- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #208461 üzenetére
Nem biztos, az Octavia sem ilyen. Ennél úgy van, hogy gyújtáson 0-n világít, helyzetjelzőn csökkentett fényerővel+hátul, tompítottnál teljes fényerővel csak led elöl-hátul. Járó motornál 0-n csak elöl maxon, helyzetjelzőn elöl-hátul maxon, tompítottnál mellé kapcsolja a halogént, de leveszi elöl a led fényerejét.
Ez a buta lámpás O3 FL, amikor a két szélén van a függőleges ledsor és külön izzós az index. Az okos lámpás (alul csík+index) nem tudom milyen.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #208537 üzenetére
220 jó lehet, mert a 200-ból az utolsó 10 sem volt 2 perc nagyon enyhe emelkedön Gödschingen és Sződschingen közötti egyenesben. Ilyet max egyedül, úgy meg keveset megyek. Illetve hogy lehet ezt rögzíteni? Gopro nincs, mobil felejtős. App?
A 3,9 meg a 150 lovas tsi-ből indult szerintem, így ennél gyengébb autótól lóerőarányos fogyasztást kérünk. Haverom pdtdi Arosája is tud 3-at.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Paxker315 #208573 üzenetére
Az oktávban 160-180 körül fogy 7-8, pont annyi, amennyi előtte a Corollában fogyott 120-140-nél. (Sacc, mert ugye az egyik bc csal a másikban meg nincs, csak teli tankos mérés.) De az emberek nem fognak ezért új autót venni, úgyanúgy aki nagyon védi a környezetet sem fog villanyvonattal utazni, hanem beül a szerinte keveset fogyasztó autójába. Lehet ezt ragozni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz rbalint88 #208630 üzenetére
Közben rájöttem, hogy nálam nehezít az, hogy nem tudok gombnyomástól átlagot mérni. Van a hosszú táv, a tankolás, meg az indulás. Utóbbi ugye város belseje, ilyet meg kint lehet csinálni. Majd egyszer megállunk valami kúton 2 órára, hogy nullázza az indítóst. Szoktatom a családot, milyen lenne EV-zni. Eszünk pár szendót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Azért ez így éléggé jól néz ki.
Cikk. A jobb első kerék peremén mi az a retek? Már megmarta valami, vagy csak lusták voltak egy papírzsepivel letörölni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #208710 üzenetére
Az lett volna a másik tippem, de egyrészt azt hittem, hogy kulturáltan csak belülről is lehet az ilyet súlyozni, illetve egy ilyen értékű autónál a márkaker löttyint rá valamit, hogy ne legyen ilyen ótvar. Az autóápolós topikot szoktam olvasni, van egy flakon BSD-m, amit tavaly nyár óta nem használtam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Tegnap mutatta az egyik barátunk, hogy a múltkori jégeső hogy elverte a Mazda 3-at. Tető + motorháztető kb 20-30 luk/elem. Zavarja őket, de nincs olyan állapotban az autó, hogy érdemes legyen rendbe rakni, hosszú távon foglalkozni vele. Van erre valami "olcsóbb" megoldás a 3-5000 Ft/horpadáson kívül? Egy színazonos fekete motorháztető mennyi lehet?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #208740 üzenetére
Első gen, 17 éves. Horpadásjavítást a vákummal el lehet baxni, vagy max nem lesz jobb?
Skoda: indítástól átlag fogyin egy nyomásos nulla nullázza a jobb alsó trip km-t, hosszú nyomásra átvált óra beállításra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #208777 üzenetére
Mondd el neki a challenge 2.0-t, hátha az is érdekli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Piásan nem posztolgatunk, mi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Napi fogyi: 6,3. Vác - Donovaly - Vác, Kia Xceed 1,4T automata, kb sebességhatárokon. Határon ránk se néztek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Wartburg 1,3 - Lido Adriano. Osztrák - olsza határon beszart a generator, bevittek valami szervizbe, ahol fater elmutogatta, hogy ez egy Golf, de nem tudtak mit tenni. Volt ott egy fékhibás Corollás magyar (olyan, mint az itteni lexusos srácnak), aki már hazafelé ment, de megsajnálta a két gyerekes családot, ezért fékjavítás után lehúzott minket 300 km-t a campingbe, majd nem akarta, hogy fizessük a szállást, hanem elindult haza. Campingbe postával jött a generátor, de a feje 2T-re volt (?), ezért szerelni kellett. Első tengerpartom. '94-95.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #209133 üzenetére
Ez állítólag vag széria felszereltség, nekem is írta, de már elmúlt. Elvileg az új elemmel is fogja csinálni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Snoop-y #209165 üzenetére
Behúzta a füleit vagy sem? (tükör)
MC Pite: kb 2,5x2,5 cm gombok a rádióadók az Octáviában (bár ez gondolom nagyobb kijelző lesz, mint amit te mondasz).
Nekem amúgy az Xceed-é nem jött be (most volt idő foglalkozni vele): nem is mindig sikerült úgy bökni, hogy érzékeljen, kicsik a gombok is, meg a szélén vannak. Pedig csak utasként nyomkodtam, sofőrként neki sem állnék.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #209291 üzenetére
Lassan eltörölhetnék már ezt a műszakizni_sem _kell dolgot, mert egyre több a szakadt hangú szar az utakon, és akkor még nem néztük a fontosabb dolgokat. Eddig legalább két évente költöttek pár ezret arra, hogy átcsússzon a műszakin, most ezt se.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
To all: én azt nem értem, mit várnak ettől, hogy most nem kell műszakizni? Spórol a paraszt, vagy nem köpi be vírussal a műszaki ellenőrt? Az első nyilván csak ámítás, akinek nincs 25e Ft-ja két évente erre, az ne tartson autót. A második szintén, hiszen mindenhova lehet menni, de egy nagy csarnokba 3 másik ember közé nem??
Tengermély tisztelet a topiklakóknak, de azt sem értem, aki jó állapotú autóján halasztgatja. Minek? Bankban a pénz, és jobban kamatozik? Még 8 évig lesz pandémia, és ügyesen tologatva 4 helyett csak 3x kell műszakizni?
Én már várom az október végét, visszük a Corollát. Utolsó műszaki után ment még 3 hónapot, azóta garázsban van, néha átmozgatva. Ja, kapott új kuplungot.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz MasterMark #209336 üzenetére
Ha 90-es szakaszon 90-nel lesodródik az útról mondjuk nedves burkolat miatt, akkor azt írják, hogy nem megfelelően választott sebességet. Azt nem nézik, hogy 15 éves slick van a kocsin, vagy 1 éves prémium. Ha körülötte mindenki bevette 90-nel a kanyart, akkor lehet, hogy a gumi volt a hibás. De nem ez lesz a statisztikában.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bitpork #209359 üzenetére
Ez így oké, én is értem, hogy ha nem muszáj, akkor ne kelljen fizetnie olyannak, aki nem tud. Ezért van a hitelmoratórium is. De akkor is olyan autókkal közlekednek, amik nem felelnek meg sokszor a minimumnak sem. Szoktak itt jönni páran azzal, hogy majd ha a gyorshajtó beleszáll a kocsijába. Ha a fék nélküli száll bele, akkor azt mondod, hogy nem baj, mert nem volt pénze fékre, és ez nem is derült ki, mert a fél évvel ezelőtti műszakiját majd csak jövőre kell megcsinálni?
Egyébként én csak arra akartam kilyukadni, hogy Vácon (sok cég, sok álláshirdetés, fél óra vonat BP!!) fiatalok szakadt kocsikkal rohangálnak, kihasználva a kiskaput.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz rbalint88 #209466 üzenetére
+stickermajom+CactuS: akkor gyakorlatilag ha sűrűsödni fognak a jégesős időszakok, meg lehet játszani, hogy 6 -7 millával olcsóbban megveszed a jégkáros autót, cascot kötsz, megint elveri, amit fizet a casco és "ingyen" van egy javított autód? Vagy cascokötésnél van szemle?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #209495 üzenetére
Hirtelen ezt dobta a gugli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz rbalint88 #209697 üzenetére
Szintén 6-700, mert nagyobb. Az E11 Corolla megvan 4-500-ból. Én sima mikroszálas kendőkkel karcolom a fényt, 2-3 db szokott lenni 500 ft körül. Nem mosom ki, 1-1 az eleje, teteje, hátulja oldalanként, 1-1 oldalanként az ajtókra. Egyszer lemértem, gyorsabb vagyok, mint aki 1500-ért mos.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ma volt "szerencsém" látni (szemből), amit eddig csak meséltek: 16 órakor a pomázi körforgótól az M0 hídig állt egyben a kocsisor. Kis mocorgással. Jó lehet ezt minden nap...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Bp-i Állatkert környékén van valami tuti parkoló, vagy marad a keresgélés? Sokat nem sétálnék a 1,5 éves gyerekkel, szóval a "csak 20 perc séta" nem jó.
Ha jót néztem, akkor ár ügyileg kb mindegy, mindenhol 350/ó.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Köszi mindenkinek, éreztem én, hogy meg kell kérdeznem. Akkor megyünk a Tropicáriumba. Oda szabad?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #209981 üzenetére
Vácnál M2-re felhajtáskor nulláz, onnan lábbal tartva végig 90-100 között M2-M0-Campona. Azért ennyi, mert a kamionokat nem akartam feltartani, illetve ha ki kellett őket kerülni, akkor nincs plattnerezés, gyorsít, előz, vissza. Ez direkt olyan menet volt, hogy ne legyen kamion mögött, és ment a klíma. Motor kb 2000-et forog ilyenkor. 80-nal, kamionmentes nyári hétvégén, alföldi síkon, klíma nélkül, kisebb súllyal (2 felnőtt, 10 kg gyerek, kismotor, 3/4 tank) van benne szerintem még 2-3 deci, illetve kamion mögött nem tudom mennyi, de szerintem akár közel 1 liter. BC nem tudom mennyit csalt, teli tanknál néha jól mér, néha csal 5-6 decit, minél több a rövid út, annál többet. Ha valakit érdekel, akkor bő 1200 km és 15 óra alatt kideríthető.
Tropicarium nem nagy szám, gyereknek tetszett, M0 visszafelé fos volt, gyáli lehajtótól dugó, utána kiégettem az olajból a benzint, 6,0.
Többi állatkert ötletet köszönöm, nyíregyiben voltunk, nagyon jó, veresiben voltunk, nem nagy cucc, többit felírtam. A győri állatkertbe jártam 4 évet, akkor még egyetemnek hívták.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #209992 üzenetére
Mivel nem fogok egy teli tankot így kiautózni, így várom az ötletet, hogy tudnánk pontosan megmérni.
A kamionost még egyszer talán ki fogom próbálni, mondjuk 10-20 km-en. Amúgy tök mindegy, olyan dimbes dombos részen lakunk, hogy ma is volt minden 3,5-től 4,3-ig, szóval majd egyszer ha az Alföldön nyaralunk, esetleg döntök rekordot. Egyelőre nekem ennyi elég.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #210073 üzenetére
De nem azt mondják, hogy menj le venni 40 deka tojást, meg a receptben sem annyi van, hogy kimérünk 25 deka tojást... 6 db-ot veszel. (10-et, mert a 6 mindig drágább )
Értem miért vezették be, de én inkább szigorúbban szabályoztam volna azt, mire lehet ráírni az SML-t. Hisz az a lényege, hogy ne hidd azt, hogy a 35 forintos 3 centissel jobban jársz, mint a 48 Ft-os 5 centissel.
Gondolkodok valami jó autós hasonlaton, de nem jut eszembe. Majd este, besegít a páncélos hadsereg. Na, pl. a sörre is kiírhatnák, hogy a 4%-nál literenként 40 ml, 5,5 %-nál 55 ml tiszta alkohol jut a szervezetbe, úgyis kéCCSört fogunk kérni. (tudom, hogy nem tisztaalkohol....)Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #210096 üzenetére
Imádom ezt a topikot, van itt állatkert ajánló, tojás ismertető, minden Megnéztem, kettes, így ma nem eszünk tojást, marad a hambi, azt legalább tegnap vágták.
A család egyik ága vegán, a közel eső része már szerencsére gyógyul, tudnék mesélni. Nem, nincs velük bajom, csak ne hitt-térítsenek, de szerencsére ők nem ilyenek.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Szintén a nagyfaluba menne a vidéki Jól értem, hogy az M3 bevezetőt csak addig korlátozzák, amíg elhalad a konvoj? Tehát egy M3 - Nagy Lajos - Árkád vonalon nagyobb gond nem lehet?!
Akciós az Árkádban a tojás[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tepenzed #210384 üzenetére
Szerintem meg ezek az össze-vissza dobált kerékfújók a kutaknál nem egyformán mérnek, szóval első körben én ugyanannál a mérőnél próbálkoznék. Hiszen köztudott, hogy a fogyasztási adat sem ér semmit, ha nem ugyanannál a pisztolynál lett lekkattintva a teletank.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #210441 üzenetére
Szerintem a Seatos volt a kezdő hülye, bár fel van gyorsítva a videó utána, de ez történhetett: a Focus bőven időben indexelt és elkezdett bejönni, a Seat nem csinál semmit, akkor sem történik semmi, ha kikattintja a tempomatot, vagy 2 mp-re leveszi a lábát a gázról, akkor a fóka ki/be és kész. Ehelyett gondolom a Seatnak nem tetszett, hogy egy kamionnyi távolságra bevágnak elé és rágyorsított (?), gondolom stroboszkópot is használt. A másik meg nem értette minek, és elkezdett g*cizni. A kikerülős csel után a befékezek, majd kiszorítalak, de jajj bammeg te visszajössz, majdnem ráhúzom a szalagkorlátra szituáció nagyon mókás, persze csak így a monitor mögül.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs