- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #75899 üzenetére
Rizsrakétából kizárólag Ufó Civic és régi IS 200 érdekli. Melyiket ajánlaná neki a tisztelt japppófan társaság?
Ha ez kérdés, akkor Civic.
Az IS városban azért enni fog, biztosan nehezebben talál jót, ezek ma már azért nem új autók.
Nagyon megbízható konstrukció, de ha valakinek A-ból B-be kell autó, ez nem feltétlen a legracionálisabb választás. Ha némi élményt is szeretne mellé, akkor nyilván az, viszont akkor meg az Ufó Civic nem nagyon játszik.Szóval először döntse el, hogy érzelmi vagy racionális alapon akar autót venni. Ha ez sikerült, meg is van a válasz az előző kérdésre.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #75905 üzenetére
181cm vagyok, annyira nem is vagyok kicsi (83kg, de voltam 90+ is), és kényelmesen elférek az IS-ben, pedig az enyém napfénytetős.
Szerintem egy dolog szűk benne, az a hátsó lábtér egy átlagosnál magasabb sofőr mögött. Magam mögé én sem ülnék be kényelmesen.focvis: bontott sperr 250-300 GBP között mozog UK-ban, ha nem sperresből talál jót, akkor vesz bele egy sperrt. Plug&play.
Sperr csak a "sport" verzióban volt, viszont azokban ritkábbak az egyéb frankó extrék, pl. alcantara-félbőr ülés, napfénytető.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ebből olyan zseniálisat láttam tegnap, hogy nem tudtam, sírjak vagy röhögjek.
M1-en Győr felé valahol Tatabánya környékén van egy olyan 3 sávos szakasz, aminek a végén a belső szűnik meg.
Na, mi történt?
A 3 sávból ugye az összes birka ment a középsőben, majd megszűnt a belső, így ezek a belsőben találták magukat. 120 körül vonatozva, négyen.
Megelőztem őket jobbról (előtte a megszűnő belsőben jöttem, szépen soroltam kettőt jobbra, és elmentem). A tükörben egyet láttam, akinek leesett, hogy nem jó helyen van, és kiment.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz xEon1337 #76046 üzenetére
Én abból a szempontból jó ötletnek tartom, hogy a kapaszkodó megszűntetésével a leglassabbakat kényszeríted besorolásra, a belső sáv megszűntetésével perdig remélhetőleg a leggyorsabbakat - akiknek nyilván a legkönnyebb ezt megoldani.
Szóval szerintem maga az ötlet igenis rendben van, csak tudni kéne vezetni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #76053 üzenetére
+1. És ha a belsőből nyílik a harmadik, akkor logikus, ha a belső is szűnik meg. Szerintem legalábbis.
Vilike: M3 azért kezd rémálom lenni, mert néhol már majdnem olyan szar rajta az útminőség, mint az M1-en. Ami valahol érthető, a Füzesabony előtti szakasz azért nem ma épült, csak most már akkor neki kellene állni kicserélni az aszfaltot. Elvégre ezért fizetek évi 43k-t.
M1-en meg ugye a 100-as táblával kátyúzáson ma is felbasztam magam...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #76143 üzenetére
Szépen aprították magukat a srácok. Karosszériások szerintem már előre isznak.
t72killer: azért az a 15% difi fékútban nagyon sokat számít. Illetve ebből következik az is, hogy kicsit benézett kanyarban vagy valami hirtelen irányváltásnál elfér +10-15% tempó. És ez utóbbi a nagyon nem mindegy.
Mert elnézve a Mágus által linkelt autókat, a hátulról ráfutó VW-t leszámítva a többieknek a kanyargós hegyi úton "nem adta ki".[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #76249 üzenetére
Ott is érdemeltek volna egy méretes sallert a tervezők.
Mert amikor egy 200+ lovas dízel 400+ nyúlmókussal eszi a kettőstömegűt, vagy az automata váltót, főleg chippelve, akkor még megértem, hogy eredetileg nem erre tervezték, csak nem volt más, amit rá tudtak volna akasztani.De ilyen kis motoroknál ez tényleg vállalhatatlan.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz gyáliSanyi #76251 üzenetére
Szerintetek melyik a jobb választás ezen két autó közül:
Opel Astra H 1.7CDTI VS. VW Passat VI 1.9 TDI.
...
Évente nem menne sokat, max. 8ezer, olyan "családi" szaladgálós autó lenne.
Ne legyél hülye!Használtan 200 ezer km.-es változatoknál mit lehet még ezektől várni?
Oda tekerik Neked őket, ahová szeretnéd. Attól még nem 200 lesz benne.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz t72killer #76325 üzenetére
Illetve jöhet majd valami prémium-adó, 1400ccm fölötti autóra, elvégre a fél ország E46-tal jár lassan.
Hátsókerekesek duplán fizetnek.Lesz majd forgalomcsökkentési adó, amit azok a sofőrök kapnak, akik álló helyzetből 14mp-en belül elérik az 50-es sebességet, elvégre miattuk nem elég nagyok a dugók.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #76342 üzenetére
Azért ez benne van, ha véletlenül meghúzod az autót, vagy önhibádból összetörnek, vagy csak defektet kapsz hétvégén (és nincs teljes értékű pótkereked), akkor valószínűleg nélkülöznöd kell a kocsit pár napra.
Nyilván nem a műszaki okok a legfőbbek, nálam is a leghosszabb szerviz eddig a hűtő cseréje volt, az is megvan pár óra alatt, általában reggel viszem a kocsit szervizbe és este hozom.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #76475 üzenetére
Nekem ebben az a fura, hogy porrá égett.
Mert az oké, hogy ilyen hiba elő tud fordulni egy dízelnél, hallottunk már több hasonló esetről, a motor nyilván kuka a végére.De miért gyulladt ki az egész autó kb. azonnal?
Nyilván nagy hőterhelés van ilyenkor, de az, hogy az autó elég hamar ki is gyulladt, elég gáz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Peti78 #76555 üzenetére
Szerintem igen.
Egyrészt szerintem ez pl. egy cascon kívüli, kiegészítő biztosítás:
Elemi és tűzkár-biztosítás
A biztosító fedezetet nyújt a gépjármű elemi- és tűzkár biztosítás feltételeiben meghatározott biztosítási események kapcsán károsodott kötelező tartozékokra, biztonsági felszerelésekre, valamint a biztosító által előírt vagyonvédelmi eszközökre (indításgátló, riasztó stb.).
A biztosított járművet, alkatrészét, közvetlenül károsító villámcsapás, a legalább 5-ös fokozatú jelzett földrengés, földcsuszamlás, kő- és földomlás, természetes üreg, vagy talajszint alatti építmény beomlása, legalább 15 m/s sebességű szélvihar, felhőszakadás, árvíz (kivéve az árterületen, hullámtéren bekövetkező károk), egyéb vízelöntés, jégverés, lezúduló hótömeg és hónyomás.
A tűzkár a gépjárműben, alkatrészeiben, tartozékaiban – a gépjármű elektromos berendezéseinek meghibásodása vagy külső tűz átterjedése folytán – keletkezett tűz, önrobbanás, robbanás által okozott kár.Tovább rontja a helyzetet, hogy a leírt jelenséget még ez a meghatározás sem feltétlen foglalja magában.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #76674 üzenetére
Jah, ez tiszta sor, csak trollkodtam.
Ez kb. egy tradeoff, a kemény, kevéssé pihe-puha tapintású belterek általában tartósabbak és emiatt ízlésesebben néznek ki 10+ évesen.
Pumma: ha ültél egy átlag 10-15 éves Poloban/Golfban, akkor pontosan érteni fogod azt, amin élcelődtem. Kopott gombok, kilincsek, könyöklő, könnyen szakadó kárpit (főleg a legolcsóbb szövet esetén, ami nem is plüss), ilyesmi. Semmi komoly, szerkezetileg egyben van, csak fosul néz ki. Erre céloztam finom iróniával, sajna nem ment át.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #76683 üzenetére
(szerintem egyébként már le is szoktak erről a gumi rétegről)
Valószínűleg igen, szerintem tanultak belőle, hogy nem lett tartós.
richie900812:
Nem nagyon ültem korabeliben, úgyhogy nem tudok nyilatkozni.Pumma: attól, hogy fanatikus vagy, még elismerhetnéd, hogy az adott márkának is voltak méltatlanul szarul sikerült megoldásai. Mint ahogy mindegyiknek voltak, a 8 évesen rohadó Mazdákon át a foshalom Toyota 2.2 dízelig, nem nagyon van ez alól kivétel. De könyörgöm, had vicceljünk már ezen, ne legyél már ekkora vérpistike, kérlek!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Richard! #76688 üzenetére
Tényleg szép lett!
Ezt hogy javítják amúgy? Főleg nyugati munkadíjak mellett, nem olcsóbb cserélni az egészet?vilike: a 400km hatótáv szimpi, a dinamika is rendben van, az ára is tart már az elfogadható szintre... Még pár év, és versenyképesek lesznek.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #76706 üzenetére
TFSI-k gyorsulási adata amúgy is némi kozmetika gyanúját kelti, az erő/tömeg arányokhoz képest már-már hihetetlen adatokról van szó.
Esélyesen beleszámít az is, hogy igencsak jól választanak hozzá gumit.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #76711 üzenetére
A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.
Azért ha kifröcsögted magad (és kidobtad a zsepit), nézz meg őket. Többet hozzátennem sem érdemes.
Brumi: azért az gyanús, hogy közel azonos súly/lóerő arányokkal sokszor egy másodperccel jobb 0-100-as idők vannak, mint mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti (akár turbós!) autóknál. A fizikát nem lehet meghágni, tehát valami okosság lesz még valahol. A futóműben nyilván nem, mert az első kerekes felépítésnek ugye megvannak a korlátai. A váltóban már inkább, a mai automaták brutál gyorsak ilyen helyzetben, és esélyesen úgy is áttételezik őket, hogy a 0-100-as sprint szempont. Úgyis sok fokozat van, belefér. Az is esélyes, hogy a gumik bőven fejlődtek, és simán több erőt tudnak vele átvinni az útra.
Gondolj bele, a linkelt Audi 1250kg/180 ló kombóval ad kb. egy másodpercet a nagyon hasonló arányú MX5 NC-nek (1100kg/160 ló). Oké, a turbósnak jobb nyomatékgörbéje van, de egy másodperc egy másik univerzum, ez rohadt nagy különbség. Főleg, hogy indulásnál még az RWD van előnyben.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #76723 üzenetére
Meg talán 2,5 v6 alfát is megyünk nézni ma.
Képet, hangot kérünk!
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest