- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
ph A belépő szintet képviselő OLED759 a Titan OS nevű rendszert használja.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz stickermajom #188299 üzenetére
P2-ben nincs a műszerfalon dedikált gombjai, az érintőképernyő menüjében kéne nyomogatni.
Klímagombok a kormányon:
-Auto A/C
- +/- temp
-belső keringtetés (ez nagyon hasznos, hogy a kormányon van, amikor eléd kerül egy füstokádó)
-szélvédő páramentesítés (ez is hasznos)
-ablakfűtés
Ráadásul a bluetooth-os P2-nél még ott van a hangvezérlés, amit legtöbbször klíma vezérlésre használok."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz csoki46 #188442 üzenetére
Szavatosságot papíron nem fogsz kapni tőle, mert úgy lesz lepapírozva, mintha te hoztad volna be külföldről.
Viszont, jó autót kapsz tőle, szart nem ad el.
Elmondja, ha valami rossz rajta, nem fog semmit elhallgatni, bármire rákérdezhetsz.
Ha baj van később az autóval, akkor becsületből jót áll érte, mert nem ér annyit neki, hogy az FB csoportban tönkretedd a renoméját.
Általában még dicsekedni is szokott vele, hogy a megreklamált autót az ügyfél kérésére cserélte/javíttatta/Toyota garanciát érvényesített rajta.
Viszont a piaci ár felett adja. Megteheti, mert nála nincs rizikó.
P2-nél két dologra kell figyelni: rozsda és olaj fogyasztás.
Ha máshol vennél autót, akkor mindenképp nézz alá, mert a német/osztrák P2-k nagyon rohadnak. Átnézetni, pedig mindenképp a Prius Pápához vidd."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #188469 üzenetére
Még azzal sem.
A te neved a vizsgáztatáson és a rendszám kérésen és a biztosításon van.
Más papírral nem találkozol.
Kérdeztem, hogy mi a bizonyíték?
A válasz az volt, hogy az én nevemen van az autó.
Hogyan csinálják, azt nem tudom.
De valahogy törvényes, mert minden adóról, járulékról és költségről van papír a te neved alatt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rbalint88 #188488 üzenetére
A biztosítást is nekik kellett intézni, mert se rendszám se adásvételi nem volt a kezembe.
Megmondta melyik nap lesz vizsgáztatva, és attól a napra már kellet biztosítás.
De csak sikeres vizsga után kapsz rendszámot.
De rendszám nélkül nem köthetsz biztosítást.
Utólag tudtam meg, hogy ebben az esetben csak nullákat kell írni a papírra a rendszám rovatba..
De adásvételit még így sem tudtam volna mellékelni, mert csak egy előleg kifizetéséről volt papírom."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
A videó jobb alsó sarkában ott van a GPS szerinti sebesség, a körforgalomba 156km/h-val csapódott be.
Nagy táblák, körforgalmat jelöltek.
A már ugrált alatta a kocsi a lassítók miatt, de akkor sem lassított.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
válasz 6030D #189346 üzenetére
Igazából az nem egy bukótér, hanem tulajdonossal rendelkező mezőgazdasági terület.
Valójában végig fasornak kéne lennie, ezzel védve az időjárástól (hó, erős szél, stb) az utat és a mezőgazdasági területet is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz grizlisandor #190039 üzenetére
Mindig a forrásponttal foglalkoznak. Az már a végső stádium.
Egyszerűen a fékfolyadékban lévő nedvesség korrodálja a fékberendezéseket (ABS kocka)."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rasotamas #190063 üzenetére
Rengeteg ilyen körforgalomba jártam, még soha nem volt gondom vele.
Előtte rendesen ki van táblázva, hogy melyik sávban haladjál.
Itt van a Siófokra bevezető 65-ös út, amelyen 3 kilométeres szakaszon belül 5 darab ilyen körforgalom van.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz bandus #190329 üzenetére
Kerekek álljanak olyan szögben, hogy esetlegesen a padkára menjen az autó.
Kézifék behúzva.
Éket a kerék alá, ha több napra tervezel vagy extrém meredek az emelkedő.
Most sebességbe teszed, ha hátrafelé gurulna, akkor hátramenetbe, ha előre felé, akkor egyesbe.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz molnarpeter #190332 üzenetére
Kézifék jellemzően akkor tapad le, ha nincs rendszeresen használva csak esetlegesen.
Nálam még egy autónál sem tapadt le."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz molnarpeter #190338 üzenetére
Gyakran 2 hétnél tovább egyhelyben tárolás nem rendeltetes szerű.
Annak már külön szertartása van. Túl pumpálni a gumikat, stb."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz FireFox1996 #190463 üzenetére
Két eset van:
1. Tudja mit csinál, és mivel nincs ott senki, így nem zavar senkit (kivéve FireFox1996-ot)
2. Fogalma sincs róla, hogy átlóg
Teherautóknak meg nem minden lehetséges, nekik igénybe kell venni néha a szembe sávot."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Eljárást indítottak a Mannol ellen.
Mindenkinek a figyelmébe, aki úgy gondolja, hogy a Mannol egy lapon említhető bármelyik felsőkategóriás olajjal.
Igen, azért olyan olcsó, mert olcsó alapanyagokat használnak és sok esetben csalnak a specifikációkkal is.
Pl a megfelelő receptura esetén az 504/507 specifikációs olajat előállítani többe kerül, mint amennyiért a Mannolt itthon kapni lehet. Ezért a Verification of Lubricant Specifications eljárást indított ellenük."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rasotamas #191166 üzenetére
Már a maszk letakarási is sokat számít, de csak rövid utakra (8-10km) érdemes használni +10°C alatt városban, 60km/h alatt.
Hosszabb utakra, autópályán csak tartósan -10°C alatt lehet fent.
-25°C alatt meg mehet így:[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz csoki46 #191817 üzenetére
Benzinmotor jár és a kis villanymotor ellentétes irányba forogva hajtja az autót, a nagy pedig fékezi az autót, közben generátorként működik és a termelt áramot, amit a kis villanymotor használ fel.
63 km/h sebesség tartásához kb 6kw (8hp) benzinmotor teljesítmény kell.
Ennyihez pedig igen kevés üzemanyagot használ fel.
Ezt egészen kb 120km/h lehet használni (vízszintes terepen), nyilván nagyobb benzinmotor teljesítménnyel, de akkor is minimális fogyasztással.
Nagy előnye, hogy nem kér nyomatékot a benzin motortól, csak fordulatszámot, így minimális terhelés éri a motort."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rbalint88 #191823 üzenetére
Bemelegedett motornál lehet megcsinálni. Ez akkor van amikor például megállsz a pirosnál és nem állítja le még a motort kb 20 másodpercig. Ha ez a teszt (Stage 4 check) lefutott, akkor felgyorsítasz minimum 68km/h-ra (óra szerint) majd engeded vissza a gázpedált.
Látod, hogy a pillanatnyi fogyasztás erősen visszaesik 3,2-5,6 liter közé (ha tölti közben az akkut, akkor 5,6-liter).
Vagy csak felgyorsítasz minimum 68km/h-ra(óra szerint) és bekapcsolod a sebességtartást, akkor automatikus erre áll be vízszintes terepen kb 15 másodperc alatt.
Így lehet hozni a valós 4,2 liter alatti fogyasztásokat.
Vagy Hybrid Assistant használatával monitorozod.
Városban lábbal még lehet játszani (Pulse and Glide) hogy felgyorsítasz GPS szerinti 64km/h-ra, tatod addig a tartod amíg tölti az akkut (vagy valamennyit azért töltsön). Majd kicsit visszaengedsz a gázból, hogy elektromosan menjen, közben nagyon enyhén lassulsz GPS szerinti 49km/h-ra. Ekkor újból nagyon-nagyon lassan gyorsítasz Heretical módban 64km/h-ig és kezded elölről a folyamatot. Így a bemelegedési fázis nem számolva 3,6l-es fogyasztást is lehet hozni. Viszont télen fűtés bejátszik és nem engedi elektromosan hajtani. Ebben az esetben a GPS szerinti 55km/h-t érdemes tartani
GPS szerinti 48km/h alatt nem működik.
Óra szerint 69km/h felett nem érdemes lábbal Pulse and Glide -ot játszani.
Sajnos a legkisebb fogyasztást óra szerint 68km/h (óra szerint) tempomat használatával lehet elérni (vagy nagyon jó lábbal Pulse and Glide-ot játszani 58-68km/h óra szerint). Amiért le fognak tolni városon kívül.
Érdemes 90km/h sebességet tartani tempomat használatával, ekkor az akkut nagyon minimálisan használja, tehát a nagy távok nem degradálják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz MC Pite #191839 üzenetére
Prius:
5 ajtós
nem nyomorgós beltér
fél méterrel hosszabb mint a PEUGEOT 208
300kg-mal nehezebb mint a PEUGEOT 208
közel 400 literes csomagtartó
1,5 literes motor
Gyári felszereltséggel, végig klímázva, 5-30-as olajjal, 110 lóerős autóval, egy szög egyszerű motorral, amin még egy EGR szelep sincs, azért jó fogyasztás a priustól, 13-17 éves korában, szintén ennyi idős gyári akkuval.
Mindezt úgy, hogy közben nem terheled a motort erős nyomatékkal. Azt meg mind tudjuk, hogy a nyomaték öli a motort.
A gyakorlott vezetők hozzák 2,9 liter alatti fogyasztás.
Csak azért írtam az előző hsz-t, mert kíváncsiak voltak egy technikára. Nem akartam belemenni fogyasztás faszméregetésbe, vagy alacsony fogyasztással dicsekedni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz ivana #191881 üzenetére
Persze, toló üzemben már a karburátoros autók sem használtak tüzelőanyagot.
Geo Metronál guruláskor üresbe rakták és leállították a motort, így motor tengelye teljesen áll, ahogy a generátor, az olajszivattyú és víz pumpa is.
Mai autókkal ezt már nem lehet megtenni, mert még fékezni sem lehet leállított motorral, és a kormányzás is nehéz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Hihetetlen ahogy egy fa összetud törni egy autó (tegnapi baleset)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Mobil flották
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- BestBuy topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen