- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Erösen ironiaba hajlo hsz volt a reszemröl egy ilyen kerami fekszett szerintem lenne annyi, mint az autom ereke, olyan 1,6-1,8M masreszt valszeg hülyenek neznenek egy ilyen arajanlattal, harmadreszt valszeg fel sem lehetne tenni....vagy ha igen egy autobahnons veszfekezesnel lecsuszna a kasztni a tengelyekröl
-
Declare
őstag
Egye fene, kicsit korabban felkelnek, bemelegitenem a motort, aztan üzemi höfokra melegitenem a fekeket, hogy biztonsagosan be tudjak menni a melohelyre....nem ertem mi a problema
(#34477) TaaT nem irtam egyszer sem keramia fekbetet, acel tarcsan a megfogalmazas lehet nem volt pontos, de valoban arra gondoltam, amit linkeltel...karbon-kerami fekrendszerre
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #34542 üzenetére
Ez a tipikus szöveg: "az elmult 5 evben semmit nem kellett ra költeni". Na ilyen nagyon ritka azert. Ha valaki alapos es gondos gazdaja egy autonak, szerintem 6-7 eves kor fölöt folyamatosan lehet talalni sajnos valami aprosagot (valami elallitodik, elkopik...nem kell sok 100 ezres tetelekre gondolni)
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #34559 üzenetére
Normalis esetben....
En is gumira es felnire (mondjuk az is beszabehu, hogy csak ez a "gumira es felnire" tetel = 300+k huf )
de mindig van valami aprosag xenon trafo, egr hütö szelep szenzor vagy mi, rugotanyer gumi bizgentyüjet ki akarom csereltetni, mert repedezett, az a köfelverödeses felpuposodott kis rozsda pukli, klima gazt kell töltetni, polir kellene.....jo nyilvan kussolok, azok utan, amilyen törteneteket olvas az ember
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #34567 üzenetére
ööö joo, akkor megint nem hápogok ugye multkor bosszankodtam, hogy a gumis mondta, hogy az 1 szezont futott michelineket cserelnem kell, ha azt akarom, hogy nagy temponal se razzon az autobahnon, mert valamiert az egyik hatso gumi (ami elöre került ugye) razott egy picit nagy temponal (visszarakta hatra, most jo, de ugye igy nem fog egyenletesen kopni...)
Irtam a boltak ahol vettem, de azt irtak vissza, ami varhato is volt....1 ev utan es kb 15k km futassal eleg necces a reklamacio....raadasul nekem is volt egy oriasi katyum a cseheknel, meg nyar vegen a futomüves allitott is a futomüvön es mondta, hogy picit latszik a gumin a hibas futas....szoval a hirtelen felhaborodasomat vissza kellett vonnom a Michelinnel szemben es megint tanultam valamit jövöre uj nyari gumik azert kettö szezon alatt ez bosszanto.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #34698 üzenetére
En alapbol nem ertem ezt a garancia kerdest egy hasznalt autora Boltban is ki van irva, hogy vasarlas utan reklamacio nincs. Nyilvan van olyan pofatlan atvagas, ami verlazito, de most mondjuk en holnaptol arra szeretnek jatszani, hogy kinyirjam a kocsim, lehet sikerülne hamar elerni....
-
Declare
őstag
válasz TheProb #34702 üzenetére
Egyaltalan nem vedem en öket Szvsz, minden hasznalt autonak vannak hibai, at kell nezetni es el kell dönteni, hogy kell vagy sem, vagy bele kell alkudni a javitast.
Utolag bebizonyitani, hogy valami szandekosan eltitkolt hiba volt es nem az uj tulaj idezte elö....hat szerintem ez igen remenytelen.
Hasznalt autonal ez a riziko, hogy barmikor jöhet elö barmi....nekem pl az egyik fek kicsit fogott es szaga volt az elsö hoszabb ut utan....eszembe nem jutott haborogni....benak voltunk, nem vettük eszre, csere. Ugyan ez volt az EGR valamilyen szelepevel....sokat allt az auto eladas elött es berohadt....nem vettük eszre.
Nyilvan ezek nem olyan hibak, mint amik Neked vannak es megertem, hogy bosszanto, de sajna hasznaltauto vetelnel a vevönek kell resen lenni szerintem
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #34721 üzenetére
"Van egy 200k-s kocsid, még kibírják a porlasztócsúcsok, egyéb faszom nekem ismeretlen dolgok, mert azok csak 400k körül adják meg magukat."
Na szerintem ez az ami nincs. Szerintem egyetlen alkatreszre sem lehet azt mondani, hogy ennyi meg annyi km-t bir ki. Ez mind hasznalattol es elözö tulajtol függ. Az üzemanyagrendszert erintö dolgoknak a hasznalt üzemanyag fogja nagyban befolyasolni az elettartamot, a valto/kuplungnal a tulaj (mennyire volt falabu), a hasznalat (autopalya vs varos)....de a karbantartas alapossaga is komoly szempont, gondolok itt arra, hogy a tulaj tojik ra, ha valami picit kopog, szuszog, morog....jo az...megy meg....vagy ha furcsat hall/eszlel, szerviz es megjavittatja. Ezt megint nem arulja el a km ora.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #34745 üzenetére
De mik ezek az alkatreszek? Pont ezt irom, hogy szerintem ilyen nincs Egy turbo, porlaszto, injektor, kettöstömegü.....minden hasznalattol függ....hogy hasznaltak, milyen üzemanyagot kapott (lehet hogy pl lesz egy dizel auto 300k km amivel jartak az autopalyakat es a ceges benzinkartyaval tankoltak az OMV gazolajat es semmi baja nem lesz se a porlasztonak se semminek, mig a 80 ezres ikarusbol leszivott gazolajjal tankolt dizelnek meg gatyan lesz az összes gazolajjal kapcsolatos eleme).
Vagy ugyan ez a turbora....ha üti, rugja vagja valaki, nem cserel gyakran olajat x az elettartama....ha gyakori az olajcsere, figyelnek ra, akkor meg 3x.
Tehat nem fogsz tudni olyat mondani, hogy 180k km van az autoban (mondjuk igazoltan es tenyleg), szoval akkor varhatoan ez es ez gatya, ez es ez meg még 180k km ig tutira jo.
szvsz
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #34769 üzenetére
Raadasul a következö tulaj ezzel nem jar rosszul, mert egy olyan autot kap, ami mondjuk 15k km enkent kapott uj olajat, mig az uj autok többsegebe 30k km enekent megy a markaszervizes akarmilyen elöeletü olaj
mod: es azt sem hiszem, hogy egy ujonan vett puntot 300k km ig hajt valaki . Meg a masik, hogy a csere intervallum 1 ev vagy 30 k km nem? Akkor ez azt jelenti, hogy evente 60k km menne? Egy puntoval? Vagy 2-3 evente jelentkezik markaszervizben olajcsere? Sehogy nem erzem a nagy bizniszt ebbenok, ujraertelmeztem...az oriasi bizniszt tovabbra sem ertem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Egy velemenyt dobjatok legyszi a következö dilemmammal kapcsolatban:
Lehet ide is irtam, hogy tavasszal a kerekcserekor felfedeztem egy kis rozsda puklit lent a küszöbnel (kb kisujjkörömnyi nagysagu) [link].
Mint kideritettem ez valoszinüleg egy köfelverödestöl lehet, ami megsertette a femet is es a para/so dolgozott telen . Elvileg 2 uton javithato, vagy helyi csiszolas es festes (ez nyilvan nem maradektalan) vagy a tökeletes az egesz elem ujrafenyezese
Kerdes1: Ti melyiket csinaltatnatok?
Kerdes2: Ha mar szakihoz kell futkosnom elgondolkoztato a motorhaztetö ujrafenyezese. A sok kis mini autopalyas kavics felverödes miatt igazabol csak mosva/polirozva latszik, a komolyabbakat festekkel lekezelgettem, de azert bosszanto egy 8 eves astranal foglalkoznatok ti ezzel? (ennek ugye ugy lenne ertelme, hogy utanna kapna egy motorhaztetö foliat is vagy egy ilyen nano kerami waxot)
Egy auto polir mindenkepp tervben van a nyaron es azert gondolkoztam el ezeken, csak nem tudom, lehet azert ez hülyeseg kategoria egy 8 eves H astranal
-
Declare
őstag
Köszi, mindenkepp megcsinaltatom, mert ez zavar (a pukli). Csak az a dilemma, hogy erdemes e ilyen komoly javitast eszközölni, vagy helyi javitas is böven eleg....lent van a küszöbnel es azert nem egy 30 millios autorol beszelgetünk (elvileg az is teljesertekü ha csak csiszoljak/ködölik vagy mit csinalnak)
Motorhaztetö meg csak esztetika....viszont 150k foliara en olyan 30-40 re saccoltam az ugy mar tenyleg combos lenne.....azert fel millot esztetikara nem biztos, hogy költenek
(#35099) EQMontoya nincs ajto, mert GTC, de szerintem a fenyezes meg mindig egyszerübb, mint egy ugyan ilyen elem vadaszata
-
Declare
őstag
válasz drosan #35128 üzenetére
Nekem ilyen van az Amazonrol :link. Abszolut bevalt, mar egy fel ora is sokkal kenyelmesebb vele. Nem tudom Magyarorszagra rendelhetö e, vagy nezd meg meg ebayen esetleg.
Elöször en is ezeket a pumpasokat nezegettem, csak mondomom kiprobalok elöször egy ilyen egyszerüt, de be is valt szerencsere
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #35171 üzenetére
Ez azert megint mas szerintem...ez idiotasag. Az az M4 es nem fenyes nappal a dugoban a gyalogosok között driftelt, az siman lehet ilyen gerillamarketinges video is
de basszus az az M4....hat az nekem hupililaba is jöhetne, annyira allat az az auto
egyszerüen kivül, belül, motorikusan, design, vezetesi elmeny, sportossag, komfort......ezt hivjak ugy hogy auto
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Adom, ez is szep ....de azert en meghagyom neked az M2 t, cserebe, ne nyuld le az M4 emet
(#35186) EQMontoya elkepzeltem, hogy nyujtjak a ket kulcsot es Te igy elveszed az e46 kulcsat formailag amugy nekem az e92 M3 verzioja tetszik nagyon a mai napig....amugy az e92 is nagyon
#35187) z123456789 nem olvasgattam a leirast/kommenteket a kocsi es a sofor is eleg jok
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #35190 üzenetére
Huligaaan...szegeny VEDA rendszerünk mit kezdene egy ilyen öv nelkül a duplazarovonalon keresztbedriftelö bmwv el? plane meg telefonalna is (#error##error##error##error##error##error#)
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #35200 üzenetére
Mire irtad, hogy nem igaz? Erre nem udoam rajönni
Nekem egy M pakkos 425d vagy 430d untig eleg lenne
Tegnap dpf regeneralo üzemmodban közlekedtem es volt egy uj kombi felirat nelküli 5ös akivel összeakadtam es szivatott (baloldalt dupla kipuff) lehuzodott a külsöbe, megvarta, hogy melle erjek (6 os padlo, mutato 200-210) es amikor ez megvolt akkor ereztem egy erösebb dizel szagot es ugy lött ki mellölem es nyult el, hogy beszabehu ezt igy eljatszottuk kb 3x ...megvolt a kis szemetladanak a napi elvezet
mielött jönnek az alszent hszek, autobahn, este 11 kor....
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #35203 üzenetére
Ezzel egyetertünk meg azert inkabb az uj na
aaahh 520d/525d az biztosan nem ...530d de sokkal inkabb az 535d....azert az hogy 200 nal kilöjjön ahhoz komoly kraft kell, mert ha 100 nal elnyulik, akkor azt mondom persze. A 2.0 dizelekkel mar sokszor versenyeztem, a4 audiban is, merciben is, bmw ben is....egyik sem tud igazan elhuzni 160-180 ig, utanna nyilvan a kis 1.7 es elfogy....de inkabb lassu elnyulasok vannak, mint elhuzas.
(#35204) EQMontoya elöször felkialtottam, hogy micsoda de aztan megneztem es valoban agyatlan arakon mennek az ujszerü regi M es bmw k....hat szamomra erthetetlen....biztos van aki mar tenyleg semmi masra nem tudja elszorni a penzet, mint 0 km es 20-30 eves M bmw re 100-150 ezer euroert legyen jo neki
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #35210 üzenetére
Nyilvan partalan a vita, mert soha nem tudjuk meg, de azert csak en voltam ott vagy nem?
Szoktam nezegetni bmws videokat (meg azert van is böseggel belölük az autobahnon, akikkel lehet "versenyezgetni") az 525d az 200 fölöt azert mar csak kuszik, az 530d az azert meg megy....de ez nem azt csinalta....ez 200-210 (ora szerint) ,amikor en lendületböl erkeztem meg melle (nem eppen hogy), utanna ö ugy rugta el magat es tünt el, hogy az felelmetes.
525d-535d mindegyiknek ugyan olyan dupla kipufogoja van, az 545d nek van ket oldali ha jol emlekszem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #35259 üzenetére
Ez egy bömös ugye? Mi volt a hiba?
Nekem valto javitas 200k volt....fele összeg, de aterzem
-
Declare
őstag
"van amit mar nem lehet esszeruen kihasznalni, de az szerintem joval foljebb kezdodik "
Meg most ha van egy M4 BMW -d, az sem azt jelenti, hogy 200 al kell venned a kanyarokat. Ha csak elvezed azt, hogy odalepegetsz neki es huz mint az allat, hogy fekszi az utat, brutal hangja van...miert ne? Ez is esszerü, ha nem fajnak a költsegeimod: meg aztan ugye ne felejtsük el, hogy van olyan resze is a vilagnak, ahol nem 130 a sebesseglimit a palyan....nagyobb tempoknal meg a rugalmassaghoz kellenek a pacik, Nm ek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
uuuuu ez nagyon kiraly ilyesmi nyaralas az en fantaziamat is piszkalja....usa, autoberles....föleg ha mernöki cuccok is vannak
amugy összessegeben milyen volt a kia? Minöseg, vezetesi "elmeny" stb? Azert a saab is sportosabb darab (most elsösorban nem is arra gondolok, hogy a motor hogy huz)
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #35485 üzenetére
Ketszer ugyan az uncsi Ha az idegenvezetö a "pofás" akkor, ok egyebkent, ha az ember raszanja az idöt, a neten ki lehet nyomozni mindent nagyjabol Az ilyen szervezett utak elvisznek a leragott csontokhoz, gyorsan, löjön mindenki egy selfiet a grand canyonnal a FB ra...de gyorsan gyorsan, mert meg bele kell ferjen 3 dögunalom kiallitas, ami pont nem erdeklne....
en a szervezd magad, olvadj be, ismerkedj a helyiekkel variaciot partolom, amit irtal is: mustang, napszemüveg es ha erdekel egy faag megallok mellette es betolok egy szendot, mert az esik jol
-
Declare
őstag
20-25k / elemröl tudok en nagysagrendileg en is agyalok egyelöre, hogy mit es hogyan csinaltassak meg az opelen....valakinek pont mutatni akartam ezt a rozsdapuklit a küszöbnel hatul, kicsit koszos volt az auto (semmi extra...) es nem talaltam meg szoval lehet azert az egesz oldalat nem fujatom ujra, elsönek valami helyi kisebb javitassal kellene probalkozni
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #35803 üzenetére
Mi a baj a 48" os 4k samsung tv vel amugy? ok, nem panasonic, de azert nem szar az
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #35807 üzenetére
ez kb ugy nez ki, mintha egyszerüen rafujtak volna valamit kivülröl a femre azt csok.....talan a rozsdat lemarattak elötte.
-
Declare
őstag
Akkor innentöl kezdve nem ertem, miert lenne jobb egy indigos, mint egy nyomtatott? Sracok a 70 es evek kipörögtek mar
-
Declare
őstag
Joo most nehogy mar azt mondjatok, hogy indigos kezzel irt papir nelkül nem lehet autot eladni, mert terden szurom magam jo hogy nem irogeppel kell megirni, visszal lepecsetelni es holloval elküldeni
-
Declare
őstag
Sracok! Ha a klimambol elszökött a gaz, cicereg eleg rendesen es nagyon gyengen hüt, ezzel artok neki ha igy hasznolom meg egy ket hetig?
A masik, tegnap este olvastam, hogy a Norvegok 2025 töl kiirtjak a benzint/dizelt [link] (he estelg nem olvast ameg valaki) eleg kemeny azert
-
-
Declare
őstag
válasz atos19881101 #36130 üzenetére
Köszi!
-
Declare
őstag
Nemeteknel most 4-5ezer eurot ad a kormany ha hibrid vagy elektromos autot veszel + asszem 0 ado van rajuk....mondjuk egy gte golf igy is 40ezer euro+ szoval azert igy sem pikk pakk a dolog sajna
Meg pont most hallottam, hogy feket huznak a szelerömü epitesben itt eszakon, mert mar nagyon sok van, de elszallitasa problemas, szoval most a szallitasra gyurnak ra....de legalabb nyomatjak a temat meg most ujra beindult a napenergia tamogato progi.
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen