- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #97235 üzenetére
Nem volt mosdatás, nyilván nagyot kapott, csak levágott tetővel sokkal rosszabbul néz ki egy autó, mint egyébként.
Törik, mint a ropi, főleg ebből a szögből. A legtöbb autót amúgy sem tervezik hátulról nagyobb ütés elnyelésére (főleg nem ekkorára), a Celica meg végképp hátrányból indul coupeként, mert egyel kevesebb oszlop van, ami még merevítene valamennyit egy ilyen becsapódásnál. Szóval nem sok esélyük volt, de valószínűleg ilyen tempónál, hátulról kapott ütés esetén nem jártak volna jobban egy átlag sedanban sem.
Same rules apply!
-
dellfanboy
őstag
válasz rbalint88 #97459 üzenetére
en idaig minden automat lemosva,kitakaritva a leheto legjobb muszaki tartalommal adtam at, amikor rossz volt a klima azt mar a hirdetesben jeleztem, es igen volt mar hogy a motoromat vadi uj szoros gumival adtam el...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
-
válasz rbalint88 #98021 üzenetére
Front van, esik, mindenki kötekedősebb, amúgy szerintem ugyanarról beszélük bitmalaccal, csak kicsit elbeszélünk egymás mellett
Béke
bitpork: volt idő mikor neki álltam megszerelni
Ma már nem nyúlok bele, amúgy is 2006 óta csak garis autóm van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #98199 üzenetére
Nagy átlagban nekem ellenkező a tapasztalatom. Minél nagyobb, minél terepjáróbb annál inkább
udvariasak velefélnek tőle. Ugyanúgy közlekedtem a Golffal, mint az A3-mal, utóbbit sokkal inkább elengedik. Q3, 5er viszonylatban a Q3 a nyerőbb, az 5-ösnél mindenki meg akarta mutatni (főleg az 1.6 TDI-k). Az X5-től meg tartanak, persze itt is előfordul a "csakazértismegmutatomhogyjobbanmegyaz1.6szívóbenyanagykipufogóval", de akkor azt nagyon paraszt módon.[ Szerkesztve ]
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #99245 üzenetére
Nyilván megeshet, hogy lerobbanok, de fél óra múlva tuti nem állnék ott. Az a minimum, hogy hívok/intek valakit, hogy húzzon le.
Egyszer esett szét a kuplungom még az M3 bevezetőn, az első lámpánál. Megálltam a pirosnál, aztán sehová. 5 perc múlva már egy mellékutcában várakoztam.Persze, bárkivel megeshet az, hogy lerobban, de:
-Nem marad ott napestig.
-Nem közlekedik olyan autóval, amelyikből dől az olajfüst. Főleg nem csúcsidőben. Mert éjszaka elgurulni a szervizig még csak-csak, de nem állok be a dugóba araszolni, telefüstölni a fél várost.Egyébként voltam kettlebellezni ma, szóval az edzés megvolt, de az ilyen barmokat ettől függetlenül is géppuskáznám, 62-es pulzussal.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #99247 üzenetére
Az elfogadással szerintem nincs gond, de az számomra arról szól, hogy élünk és élni hagyunk. Nem verjük meg egymást, ha esetleg közúti nézeteltérésünk van, pont nem zavar, ha valaki egy bugyirószaszínre fújt kamionnal közlekedik, ahogy Őt sem zavarja, ha én a szar rizsrakétámmal közeledek.
Ez tiszta sor, elférünk egymás mellett, és hála az égnek nem vagyunk egyformák.A probléma ott kezdődik szerintem, hogy a fentiekbe nem fér bele, hogy kibaszunk a másikkal. Márpedig dugót csinálni, illetve olajfüstöt pufogni az orra alá, az nettó kibaszás. És ha valaki úgy érzi, hogy ez indokolható azzal, hogy "nincs pénzem megcsináltatni", akkor baj van. Mert kis pénzből is sokan autóznak normálisan, nem is vár el szerintem senki Saint szintű igényességet a másiktól, pont nem zavar, ha van a másik autóján három rozsdapötty, meg különböző színű az összes elem. Csak balesetveszélyes ne legyen, meg a kelleténél környezetszennyezőbb. Mert ez utóbbi kettő már nem igényesség kérdése, hanem konkrétan bűncselekmény.
Képzettek vagyunk mindannyian, mert ugye van nyolc általánosunk, és megtanultuk, hogy ilyet nem csinálunk. Vagy talán égessen a kert végében petpalackot, akinek nem telik a szemétdíjra?Az autós probléma meg nyilván ott gyökerezik, hogy az ilyeneket senki nem szedi ki a forgalomból, NKH jelenlét az utakon nincs, műszaki bármikor intézhető egy kis kenőanyaggal... Aztán csodálkozunk, hogy ez van az úton. Mert tényleg egy visszatartóerő marad: az emberek saját jóérzése. Hát, van, akinek kevesebb jutott belőle.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #101148 üzenetére
Nemt'om, mi lazítani mindig a legbrutálabb békebeli IFA kerékkulcsokkal és hasonlókkal szoktunk, racsnis/nyomaték csak meghúzásra kerül elő legtöbbször (értendő mindenre, ekétől hengerfejig). Bár még a Golf kerékcsavarjait is a gyári csőkulccsal szoktam lazítani, de van rendszeresítve egy szimpatikus 3/4"-os cső toldásképp, pótkerék üregben pont elfér, téli tartalék pokrócba tekerve nem is zörög
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qtya123
őstag
válasz rbalint88 #102945 üzenetére
Ez még hagyján, mert idegesítő, de ha az idegrendszered felmondja a szolgálatot, akkor még ott a lehetőség, hogy jobbról mész.
Én attól szoktam nagyon-nagyon dühös lenni, mikor főútvonalon futok bele azokba az emberekbe, akik lakott területen belül és kívül is ugyanazzal a 60-as tempóval közlekednek. Előzni meg nem tudsz, mert persze amint egyenes és belátható útszakasz jön, mindig jönnek szemből. Egyszer lettem annyira ideges egy ilyentől (40 és 60 között változtatta a sebességét), hogy inkább félreálltam 10 percre, mert már kezdtem magamban azt érezni, hogy még 5 perc mögötte és belelököm az árokba. -
pècsimunkás
addikt
válasz rbalint88 #102945 üzenetére
Ez van Ausztriában is Linz ès Bècs között , mikor megyek haza Nèmetországból !
A három sávos úton sokan poroszkálnak 100-110- el a közèpső sávban , akiket megelőznek mondjuk a 115-120 al haladók a belső sávban . Rohadt idegesítő . A belső sávbavban is sokszor vissza lassul ez miatt a forgalom.
Általába kelet-európaiakra jellemző ez a közlekedési mód . Itt tisztelet a kivételnek . Gondolja , a közèpső sávban halad , mi baj lehet ???Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz rbalint88 #102945 üzenetére
Naponta járok M1-M7 bevezetőn, itt senki nem csinál problémát abból, ha jobbról kell elmenni egy középen ragadt turista mellett. A külsőben 90-100-zal lehet menni, a belsőben 110-120 körül haladnak, ezek a máshonnanjöttek meg 80-90-nel krúzolnak középen. Jellemzően péntektől vasárnapig bukkannak fel nagyobb számban, láthatóan meglepi őket a 3 sáv, a sok autó, a budaörsi hegyek és hasonló látványosságok.
A rosszabbik típusuk néha a belsőben marad bent 110-120 körül, mert, mint ahogy írod is, a távolban felbukkant egy kamion, ezért nem sorol ki. Őket ugye elegánsan körbe kell autózni az érdi emelkedőn, azt jólvan.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs