- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #200676 üzenetére
A menőbb ügynököknek (key account manager) van külön díjeltérítési szorzójuk.
Ha ismered, akkor van lehetőséged, ha nem akkor így jártál.
Prius-okra is megoldják 60-100ezer/év -ből a Cascot.
De KGFB-re már ők sem tudnak kedvezményt adni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #200837 üzenetére
Pécsi forgalomról számolj majd be.
Kíváncsi vagyok, hogy mibe futsz bele."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #200846 üzenetére
15km 30-40perc
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #200853 üzenetére
igen
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz kisza25 #201018 üzenetére
Baromság.
A cím csak egy feltételezést határoz meg, tipikus clickbait cím.
Hidrogént nagyon nehéz és drága tárolni.
Soha nem lesz ilyen, mert kb 20 különböző olcsóbb, biztonságosabb és egyszerűbb megoldás van helyette, már most is.
De ha tetszenek az ilyenek, itt egy sokkal valószínűbb hipotézis:
Így érhető el a 100% megújuló energia Tony Seba szerint"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz MunezXBK #201140 üzenetére
"Tendenciának tekinthető az, hogy az -e kérdőszó a legfontosabbnak számító szóhoz kezd kapcsolódni. A mondatban ilyen lehet a tagadószó (nem) vagy igekötő. A nyelvjárásokban is ez a változat a szokásos. A nem-e változatot használó embereket sokszor érte/éri a műveletlenség vádja, pedig művelt emberek laza társalgási beszédében is előfordul, ahogy Nádasdy Ádám írja egyik cikkében."
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz cappa72 #201951 üzenetére
Már most meghaladta az akkutechnológia.
Most fognak kijönni az 5-10 perc alatt 10%-ről 80%-ra tölthető autók. (persze elsőnek csak flagship változatokban)
Azok mellett már nem lesz értelme a cserélgetésnek.
Városi olcsó cirkálókban marad a preferált otthoni lassú töltés, később is.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz grizlisandor #202733 üzenetére
Ahogy néztem Auchan kút Budapesten kívül csak Székesfehérváron, Kecskeméten, Szolnokon, Szegeden és Debrecenben van. Egész Dunántúlra egy darab kút jut, az is a budaörsi kutjuktól 55 km-re.
A 10 éve "ideglenes" Pláza Stop miatt, nem is lesz egyhamar máshol Auchan."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #202742 üzenetére
Az nem Orange?
Auchan oldalán nem választható győri kút.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #203197 üzenetére
Szerintem tök jó ötlet lenne az üzemanyag árába beépíteni az útdíjat, így az út használattal arányosan fizetne mindenki, és az utak felújítása sem lenne gond, mert mindig lenne rá pénz.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Szada85 #203224 üzenetére
Nem szeretem a tömegközlekedést. Utálok tömegben közlekedni.
Ha veszek jegyet egy közösségiközlekedési eszközre, akkor minimum legyen ülőhelyhez való jogomnak.
A közöségi közlekedésnek alapja a gyakori járatok és az ülőhelyhez való jog. Átszállási helyeken szolgáltató központoknak kell lennie. (Posta, bolt, bank, gyógyszertár, hivatali ügyintézés, stb)
Amíg ez nincs meg, addig az emberek autóval fognak járni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203595 üzenetére
Az olajgyártói tesztek 100 üzemóráig tartanak.
Mérnökök 250 üzemórába maximalizálják (néha 400 óra) az olajcsere periódust.
30k km az hány üzemóra? Városban könnyen el lehet érni a 15-20km/h átlagsebességet.
Nincs véletlenül egy szigorú, felezett csereperiód feltüntetve, a feltételekkel a használati utasításban?
Itt lehet nézni teszteket, hogy milyen állapotan vannak az olajok, 6-10k km után."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Minden szabványok megvan a saját tesztmotorja és hozzá lefektetett tesztmetódus.
A személyautó olajszabvány tesztekben nem szokott túlterhelt vagy más extrém használat szerepelni.
Dexos1 Gen2-es olajnál van 3,2literes motor 200 órás tesztüzemmel, talán ez a legnehezebb tesz személyautó motorokba való olajoknál.
Ezeket a teszteket teljesen új motorokkal végzik. A használt motorokban ezeknél hamarabb fárad el az olaj."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rasotamas #204798 üzenetére
Eladtad az autót?
Ha igen, akkor az új tulajdonosnak kell rá KGFB kötni, még a vétel napján.
A te KGFB nem lesz érvényes olyan autóra, ami nincs a tulajdonodba.
Ezért az eladás napján, a biztosítónál fel kell mondani, a túlfizetést pedig a biztosító visszafizeti."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rasotamas #204803 üzenetére
Ha eladtad az autót, akkor azért mutatja a jszp hogy nincs rajta KGFB, mert az új tulaj nem kötött rá.
A te KGFB-d, érdekmúlás miatt, érvénytelen lett az autóra, de amíg nem mondod le, addig fizeted ezt az érvénytelen biztosítást.
Akkor lesz rajta KGFB, ha az új tulaj köt rá.
Azon kívül, hogy bejelented az eladást és lemondod a KGFB-t, mást nem tudsz tenni.
Már nem a te tulajdonod, nem rendelkezhetsz vele.
Nem tud írni másik adás-vételit, mert te példányodat leadtad az eladás bejelentésekor.
Minden eljárásban csak erre tudsz hivatkozni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz stickermajom #205791 üzenetére
Véletlenül sem használná a kilincset.
Nálam nem is tudná ezek után, mert nem lenének ujjai."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Biqci #206679 üzenetére
A töltési karakterisztikától függ az aksi típusa.
Ha nem generátorról tölti (például hybrid), akkor AGM aksi lehet az ajánlott.
A sima is bele megy, de rossz töltés miatt, 2-3 évre csökken az élettartama, de még így is megérheti, mert Yuasa AGM aksik simán 40-50000Ft-tól szoktak kezdődni, viszont az élettartamuk hybrid autóban 8-10 év."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Petyyyyy #208005 üzenetére
Ez most vízkáros volt.
Elmúlt hetekben Európában sok helyen kiöntöttek a folyók, így velük együtt jönnek az olcsó, keveset futott, szép vízkáros autók.
Kitisztítják, a magyar vevő meg örül, hogy milyen olcsón jutott fiatal autóhoz.
A random hibák majd csak később, de folyamatosan fognak jelentkezni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Coyot #208371 üzenetére
Ha folytatódik az elmúlt 3 év trendje, akkor 2030 után már olyan ritka lesz az új személyautóban a belsőégésű, mint most a 3 literes V6-os.
Ha nem tiltanák be, akkor sem gyártanák tömegben népautókat 2030 után.
De gondolom ugyanez volt amikor bejött az autó, mindenki mondta, hogy a lovával bárhol megáll az út szélén és legel, nem kell 150 kilométert menni, a legközelebbi benzinkútig tankolni. Meg lovakkal hozatni a kannákat a benzinkútról."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest