- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Mezga82 #57772 üzenetére
1. elulso rendszamvilagitas hazibarkacs.
2. elso fenyszoro nem vilagit ket helyen ugyanolyan fenyerovel.
3. nem latszik hutoracs es barmi hasonlo, viszont prizma igen.
4. nem szoktak ennyire a lampahoz rakni a rendszamot.
Tovabbra is fenntartom, hogy ez 1.gen Q7 hatulrol. de meggyozheto vagyok, akar peivatban johet az eredeti kep, cserkeszbecsszo torlom. -
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #57781 üzenetére
Akkor meg gyorsan vidd el kevlaroztatni&erosittetni a kuplungot amig uj, mert szet fogja kurni a csipsz. Enyem kb 165-170 lora lett irva es 5-6.ban padlora elkezdett csuszni par honap utan. Kb 170 loig jo a gyari kuplung, de csak ha nem tul hirtelen jon meg az ereje. Turbod milyen amugy? Felso turbocsovet huzd le, mennyire olajos belulrol, ha nem csak epp egy olajpara van, akkor surgosen turbofelujitas... meg chip elott intercooler mosas, turbocsovek ellenorzese/csereje. Ha a felso "patkolva" van az akkunal, akkor az helybol csere.
Turbobol max 150 a hibrid, azzal feljebb lehet menni fustoles nelkul. -
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #57832 üzenetére
Akkor hatha csipszes
En passzolok, egyszer rugtam el 220-ig, ott meg nem tiltott, de nem volt tobb hely. De akkor mar csipszes volt, gyariban csak 190-ig nyomtam neki teli gumi miatt. -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #57846 üzenetére
amúgy ha csináltatok egy emissziómérést és kijön, hogy az én euro 2-re minősített autóm valójában tudja az euro6-ot is (nyilván szélsőséges példát hoztam direkt, de egy osztályt szerintem sok típusnál lehetne ugrani), akkor van egyáltalán lehetőség itthon átíratni?
dajcsoknál van erre lehetőség tudtommal, ugye ott sokan raktak is fel utólag dpf-et, hogy jobb besorolást kapjanak. -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #57851 üzenetére
nem a típusbizonyítvány határozza meg? milyen szakhatóság állítana ki papírt? betolom a mozaikba, hogy mérjünk egy céót urak? egyelőre mondjuk ez még tökre teoretikus, még az eurohármas szarommal pöfékelhetnék vidáman ha nem drága (<10k), akkor egy emissziómérést csináltatnék a chip után, hogy a gyárihoz képest mi merre. aztán nagyon röhögnék, ha hozná az euro4-et
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #57856 üzenetére
á, 85700Ft-ot meg a nettó baszakodást nem éri meg.
ez főleg azoknál vicces, aki külföldről hoz be autót, nem megfelelően kategorizálják be és a regadókülönbözetet el is viszi ez a macerálódás.Integrale: nem lesz smoke&charmos, afelől megnyugodhatsz. eddig se füstölt, ezután se fog btw euro4-et is lehet hozni dpf nélkül, ezért is megy át sok kiütött dpf-es autó is, ahol az alapkonstrukció jó amúgy.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #58019 üzenetére
akkor már inkább az okosteló kulturált rögzítése és integrálása kellene (android auto, carplay). és inkább az írja ki a rádiós cuccokat a szebb kijelzőjén, mint ez a csodás kínai tn-panelen
ha nem félteném a rádió épségét, simán beraknék egy cd-slotba illeszkedő telefontartót, mivel a rádión úgyis csak a hangerő gombot használom. zene megy a telefonról, azon azt úgyis egyszerűbb kezelni, hangzást meg elég egyszer beállítani. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #58024 üzenetére
szerintem wifis vagy BT kamera megoldható lenne telóval is. igazából csak programozás kérdése, a hardver tudja mindegyikben.
kormánytávvezérlésből minden autómárka-rádiómárka pároshoz minimum másik átalakító dukál, plusz aztán típusra ontva is vannak a fincsiségek. Amúgy az a pio elég jó cucc. még szerencse, hogy az alfában csak 1dines hely van.
#régiszr -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #58193 üzenetére
Rnedor tanacsara elismerte ugye nem azt jelenti, hogy nem lesz megbuntetve?!
Mert skkor jelentsd fel a rendort is, de komolyan.
Amugy meg fuck.Elmentem csajomert 8 korul, tenyleg tarkon kene verni a soforok 80%-at minimum. Kovetesi tavolsag minek, telefonozik, nyomja neki a jegen, csuszkal, balfaszkodik.
Elegge fittipaldi vagyok, ha a korulmenyek engedik, de be kell latni, hogy ezen a jeges kasan nem lehet sietni. -
rbalint88
addikt
Mondom, fel kell jelenteni ot is. Neki kotelessege lenne feljelenteni a delikvenst, nem? Saint, mi a hivatalos allaspont? #atopikjogasza #dasforfree
Qtya: van kamionos baratom, nem nagyon van elete mellette es azert annnnyira nem fizetnek jol. Ja meg ugye sok helyen csalni kell a tachograffal, uzemanyaggal buziskodnak, kotbereznek, szoval van szopas gazdagon. Az meg ugye a masik resze, hogy 1-2 ev alatt elered a szakma csucsat, onnan nincs tovabb nagyon penzben sem. Annak jo melo, aki ugyesen vezet, birja a monotonitast, de szellemi munkaval nem tudna ilyen eletszinvonalat biztositani maganak. Szerintem ne cseszd el a karriered ezzel, inkabb keress szakman belul porgosebb/valtozatosabb allast. Vagy csak ugy menj el kamionozni, hogy fenntartjak a helyed a cegnel fel evig, hogy ha nem jonne be a fuvaros elet, vissza tudj menni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #58427 üzenetére
aláírom.
volt B5.5-öm halogénnel és xenonnal is, hát utóbbival nagyon jól lehetett látni (kivéve esőben, ott minden xenon szar a kékesebb fénye miatt), a halogén még új fényszóró+ night breaker kombóval se volt olyan, mint pl az avensis vagy akár a golf sima parabolatükröse.
Alapvetően az a baj a projektoros halogénnel, hogy túl hamar ér véget a fénye és nincs annyi szórt fény, amit igényelne a szem. nekem nem jött be.
Amúgy típusa is válogatja, van amiből az alap fényszóró gyertyaláng (156), úgyhogy ha látni akarsz, muszáj vagy xenonost/ledest venni.
Ami nekem kellemes meglepetés volt, az avensis t22 faceliftes fényszórója, nagyon szép fényt adott emelt fényerejű izzóval. De a V60 világítása (sima halogén) is eléggé fasza, mondjuk az még nem kapott nightbreakert . Még
Splashbe muszáj volt rakni, H4-es "fotonágyú" miatt muszáj, különben elég gyenge, ezzel már kellemes. GE +50% van benne asszem. -
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #58450 üzenetére
Ha nagyon eszi, akkor kopott a motor. Egy vastagabb olajjal csak rontasz a helyzeten. Inkabb vegyel olcsobb olajat pl mannolt es toltogesd utana az 5W-t, mert az jobban ken hidegen, mivel folyekonyabb, eljut mindenhova. Ez persze nagyon le van egyszerusitve, de jelentkezzen akinek tribologus diplomaja van, aztan magyarazza el szaGszeruen.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #58537 üzenetére
jó autó, de azért nem kell elájulni tőle. közepesen extrázva tökéletes járós autó és ennyi. ez nem leszólás, csak kezeljük helyén.
btw azt amúgy nem értem, hogy az emberek miért nem tudják az autójukat elhelyezni az inerciarendszerben megfelelően, szóval a amikor a lovasszekér a 0, a La Ferrari meg a 100%, akkor miért gondolja azt mindenki, hogy a középszerű szarja 80-90%, amikor 40 és 60% között van valahol a racionalitás.
ez nem ellened szól te szent ember, hanem inkább az elvtelen márkaklubos típusra recskázó agyhalottaknak, akik azt hiszik, hogy ha van egy tíz éves passsszát//honda/dacia/akármi a seggük alatt, alávernek négy közepesen szar replika felnit, akkor ők a világ csodacsávói és az összes punetti nekik nedvesedik.
lehet régen se volt másképp, de azért elkelne egy adag szerénység úgy kollektíve, nem kirakat életet élni hitelből, eljátszani a falu bikáját meg a jégkirálynőt, mert hosszú távon ez baromira káros.
na, kiírtam magamból a bánatom, csak ma megint felbaszott pár ilyen jóképességűKornél: az is egy kommersz cucc, csak szerethető szerintem párszor mondtam/leírtam már, hogy kommersz autók között azonos kategóriában csak a színház más, a műszaki tartalom (=fenntartási költség) kb ugyanaz.
nekem ez a színház kell, nem az unalmas-megbízható-kimért-komoly. volt olyan is egy pár, nem jött be[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #58541 üzenetére
azért nem neked, mert te el tudod helyezni a palettán az autódat. szereted, babusgatod, stb, de nem azért, mert az a "világlegjobbautójaésmindenkimáshülye". szerintem ha egy piros marutid lenne, amit a nagyitól örököltél, azzal is így törődnél, mert ilyen vagy.
februárban kész lesz, jövő hét végére összeáll a motor, aztán kb másfél-két hét a kuplung-futómű rész.
kasztni le van szarva addig, amíg napi használós autó kint tárolva, parkolni képtelen emberek között használva. erről szerintem deicide is tudna mesélni... az Avensisig minden autómra nagyon vigyáztam, hetente-kéthetente mosás, polír, kiskutyafüle, de elfogyott belőlem a türelem és az akarat, hogy mások nemtörődömsége miatt idegeskedjek és költsem a pénzt, mert szélmalomharc volt.
a másik ok, ami miatt nem érdekel az esztétika, hogy alapvetően ez félig-meddig csapatós autónak készül, aztán ott a patika esztétikai állapot nem előny. ugye így kevésbé fáj, ha véletlen nem adja ki. -
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #58545 üzenetére
a splash má' nem is jó?!
ha azzal megyek, emberszámba se vesztek... inkább megyek busszal és viszem vilkét is. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #58723 üzenetére
Az is eleg, ha penzt adsz bele
Amugy v6-os, 2002 utani kezivaltos 156 az "sokat er", mert baromi ritka. 2000€-ig rentabilis is behozni, utana csak hobbizni es majd eladni egy ev mulva kb.Amugy weitec nem szar. De a -30mm eibach peo kit gyari s-line gatlokkal nekem is csalodas volt nagyon. Szarabb lett, mint volt mondjuk legalabb jol nezett ki, pont a kello ultetest adta szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #58734 üzenetére
Nem volt balanszban az auto. Gyari gatlohoz nem jo a eugo, mert talan meg puabb is a gyarinal, viszont melyebben van az auto, szoval mindenhol leer az alja. Aszfaltfelgyurodesen huztam meg az aljat es lengokart is, arenaban a fekvorendorok el koppant a segedkeret mindig. Nem tudtam olyan lassan atmenni rajta, hogy ne koppanjon. 18" kerekkel meg istenes volt, de a teli 16-ossal aztan tenyleg huzta a hasat mindenen, mint egy vemhes kigyo basszus. Jol nezett ki vele es ennyi. Semmi mas elonye nem volt, hatranya annal tobb.
-
rbalint88
addikt
Minden hengerszamu motorbol lehet jo hangut csinalni, csak bele kell rakni a munkat es sok helyen ezt alibizik el. Plusz lehet, hogy sok helyen ez nem is tervezesi szempont. Ne legyen tul hangos es csa. De szerintem a fiat 500 abarthnak is jo hangja van (tegnap hallottam egyet eloben), meg meg par olasznak biztosan. Amugy tomcsi leonjanak is jo a hangja, de pl ugyanaz a motor golf4-ben szarul szol. Plusz ne a jutubbol induljunk ki, hanem elo fulproba alapjan dontsunk, mert a videokban minimum harom lepcsos torzitas van (felvevo-kompresszalo-lejatszo).
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #59124 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy pl "aktiv" futomuves autoknal ezt a "funkciot" megszunteti. Plusz a kasztni nagyobb terhelest kap, ugyhogy nekem ezert nem ajanlottak.
Egyelore nem zorog a futomu, de Alfakban pl tipikus betegseg a kiszoposodo szilent a magyar utaknak hala. Ez az ara a parade futomunek... es ugye csak lengokarral egyutt cserelheto, engem ez bosszant igazan. Egy komplett jo minosegu lengokarszett 200ezer korul van. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #59156 üzenetére
megfelelő felnit kell venni, az nem megy szét a kátyúkban B4 Passattal kaptam el egy csúnya kátyút országúton 80-nal, gewinde futómű, 195/55r15 gumi és Audi A3 Pepperpot alufelni kombóval. gumi oldala kipúposodott, lengőkar elhajlott(!) de a felninek semmi baja nem lett. se tojás, se a középvonala nem ment el, se perem, se repedés, semmi. Gumis is csodálkozott.
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #59276 üzenetére
Btw a felvetesedre reagalva, hogy miert jo a 2-bol 5-be valtas. Ugye 3 honapja van szerencsem hasznalni egy suzuki splasht. Na most az nedc miatt eleg hosszuak az 1-3 fokozatai, de viszonylag rovid a 4-5, mert gyenge a motor (86low). Vicces, ugyanakkor tok jo erzes vele ugy gyorsitani, hogy leforgatod a fokozatokat tiltasog. Es le is kell, mert csak igy megy rendesen, de igy tenyleg jo. 5000-tol kezd menni igazan, ott mar viszi a lendulet. 2-ben 90, 3-ban 130 a vege, de 170-nel nem tudsz vele tobbet menni (ora szerint). 150-ig egesz dinamikus magahoz kepest. Na szoval ezzel autopalyan a sebesseget felvenni csak nyunnyogtetve lehet, de 130-nal mar nem rakok feleslegesen 4.-et, megy egybol 5.-be.
Alfanal 3-6 szokott lenni 130 korul -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #59370 üzenetére
lehet nem jó üzletpolitika, de mégis szinte az összes autógyár alapülésnek kényelmetlen fost ad. Opel, VW, sokszor a BMW is.
Buster: ja, ha 1.4 akkor valid a csere. úgyis 500-at szerettél volna, ha jól emlékszem. Milyenre tudnád cserélni? ha digitklímás 1.4 sport, akkor hajrá mindenképp!
Kornél: vagy Alfát
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #59387 üzenetére
Az alap ülést kérheted bőrrel is Haveré is ilyen volt, Németországból míg hazahoztuk... szívesebben ültem az accordban, szerencsére a BMW-t csak két órára nyertem meg. Aztán itthon mászkáltam vele néha, de fárasztó, mert folyamatosan tartani kell magad vagy a hátad alsó részét nyomja előre az ülés.
Amúgy G4-ben van ám igen fasza ülés, nekem ami a GTI-ben volt, az nagyon bejött. Még a Passat Highline sportülésénél is kényelmesebb volt. Ami nagy meglepetés, az Avensis 1.gen FL ülése, semmit nem mutat, de 10 órás út után sem voltam összetörve.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #59506 üzenetére
Most mar inkabb epul
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #59510 üzenetére
Azért az odébb lesz, bár ha Timikék vezetik, akkor van esélyem nem hiszem hogy első keréken 230 lóval nagy cirkuszt lehet csinálni, de nem is az a cél
Brumi^^: okosított, hibrid lett ez kell ahhoz, hogy felhúzva se füstöljön. nem lesz smoke&charm gép
Buster: valami konkrétum? Milyen automata és milyen félautomata? mindkettőből van jó és rossz konstrukció.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #59798 üzenetére
Nem értelmetlen, csak neked nem erre van szükséged Amúgy egy 370Z nem megy ekkorát, nem lehet beleültetni a családot, két autót kell fenntartani, stb stb. Simán el tudom képzelni azt az élethelyzetet, amiben ez egy valid döntés.
Viszont mindennemű boyracerségem ellenére kezdem úgy gondolni, hogy ami 5mp alatt futja a 0-100-at, az utcára egész egyszerűen sok.Egy átlag autóban (kompakt és felfele) 200-300 ló között már minden méretosztály dinamikusan autózható, ami a koncepcióból fakadóan alkalmas erre.
Igen, megszokja az ember idővel a teljesítményt, de hangsúlyozom, utcára felesleges több.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest