- Google Pixel 6/7/8 topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve198310
őstag
válasz szasanyi #12794 üzenetére
Itt most mellé nyultál. A 3 ventis hangosabb. Biztos azért veszel új Tri-x et 80 ért ezt meg 100 ért
Miért lenne gond vele?
Mert a többit ki feszelve be. Hát a gazda.Dunc nekem is de 1500-1700 körül jár a venti ami max 70fokot enged meg
Ha zavar csinálsz profilt. Azt kész. Nalam nincs hangja sem. Bár nem is egy kis fos hazám van amiben el van. Jól szellőzés azt ennyi. De ugye kell mindegyik kártyának nem csak ennek. Tudtam szerint vannak elég elcsesszett konstrukciók is[ Szerkesztve ]
"Hülyékkel nem érdemes vitatkozni.. Csak lesüllyedsz a szintjükre és ott legyőznek a rutinjukkal"
-
-
HSM
félisten
-
dannyl
addikt
válasz szasanyi #14136 üzenetére
Azért van rádugva, mert filmet mindig úgy nézek, illetve, ha épp meg akarok mutatni valakinek valamit gépen, akkor csak átnyomja a TV-t, és látja nagyban. Ezért gyakorlatilag állandóan be van dugva a VGA-ba. Most letesztelem Watch Dogs alatt, hogy mennyire melegszik kevésbé a VGA, ha kihúzom a TV HDMI-jét.
-
RoMix85
aktív tag
válasz szasanyi #14136 üzenetére
Ha csak be van dugva nem "eszik" többet. Klónozásnál, kiterjesztésnél igen.
dannyl
Én is így filmezek, csak nem klónozással, hanem "váltás kijelzők közt" ccc-ben gyorsbill-re rakhatod vagy win+p gomb és kiválasztod az éppen aktuális kijelzőt. Szvsz használd nyugodtan
Ha épp mutatni szeretnéd nagy tv-n akkor win+p -->másolás[ Szerkesztve ]
-
RoMix85
aktív tag
válasz szasanyi #14166 üzenetére
Értelek én, éppen ezért írtam én is! Mivel van tapasztalatom ilyen téren, és azért írtam a win telepítős dolgot mert lehet hogy az szól közbe... Ezt ugye nem tudom biztosra mondani, mivel míg régebben úgy telepítettem a Windowst is 2 kijelzővel, nem figyeltem az órajeleket így nem tudom akkoriban hogy viselkedett a vga. Csak az ominózus problémám után lettem erre figyelmes és azóta lettem a "mérések" híve
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz szasanyi #14179 üzenetére
Azt hozzá kell tenni a gyári hűtésprofilja miatt nem csoda, hogy ennyire melegszik. Nagyon rágyúrtak a halkságra csak nem tudom minek amikor feljebb állítva se vészes a hangja... Plusz alulfeszelve még kevésbé melegszik.
(#14180) tothjozsi96: jó lehet attól még csak lehet egy tesztet kellene megnézni nálad vagy nála...
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz szasanyi #14193 üzenetére
Sajnos a világon semmilyen tunning, de még egy megnyomorodott kitolt TDP limit sem szükséges ahhoz, hogy az X-esek esetében artifactolni kezdjen egy kártya ha egy vagy több vRamon nincs passzív hűtés/borda.
Összefüggést vélsz felfedezni az artifact és a tunning között, de sajnos nincs, bár így lenne, sokkal kevesebben szívnának miatta.
Legtöbbször az elégségesnek tartott/hitt házszellőzés tehet róla, legalábbis ezt igazolja, hogy MSI-k esetében a PCI-E sín fölötti vRamra gányolt borda és/vagy egy dedikált PCB hűtés megoldja a problémát.(#14194) ittakary:
"ASUSon milyen a VRM hűtés?"
Jóféle.
Nekem 280X DCII-es van, nemrég múlt egy éves, meglehet még soha nem artifactolt, tavaly tavaszal kapott PCB hűtést.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
syberia
veterán
válasz szasanyi #14201 üzenetére
Engem nem zavar mivel semmi hangja nincs IDLE és játék közben sem teker maxon mert együtt szabályozom a többi házventivel, ha sima R9 280 lenne arra is tennék hogy hűvösebb maradjon. A tákolásról annyit hogy egy rossz intel hűtő műanyag keretjébe simán beleraktam a ventit és csak úgy rátettem a káryta hátlapjára a vrm fölé, van 15mm köztük.
https://howbad.info/
-
rayoliviero
veterán
válasz szasanyi #14208 üzenetére
Annyit tudtam, hogy BIOS-ban auto-ról PCI-E-re állítottam, még Win telepítés eltt, de így is érzékeli a Windows, hogy van a gépben integrált vga és eszközkezelőben felkiáltójelet tesz, mert ugye nincs fent a drivere, de ha pedig felteszem az Intelt, akkor rögtön elmegy a kép és Win újratelepítés segít csak. Valami hardver hiba lenne?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz szasanyi #14237 üzenetére
Nem frissítettem BIOS-t.
Amikor összeraktam a gépet az új házban, akkor először videókártya nélkül próbáltam ki, majd betettem a kártyát és akkor hülyült be.
Kártyával szedtem szét, de kártya nélkül próbáltam ki összerakáskor, lehet ez be tudta hülyíteni. CMOS reset így lehet tényleg segítene. De már nem akarom kipróbálni, mert ha nem, akkor rakhatom újra megint a Windowst.
[ Szerkesztve ]
-
-
lacus83
senior tag
válasz szasanyi #14849 üzenetére
Én ezekkel az fps dolgokkal úgy vagyok már hogy egy 280as simán kiszolgál bármit egy I5 proci és 8 giga ram mellett.
Lehet neked 100+ k kártyád ha a legtöbb játék( legalábbis amit én játszom eredetiben steamen ) limitál 60fpsre
Így bőven elég 1 monitorral FHDban.Persze nagyobb felbontáson vagy osztott módban több monitorral más lehet a helyzet,de szerintem van még a 280 ban tartalék.
Persze tesztek alatt van erősebb de mire mész vele,semmire.
A legtöbb tesztet én is letudtam,ok! Az meg hogy más 100-1000 ponttal többet ér el nem zavar.
Ez a tipikus férfi dolog kinek nagyobb és erősebb pont nem számít.Persze nem bánom hogy én sem 270xet vettem a 280 helyett.Már csak a Ram mennyisége miatt sem.
Kell az a 3GB dedikált,a 384 bit sem mindegy a 256al szemben.MSI B460 Tomahawk,I5 10400F Box,G.Skill Tident Z 2X8 Gb 3000Mhz RGB,Megahalems Cooler,LIANLI Lancool III,Samsung 860 Evo 256GB ,Toshiba P300 3TB,LC Power 600W,ASUS ProArt 4060,LG 27GL850B
-
Habugi
addikt
válasz szasanyi #14880 üzenetére
Mi a bánatnak adnának ki sűrűbben ha nincs az Omegával semmi gond?
(#14881) viktor82:
Muszáj nekik mert az új játékokhoz folyamatosan hozzá kell "hangolni" a kártyáikat, főleg ha GameWorksösök. Itt-ott egy-egy effekt egy "új" shader vagy textúra csomag.., menjen jobban 128bites membusszal vagy éppen ne lépje át a 3.5Gb vRamot..
Remélem ezen megfogalmazás hatására egy NV tulaj csillámpónijai sem fognak a szakadékba ugrálni tengermély depressziójukban.., időről időre megtörténik és roppant mód unalmas..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz szasanyi #14896 üzenetére
Szerintem eleve nem szerencsés dolog összehasonlítani a két céget az alapján, hogy melyik milyen sűrűn dob ki új drivereket..
Az NV nagyon sokat/sűrűn "finomhangol" a GW-el, nem azért mert Teréz anyát szerződtedték, kényszer, elég ha megnézed milyen volt az utolsó féltucat ilyen játék a megjelenést követően és akkor még mindig ott van a meló a különböző kártyáik "technikai sajátosságai" okán.
Folyamatosan melózniuk kell és melóznak is a driverekkel ami dícséretes, csak nem értem mi köze van az AMD-nek ill. az AMD-s drivereknek ehhez.
Manapság ha folyamatában nézzük az egészet/folyamatot akkor ha valami okán nem egy napon említhető/összehasonlítható a két gyártó, az pont az mikor/miért/mennyi drivert dobnak ki.Persze a fogyasztóállat végfelhasználók egy csoportja ezt rendszeresen felhasználja olyan kijelentések igazolására, miszerint "az NV-nél jobb a support", lelkük rajta, ez is egy nézőpont, csak én nem járok arra/olyan helyre, ahonnan ezt így lehetne látni/értelmezni.
Kizárólag magánvélemény, szóval egy OFF hullámot nem ér meg..
(Ez utóbbit nem neked, hanem úgy zusammen..)..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15021 üzenetére
Ez egy hatalmas tévhit. A low-level API pont arra van, hogy jóval kevesebb VRAM igénye legyen egy programnak. A BF4 nincs erre konfigurálva, de Repi is elmondta még 2014 márciusában, hogy egy streaming stratégiát egy low-level API-val nehezebb felépíteni. De ezt már megtették, csak a BF4-nél erre nem volt idő.
Ott van példának a Middle-earth: Shadow of Mordor, ami PC-n High textúrához 3 vagy 4 GB-ot igényel, már nem emlékszem pontosan mennyit. Ugyanakkor PS4-en ugyanaz a High minőség egészen pontosan 256 MB-nyi előre allokált területbe fér bele, amihez hozzájönnek a pufferek, de összesen nem használ 1 GB-ot erre a program. Ezt le kell programozni, hogy így működjön.
A jövőben ez még kisebb gond lesz, mert a virtuális textúrázás felé haladunk. Én is ezért vettem csak 2 GB-os VGA-t.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15029 üzenetére
Most is megnézheted mi történt. A BF4-ben nem volt optimalizálás, bevallotta Repi is. Nem volt rá ideje. Minden más Mantle játék ugyanannyit, vagy kevesebb VRAM-ot igényel, mint a DX11-es verzió. Sőt, a Frostbite és az Asura motor esetében még a textúraminőség is javul az új streaming rendszerrel a DX11 opcióhoz képest, mert a pointerkorrekciós technika több magasabb minőségű textúrát enged benntartani az előre allokált memóriaterületben. A Battlefield Hardline és a Sniper Elite 3 esetében már ez a rendszer működik.
Ezért szidják egyébként a Hardline-t. Nem értik meg az emberek, hogy attól, hogy Ultra minőséget állítanak be, még lehet, hogy a motor nem tölt be mediumnál jobb minőséget bizonyos textúrákra, ez a DX11 módra nagyon jellemző.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15031 üzenetére
Nehezen várhatták volna el, hogy elsőre csinál valaki egy low-level textúra streaming rendszert PC-re. Ez olyan strukturális változást igényel a motorban, hogy az legalább fél éves fejlesztés. A Thief is memóriazabálóként jelent meg, csak kiadtak hozzá egy nagyjavítást, míg a BF4-nél ez kimaradt. De a helyzet elég jó így is. Hét játékból hat optimalizált.
Az NV esetében más a helyzet. Ott a problémák forrása a zárt middleware. Még ha valahogy rá is jön valamelyik fejlesztő a gyenge teljesítmény okára, a javítást át kell nyomni a jogi csatornákon, mert elvileg a fejlesztőnek nem szabad látnia, hogy hol lassú a kód, tehát biztosan visszafejtette, amit az NV nem enged meg. De még ha ez meg is történik, javítani már csak az NV tudja, tehát a kontrolljuk a sebesség felett megmarad.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15033 üzenetére
Nagyon kevés olyan motor van, amely ma még nem támogatja az előző generációs konzolokat. Nem tudsz olyan motort tervezni, amely tényleg a next-genre íródott, mert az Xbox 360 és a PlayStation 3 nem tud több ezer compute pipeline-t futtatni. Majd ha tényleg úgy készül a motor, hogy nem kell a régi konzolokra figyelni, akkor lényeges előrelépések jönnek.
A Nitrous nagyon jó példa egyébként. Abszolút PC-re és abszolút low-levelre tervezték az egészet.
A PS4 exkluzívokon egyébként látszik a lehetőség. Az The Order 1886 grafikájára sokan felkapták a fejüket. Komoly lehetőség lehet a nagy kiadóknál, hogy ezután saját maguk írjanak mindent. Ez megvalósítható PC-n, csak strukturálisan más működési modellt igényel, összedolgozó fejlesztőrészlegeket és komoly R&D-t büdzsét, külön csapattal.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #15035 üzenetére
A PC-s előrelépés egyértelmű lesz, hiszen eddig szenvedtünk az API-tól, és mostantól nem fogunk. Persze ez nem jelenti azt, hogy mostantól jelentős különbség lesz a PC-s és a konzolos játékok portjai között, csak annyit jelent, hogy mentesül a PC azoktól a bajoktól, ami ma jellemző rá, mint a rossz támogatottság, a patchkényszer, a mikroakadások, az óriási gépigények. Ezekért csak az API a felelős.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Renault, Dacia topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Raspberry Pi
- Parfüm topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Zotac Trinity RTX 3080 OC videokártya /Doboz/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen