- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #205645 üzenetére
ŐŐŐ, az eljárás indulhat ismeretlen elkövető ellen is, nem? Mert ezeknek a felénél tuti, hogy nem lehet leolvasni a rendszámot (pl sötétben M7-en szemből, vagy a 10e Ft-os dashcam miatt). Szóval ez inkább csak egy Bpiautósok best of válogatás a rendőrségtől. A rolleresre már nem is írtak semmit, gondolom nehéz lenne megkeresni a bordó ruhás embert. (még ha limeos roller is)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #205828 üzenetére
Azzal nem az volt a baj, hogy hangos volt, hanem hogy sz@r volt a hangja. Ladás redná, meg a fúrószáras sportdob fíling... Mondanám, hogy jó, hogy elvitted a városból, de azóta van több ilyen, vagy rosszabb, persze olyan autókban, hogy az egész annyit ér, mint amennyiért eladtad a renCert.
(Nyár van, nyitva az ablak, gyerek végre alszik, erre jön a rednááá... )Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Paxker315 #205870 üzenetére
Pontosan nem is fogja senki megmondani, ahhoz kellene menni egy tankot 100-zal meg egyet 180-nal. Amit a kijelzőre ír, az meg nem mindig pontos, de hogy legyen valami érdemi válasz: 100-nál 4-5 körül ír 160-nál 8-9 körül (1,5 T benzin). Az Octaviában a szélzaj 160-nál már az én 20 éves autókhoz szokott fülemet is zavarja, de az eco gumik is egyre hangosabbak, szóval ezen (menetzaj) lehetne csökkenteni, gondolom.
Persze ha valaki prémiumhoz van szokva, az más. A 640d a 8-as ZF-fel 160-nál annyira zajos, mint a Skoda a városban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Elég jó. Pár éve még az ilyen teljesítményű autók tesztjében egy enyhe vigyor mellett lett megemlítve, hogy óvatosan el lehet velük járkálni 12-15 l-rel. Itt meg a 7,5 olyan, hogy egy bpiautós video alatt már hóhért hívnának rá.
Ha ezek az autók is elmennek 15 évet, akkor jó világ lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szőröscica #205919 üzenetére
ENC jó cucc, ragasztani sem kell, nekem simán a kézifék előtt volt, és amikor begurultunk a kapuba, akkor odanyújtottam a szélvédőhöz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
Senki nem fogyasztott ma? Fehérvár - Vác volt a progi vasárnap délutánra, beterveztem az ajánlott lovasberényi utat, de be kellett ugranunk Szszmiklósra. Ok,majd lesz M6, meg hasonló, erre a waze induláskor azt mondja, hogy M7-M0 45 perc! Wow. Annyi is volt kb, olyan volt a forgalom, hogy a belsőben 130 volt zavaró. Nem is értem. Nemrég kb egy órával indultunk korábban, és stau. A 18:30 -as fehérvári indulás lenne az ideális?
Fogyi: miklósig 7,4, végére (M0-M2) 6,7.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #206525 üzenetére
youtube, DIY bike tyre booster. Senkinek a szeméért nem vállalok felelősséget!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ngaba #206702 üzenetére
Fehér 1,0 Swift. Barátomnak már volt jogsija, a nevelőapja (rip) volt az oktatóm, így azt az autót használtuk bandázni is. Balon kormányoz, jobbon pedált nyomkod.... mindegy, elévült. Nem tudtuk mennyit fogyaszt, mert nem mi tankoltuk, és nem írta az arcunkba állandóan, de gyorsulást mértünk Casio stopperrel, de nem emlékszem az eredményre. (7 körül )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
M3-on hazafelé volt baleset, lehajtó előtt 1 km-rel beleálltunk a dugóba. Letereltek mindenkit Kálnál (de az útkezelős kocsi mögött meg álltak a többiek nyitott ajtókkal ), waze is azt mutatta. Gondoltam, hogy majd a 3-as út kereszteződésében tömeg lesz, waze mondja irány balra, és elmentünk Nagyút felé. Pöpec aszfalt, örülünk, mindenkit megelőzünk. Nagyúton kis cikk-cakk, aztán elfordít a 3-as irányába... egy olyan útra, hogy ott nem kátyú van, hanem pepitában a luk és a kő. Ez 2011-es felvétel, azóta látott még fagyot meg traktort. 2,5 km-t nyomatott a sok wazer 10-20 közötti sebességgel, nem is értem, hogy miért ajánl ilyen utat (ok, nem földesút....). Kínomban nyomtam néha egy Vigyázz, kátyú!-t, hátha nem veszik észre.
Tetőn két bringával fogyi oda 110-zel 6,1, vissza a dugó+130-cal 7,1.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Szada85 #207274 üzenetére
Szerintem pont a kevés user visszajelzés miatt lehet ilyen. Gondolom senki nem jár a Kál - 3-as szakaszon, most megnőtt a forgalom, elküldte a jelölt útra, ahonnan meg nem volt semmi visszajelzés, csak a térképről, hogy szilárd útburkolat. Lehet, hogy a héten már nem arra küldene.
A legrosszabb az volt, hogy Bélapátfalváról jöttünk az M25-ön, de nem akart párosodni az AA a mobillal. Nem baj, eltalálok az M3-ig... ha egyből rávisz F.abony után a 3-asra, akkor nincs gond.
Legyen egy kis bpiautósok sztori is: Ranger+futón két jetski, 80-nal kocogó sort 100-zal előzgetve a 3-ason.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz pècsimunkás #207459 üzenetére
A-oszlop tövénél van egy pötty.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Doki16 #207493 üzenetére
Pici ott volt mögöttem. Ilyenkor 80-90 a max
Höhö, kivéve, ha ordít...focvis: majd ha megvan a szárny, csinálhatnál összehasonlítást, hogy mennyi a gyorsulás szárnnyal meg nélküle, illetve mennyit számít fogyasztásban. Lehet, hogy letördelnék a GTE-sek is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Én simán feljelentgetném az éjjel röfögtető hülyegyerekeket, tök mindegy, hogy egy kipu nélküli vödör csavarral, vagy egy svájci rendszámos aprókavicsos 440i-vel csinálja (true). Miért szívjak én, meg a családom, mert másnak kicsi a fütyije? Nem az van, hogy közlekedik, és bubog a "nagy motor", hanem direkt túráztat, meg 1-esben megy 50-nel.
Csak nincs kedvem munkát csinálni a családnak, ha feljelent, mert az ismi nem talált semmit a vizsgán...
Külföldön is kiszedi a rendőr, ha röfögtet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
18940 km: kérjük ellenőrizze az olajnyomást!
Viszont nem értem, mert 10 perc állás után minimum felett van 1-2 mm-rel a szint, és azóta nem írja ki. Ha nincs olaj, akkor azt írja, hogy állj meg, mert nincs? O3, 1,5 TSIMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #207706 üzenetére
Bocs, olajszintet...
Vettem gyorsan a márkakerben 1 l "ilyen van benne is" Castrol LongLife 5W30-at, 8700 Ft-ért. Cég elbírja...Láttam 45e Ft-ért olyan VW felnikupakot, mint a RR-on, hogy mindig függőbe áll vissza. Nem kéne.
Viszont volt egy ződ G8 Variant 10m-ért, az nem rossz, de nem jártam annyira körbe.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #207747 üzenetére
Én azt hittem megvan a feleségautó, ami turbós.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Puma K #207822 üzenetére
Régen ha mentünk az utcán és jött szembe az idegbeteg, akkor kikerültük, ha beszólt, akkor meg nem szóltunk vissza. Most ugyanez van az utakon, csak ugye megvéd az autó. Mint amikor a kutyák a kapun keresztül ugatják egymást, de ha elhúzod a kaput, csendben vannak.
Ezért írtam, hogy ott kell hagyni az ilyet. Aztán ha utolér, mert nem veszi el ő sem, akkor úgyis tovább megy, hogy megmutassa, hogy az övé a nagyobb (pénztárca). Nekem egyszer volt egy ilyesmi, M0 fóti felhajtónál az auchanos körforgóba úgy mentem be, hogy az avensises hurkanyakú még bent sem volt, aztán persze a kihajtásnál már rám esett, a 80-as táblánál 100-nál villogott, majd ellőttem, ő kormolva is távolodott, majd amikor elvettem, utolért. Én ránéztem vigyorogva, ő szerintem a szívromham határán ordibált, majd tovább ment. Amikor letért a lehajtónál, 100 m-rel volt előttem...Nem érdemes amúgy beleállni az ilyenbe jogilag, múlhat azon, hogy kinek van jobb ügyvédje.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz e.vid #207906 üzenetére
Először nekem sem esett le, hogy ez hol van, de nem a Vác - Bp közötti 2x2 sávon, hanem a
VácKosdi lehajtó - Verőcei elág közötti lejtőn. [link] Lefelé egy sáv záróvonallal, felfelé két sáv. Piros kamion átjött, a többi jó helyen van.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Magnum_ #207948 üzenetére
8:00-kor indultam, 8:00-kor be is értem.
(#207955) Magnum_ : mekkora jó lenne már: Dom, hol a 'csában vagy, kellene a segítség. - Mentem volna, de a lidlinél foglalt mindkét töltő, és ha 80 felett megy a kamion, és nem végzünk 4 perc alatt a tv-k lepakolásával, akkor nem biztos, hogy kihúzza hazáig az aksi. Próbáljátok meg feltartani, megnézem a pennynél szabad-e a töltő.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Szerintem azért mennek 75-tel, mert nem tudja tartani a fix 90-et bokából, hanem ingázik +/- 10-et. Így mindig 90 alatt van, és azt sem tudja, hogy az óra szerinti 90 az nem annyi.
Ugyanilyen, aki nem tudja mennyivel megy, csak az utat nézi, halad a tömeggel, de ha kaput lát, egyből fékez, mert lehet, hogy éppen 150-nel veret. Közben meg a 120-nál rúgja rá a féket.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz bandus #208171 üzenetére
Még kölök voltam, olyan 2004 körül lehetett, hogy a Zadar melletti üdülőfaluból lementünk Dubrovnikba, akkor még nem volt pálya, végig a part mentén. Korán indultunk,későn értünk haza. Dubrovnikban köröztünk 1 órát, mire lett parkoló, majd megállapítottuk (gyerekként), hogy itt nincs semmi. A folyamatos tengerparti látványon kívül egy élményem volt, az, hogy a kanyargós szerpentinen senki nem előzött, kivéve egy E38 740-50-60i, de úgy, hogy csak lépdelt: 20 m egyenesen 1 autót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
M7-en ma ne nagyon akarjon Bp felé jönni senki, buszbaleset miatt lezárták.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #208214 üzenetére
Ha az alacsony csomagtartó az, hogy nem mély , akkor ki kell venni azt a tárolót alulról, és le lehet tenni a lapot a lemezig. Ilyenkor persze nem sík az ülés döntéskor, de üvegtáblák szállításánál vissza kell tenni. A kárpit nem tudom hol koszolódik, após vett bele csomitálcát, az mosható, körülötte meg szerintem csak porszívózva volt, és szép.
Ez még nem hibrid, 2019-es gyártás, 1,4T automata, de majdnem mindennel amit lehetett X-elni (olyannal is, ami nem kell, de csomagban volt). Szóval inkább az elektronikai hibáktól félnék, de egyelőre működik minden. Volt az a kis zörgés a műszerfalban, azt megoldották. Múlt héten jött egy hölgy elcsukló hangon a parkolóban, hogy nagyon sajnálja, de beletolatott, após már látta a szeme előtt a horpadt ajtót, de szerencsére csak a hátsó lökös cicaszemnél lévő éléről pattintotta le a festéket. Nem is papíroztak, telefonszám megvan, majd lehet, hogy kap egy kis kenést.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #208223 üzenetére
Az előzési élmény az a dízelre vonatkozik? Mert a 150 lovas benzines nem hinném, hogy ilyen. A csomagtér ajtó az 30 fok felett ilyen, mínuszban meg amolyan. Nekem az a tippem, hogy döntést kellett hozni a mérnöknek: vagy így méretezi, és akkor melegben nehéz lehúzni, vagy alul méretezi, és x év után lehet cserélgetni. A motor a megoldás, ismerősnek van benne, kényelmesebb, kulturáltabb (drágább, bonyolultabb).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bandus #208373 üzenetére
Múltkor úgy mentem lefelé, hogy M6 - Felsőcikolapuszta - 62 - M7. A két autópálya között az egy teljesen jó út, ha Fehérvár és a Balcsi között még gubanc lenne, szerintem élhető lehet a Káloz + 64 illetve Lajoskomárom + 65 kitérők. Az M6 meg tényleg jó, fehér Octaviának való.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Én is néztem a zoknist, de egyszer elmentem egy mellett az autópályán, és hullámzott. Na most ha valamin van por, és azon mozog valami folyamatosan, az kopik, karcolódik, szóval nem olyan jó az autónak. Meg a beázás is kérdéses. Én nem is a cuppanósat vettem, hanem olyat, minek az egész hátoldala valami "fólia", és rá kell simítani az üvegre. Szerintem még jobban is sötétít, mint a sima cuppanósok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest