- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Hétvégén Vácon kartoztunk, és az ugye aszfaltos pálya, nem műgyantás.
Hát, másnap reggel azért éreztem a kék foltokat a térdemen meg az izomlázat.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #68110 üzenetére
Pedig az összes mélygarázsos olyan, szerintem az Eurocenteres is. Az nem rendes aszfalt.
vilike: igen, rendben van. Meg pl. van súlyozás, 5-10kg-s súlyokkal, szerintem max 30 körül megy be egy kartba, szóval lehet kompenzálni a különbségeket.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #68151 üzenetére
1-2x próbálkoztam ilyennel, péntek délután Lechner Ödön fasorról Göd egy óra, Europark kb. 40 perc.
És közben persze garantáltan rohamot kapsz. Nekem ez nem hiányzik.Jah, és ez Waze-val, mindenféle okos útvonalakon. Ha a főbb csapásokon próbálkozom, még rosszabb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #68159 üzenetére
A rakpart Budán valóban okés szokott lenni, de a Margit híd utáni szakasz az Europarkig, az halál, illetve a hídon átjutás is elég karcos, a Petőfiről a lekanyarodó sáv a Pesti oldalon tuti áll, a Lágymányosi felé is érdemesebb talán kerülni, de az legalább +5-10p kerülő.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Akkor kategorikusan, még egyszer: nem fogok a hét legzsúfoltabb időpontjában (péntek du.) átautózni oda-vissza a városon (jó, a vissza már elviselhető) és közben agyérgörcsöt kapni, mert ez nekem ennyit nem ér. Ennyi.
A villamos meg tényleg egy vicc, a fonodót konkrétan úgy meg lehet verni bringával, hogy a megállóból egyszerre indulsz el vele, és hamarabb érsz a cél megállóba.
Kalotaszeg utca - Vörösvári út menetrend szerint kb. 40p, gyakorlatban szombaton du 2-kor volt 47. Milyen lehet csúcsidőben?Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Meggyőztél.
Brumi: a waze azért szigoúan gps szerinti 130-cal számol pályán, tehát átlag ember számára még óra szerint 130-ra állított tempomat mellett is optimista lesz, ez azért nem szép dolog szerintem.
Nyilván 170+ tempó mellett én is hoztam rajta Miskolcig kb. negyed órát, de ez elég kivételes alkalom volt, nem tartom normálisnak, hogy bárki így közlekedjen általánosan.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #68189 üzenetére
Nem adott útszakaszra vett átlagtempóval számol, ha van elérhető adat?
Szerintem csak akkor, ha ez lényegesen kisebb, mint az adott úton megengedett sebesség, tehát ha tényleg nem tudsz annyival haladni, amennyivel szeretnél.
Ugye ezzel lenne baj, mert ha 4 autó mondjuk 90, 100,110 és 140 tempóval közlekedik egy autópályaszakaszon, akkor ott kijönne egy 110-as átlag, a gyakorlatban pedig valszeg üres az út.M7-esen mindig találok valakit, aki ilyesmi tempóban autózik, szerintem annyira nem ördögtől való ez.
Alapvetően szerintem sem, de valahol mégis az, pont azért, amiért a korlátlanságot sem engedélyezném én sem. Egyszerűen az emberek jelentős része nem néz tükörbe, és simán elédmásznak. Ami 50+ km/h sebességkülönbség esetén már elég meredek szitukat tud okozni...
Én mindenesetre szorgalmaznám a korlátemelést (a korlátlanságot is, de ahhoz nincs vezetési kultúránk), szerintem a 130 kevés, én egy 150-nek örülnék. Persze nem egy M1-esen, de az M7 szerintem teljesen jó állapotú ehhez, nincsenek benne durva kanyarok, stb.
Ezzel egyetértek, nyilván m7-en is csak úgy, hogy nyaranta a hétvégi káoszban szigorú 130, amikor tömve van az út. A 150 amúgy szerintem is reális, 10-20 évvel ezelőtti autók is bőven tudták már kényelmesen és biztonságosan tartani.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #68229 üzenetére
Elfogadom, de ez, hogy a csomiajtó kívülről füllel/kilinccsel nyitható, szerintem nagyon balf@sz megoldás a gyártók részéről, semmi értelmét nem látom.
Szóval értem, hogy erre szükséged van, és tökéletesen igazad is van, csak esetedben ez egy olyan extra, amire azért van szükség, mert amúgy egy lépéssel korábban valaki elfelejtett gondolkodni.Ha bentről akarom nyitni, nyitom bentről, ha kintről, akkor meg nem egyszerűbb a kulcson lévő távbirizgálóval, mint a koszos gombot nyomogatni?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szentkuti11 #68878 üzenetére
E12-vel nem tudom, mit csinált, alapból nem nagyon rohadnak. Már az E11 se rohadt, mikor anno eladtam 12 évesen, és 200 fölött volt benne, meg persze csillaggarázs.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #69283 üzenetére
A bubunál egy a baj: milyen fogyasztással jár az az értelmes összkerék?
Egy új autónál szerintem huszadlagos szempont, mert az első 5 évben az amortizáció ötszöröse a fogyasztásnak, tehát az első tulajdonosnak az értéktartás sokkal fontosabb szempont. És ez egyre inkább előjön, lásd a mostani pár éves szívó benzinesek használt ára.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #69446 üzenetére
Azért azt szerintem Te is látod, hogy nem lenne egészséges, ha mondjuk egy 20 millás Audival járnál, aminek - bocs, csak tippelek - az amortizációja és a fenntartása azért Neked is fájna. Nyilván lehet úgy élni, hogy az ember bevételének 30-40%-a elmegy az autójára, de elég irraconális.
Arra meg, hogy a zsebedben van a lóvé: a kamatjövedelem is jövedelem. Tehát ha valaki örökölt 100 millát, de csak 300 ropit keres havonta, akkor ott nyilván más a leányzó fekvése, mert a tőke is bőven hoz pénzt a házhoz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Kocsit se mosok mostanság, f@szom, két naponta esik, illetve ha országúton eléred a nagypapaletoltó 70-es tempót, akkor utána pneumatikus vésővel kell leszedni róla a bogarakat. Ha pedig épp esett vagy lemostam, akkor a szomszéd macskája a kis sáros tappancsával végigmássza az egészet.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #69785 üzenetére
CR rendszer esetén már 50 000km után nem az igaziak a befecskendezők. Élettartamuk kb 150 000km ha sima gázolajat tankolsz. Prémium dízellel ki lehet tolni az élettartamukat, de 300k km körül akkor is csere lesz a vége.
Azért ez elég durva. Főleg, hogy egy modern CR esetén itt sok százezer forintról beszélünk.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #69901 üzenetére
Hát az IS200 4.4M meg 2.67 a tengelytáv, tehát jól látod, pontosan az a baj, hogy egy hasonló tegelytávú, de 20 centivel rövidebb, hátsókerekes autó hátsó lábterét sikerült hozni, ez azért komoly művészet, ismerjük el!
Az új Octi nagyobb, a második még rohadtul nem volt nagy.
5 méteres mid-size sedan 3m tengelytávval? Még az F10 is kisebb, pedig az nem mid-size.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #69904 üzenetére
Hanem micsoda? Az 5-ös sose volt full-size, a 7-es az.
Hát, legyünk őszinték, ma már leginkább full-size.
Oké, hogy van még nagyobb modell a palettán, de a középkategória egyik legnagyobb autójánál, a Mazda6-nál is minden dimenzióban kényelmesen nagyobb. Pedig már abban is kényelmesen lehetne disznót vágni is kb.
Szóval persze, hivatalosan az 5-er mid-size autónak indult, és egy darabig az is volt, de a mostaniakról én már ezt nem mondanám el.Ha megnézed, a modellpalettákból tökéletesen látszik a felfelé tolódás.
BMW-nél is ugye anno csak 3er volt, aztán azóta bejött "kisautónak" az 1 meg a 2, de azok simán nagyobbak, mint egy 80-as évekből származó 3-er.
Toyotánál ugye a Corolla volt a kvázi kisautó, aztán lett Yaris meg már IQ is azóta... Annyit nőttek az autók az elmúlt 20 évben, hogy legalul lazán keletkezett egy kategóriányi hely.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen