- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
- Mobilhasználat külföldön
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Hirdetés
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree - Tippek és trükkök kezdéshez
gp Az itt összeszedett trükkökkel kicsit nagyobb magabiztossággal indulhatunk el felfedezni az árnyékok földje megannyi rejtélyét.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
rbalint88 #287315 üzenetére
Lejárt a szerkidő: A puha buflákot összenéztem nem puha Golf (hatchback 69 vagy Ceed kombikkal (73, szinrén gigafelnivel), és bár a pattogás sem szimpi, irányíthatóságban 84ig szódával oké.
Adacnál az enyém (C5 AC sima csillapítóvalmés alacsonyabban) elég jó értéket kapott kikerülésre (nagy nyom és tengelytáv, sarkokon a kerék, pici motor), de sajna olyan oldalon mint a km77 nem találtam tesztet, kíváncsi lennék (65-70 közé tippelem, tréningen még az 5 éves nyárikkal voltam, azzal érezhetően szarabbul teljesített mint szoktak az autóim, de előtte is éreztem hogy abszolútban ez már foscsi gumi).
Ja, rénszarvas: Duplán casco, mert már mindenütt fizethetjük a szarvast is
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
rbalint88 #287320 üzenetére
Tesla Y mondjuk kéne
, az Enyaq crossover is tetszik, de nem feltétlen elég nagy belül nekem
. Remek példa enk3t autó mennyire eltérő bennük a hely, papíron
semegy katória.Egyszerre pakoltunk ki a volvossal, tök hasonló külméretek: [link]
Ott is sík a padló ülésdöntés után, de kb a p*csöm magasságában.
A legtöbb embernek tudom nem számítanak, de a hobbim, a családi melók és programok miatt nekem egy bő közepes méret kell (anyám 90+kg, lányom gyerekülésben (ez egy 120-130kg ember helyigényével ér fel), nejem is bő 180cm (szerencsére hugom nincs 170).Offos magánvélemény/szempontok:
Úgyhogy pontleszarom a marketinget mi a szabadidő autó meg mi 7 személyes papíron (azaz 4+0,3+2*0,5 személyes) mégha sokszor meg is kapom miért nem olyat nézek (mindenki suvot meg kompakt grand vagy nagy egyterűeket akar rámbeszélni aki tudja miket/kiket viszek).
Megnézem (adac, ridc, carbuyer stb) mekkora, hogy variálható, és ami már elég, azt a legkisebb, legkönnyebb testbe kérem.
És tudom hogy ezzel ufó vagyok.
Majdnem vettem amúgy C5 AC-t, mert nem szeretem a Grand C4 Picasso/Grand C4 Spacetourert, és bár imádom a Berlingot, rühellem az egyenes hátfalat - nehezen is nagyon tudnám kinyitni a garázsban.
De csak találtam olyan (ritka) változatot amit kerestem (jó közepes stadírung tonnányi vez.támogató szenzor meg bentimotoros fixfaxok megy nehéz nagy dízelmotor nélkül, de jobban variálható ülésekkel, gyerekcsomaggal, kanyarkövető xenonnan, seggfűtéssel, AA-val és fontos, hogy legyen valami színe is!) végül, Németország legtávolabbi felén.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
rbalint88 #287448 üzenetére
Be lehet állítani idöpont nélkül is, de eddig a legtöbb esetben az volt a válasz, hogy úgy max körbenézni lehet az autót, próbakört nem nagyon tudnak leszervezni (piros próbarendszámból sincs nekik végtelen), vagy leülsz, vársz amíg Jürgennek lesz szabadideje, és akkor tud rád idöt szakítani.
De mivel szombaton jellemzöen 9-13 / 10-14 óra között vannak nyitva a legtöbbjük, így lutrira beugorva max 1 autó férne bele a napba, emiatt is próbálok mindig többet leegyeztetni egy napra idöponttal, mert ha elutazok 2-3-400km-t, akkor nem irodában szeretnék ücsörögni órákat.Próbálok 80 ezer km alatti futással nézni autót, Golf R-böl Fl elötti modellek olyan 24-25 ezer € körül vannak (de ennél a Cupra 2-3 évvel fiatalabb lenne ugye), a FL-es modellek inkább 26 ezer €-tól vannak hirdetve. Felszereltségre pedig szinte ugyanazt tudja a Cupra is, mint a 7R, müszakilag pedig ugyanazok.
Igazából az elmúlt 3 év alapján tökéletes csomag nekem/nekünk a Cupra, most pár G7 GTI próbakör alapján valamivel a beltér tényleg halkabb (jobban szigetelt) a Golf esetén, de mivel eleve egy hangos rázós puritán GSi-n nevelkedtem, ezért számomra a Cupra sem érzödik spártainak, illetve most tetöablak nélküli kivitelt terveznék venni, annál a tetö cicegése is kijön a képletböl.
-
BigBlackDog
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz
rbalint88 #287779 üzenetére
Én abszolút osztom ezt, a tekerös, nyomogatós világ jobban passzol hozzám, a jó magasan levö középsö kijelzö pedig CarPlay-nél még elöny is, szóval számomra tökéletes benne minden.
i30-akat képröl néztem, nekem annak a beltere még kevésbé vonzó, mint a Cupra, plusz ahogy írod, kombiban nem is kínál alternatívát. -
Corsa02
őstag
válasz
rbalint88 #287889 üzenetére
Köszi a válaszokat, akkor ezt én b@szt@m el sajnos...egyszerűen fel sem merült ez bennem, valszeg igazatok van. Előtte sok Audim volt, asszonynak K Astra ott sem lett ebből baj soha...mindig tanul az ember.
Keresek profi embert aki ki tudja polírozni, szerencsére nem mély egyik sem.The Truth Is Out There --->
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rbalint88 #287916 üzenetére
Full hideg csapvizet használunk legalább 20 éve szerintem (korábbi agysejteket kiszorították az újak
), minden gond nélkül... Max meg kell locsolni többször, ha lassan töröltél/nagyon hideg van/vastag a jég. Baj egyszer volt belőle - nyári melegben túl hideg volt a víz, és talán poros a szélvédő (nem én voltam).
-
pit stop
addikt
válasz
rbalint88 #288230 üzenetére
Pont azon gondolkoztam, hogy hallva a reklámot: ingyen adják a dsg váltót a Seatokhoz, hogy a száraz dsg-nek már ilyen rossz a híre, hogy senki se kéri, és ott áll hegyekben a raktárban, hogy ezzel akcióznak...?
Költői kérdés.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rbalint88 #288439 üzenetére
Aztán megy ködlámpával tompított helyett
Az ilyen random jelenség akár valami elrohadt lámpa csati/izzótartó is lehetett (ismerős ilyesmivel küzd, csak Transiton, meg csak egyik oldalon), vagy vezérlő hiba/beázás esetleg
Nem mintha engem nem zavarna, sőt... Mindig mondom a mellettem ülőknek, hogy na ennek se működik a középső féklámpája meg annak sem, kifejezetten figyelem pl körforgalom előtt
[ Szerkesztve ]
-
-
Gabesz87
veterán
válasz
rbalint88 #288669 üzenetére
Vidéken laknak, kis városban, ráadásul perpill sajnos mindketten eü-i problémákkal küzdenek, úgyhogy a szerviz perpill nem opció (ráadásul ott vidéken aligha van jónevű, jól felszerelt, inkább amolyan "mindenhez értő, mindent is - szarul - megszerelő"). Egy esélyt azért adnék a lötyinek.
Sokat megy viszonyleg egy évben, de nem pályázik, hanem ott vidéken, és lévén, hogy állatorvos, ez sokszor azt jelenti, hogy faluról falura, kaputól kapuig. Ergo sok indítás leállítás egymásutánjában. Én hiába tépem a szám, hogy a mai dízelek, főleg ezzel a rohadt Adblue rendszerrel baromi érzékenyek, nem szeretik a rövid távú meneteleket, hajthatatlan. Az a lényeg, hogy 3-4 literrel eljár.Dízel autói voltak eddig is (Renault Thalia, Clio GrandTour 1.5dCi-k, azokkal mondjuk soha nem volt baj motorikusan, és ~4-500e km-t beletett). Sokszor jár úttalan utakon is, földúton akár, meg hát fiatalabbak sem lesznek már, én a helyében valami magasabb felépítésá autót vettem volna. Akár egy Duster a már ismert 1.5dci-vel. VAgy akkor már valami öntöltős hibrid, és akkor lehet motorindítás nélkül is megúszná a sok kapuról kapura járást.
-
válasz
rbalint88 #289471 üzenetére
Az első 1.4 kilométeren szerintem ezt a rav4 hybrid is "tudja" télen, jó kis jégkaparós kezdéssel. Ami jó ha bemelegszik a motor után irtózatos csiga dugóban sem eszik 6nál többet. Előtte az scrossban egy nagy dugóban szinte hallottam magamban hogy dönti magába liter számra a benyát...
Mondjuk ezt sajna le is teszteltem hosszabb távon is, amikor egy szép nyári pénteki napon balcsira kellett mennem délután (volt minden 10 perc egy helyben állástól 60-al száguldásig, a fogyi 5 alatt valami lett).
-
szőröscica
addikt
válasz
rbalint88 #289485 üzenetére
1.5TSI nem mild hibrid is 14 litert kajál a 2*1.5km-es gym körön. Ma sikerült levinnem 10-re, mert elmentem lemosni.
Azt hiszem, hogy legközelebb megküldöm habkefével, én nem fogom a céges autót 3-4 órákat simogatni a hidegben, mint a sajátomat, de a lándzsás meg nem elég.
-
válasz
rbalint88 #289699 üzenetére
A proace az egy átcímkézett peugeot, azt az 1.2es turbóst bottal sem piszkálnám.
Galaxy jó ötlet, de szerintem újonnan már nem lehet rendelni (4.85 hosszú mondjuk az is).
Kodiaq viszont jónak tűnik és ahogy néztem a konfigurátor alapján van 4*4 2.0tsi és azt én is úgy tudom hogy olajos DSG. Bár csak városban annyira nem bíznék benne mint egy toyota hybridben.Highlander túl naggyal egyébként egyetértek, már a rav4 is az nekem, de 7 ülés és megbízható és város együtt nehéz.
-
cOxeR
Ármester
válasz
rbalint88 #289848 üzenetére
Hitel így az igazi, ha igazából az anyagi biztonság a cél vele, nem pedig a nem tudom kifizetni kategória.
Én értem a pesszimista álláspontot is, hajlamos is vagyok rá, főleg ami zajlik az elmúlt időszakban nincs igazán optimizmusra oka az embereknek.
Na a casco… az kemény, eddig sose volt, itt a támogatás mellé feltétel a kötelező casco vállalása/megkötése x ideig.
Ezeket is számolnom kell, mondjuk legyen egy nagyságrendi példa.
Használt auto 12-13M ami teljesíti amit szeretnék és érdemes megvenni, nagyobb kockázat vállalás nélkül (mármint auto műszaki oldala) új auto 17-19M ebből ha lejön a 4M támogatás akkor 14M marad, de ott a kötelező casco, mondjuk azt a használatra is kötnék, mert az is tetemes pénz már.
Nem egyszerű ez na… -
cOxeR
Ármester
válasz
rbalint88 #289876 üzenetére
Van bajom a Teslával, pl a Modell3 esetén a csomagtartó, nekem az nagyon szűk, nem jól pakolható, az Y kereten felül van, bár gondolom azt a kis többletet le lehet papírozni/alkudni. Illetve leginkább az, hogy a LR egyikből se fér bele, és nagyon játszanak az árakkal és nagy az értékvesztése.
Nekem a Volvo EX30 tetszik nagyon, felépítésre jobb mint pl egy Modell 3, ha meg az Y-hoz nézem, ott kapsz egy alap Y-t ebből az összegből, Volvonál meg a dual motor, teljesen kiextrázott van egy abban az árban.
Nem pörgök rajta nagyon, mert ki tudja merre tekerik a pályázatot - na meg ugye megint regionális arány osztás lesz Pest megye hátrányban szokás szerint... de azért matekozok kicsit.szőröscica
Én ott leszek.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz
rbalint88 #289999 üzenetére
Sajnos kompresszorosított ND nincs a piacon, pedig az finom lenne.
E46 M3-bol boven 10 millio felett vannak az ertekelheto manualis kupek, az SMG-s kabrio szamomra nem komolyan veheto.
A V8 szivo Mercikre ranezek, hatha van valami, ami nekem tetszo kasztniba van rakva.tboldi:
R53 a Cooper S.Egyébként vicces, hogy mindegyik szériának a dízel volt a legmegbízhatóbb motorja, pedig az illik a legkevésbé az autóhoz... Mondjuk en tartom, hogy leginkabb az oda nem figyeles miatt van sok lerugott peldany motorikusan, nem sok olcso, amde kompresszoros hothatch volt idehaza es persze toltak a szemet, aztan meg jottek a gondok es az eloiteletek is.
pit stop:
De az mind 4 ajtós szedan, olaszbol meg milyen mar az.focvis:
Alakul, az mar majdnem 1000, chipet neki is jo lesz. Mezogazda ismerosoknel idenymunkat tudok intezni a foldeken vele.Köszi.
tototos:
Az utolagos turbositastol amiota elkezdtek ezt az ordoguzest a vizsgaallomasokon, azota tartok, eleg egy rosszakaro, aki bekop es alakithatom vissza vagy adhatom el az autot alkatresznek. Egy gyarilag feltoltott, de modositott autonal legalabb van esely elfedni a plusz loerok forrasat.Gergoke88:
A te peldad is ott van a szemem elott es igen, kicsit fosok a merev tengelytol, mert a legujabbra nem tudnek befizetni, na meg nem hianyzik egy kifenyezett vodor csavar a haznal, eleg volt a Minivel befurodni (na meg korabban az elso MR2-vel, de az legalabb anyagilag nem lett ekkora bukta).Qru:
Csak olyat mernek venni, ahol mar volt igazoltan elvegzett motorfelujitas (az esetek nagyreszeben mar mindet elerte ez a mozzanat, ahogy lattam...)cOxeR:
Volt kollégának 3,0 Z3 van, szep-szep, de roadster letere nem vett meg kilora az MX-5 utan.
A Z4-edet neztem, a kepekbol azonnal tudtam, hogy ki a tulaj.Na igen, ezert is nem akartam a gondolatot, hogy ennyiert nezndk meg egy utolso hobbiautot, mert itt mar kezdenek elszallni az igenyeim es mocskosul valogatos leszek...
Mig a 2-3 millios kategoriaban meg elnezobb vagyok/voltam, itt mar jo lenne a leheto legtobb igenyt kipipalni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz
rbalint88 #290047 üzenetére
Kérem, magyarázza el az okot, mert így éhesen nem esik le.
Qru:
Ugye? Nekem is szimpatikus, bar nem vagyok nagy Focus fan, de az a narancs metal szin es az 5 henger az fincsi.tototos:
Az ilyen snassz 1,9 tade es 1,8t vonaltol mentsen meg a Jo Isten.Elismerem a jo buildeket, de sajat celra nem...
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron