Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujó55
őstag
Azért a mentő sem egy biztonságos üzem...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #23304 üzenetére
az azért nem valami fain dolog.én ezt negatívnak veszem.
ha nem nyilik akkor gyakorlatilag nulla esélyed van a megmaradásra.ugyanis fejeled le a kormány, szélvédőt.rossz esetben viszed ki magaddal roncsolva kba belső szerveid felét.és elég nagy az esély olyan helyre esel(beton, éles tárgy) hogy már fel sem kell kellned onnan csak visznek a temetőbe."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23305 üzenetére
Én így tudom, mintha az Audiban is így lenne. Mert ha nem vagy bekötve, akkor a légzsák súlyos sérüléseket okozhat, súlyosabbakat mint esetleg a karambol. Ha kirepülsz az autóból, még megvan az esély rá, hogy életben maradsz, persze a maradandó sérülés nem kizárt. Olvastam nem rég olyat is, hogy a sofőr kirepült az autóból, borda és kar töréssel megúszta a dolgot.
A Ford viszont kifejlesztette egy igen érdekes megoldást, bár ugye ehhez is be kell kötni magad, így a hátul ülőknek is jut valami.
Ez pedig az első fejlégzsákok 3. generációja, ez is Ford fejlesztés. Meglátszik, hogy a kapcsolat a Volvo -val.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sasa311
veterán
válasz dragonfx #23308 üzenetére
A légzsákkal az a baj, hogyha nem vagy bekötve és előrelendüla tested akkor úgy pofán és mellkason vág, hogy akár bele is halhatsz ha peched van, de csontokat, orrot simán tör, ha valaki nagyon peches akkor nyaki gerincet is.
Amúgy meg már vagy 10 éve nem menő biztonsági öv nélkül vezetni...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
dragonfx
veterán
válasz AMD Power #23313 üzenetére
megoldás??
gyári légzsákos kormány kiszerel.elad jó pénzé.és vezs tuningos kormányt.ami designos és nem légzsákos.
na ezé mit kapok...de amugy van gyári \\\M teches kormány ami nem légzsákos na az kéne nekem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dragonfx #23314 üzenetére
Milyen az a "tuningos" kormány?
Ha kisebb a gyárinál kevés lehet a szervó, ha nagyobb, annak meg nemigen van értelme....
Magában a kormányt szvsz nem lehet tuningolni....
Mondjuk, ha Neked a légzsák kikapcsolása annak számít, ahhoz tudtommal nem kell kormánycsere.....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
benvolio
őstag
-
AMD Power
titán
A BMW-sek a legindulatosabb sofőrök egy brit felmérés szerint
Ezen vajon miért nem lepődök meg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz philoxenia #23317 üzenetére
csak le kell kötni szerintme kb ennyi.
nem de van spoirtkormány ilyen alu belsejü.vagány.
gyári m-.teches a jo."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
benvolio
őstag
válasz dragonfx #23321 üzenetére
Én személy szerint már kinőttem az ilyenekből, de jó dolognak tartom egy autó egyedivé tételét, persze nem a biztonság terhére. Én régen azért nem tettem sport kormányt bele, mert az duda nélküli volt, persze lett volna olyan is csak az már drágább volt ami tetszett is, de annyit meg nekem nem ért.
-
benvolio
őstag
válasz dragonfx #23323 üzenetére
Első optikai tuningom az első saját kocsimon, Trabant 601 - 6V, /a 6V a 6voltot jelzi / az volt, hogy maga a kocsi sötétkék színű volt és én lefestettem citromsárgára a felniket. Egyedi volt nagyon, főleg a magnó benne ami egy walkman volt egy kiberhelt rádió hangszórójára kötve /a 6volt miatt kellett így/. Igazi buli kocsi volt, szinte közös volt a haverokkal. Csak az egyediség miatt meséltem el.
-
Bubu79
addikt
válasz AMD Power #23320 üzenetére
Asszem meg lettél volna lepve, ha ma ott ültél volna a kocsiban a Dunaújváros-Veszprém szakaszon az autóban mellettem
Akkora türhő gyökér voltam a propelleres autóval, hogy csak úgy fél tucatnyian próbáltak meg letúrni az útról csak azért, mert előttük voltam és a megengedett sebességgel mentem
Cirka fele puttonyos kisteher volt, jellemzően nem magyar rendszámmal, másik fele pedig igen mérges típusú, rettenetesen erős autóval közlekedő akarnok - tomboló legalább 50 lóval a motorháztető alatt.
Sajnáltam is szegény igavonóimat Joe orrában. Mind a 170-et
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
sasa311
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz philoxenia #23325 üzenetére
szép kormány, de megfogtál nem tudom melyik modellé.E53?..na bubu??...talán x1??
Igen lehet.ebayen.mondjuk inkább németről.kb 15e.ből itt lenne az utángyártott a gyári 30e.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #23314 üzenetére
A légzsák arra való, hogy segítsen megkímélni a testi épségedet. Örülni kell, hogy van. Alap biztonságot ad, főleg az oldal és fejlégzsák mentheti az életedet.
Az esetek 75%-ban? LOL, az öv azért van, hogy mikor beszállsz az autóba, bekösd magad. Én megszokásból azt csinálom, az esetek 100%-ában, és tolatásnál sem zavar. Az öv az a biztonságtechnikai eszköz, ami nélkül lehet akármilyen gyűrődőzónád, tuti meghalsz. Azt be kell csatolni és kész. Nekem pl. állandóan csipákol, ha ki van kötve. És én rászólok az utasokra is, hogy tessék csatolni, méghozzá elég gyakran.
Don't Tread On Me
-
lujó55
őstag
-
kételkedem
addikt
Szombaton a piac felé menni rettentően szerencsétlen dolog, ha lehet kikerülöm, most azonban elbambultam, és arra felé vitt az utam.
A kép nem egy mestermű, azért remélem érthető a szitu.
Hatalmas a forgalom, szűk az út, rengeteg a hétvégi vezető.
A képen kék színű valami egy Skoda akar lenni, aminek a vezetője a parkoló autók mögött második sorban a kereszteződésben parkol, a gazdája a bal hátsó ajtónál áll. A piros izé egy Lexus akar lenni. A sofőrje kifordul a kereszteződésbe, de olyan szűken, hogy a B oszlop már érinti az autója mellett álló Skodást. A Skodás persze nem lép arrébb, a kabátjával végig törli a Lexus oldalát. Figyeltem a terepjárós arcát, biztos nem vette észre, hogy éppen egy emberbe törli a kocsija oldalát
A szerencse az volt, hogy a forgalom miatt a terepjárós még lépésben sem ment, így semmi baja nem lett a Skoda sofőrjének.
Az eset azért érdekes, mert a Skodás a parkolás összes szabályát megsértette, a terepjárós pedig szerintem azt sem vette volna észre, ha a Skoda sofőrjét odapréseli a két kocsi közé!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
félisten
válasz kételkedem #23339 üzenetére
En nem latok ebben semmi erdekeset. Az ugy szempontjabol csak az a lenyeg, hogy majdnem elutott egy embert a lexus-os. Az, hogy a skoda miert allt ott, nem szamit.
-
sasa311
veterán
válasz dízelracer #23337 üzenetére
Én mondjuk ha látnám, hogy balesetem lesz nem az anyósülésbe kapaszkodnék annyi szent...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
lujó55
őstag
válasz kételkedem #23339 üzenetére
"Skodás persze nem lép arrébb..."
Kemény a gyerek, mi?
Ha forgalmi okból állt meg, minek száll ki? Ha műszaki okból, akkor elakadásjelző háromszög, vagy vontató. Ha pedig tahó, nyugodtan ki kellett volna lapítani. -
kételkedem
addikt
válasz lujó55 #23342 üzenetére
(#23340) Lauda re is:
Ott parkolt, a piacon vásárolt holmit pakolta be a hátsó ülésre. A parkolás összes szabályára magasról tett. Második sorba nem állunk, útkereszteződésbe szintén nem. Persze így a piac bejárata csak 4 m-re volt. Az, hogy se menni, se bekanyarodni nem lehet tőle, az nem érdekli. Persze ez nem menti a terepjáróst, mert attól hogy paraszt valaki, még nem kell kivasalni!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
lujó55
őstag
válasz kételkedem #23343 üzenetére
Hát lehet.
Azért UPpolom a rajzodat! Komolyan mondom, tedd ki valamelyik tárlaton. Pont ilyeneket csinált a Picasso is. -
lujó55
őstag
A HP miért alkalmaz ilyen nyomi csavarokat? Csak csillag csavarhúzóm van itt, ez meg olyan hamis torx-szerű valami.
-
lujó55
őstag
Multikulti baleset a globalizált világban.
-
AND1
őstag
válasz dragonfx #23335 üzenetére
Ha a vezetés élményében szeretnél dülöngélni, akkor menyél rallyzni a magyar bajnokágba, de jó lenne ha ezt nem a városban tennéd. Az ültetéshez is előre tudok gratulálni, az is kötelező a városban, ezekre a sz@r utakra. Illetve a tapadás miatt nagy-nagyon fontos lehet az alacsony felfüggesztés a városi autózáshoz, hisz mindenhova sietni kell. Remélem sportkipufogód is van már, illetve a katalizátort is kivetetted, hogy reggel mikor elindulsz az egész utca felébredjen.
Egy régi PH-s.
-
dragonfx
veterán
nem megyek mert 2 erdősori fa közé akarok beborulni.meg nincs rá pénzem.
jobban néz kia kocsi.sajátom én döntöm el. .sportkipufopgó és a katalizátor helyett gázgyorsító lesz amint beadjáka kulcsot.de tartós a cucc nem adja meg magát.addig marad minden széria."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen