- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #63368 üzenetére
jóvanna, nálunk ennek nincs kultúrája -mondjuk nem is rettegünk, hogy uristnlefossaamadárnekimegyparaszt-, aztán durva volt, hogy a kis nyunyukinak milyen szép is tud lenni a fényezése
na de majd a Volvo! azon tuti oda fog bafni!és ha már kint volt focvis, megnéztük mennyire kormol a saab.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #63417 üzenetére
Ott nem nagy a por mostanaban a felhokarcolo-park epitese miatt?
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #63419 üzenetére
Nem szoktam arra járni mostanában, csak kérdeztem De ahogy néztem, ez azért lejjebb van kicsivel, talán szilikózist se kaptok meg az autó se lesz fél óra alatt homokszínű
-
rbalint88
addikt
válasz szentkuti11 #63478 üzenetére
hmm,
E90*-hez nincs meg a rendelési papír, de svájci kivitel, lehet abban széria volt a zindekc
amúgy nekem is volt BMW-m, meg tetszenek is, szóval csak a szokásos piszkálódásGru: azért remélem a fűnyíróval mentél, hogy ellensúlyozd a koncentrációt vagy az ünneplőssel? (Bubu)
*E91, mert kombi.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #63632 üzenetére
átfogalmaznám: a szarul megcsinált dízel szar.
amúgy én is szívesebben járnék 5+ hengerrel és benzinnel, de most ezt dobta a gép. asszonynak azért T5 volvot nézegetek
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #63787 üzenetére
Nezd meg az erteket es rajossz
Unokatesome, csak a karbantartast en intezem, cserebe masban meg o segit nekem
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Hyundai i40 crdi tapasztalatok:
volt "szerencsém" a hétvégén vezetni a főnök autóját 300km-t kb, vegyesek az élmények. rossznak nem mondanám, de 135ezer km-es korára azért látszik rajta a használat (kormány, váltó). a kuplung rögtön, teljesen a padlótól elkezd fogni, elég fura. viszonylag könnyen fullad az autó, alul semmi ereje nincs, 1500-ig döglött ló, 2000-ig csak félig döglött, ott beköszön a turbó és 3000-ig van értékelhető menés, onnantól inkább csak a zúgás nő, de nem érdemes forgatni. viszonylag halk, de a szélzaj erős, ma hazafele végig szél volt és eléggé zajos lett tőle az autó. a kormányzása szintetikusan nehéz, autópályán az oldalszéltől pingpongoztunk a sáv két széle között... futóműve is olyan, hogy alapvetően jó, tapad, de ha egyszerre kellene kanyarodni és dobálós úton tapadni is, akkor elbizonytalanodik azért. nem esik le az útról, de az embernek akaratlanul görcsbe szorul a gyomra... ha saját magamnak keresnék autót, akkor biztos nem vennék ilyet, szerintem egy passat jobban összerakott, minőségibb kezelőszervű cucc és legalább van bele rendes motor is. ezen sajnos érződik, hogy még kell neki egy generációváltás ahhoz, hogy igazán az élmezőnyben legyen. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #65297 üzenetére
azt csinálja oda neki az EGR, meg a turbókopás... nekem is az Alfában "netuddmegmivót"
btw ma hazahoztam az Alfát, mert végre járóképes, elvisszük a suzukit olajcserére és megy az Alfa egy másik helyre kuplungozódni és gátlócserére. meg persze azért előtte Sainttel jól lemossuk és viaszoljuk.
ja és persze töretlen a szerelem, már a hazaúton megbocsátottam mindent[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #65299 üzenetére
1000km "bejaratas", utana kuplung-futomu, ha az is megvan akkor megirodik ra a chip es haccccoljon. Szoval realisan inkabb egy-masfel honap mulva lesz "kesz". Idenre. Mondjuk
A suzukihoz kepest egyelore nagyon fura, hogy mennyire nem erezni a menest, a hangszigeteles es a nyomatek csodat tesz
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #65433 üzenetére
Ja, hát ekkora dögökre a 17" teljesen jó kompromisszum. Mondjuk ha nagypapázni akarsz, akkor legyen jó a CC
Na de komolyra fordítva: ha nem az a cél, hogy a kanyarokad vadászd, akkor teljesen jó lehet, pl csajomnak simán vennék CC-t, mert ő nyugisan vezet. De eddig az Alfán sem volt probléma a 15", 195/65 ballonos apollo négyévszakossal. jövő télen kiderül, hogy ténylegesen milyen, meg egyelőre még marad ez, aztán majd ha kész van, felrakom a nyárikat -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #65492 üzenetére
Megbizni egy embert, hogy szerezzen neked fain hasznaltat 4M-ig es szamolja be a civicet? Becsnepper ugyis nagy hondabuzi, egy telefont megerhet legalabb. Igen, van riziko a hasznaltban -tudnek meselni-, de erre a fajta "kenyelemre" havi 120ezret kidobni (torleszto+ertekvesztes leosztva 4evre) szerintem is luxus. Egy fiatal, leellenorzott hasznaltat megvenni aron felul (beszerzoi munkadij miatt) meg mindig sokkal kisebb buko, mint beulni egy ujba. Foleg, hogy az uj auto az full racionalis dontes lenne, mig hasznaltbol lehetne olyat is valasztani, amiben pici plusz is van, igy adott esetben a hibakat is jobban el tudnad nezni. Arrol nem is beszelve, hogy barmelyik markanal addig szamitasz, amig kifizetted az autot, a garancialis hibak intezese mindig szopas es az egyre nagyobb volumenu termeles es egyre bonyolultabb autok miatt egyre nagyobb eselyed van arra, hogy belefuss... szoval ez a negy evig nincs vele gond se allja meg a helyet szerintem.
En egyebkent biztos egy nagyon fasza allapotu autot vennek mondjuk harom millaig, mert akkor marad is a zsebben, akar oregebbet is egy-ket evvel.
Az a baj, hogy egymassal osszeegyeztethetetlen dolgokat szeretnel es nem feltetlen valid ervekkel akarod meggyozni magadat arrol, hogy jo lesz az uj astra. Ami persze jo lehet, csak szamolj azzal, hogy kiurited a zsebed plusz hitel, ha ellopjak stb, ertekvesztes, elromolhat az uj is, stb stb. Van kockazat itt is es azokat is figyelembe kell venni. -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #65583 üzenetére
Mondjuk Gobolyos iszonyat szarazan tud irni neha, de a hozzaertes tenyleg adott. Az ujak tenyleg gyengek, Rudi mondjuk legalabb nem akar kiafaszagyereket jatszani, mint Sturcz es Lendvai, hanem tanul alazattal. Egyebkent senki nem ugy kezdi, mint ahogy egy 40 eves Karotta vagy egy 50 eves Csikos ir, amivel nincs is baj, ha az arc sem szelesvasznu.
-
rbalint88
addikt
Azert ha beszopaz egy ilyen otvenezres csekket majd, szerintem te se leszel ilyen hangos. Vagy max a sirankozo oldalon...
Nem a buntetessel van baj, hanem a mertekevel. A behatudott atlagfizetes harmada-negyede a semmiert az eros tulzas. 5-10 ezer lenne ezert jogos MAX, mert a legtobb ember szerintem nem direkt szegi meg ilyen esetben a szabalyt, hanem elbambul, siet stb. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #66095 üzenetére
ősszel volt leárazva a lidlben, vettem egy tálcával, de nem csak magamnak az a baj, hogy az 4db, ami maradt nekem, az el is fog menni a suzukira és az alfára. sajnos háklis vagyok a szagokra, úgyhogy kelleni fog az autónként 2db...
volt amúgy kb kemény 240Ft/db -
rbalint88
addikt
válasz roseane2004 #66156 üzenetére
300ezerig bezárólag nem lesz olyan autó, amit szeretnél. főleg biztonságos nem. ami ilyen árban van, az már mind öreg, régi fejlesztés és már a rozsda is dolgozik, szóval vagy a tempóból kell visszvenni vagy számolni a kockázatokkal és mellékhatásokkal.
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #66443 üzenetére
cseréljetek
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #66551 üzenetére
alapvetően egy normális állapotú dízel mögött tekerve nem akar meghalni az ember, csak most sajnos ez a smoke&charm buziság a menő, aztán a 60 lovas szívódízelen is agyig van tekerve a füstcsavar... nálunk+asszonyéknál van összesen 5 dízel autó (saxo 1.5d szívó, pug206 1.4hdi, audi a4 b6 1.9pdtdi, alfa 156 1.9jtd16v, bmw e91 320d, volvo v60 d3 - utóbbi kettő dpf-es), egyik se füstöl, pedig a volvo kivételével mind 200+ ezret futott. csak normálisan karban vannak tartva, meg nem az "okos gázolaj" van beletöltve egyikbe se.
az alfához is a chipet úgy fogom megíratni, hogy ne füstöljön mintaállat, mert 10-20 lóerő nem ér annyit. -
rbalint88
addikt
EBC fekes kerdesem lenne: sima tarcsa plusz greenstuff betet jo lesz nekem? Szaki lebeszelt a "rakjunk ala nagy feket" projektrol, inkabb a gyari fekbol kellene kihozni a legtobbet. Mivel azert nem palyanapozok, meg a fek amugy is a buziknak valo, azert gondoltam erre es nem a vagott tarcsa+sarga vagy piros betet kombora.
-
rbalint88
addikt
Semmilyet. Az utolso puruttyakerektolvajnak is van mar varazskulcsa az osses kerekorhoz. Ha el akarjak lopni, el is fogjak. Az meg nagyobb szopo, hogy a buta paraszt kiterei a simakat es ketmeter utan osszebaszod az autot, amikor evalik az agytol, mert csak egy csavar fogja.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #67100 üzenetére
tiszta poros meg madárfosos volt, nyilván lemostam amúgy is, két hete volt mosva. meg hát a nyári kerékhez illett lemosni
jó ez a koni egyébként, még nem fáj (nagyon) az út, de kanyarban érezhetően hozzátesz a stabilitáshoz.
mindenesetre családi autónak valami ringatózó hintó kell, mert ezzel kisportolom magam -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Jaffa75 #67261 üzenetére
miért nem veszel a mostani kuvik helyett egy széria végi 7g accord type-s kombit? lenne abban is picit több bugi a mostanihoz képest, meg az asszony se járatja a száját érte. melóhoz is jól jön, gyerekeknek is több a hely, meg a két autóval igazából csak a szopás van. szép elgondolás a hétvégi autó, de valójában vagy tudsz szinte mindig azzal menni és akkor a normál autó válik feleslegessé vagy havonta előveszed egyszer becsületből, hogy ne macskásodjon el teljesen. ennek fokozására kitűnő megoldás az, ha külön garázsa van nem rögtön a ház mellett, mert akkor még el is kell menni érte, aztán rögtön nyűg lesz az egész. ha meg pályanapozni akarsz vele, akkor ahhoz meg még sok pénz fog kelleni, egy hétvége alatt elszórsz rá 50ezret átlagban (gumi, fék, pályabérlet, üzemanyag simán megvan ennyi), plusz gyáriban még a type-r is bőven kevés lesz hozzá, a tuning megint eszement sok pénz, szóval tényleg csak akkor vállald be, ha több év alatt se keseredik meg a szád íze a sok kompromisszumtól és szívástól.
ja és hétvégi "utcai" autónak én se vennék jobbkormányost, ha jön a kamion, engem vigyen, ne az asszonyt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen