- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #159536 üzenetére
Hát nem, nekem 2x20-30 km, attól függ, hogy merre megyek, ez 20 perc (nincs forgalom és lehet haladni a műúton) és 1 óra között alakul, átlagban 40-50 perc.
Ha már volt fogyasztás: decemberben volt az egyik legjobb, akkor nem volt annyi dugó a hónap végén. Jobb a fogyasztásom, ha haladok tempósan, mint amikor araszolgatok erős 10-es tempóban... (Listában van, hogy 2 tankolást írtam egybe, nem 50 literes a tank)
Gyerkőc tegnap élvezte a napsütést a délutáni gurulás közben.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
válasz gzbotii #159627 üzenetére
Ja, a "hegyeken" keresztül jöttünk vissza , de nagyobb tempónál is lehet beszélgetni. Nagy akku rendben, a kicsit majd a biztonság kedvéért kicserélem valamikor. Tárcsák, betétek nemrég voltak cserélve, váltóolaj, gyertyák, motorolaj szintén. Fél év full garancia van a kocsira. Szokásos holland parkolási sérülés a bal küszöbön. Csáposra felraktuk, semmi rumli. Majd egy térkép kell a navihoz, Bluetooth jól működik, radarok hasznosak . Ami a legjobb, hogy a mankókerék, emelő, könyv, szervízkönyv megvan. Eredetvizsga, biztosítás, átírás kész.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #159622 üzenetére
Nehéz, vagyis mostanában nehezebb, sz*r az euró, fogynak a P2-esek kint is, szűkül a piac rendesen, az igény meg egyre nagyobb rá. Ha jól látom, akkor dj79-nek annyi előnye volt, hogy nem bőröset vett végül, mert az még jobban szűkíti a listát. Néha bánom, hogy eladtam a miénket.
Ja igen, PCH csoportban már jönnének, hogy nem a gyári magnézium felni van fent.
dj79: Gratula hozzá, a csomagtartóba nézz majd be a borítás alá esőben, hogy befolyik-e a víz, sajnos sokan nem is tudnak róla, de hosszabb távon nem tesz neki jót.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #160191 üzenetére
Egy szétfolyó mélytengeri undormány jut eszembe róla. Munezt idézve: "ettől szebbet hányok".
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #160191 üzenetére
Igazából azt rontották el, hogy elvitték az orrát nagyon mélyre. Bocs a vízjeles fotóért, ez volt az első jobb minőségű kép, ami szembejött a G8ról. Ha feljebb húzták volna az orrát, akkor teljesen más lenne az összkép, valahogy így:
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Gaben92
őstag
válasz gzbotii #160450 üzenetére
Az igen... Valahogy bennem az van, hogy "nem EU úgyhogy útlevél kell".
"A személyi igazolványnak/útlevélnek az utazás utolsó napjáig kell érvényesnek lennie"
Ez viszont 100%, hogy nem így van. A norvég kormány szerint a tartózkodás utolsó napjától számított 3 hónapig kell érvényesnek lennie. Nekik elhiszem. A magyarnak azt se amit kérdez.Viszont fejezzük abba mert szét lesz polírozva a kipunk a sok off miatt...
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
-
Magnum_
nagyúr
válasz gzbotii #160670 üzenetére
Aaaaaaa hutoviz tartallyal meg aaaa hozza kapcsolodo mar nem tudom mivel volt gond, de szerintem itt is irtam (a fB csoportjaban tuti, de szerintem itt is, visszakeresem)
Mas amugy nem volt emlekeim szerint, csak a teto rakoncatlankodott felujitas utan is, egy hibaval 3x kellett visszamennem a tetoshoz.
Ja meg olajhuto tomitest kellett cserelni, az muszaj volt.
Meg hutoventillatort.
A tobbi az esedekes szerviz volt (fek, vezerles, szelepfedsl tomites, gyertyak, olaj, stb)Viszont most megrendeltem az olajcsere szettet a bmw-hez, ha mar itthon kell maradni..
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #160672 üzenetére
nem véletlen van több kabriótető javító is Bp-n és vonzáskörzetében és élnek meg belőle
minden kabriótető viszonylag spéci, amiben már motor van. a legdurvább talán a VW EOS-é.Magnum_ : ja, a világos foltokra gondoltam. inkább M-es üléseket keress bele, egy gatya állapotút (az összes az szinte), aztán azt rakd rendbe, annak van sportértéke
-
-
brumi1024
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen