- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Macrodroid
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #195036 üzenetére
28e Ft/db-ért ne is linkeljek, ugye?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #195076 üzenetére
Amit linkeltem, annak is olyan szorító lemezek vannak a belsejében, mint amit a korábban linkelt videóban mutogat a csávó. Szóval ez tényleg csak ennyi lesz. Olyan könnyen lejön, mint a Prius katalizátor.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Priuson papír: A kocsiban nincs katalizátor, nálatok van!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #195534 üzenetére
Ezek nem troli-kamionok, hanem hibrid(dízel), csak fel tudja nyomni az áramszedőt, ha van rá lehetőség. Az útvonalat kiépíteni olcsóbb, mint a vonatot, mert az út megvan, csak a pózna meg a drót kell fölé. És más is használhatja, nem csak a vonat. Ahol nem lesz brutális szabályzás, ott nem fog elterjedni, mert nem éri meg senkinek (a helyi ipar is bukik miatta).
A mai kapkodó világban nem sok árufajtára megoldás a vonat. Kamionra felpakolsz bárhol, és 24 tonnával eljön bárhová. A vonatra csak állomáson pakolsz, vagononként ~30-50 tonnát, de csak akkor indul el, ha meg van rakva az a 20-30 kocsi (és fix időben indul, ha neked nem jó, akkor lehet, hogy még később indulsz). És elmegy egy állomásig. Onnan kamion viszi.
De a kapkodó világ a lényeg. Addig, amíg tegnapelőttre kell hozni 1500-2000 km-ről árut, addig lesz kamion, sőt (!!) lesz 3,5 t-ás furgon is, ami keresztbe megy a kontinensen, mert gyorsan kell minden. Csak adott egységre (db, tonna, raklap) nagyobb díjon.
Tavaly tavasszal, amikor elkezdték zárni a határokat, akkor a kamionos fuvarokat először vonatra akarták kiváltani. 2 napos út helyett 2 hét alatt ért volna ide az áru (A közúti árhoz képest 3x-os áron, holott a vasút tonnás ára olcsóbb, de ez a legkevesebb). Wc papír, volt rá igény. Aztán csak kitalálták a tutit a közutisok is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz F_Zolee #195686 üzenetére
Mondjuk szerintem annyira ő sem örül. Ahhoz képest, hogy egy 20 éves F Astra, csak a díszléc alatt csipás, a küszöb és a sárvédő egész jónak tűnik. Szóval vagy most lett javítva, vagy eléggé rendben tartott példány. Mindkét esetben rosszul járt ő is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Snoop-y #195718 üzenetére
Én ismerek olyat, aki látott már olyat, aki 12 évesen vezetett elhagyatott mellékutakon úgy, hogy mellette ültek. Semmi olyat nem hallott, ami káros lenne, de ez nyilván "oktató" függő is. Elindulás, megállás, tükörhasználat, alap dolgok. A jogsinál sem bánta az oktató, hogy nem azzal kellett kezdeni, hogy akkor hogy mozog a két láb.
A véremben van a vezetés szintű csávók más tészta, azoknak ha lenne jogsija is ilyen hülyék lennének. Lásd, a 12 éves gyerek sem tanult kresz-t, de ha a szülei elmondták neki, hogy bringával is nézzen körül a kereszteződésben, meg mi az a stop tábla, akkor megáll és körülnéz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #195899 üzenetére
Van hozzá ilyen fekete hátsólámpa, talán gyári, azzal szerintem kiadja a hátulja is. Persze a coupe szebb.
Ezt nem tudom miért nem engedi képnek bevágni.Nem találom, még a facebook előtti kőkorszakban láttam vagy carstylingon vagy a powerfanatics-en, egy magyar srác is megcsinálta a front cserét (talán a fehérvári bontós), de nem vagyok biztos benne.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #195916 üzenetére
Nekem a f.zöld inkább lime-sárga, mint a nevében, és be is jön. A
zsiguli/alapozó/nardo szürkét nem érti még mindig a szemem.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #195919 üzenetére
A mindenkinekmásjutrólaeszébe-szürke gondolom a cult jegyében született, így ha az a vonal tetszene, akkor én lehet, hogy néznék Golf 1-2 gyári pasztel színeket, és ha valami jót találnék, olyanra húznám. Nem tudom, hogy ez mennyire gyári szín, de mondjuk ilyen bézsre. (előtte megvirtuálozni valakivel, milyen.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #196237 üzenetére
Már leadott rendszámot lehet kérni egyediként? Tehát ha nekem tetszik mondjuk az ABC-xxx, és bemegyek, hogy mi az, ami nincs forgalomba, akkor oda adhatnak egy olyat?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Vác - rakpart - Fehérvár, aludt a gyerek, 100-120 tempomat, 5,3. Kamion mögött 97 tempomat 3,3. Nagggyon untam magam, az nyugtatott, hogy a belsőben is csak erősködni kellene, nagy volt a forgalom.
Haza felé ordított, 7, valamennyi...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz pit stop #196381 üzenetére
Akik nemrég kerestek, Ők az Octavia árat lőtték be, nem? Anno amikor én kerestem, akkor nekem kinézetre az Insignia kombi volt az, ami nagyon tetszett, de esély nem volt rá pénz ügyileg. 2019-ben kb kezdő kombi listaárak: Ceed 5,8 m, Octavia 7 m, Insignia 10 m Ft. (talán 9,5). És csak 1,5-ös benzines turbó motor, ami kb ugyanolyan erős, mint a VAG, csak éppen van +35 cm fém, meg pár kg.
Gondolom ezért sem ajánlották.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Gumis sztorihoz annyit, hogy lehet, hogy egy negyed órás győzködő beszélgetés végén hangozott el, hogy ha nincs pénz, akkor maradjon ez, aztán majd legyen a téli az új. Végül is elhangozhatott a mondat. Mit csinált volna? Elveszi a kulcsot, hogy márpedig ezzel innen nem mész ki, amíg nem veszel új gumit?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #197314 üzenetére
Írják többen is a kommentekben, hogy csak magát akarja védeni, szerintem is hülye volt. Egyrészt (street view szerint) 70-es tábla van, gondolom a többi sávban nem 50-nel jöttek, hogy ő ennyire halad a külsőben (főleg, hogy múltkor talán Magnum írta, hogy ott inkább a 70+ a jellemző), másrészt vagy egy satufékkel, vagy a középsőbe sorolással és enyhe fékezéssel azért lehetett volna ezt kezelni. Szerintem is akart csinálni egy jávorszarvast (akár büntifék nélkül is), hogy ő megoldja, a Volvós meg majd biztos megijed, csak nem adta ki. Pedig helye volt, ha nem rángatja ennyire, simán meg tudta volna csinálni. Ez van, örüljön, hogy az új bömbit nem verte még telibe középen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Richard! #197391 üzenetére
Királyréten, Dobogókőn vagy a katalinpusztai központban ennél több autó van egyszerre, és pénzt szednek a parkolásért, tehát a tulajdonos tudja, hogy ott vannak, nem illegál. Kb egyan ez, csak nem az autósok szervezik, de azt nem büntetik, mert az erdőben nem hat a vírus.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Arra figyelj, hogy sokan szemből (tehát lefelé) átesnek a záróvonalon, autóval, kamionnal, és sok a baleset. Azzal a résszel nem tudnak mit csinálni, néha lezárják a középső sávot, de akkor araszolni kell a kamion mögött, néha meg sebességkorlátoznak, illetve a szendehelyi temetőnél trafiznak. Szóval ha racsing van, akkor húzd a külsőbe.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Én szoktam nézni a lengyel dashcam videókat, szerintem tanulni is lehet belőle, gyakorolni, hogy észreveszem-e honnan jön a baj, meg néha csak simán vicces egy-két dolog. Ott is látszik, hogy vannak olyanok, akiket szinte sért (jobb szót nem tudok rá) az, hogyha valaki hibázik (elsőbbségadás elnézése), vagy csak kicsit nyomul (sávváltás). Mennek 10-15 m-t úgy, hogy fekszik a dudán, pedig egy sima gázelvétellel mindenki mehetne a dolgára. Van olyan, hogy direkt ráhúzza a kormányt, hogy összeérjenek, és ez a videózós kocsi, tehát nincs utána belemagyarázás, hogy nem tudtam elkerülni az ütközést. A biztosítók helyében én ilyen videó után nem is fizetnék. Szóval egyre nagyobb az a bizonyos állatkert.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz kisza25 #197589 üzenetére
Octavia is ilyen, csak lejjebb veszi a fényerőt. Szerintem kb kötelező is, hiszen helyzetjelző nincs, és ha kiég a tompított, akkor valaminek világítani kell helyette, hogy ne motornak higgyenek.
bulikavagyok: szép autó, gratula!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Macrodroid
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest