- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz Rav3n02 #24057 üzenetére
De miután sebességkorlátozást nem lehet bizonyos emberekre beállítani, ezért úgy kell belőni, hogy a 10 centi vastag szemüveges, 70 éves Pista bácsi a 800 köbcentis marutival is biztonsággal közlekedhessen, mert ugyanannyi joga van hozzá, mint a hatszor akkora bmw-(s)nek.
-
félisten
válasz Rav3n02 #24067 üzenetére
Mindenek elott azt kellene felfogni (nem konkretan Neked, altalanossagban), hogy van-e ertelme egyaltalan foglalkozni a temaval, marmint a sebesseghatarok emelesevel. 2 savos autopalyan ugysem tudsz folyamatosan haladni hosszabb ideig a megengedett tempoval, illetve afelett, maximum ejszaka, hetvegen. Arrol nem is beszelve, hogy egyszeruen nevetseges a gyorshajtassal nyerheto ido, nem eri meg sem a + uzemanyag fogyasztast, se mast. Ha megnezunk egy gyor-bp szakaszt, ami 110km kb es lezarjuk az autopalyat, akkor a 130 vs 160 10 perc kulonbseg. Valos korulmenyek kozott ennek a felet se fogjuk nyerni, akkor megerte?
-
félisten
válasz Rav3n02 #24076 üzenetére
A seggbejovok engem is nagyon idegesitenek, de rohadjon meg, azert sem sietek ki elole, ugyertem nem fogom azert jobban nyomni, mert tol hatulrol pl. egy kamionsort elozve.
Szerintem a magyar ketsavos palyakra boven eleg ez a tempo, raadasul ertelme sincs hajtani, nincs hova. Maga az utazas is sokkal nyugodtabban telik, ha raalsz arra a 120-130-ra es csupan a motorfek hasznalataval, esszeru gyorsitasokkal, savvaltasokkal elozod a kamionokat, a tobbi kozlekedot, nem allandoan azon izgul az ember, hogy mikor tolhatja padloig a gazt es mikor vag be ele a kamion 160-nal.
De termeszetesen ahany ember annyi velemeny.
------------------
Apropo, azt olvastatok, hogy jan-1 tol tilos lesz ketsavos autopalyan es autouton elozni a 7500 feletti tgk-al? Legalabbis ez a terv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen