- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Szada85 #248986 üzenetére
oszinten passz, mentunk szepen a forgalommal, tempomat 120ra allitva, jott a villanas (elottunk levok eseteben nem, pedig ugyanaz volt a sebessegunk). kesobb jott mar utana a 100as tabla, szoval elotte biztosan nem 100 volt a hatar (plusz ugye a szinten 120-szal kozlekedoknel nem villant a feny). majd meglatjuk, en nem gondolom, hogy barmit szabalytalankodtunk volna. de akkor meg minek fenykepeznek?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Puma K
veterán
válasz Szada85 #249021 üzenetére
Akkor vegyék le a sebességkorlátozást és a VÉDA kapuk meg nézzék azt, hogy kinek van érvényes autópályamatricája, bekötve a biztonsági öve, az időjárásnak megfelelően világítanak-e a biztonságos közlekedéshez szükséges világítás(ok) stb.
Ez a 130-cal menjünk sokáig egy irányban fárasztóbb a monotonitása miatt. Ezzel szemben a 170 feletti utazótempónál már legalább érezni, hogy halad is az ember és jobban figyel.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #250791 üzenetére
Hat azert Bubi se nem konnyu se nem eros de meg gurulobol is megvolt. Az azert ciki na. Tudtak volna jobbat is ha kicsit is megeroltetik magukat. Es meg a CO kvota miatt sem kellett aggodniuk.
Mert a katalogus adatra gyurnak csak a gyartok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #250791 üzenetére
Igen, jol irod. A klasszik hothatch kategoria lejjebb csuszott egy meretet, a Fiesta ST, i20N kornyekere. Mondjuk mas nem is tudom hirtelen van-e a kis hothatchek kozott mas ertekelheto darab.
a kompaktoknal a GTI, Cupra, Megane RS, Focus RS, Civic Type-R mind jo, csak mind mashogy -
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #252798 üzenetére
Pont kinit rokon kérdezte, hogy lassult-e a tempó most hogy nincs ársapka. Mondom én nem vettem észre. Forgalom még kérdés, most az ünnepek miatt sokan ültek kocsiba. De ez az árszint még nem az ami nagyon földbe állítaná a forgalmat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #252798 üzenetére
Ez már csak azért is meglepő, mert a felsorolt utakon örülhet az ember, ha a táblán jelzett sebesség határt el tudja érni.
A gyorsforgalmi úton tapasztalt jelenség viszont valid, ott nincs holnap. Ha 70-et megyek, levillognak a három ajtós zsebrakéták.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #253832 üzenetére
Nem lehet, hanem kb biztos, hogy egysegesen nem lesz akkora bevezetve. Hol vagyunk mi attol, meg?! A napelemek betaplalasat sem birja el nehol a halozatunk.
Arrol mar nem is beszelve, hogy mennyivel kornyezetzsennyezobb legyartani egy nagy akkus autot, majd szeneromuben termelt arammal etetni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #253849 üzenetére
Igen, eleg szerteagazo a tema, sok aspektusa van. Varosban keves a zold sok a kibocsato, itt videken meg futenek mindennel is, a tejesdoboztol a muszalas pulcsiig...
Minden esetere amig nem lesz uj akkutechnika ugyis a ritkafoldfemek lesznek a vegso limitalo tenyezok.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Szada85 #253927 üzenetére
Magyar piacra gondoltam és kereskedőkre
Tboldi: na melyik lesz a 155lovas
Gondolom akkor az lesz a tied és a jazz Anyukádé[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Puma K
veterán
válasz Szada85 #254405 üzenetére
Most látom csak a hozzászólásodat
Persze én is első körben egymagam vetődtem rá az internetre. Keresgéltem. Csak angolul az 520i-re nem találtam semmi konkrétat. Kb mintha nem is létezne angol nyelvű fórumokon a 520i
Viszont közben meglett a szent grál: [link]
Egy 528i fék fejlesztést találtam részletezve:
Best E39 528i Front Brake Upgrade on a Budget!
bal 530i, jobb 528i
Meg közben még egy másikat is:
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
BigBlackDog
veterán
válasz Szada85 #254971 üzenetére
A vitorlázás közben történő fékezéskor nálam nem ránt a motor (talán ritkán, nagyon minimálisat, de nem igazán maradt meg), ahogy beindult (valószínűleg ugyanez, a 150 lovas változat van a Golfban is). Melegebb időben előjött viszont egy durvább rúgás/rántás az esetek 70-80%-ban, mikor háromból kettőbe visszakapcsolt.
Mondjuk az eggyel korábbi Leon (1.4 TSi, hatos kézi) az én fejemben is egy megbízhatóbb, járműként él, amit nagyobb nyugalommal használtam.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Szada85 #254971 üzenetére
Ezek a nagyon takarékosra csinált autók többet esznek, mint a korábbi sima szívóbenzinek
Az 1,6 120 lovas i30 kombi elvan 7-8 literből, sok hidegjárat/autópálya mellett.
Országúton 6 alá lehet vinniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
-
cOxeR
Ármester
válasz Szada85 #256755 üzenetére
A kérdés, mikor fogunk napelemmel, annyit termelni, hogy ki lehet váltani ezt a sok fosszilis dolgot - a téli időszak a fő kérdés, csak ugye annak a növekedése is lassan boszorkányüldözés kategória, mert ha valakinek nincs, vagy keveset termel, akkor sok rezsit kell fizetni, ha meg sok van, akkor meg igyekeznek valamivel lesarcolni, nehezíteni a terepet, pl havi keretekbe szorítani, vagy megadóztatni.
-
nagyúr
válasz Szada85 #256966 üzenetére
Ezek likevadász viccesnek szánt szarok, megnézte amúgy valaki, az ott valóban az olajbeöntő helye? Én nem ellenőriztem, azért kérdezem. Plusz szerintem sem alulról jönne az áldás, ráadásul ennyit beletölteni, már lehet felül jönne ki a lé/gőz/kisjézus/szauron/stb?!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #257067 üzenetére
Határozottan inkább cipőméret kérdése, főleg hogy a katalizátort még mindig nem cseréltem, pedig van tárolt hibakód.
Nem akartam egy szemmel jól látható összeget elkölteni az újra, így bontott pihen a polcon. De hogy ne szaladjunk lesre, több cégtől is kértem szakvéleményt/árajánlatot a katalizátor tisztítására illetve hogy tényleg lesz-e érdemi eredménye az eljárásnak (tiszta lesz-e a belső).
Árajánlat mindenhonnan érkezett, "garancia" sehonnan.
Biztosan tudna ez jobbat is, de nagyon kell majd unatkozzak hogy feltegyük a másikat.
Egyelőre annak is örülök hogy múlt szombat óta tiszta.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest