevedre és a dízel szóra keresve, talán 2 olyan hsz.-t láttam, ahol nem ajánlod a dízelt(az egyik utcai gyorsulgatós emberke volt, a másik nem tudom ki), de itt is van egy:
[link]Azért vettem dízelt, mert megyek annyit, hogy megérje.
Ha nem mennék annyit, nem dízelt vennék.
Annak tudatában, hogy szar, úgy vettem meg.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
shaft72
tag
Szerintem az autópályán vezetés kultúráját ugyanúgy el kellene sajátítani, mint a városi közlekedését. Kb. 8 éve aktívan autópályázok itthon is, a környező országokban is, és nagyon változó, akár itthon is, hogy melyik pályán mennyire lehet haladni. Azt is jó lenne felmérni, hogy milyen autó van alattunk, és annak megfelelően végrehajtani az előzéseket. Tapasztalaimat egy közel 200 lovas Accord, és egy 85 lovas Ducatora alapozom
160-as tempó vagy afelett már értelmetlen kimenni a külső sávba, mert csak ide-oda cikázás lesz a dologból, meg a mögötted jövők is hülyének néznek. A belsőből sokkal hamarabb kihúzódnak a "lassabb" járművek, ha érzékelik, hogy konstansan jön belül valami, mintha egyszer csak kicsapódnál a seggükbe jobbról, és nincs idejük a sebességedet érzékelni.
Ha én látom, hogy nagyon jön mögöttem valaki, akkor igyekszem előle kihúzódni, és nem verem magam arra, hogy márpedig 130 a szabályos a belső sávban, kapja be, donornak megy stb... Húzódtam már ki M6-os BMW, meg Seicento elől is - aki jó kocsival van azt el kell engedni! Az is tipikus, hogy megyek a belső sávban, jobb oldalt kamion, mögötte az autó még kis gyorsítással beférne elém, villogok is, de semmi, marad mögötte! Másik jellegzetes példa, amikor valaki mindenféle tükörhasználat nélkül KIVÁGÓDIK a belsőbe, hiszen neki most előzni kell, aztán a másik kocsin meg van fék, majd megáll! Ilyenkor fordul elő, hogy egymásra 50 cm-re rámennek, a hátsó tol mint az állat, az első be van fosva a mögötte jövő és a kamion mögött - ilyenkor én már húzódok is ki jobbra és lassítok, nézve, hogy mikor kell esetleg satuzni, mert az ökörállat belemegy a másikba.
Az autópálya lényege a folyamatos haladás, ha 180-al, ha 130-al, vagy ha 110-el megyünk, akkor is. Hány olyan hülyét láttam, aki 160-al előzte a Ducatot, majd később én előztem meg, majd később megint visszaelőzött, utána megint megelőztem. Az én sebességem végig 125-130 volt. Minél lassabban haladunk, annál tudatosabban, előre kell terveznünk, hogy mikor fogunk előzni, anélkül, hogy a saját sebességünket csökkentenénk, és anélkül, hogy ezzel jelentős fékezésre kényszerítenénk a belsőben haladókat! Persze a legtöbb rutintalan csak megy a külsőben, aztán hoppá csak utolér egy kamiont, és csodálkozik, miért ragad be 10 percre mögé, ha előz, akkor meg miért villogja le mindenki!
-
saguaro
tag
válasz shaft72 #23763 üzenetére
Abszolút jól megfogalmaztad.
Az ilyen típusú embereket szeretem.Nem hiszi azt, hogy ő a világ megváltója, azzal, hogy feltartja azt, aki siet.
Én is pont ezt próbáltam meg leírni, kevesebb sikerrel, de ez egyeseknek nem tetszik.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
FF23
senior tag
válasz shaft72 #23763 üzenetére
A közlekedési kultúra elsajátítása a szabályok betartása, mint kötelességnél, kezdődik. Az, hogy ezt az egyéni stílusod/nézőpontod szerint próbálod átértelmezni (180-160...km/h...egyszerúbb benn maradni...Igen, de mind szabálytalan!) az meg már más dolog
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Calogero
addikt
-
shaft72
tag
Én nem is írtam, hogy az általam leírtakat Szentírásként kellene követni, csak ez a tapasztalatom. A szabályokat természetesen úgy alkották meg, hogy figyelembe kellett venni a több száz fajta gépkocsit, a megannyi különböző képességű és életkorú sofőrt, valamint útviszonyokat. Ezek alapján meghatároztak sebességhatárokat és alapszabályokat. Ettől függetlenül a józan paraszti eszedet ugyanúgy használnod kell a mindennapi közlekedés során. Ebbe - nálam - mondjuk belefér, hogy egy szervizelt, jó gumikkal és fékekkel felszerelt, nagy teljesítményű autóval megfelelő útviszonyok esetén átlépjem a sebességkorlátozást, persze ügyelve arra, hogy ezzel ne veszélyeztessek másokat (én nem tolok senkit, nem előzök jobbról, nem szoktam villogni, se dudálni). Amikor meg pont az ellenkezőjével, egy lassú kisbusszal közlekedek, akkor nem vágódok ki a belsőbe, hogy megelőzzem a 10 kamiont egyhuzamban, és ki is húzódok általában. De ugyanezt a figyelmességet elvárom a sofőrtársaktól, hát, van akiktől megkapom, van akiktől nem
-
t1
addikt
válasz shaft72 #23763 üzenetére
Én ha autópályán közlekedek akkor óra szerint ha sietős kedvem van akkor 140-el megyek és akkor is elengedem mindig a mögöttem gyorsabban jövőt ha van rá hely. De mikor megyek le az M7-esen a Balatonra és esetleg forgalom is van és előzésben vagyok akkor senki ne várja már el, hogy a legkisebb lyukba éppen befúrom magam és lefékezek 100-ra majd megint gyorsíthatok fel 140-ra felőlem villoghat nap estig, ha engedi a forgalom és biztonságosan letudok menni előle anélkül, hogy jelentősen csökkentenem kéne a sebességemet akkor természetesen menjen. De mikor látja,hogy sorozatban előzök 4-5 kamiont buszt vagy bármit akkor ne villogtasson már a 2 járműnél, hogy takarodjak.
-
shaft72
tag
Ennyi! Semmi több nem kell. Sokak amúgy akkor sem húzódnak ki, ha lehetőségük lenne rá, mert nem tudják felmérni, mögöttük mennyivel jönnek, és mondjuk belefér-e egy kihúzódás azért, hogy elengedjük a mögöttünk jövőt, anélkül, hogy beragadnánk valami mögé. Ezért inkább csak mennek, csak mennek... Nem vagyunk egyforma vezetők, épp ezért kellene leszokni a tolásról, ahelyett inkább előre is kéne nézni, hogy mi van az előttem lévő ELŐTT? Sokszor az is előfordul, hogy kamion előz két kamiont, mögötte vagyok még két autóval, de a baromállat megérkezik mögém és tol. Ilyenkor akármilyen autóval vagyok, inkább szépen elengedem aztán röhögök, hogy szenved tovább még 5 percig 80-al, 3 centire rámenve az előtte menőre. Az ilyennek van agya?
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz shaft72 #23771 üzenetére
Ez nem autópályán még érdekesebb, sima úton kamion mögött mindig tartok jó kis távolságot, mert nem látni mögüle ki. Gyorspistike/Gr'abnicstef'an megérkezik mögém, ügyesen megelőz, aztán öt-hat kilométeren keresztül leskelődik a kamion s'ggéből kihúzodva, vissza, percenként....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
#24889344
törölt tag
Baleset, nagyon megdöbbentett. Így széthullott autót még nem láttam. [link]
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #24889344 #23774 üzenetére
Ez kemény jah.
..ilyenkor eszembe jut az a pár okos, aki annó ebben a topikban be akarta bizonyítani, h egy autó nem szakadhat szét, csak akkor, ha 2 sérültből hegesztették össze.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #23778 üzenetére
Jah, meg az ajtó íve. De hasonlít tényleg.
Ettől még lehet 2 db-ból, viszont a motor is eltűnt a ködben....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz tomcsi23 #23779 üzenetére
Melyiken látszik az ajtó íve? Tényleg nem látom.
..jajj, ne gyere már Te is ezzel. Mennyi az esélye, h ez az 5-ös Golf is két darabból volt, és azért szakadt szét..
0."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #23780 üzenetére
Amelyiken látszik a hátsó kisablak.
Valaki nagyon a lelkedbe gázolhatott ezzel a 2db-ból kocsival.
Nyilván, sebességtől is szétmehet.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Avicularia
veterán
Az utast sajnálom,de a sofőr egy állat volt.Marha nagy szerencse,hogy nem jött szembe senki,és nem vittek magukkal még jó pár ártatlan embert a sírba.200 biztos megvolt nekik.Legalább többet nem száguldozik.
-
Rav3n02
senior tag
Az utast én is sajnálom, de a sofőrért nem kár. Aki nem hajlandó beismerni, hogy azzal, ahogy vezet nem csak a saját, ha nem naponta akár több száz ember életéért is felelős, az azonnal tépje össze e jogosítványát és légmentesen zárja el egy hátsó tetstrésében
Arra nem tudtok esetleg valami magyarázatot, hogy mostanában miért mászkál egy csomó ember világítás nélkül jóval sötétedés után? Multkor vagy egy percig villogtam egy 50 körül nőre de semmi reakció, mondjuk aztán a sávot sem találta, de ez más tészta
Ilyenkor komolyan senki nem veszi észre, hogy vaksötét a műszerfala?? LOL
-
Rick4
félisten
Ez is csodás történet... Biztosan kimondottan defenzív típusú a vezető, a kellő követési távolságról (ami náluk 70 méret) meg hadd ne ejtsek szót, jellemzően mindig egymás seggében mennek... Aztán nem kell meglepődni ha ilyen történik..[link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
AMD Power
titán
Hogyan csökkentsük a halálos közúti balesetek számát?
Ennek a csak a 10% nálunk Álom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #23790 üzenetére
ez fain.legaranyosabb"toljuk le a g***be"..aha azt folyamatosna távolodik az impreza.
aztán az audi is. ....lehet ők ültek rossz bevásárlókocsibaennél már csaka tojjad neki a legjobb.mé nem azt mondta csumázzad neki
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Fenix 7 Sapphire Solar Titanium + 2 év Gari!
- MSI VENTUS 3X OC GeForce RTX 3090 24GB garanciás 2025.06.03 ig
- HP Proliant DL380p Gen8 alap config: 8Sff - 1 x E5-2620 v2 2,1GHz server
- iPhone 15 Pro Max 256GB Natúr Titán Független Media Markt 32 Hó Gari
- Gamer PC ELADÓ/Asus ROG,Intel 9100,16GB RAM,256GB SSD,1660S,BeQuiet
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest